Oe dat naamnoemen heb ik gemist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Vorige keer deden we hier mee en op het ES forum.
Ik kreeg een hartverzakking toen mijn naam op de TV genoemd werd
Poetin schijnt de NSA af te luisteren, dus hij wist het al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb Poetin al gebeld over de schaatspakken, geen zorgen.
Wennemars wordt afgevoerd naar Siberië.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb Poetin al gebeld over de schaatspakken, geen zorgen.
Ging Erben zelf dan een beetje snel in dat pak?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef BlueMage het volgende:
Erben snapt zelf niet waarom dat pak zo goed werkt.
Was met de biathlon of zo. Een combinatie event.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat naamnoemen heb ik gemist.
Ik had een tijdje terug een vraag ingestuurd bij het High Springen (of hoe heet dat, schoonspringen van 60 meter) en die vraag werd voorgelezen
Niet eens, de laatste 7 ronde's pas en toen pakte hij al 3 seconden op het baanrecord dus die gaat onder de 12:30 in Sochi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef wdn het volgende:
Mathijs snapt er niks van.
Kramer ging gewoon eens vol uit als test
Velen op FOK! zullen mij dankbaar zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wennemars wordt afgevoerd naar Siberië.
Poetin zit al met de patroontjes achter een naaimachine die pakken voor de russen te maken...ohnee dat zijn de chinezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Poetin schijnt de NSA af te luisteren, dus hij wist het al.
De NSA wil alles weten, maar dit boeit ze dan weer geen reet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Poetin schijnt de NSA af te luisteren, dus hij wist het al.
Ze gaan vanzelf Nederland na doen. Net als het grote Team Sky werd nagedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
Maar doping mag niet... Of iedereen dat pak of niemand, dat moet de regel zijn.
We kunnen concluderen dat Kramer gepakt heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
Maar doping mag niet... Of iedereen dat pak of niemand, dat moet de regel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |