Oswald was de dader en handelde alleen. Niet moeilijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
OK, nu snap ik het he-le-maal niet meer.
Eerst beweerde hij nog anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oswald was de dader en handelde alleen. Niet moeilijk.
Ik snapte het van 't begin al niet maar 't boeit me ook voor geen meter, zowel Lee Harvey Oswald als JFK zijn morsdood dus wat 'n onzinnige discussie is dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
OK, nu snap ik het he-le-maal niet meer.
Ehcoutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snapte het van 't begin al niet maar 't boeit me ook voor geen meter, zowel Lee Harvey Oswald als JFK zijn morsdood dus wat 'n onzinnige discussie is dit.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Peter laat even wat Engelse woordjes horen.
quote:
Het wijf had gelijk, een keer, en dus moet iedereen het weten...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb het gemist
TV / [DWDD] #715 #AntiBonJostiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb het gemist
Wijf? Nou nou nou, gewoon een vrouw hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het wijf had gelijk, een keer, en dus moet iedereen het weten...
Wat een gewaagde post zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Boehoe gewoon jaloers he wax?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou gewoon...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wijf? Nou nou nou, gewoon een vrouw hoor.
Je komt weer eens origineel uit de hoek met je "Not dun"!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wijf? Nou nou nou, gewoon een vrouw hoor.
Verslaafd op RTL4. Ik zet dat op. Streamen lukt even niet nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog wat op tv anders zet ik de KNVB beker op.
3 degelijke films.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Aart Taart bij Opgelicht! komt...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh opgelicht is beter dan verslaafd, uh denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop dat Aart Taart bij Opgelicht! komt...
Ga ik ook ff kijken idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Verslaafd op RTL4. Ik zet dat op. Streamen lukt even niet nu
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm, nee dan vind ik het oninteressant.
Ik was mij aan het vervelen afgelopen zondag.quote:
Gelukkig maar ik vond het al zo verwarrendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was mij aan het vervelen afgelopen zondag.Mijn naam wordt sowieso wel eens verward, maar ik denk dat ik deze gewoon hou hoor.
Je kan De Mart toch niet zomaar wegbezuinigen?quote:Radioshow Smeets stopt na 22 jaar
De VARA stopt na 22 jaar met het radioprogramma 'For the record' van Mart Smeets en Leo Blokhuis. Er is geen geld meer voor, zegt muziekkenner Blokhuis. "We worden vervangen door een computer."
Het programma wordt iedere zaterdagnacht uitgezonden op Radio 2, tussen middernacht en 02.00 uur. "We draaien veel roots-muziek, maar ook singer-songwriters, blues en rock. En echt niet alleen muziek van vroeger omdat we ouwe lullen zijn. Ook nieuwe dingen", zegt Blokhuis. Hij noemt het een "karaktervol programma".
Geld is op
'For the record' heeft een trouwe schare fans die al eerder in actie kwamen om het programma te redden toen het dreigde te verdwijnen. Dat was een paar jaar geleden. De VARA besloot toen om de show uit eigen middelen te gaan betalen. Dat geld is nu op.
Blokhuis: "Het is niet zo dat we een topsalaris verdienen hiermee. We delen de vergoeding die normaal gesproken één persoon krijgt voor een radioprogramma in de nacht."
'For the record' stopt per 1 maart.
Mag de VARA dat doen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even wat VARA nieuws (heeft niet iets met DWDD te maken, maar toch, het gaat over twee vrienden van de show)
[..]
Je kan De Mart toch niet zomaar wegbezuinigen?
Gelukkig is er nog Radio Rijnmond met Muziek voor Volwassenen.quote:
Alleen daar wordt de sixties generatie nog serieus genomen. Voor de rest zijn het alleen schijtlollige diskjockeys en hossen achter de Toppers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Radio Rijnmond met Muziek voor Volwassenen.
en #Wennemars over de schaatspakken op de Olympische Spelen in Sotsji.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond met Fernando Ricksen over zijn biografie, de ergernissen van professor Jan Mulder.
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
en #Wennemars over de schaatspakken op de Olympische Spelen in Sotsji.
Schandalig dit, wie gaat er mee naar het Maasgebouw?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even wat VARA nieuws (heeft niet iets met DWDD te maken, maar toch, het gaat over twee vrienden van de show)
[..]
Je kan De Mart toch niet zomaar wegbezuinigen?
Ik heb mijn Prelude al in zijn achteruit gezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schandalig dit, wie gaat er mee naar het Maasgebouw?
Kan ik dan mee op het imperiaal?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prelude al in zijn achteruit gezet.
Ja dat denk ik ook altijd bij die reclame.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Eng ding die quooker, zometeen brand je je poten.
Niet alleen supermarkten. Harry van de Sunwep.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:25 schreef OProg het volgende:
Doen supermarkten een wedstrijd de de irritantste reclame kan maken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |