SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik wil je best een duw tegen het achterhoofd geven zodat je gezicht er verder in komt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een bak kwark en verder dan mijn neus er in stoppen kom ik eigenlijk niet.
't Is maar een smal bakje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil je best een duw tegen het achterhoofd geven zodat je gezicht er verder in komt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel small bakje!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Als je die avocado dik genoeg uitsmeert is er geen hond die je herkent!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef Zeester het volgende:
Het is dat ik mn hoofd niet op fok wil zetten anders had ik iets moois met m'n avocado gedaan!
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het nog een keer kanHahahahahahhaa... You just made my awful day a tiny bit betterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Txs, daar ga ik achteraan! De lidl heeft hele lekkere zoete aardappel. Denk wel dat ik er voor vriendlief wat gehakt doorheen pleur...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef douche-eendje het volgende:
Tink, zoek even op vegan quinoa chili. Dan krijg je er een met zoete aardappel. Erg lekker en lactosevrij!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Joh! In mijn hoofd zie jij er heel anders uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn banaan had ik in de auto terug van m'n externe afspraak al op, dus helaas. No pretty pictures from me vandaag.
Wel morgen met de nieuwe jurk, want die is al verzonden
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Crap, als ik vegan quinoa chili google, krijg ik heel veel sites... welke bedoelen jullie? Die van Milk free mom?K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Ik moest lachen om jullie foto's
[ Bericht 80% gewijzigd door Lonaa op 30-10-2013 00:08:39 ]Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh wacht, ik moet er ook nog even bij vertellen dat ik een mueslireep op heb. Wel een ontzettend lekkere, de Corny van Xenos met pinda en pure chocolade. 132 kcals per stuk.
Ik had het allemaal een beetje verkeerd ingeschat qua boodschapjes en het water liep in mijn mond bij het boodschappen doen. Er zitten echt overal eettenten, niet normaal meer. Er staat hier onderhand op elke straathoek een loempiakar en zulks. Ik was half aan het overwegen om mijn vriend te bellen om me op te halenMijn tas was erg zwaar.
Spoilers!![]()
ja die!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Crap, als ik vegan quinoa chili google, krijg ik heel veel sites... welke bedoelen jullie? Die van Milk free mom?![]()
selphies!!W
ik heb trek in andijvie stamp..
maar kan ik dat invriezen voor 1 persoon?
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Het kan, maar andijvie wordt niet zo lekker als je het ontdooit. Boerenkool kan wel prima.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Je kan ook andijviestamp maken met gekookte andijvie. Dat deed mijn vriend toen we net bij elkaar waren en ik ziek was. Het was echt zoooo goor. Ik wist niet dat mensen hun eten zo kunnen verpesten![]()
Even iets anders. Het is toch gewoon een algemeen bekend gegeven dat je dorst krijgt van zout? Afgelopen weekend vertelde mijn schoonmoeder dat ze een dubbelzout dropje neemt als ze dorst heeft. Toen ik zei dat je dan toch juist dorst krijgt, keek ze me echt aan alsof ik compleet gestoord ben.Spoilers!![]()
OMGgullie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Lucky, jouw mama is wat zout en dorst betreft idd een beetje wereldvreemd![]()
Hier staat lasagne in de oven, chili komt later deze week. Zag er ingewikkeld uit, dus doen we als ik een keer niet pas om zes uur thuis ben.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Juist. Het natriumgehalte in de lichaam wordt vrij strak gereguleerd. Meer zoutintake betekent meer vochtbehoefte zodat het gehalte daalt en je nieren het niet moeilijk krijgen.quote:
Niet heel moeilijk.
Vandaag niet verkeerd gegeten. Ben wel takkemoe, dus kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben en naar bed kan. En dan morgenuitslapen
.
![]()
Hij is best simpel hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:11 schreef Tink89 het volgende:
Lucky, jouw mama is wat zout en dorst betreft idd een beetje wereldvreemd![]()
Hier staat lasagne in de oven, chili komt later deze week. Zag er ingewikkeld uit, dus doen we als ik een keer niet pas om zes uur thuis ben.Maar die website staat vol met lactosevrije recepten geloof ik, dus sowieso wel een handige voor jou
![]()
![]()
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Dat jaquote:![]()
Mn trainster denkt dat het een goed idee is als ik de regular-trainingen ga doen ipv de beginners. HuuuEn dan heb ik straks een trainer
![]()
![]()
Nou ja, na het sporten wel schoon ondergoed want het andere is doorweekt van zweetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef An24 het volgende:
Crosspost voor de harde werkers hier:
http://www.evilmilk.com/pictures/Exercised_So_Hard.htm
O: brinta met honing.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met kaas en ei. cherrytomaatjes, radijsjes
T: peer
D: rijst met wokgroenten en tofu
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli
Ik ga even mn kwark met muesli naar binnen lepelen. Honger.![]()
Poeh, leuk zo'n relatiecrisis. Ik heb net pas mijn eten tegen heug en meug naar binnen gewerkt.
Anyway, ketjap maakt een minder lekker stuk vlees niet ineens lekker. Hoogstens minder minder lekker.Spoilers!![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
Relatiecrisis? Doe eens niet, ben je veel te leuk voor![]()
Ik doe ook niets eigenlijk. Serieus niet, ik ben echt niet te beroerd om de hand in eigen boezem te steken. Mijn vriend heeft wat kortsluitingsissues in zijn hoofd. We zijn nu eindelijk, eindeljk zo ver dat daar morgen hulp voor gezocht gaat worden. Als dat niet gebeurt, ga ik weg en dat kan hij begrijpen. Maar er wordt dus actie overnomen dus over een tijdje is iedereen blijKomt helemaal goed.
Spoilers!![]()
Ik heb me vandaag trouwens laten verleiden tot 2 verkeerde aankopen. Mijn favoriete kaasfondue lag bij Lidl. Daar moet ik normaal gesproken voor naar Duitsland. En bij Xenos lagen exotische smaken Ritter Sport die ik dus ook meeneem uit Duitsland. Ik heb alleen cranberry aardbei yoghurt meegenomen.
Maar dat hoeft niet allemaal gelijk op natuurlijk. Verder knolselderij, zoete aardappels, peren, kiwi's, komkommer en paprika gehaald. En een grote zak spinazie voo door smoothies en salades
Spoilers!![]()
Vast welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Nog eenvoor jou, ik hoop dat het allemaal goed komt.
Spoilers!![]()
NEE MENS FOEI!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zit er nou wel een d aan het eind van hoogstens? Dus hoogstends.disclaimer![]()
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zit er nou wel een d aan het eind van hoogstens? Dus hoogstends.
En ook hier eenvoor de struggles op het thuisfront.
![]()
Oh, nou dan heb ik ook nog een discussie hier thuis verloren vandaagIk vond beide woorden ineens zo gek staan.
Spoilers!![]()
Dankjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
En nog maar eens eenvoor bootcampbaas Douche-eend!
![]()
Ik kwam vandaag ook de trainer tegen die mij ooit de proefles heeft gegeven. Die keer dat mn fiets is gejat. En dat ik 2 dagen niet normaal kon lopen. Hij vond het tof dat ik zo goed door ben gegaan![]()
![]()
Dat is ook tof!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik kwam vandaag ook de trainer tegen die mij ooit de proefles heeft gegeven. Die keer dat mn fiets is gejat. En dat ik 2 dagen niet normaal kon lopen. Hij vond het tof dat ik zo goed door ben gegaan
Lucky, succes met de struggles![]()
Hier een heerlijke lasagne gegeten gisteren, maar toen wel nog 2 koffiekoeken in m'n hoofd gepropt. Weet niet of het komt door het gezond gewicht, maar ik vind opeens dat ik allerlei dingen mag. Dat slaat helemaal nergens op, want uiteindelijk ga ik me daar echt niet beter van voelen. Voor vandaag dus gewoon een normale planning:
O: 2 volkoren. 1 vlokken, 1 cervelaat. 250 ml lv yoghurt, theelepel suiker.
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 vlokken, 2 corned beef.
S: Half uurtje lunchwandelen.
T: Appel.
D: Lasagne van gisteren met ijsbergsla, pijnboompitjes en zongedroogde tomaatjes.
S: Uur paardrijden + poetsen enzo.
T: Glaasje ranja ofzo. Wordt altijd een beetje naar van thee of water of een sportbuik, maar heb dan wel dorst.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben sinds maandag 1,1 kilo afgevallen. Dat zal vast niet helemaal kloppen maar het is een leuk begin. Plan voor vandaag:
O: smoothie: kokosmelk, spinazie, banaan, appeltje, lijnzaad
B: Salontafel en kozijn schilderen
T: eierkoek
L: 3 bruin met salade van spinazie, mozzarella, tomaat, basilicum en balsamico![]()
T: Bakje olijven, bakje kwark, appeltje
S: uur fietsen
A: Ik heb het net gelezen op mijn weekplanning maar ik ben het alweer vergeten
T: nog onbekendSpoilers!![]()
goed gescheten dus Lucky?
Ik stond op.... 88,3...
toen moest ik ineens een nummer twee, toen was het nog maar 87,9. Dat klinkt toch plezanter
disclaimer![]()
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
goed gescheten dus Lucky?
Ik stond op.... 88,3...
toen moest ik ineens een nummer twee, toen was het nog maar 87,9. Dat klinkt toch plezanter![]()
En daarom komt er dus een wc in de nieuwe badkamer. Handig omdat daar de weegschaal staat.
Ik heb een tijdje niet gewogen omdat mijn stoelgang niet regelmatig was. En dan is het toch niet representatief wegen. Het scheelt ook dat ik maar dingen in mijn hoofd bleef stoppen
Spoilers!![]()
Dat laatste zal ook wel "iets" schelen jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
En daarom komt er dus een wc in de nieuwe badkamer. Handig omdat daar de weegschaal staat.
Ik heb een tijdje niet gewogen omdat mijn stoelgang niet regelmatig was. En dan is het toch niet representatief wegen. Het scheelt ook dat ik maar dingen in mijn hoofd bleef stoppen
Fijn dat je de flow weer hebt
disclaimer![]()
Over flow wil ik nog niet echt praten, dit wordt pas de derde dag. Ik zie net in fatsecret dat ik sinds half mei eigenlijk op dieetvlak geen hol meer heb uitgevoerd. Ik was tussen eind februari en begin mei bijna 8 kilo afgevallen. Half mei gingen we op die cruise en was van alles behalve diëten belangrijk, vanaf dat moment kon ik er niet meer inkomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laatste zal ook wel "iets" schelen ja
Fijn dat je de flow weer hebt
Nu ik er aan terugdenk, valt me ook ineens op hoeveel ik me heb laten beïnvloeden door mijn vriend. Hij houdt veel van koken en bakken. Hij is natuurlijk erg zielig door het verlies van zijn vader, en dat verwerkt hij toch wel een beetje door te kokkerellen en vooral te barbecuen. Ik gun hem dat van harte want ik wil dat hij zich beter voelt. En het is allemaal zo verdomde lekker dat ik me dan weer niet in kan houden. Mind you, ik geef hem niet de schuld van mijn gebrek aan ruggengraatMijn schildklier krijgt er ook de schuld van
![]()
Maar goed, in het gareel dus. En daar heb ik echt zin in. En daar word ik blij van
Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben sinds maandag 1,1 kilo afgevallen. Dat zal vast niet helemaal kloppen maar het is een leuk begin.in ieder geval goede motivatie toch?
Hier gaf de weegschaal vanmorgen zelfs 82 aan.....weer een halve kilo minder.
Weet niet wat er aan de hand is maar I don't mind.
De afgelopen 2 jaar met kerst woog ik meer dus ik ben tevreden![]()
![]()
Willen jullie lachen?
Ik had ruzie met mn moeder in de supermarkt. Zij ging magnetron-maaltijden als avondeten halen en ik MOEST wat uitzoeken en alles was niet-vega en ontzettend ongezond. Ik moest maar niet zo lastig doen met mn dieetgedoe. Toen ging ik boos allemaal gezonde dingen zoeken en dat maar klaarmaken.
En toen werd ik wakker en was het een droom. Ben er nu zelfs in mn slaap mee bezig.
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
Willen jullie lachen?
Ik had ruzie met mn moeder in de supermarkt. Zij ging magnetron-maaltijden als avondeten halen en ik MOEST wat uitzoeken en alles was niet-vega en ontzettend ongezond. Ik moest maar niet zo lastig doen met mn dieetgedoe. Toen ging ik boos allemaal gezonde dingen zoeken en dat maar klaarmaken.
En toen werd ik wakker en was het een droom. Ben er nu zelfs in mn slaap mee bezig.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
Willen jullie lachen?
Knap dat je ook in je dromen zo standvastig bent.
Spoilers!![]()
Ik mijn droom vreet ik van alles, rook ik, drink ik, gebruik ik drugs en heb ik seks met vreemden.
Soms denk ik dat mijn onderbewustzijn me wat wil vertellen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
ik heb dat (nog) niet zo met diëten trouwens maar wel met stoppen met roken.
Echt hoe vaak ik al niet heb zitten paffen in mijn slaap. En elke keer voel ik me schuldiger omdat ik alwéér rook terwijl ik gestopt was. En dan maak ik me zorgen of ik mijn stopteller weer op nul moet zetten. Dus ik refereer in mijn rookdromen steeds naar voorgaande rookdromen waardoor het extra realistisch wordt. Ergerlijk
disclaimer![]()
seks met de meest dubieuzen, check.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik mijn droom vreet ik van alles, rook ik, drink ik, gebruik ik drugs en heb ik seks met vreemden.
Soms denk ik dat mijn onderbewustzijn me wat wil vertellen.
Al zijn het niet altijd vreemden maar ook wel eens mijn baasof de buurman
en dan duurt het ook weken voor mijn hersenen dat weer een beetje verwerkt hebben en ik die mensen weer aan kan kijken
disclaimer![]()
Wat een interessante dingen sluimeren er in jullie onderbewuste
Ik had alleen onlangs wel stomende seks met Alexander Klopping!
Verder droom ik meestal niet meer heel raar.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik moest even googlen maar het is Gadgetboy van DWDDquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Wat een interessante dingen sluimeren er in jullie onderbewuste
Ik had alleen onlangs wel stomende seks met Alexander Klopping!
Verder droom ik meestal niet meer heel raar.![]()
disclaimer![]()
Ja diequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest even googlen maar het is Gadgetboy van DWDD![]()
Ik vind hem ook wel schattig hoorHij kan zo enthousiast vertellen en heft mooie ogen.
Maar seks...hij is 20 jaar jonger ofzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik val trouwens wel op nerdy tiepjes, hoor![]()
![]()
Ook in mn slaap ben ik bewust bezig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Knap dat je ook in je dromen zo standvastig bent.
Ben wel als ij droom vaak ruzie aan het maken. Erg komisch want normaal doe ik dat vrijwel nooit.![]()
Ik heb alleen maar hele weirde dromen die nergens op slaan. En ik probeer het dan te begrijpen terwijl ik slaap waardoor ik doodmoe wakker word. Dan moet ik blokfluit spelen op de bruiloft van Willem Alexander en Maxima vanwege een heel ingewikkelde reden maar zijn de sleutels van Maxima's cel kwijt enzo. En dat is dan nog een logisch verhaal.
En tja, sex uiteraard. Maar meestal ken ik die persoon wel maar kom ik er op het eind pas achter wie het ook alweer was. Dat kan dan een oud klasgenoot zijn ofzo waar ik in geen 20 jaar gedacht heb en dus helemaal niet kan weten hoe hij er uit ziet.
Maar ik word voornamelijk wekelijks ergens in huis wakker omdat er grote spinnen over mijn kussen/slaapkamermuur/etc kruipen en ik vlucht. En dan durf ik niet meer terugEn ik ben goddomme helemaal niet bang voor spinnen als ik bij kennis ben!
Spoilers!![]()
Whehehe, vooral dat laatste vind ik wel briljantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb alleen maar hele weirde dromen die nergens op slaan. En ik probeer het dan te begrijpen terwijl ik slaap waardoor ik doodmoe wakker word. Dan moet ik blokfluit spelen op de bruiloft van Willem Alexander en Maxima vanwege een heel ingewikkelde reden maar zijn de sleutels van Maxima's cel kwijt enzo. En dat is dan nog een logisch verhaal.
En tja, sex uiteraard. Maar meestal ken ik die persoon wel maar kom ik er op het eind pas achter wie het ook alweer was. Dat kan dan een oud klasgenoot zijn ofzo waar ik in geen 20 jaar gedacht heb en dus helemaal niet kan weten hoe hij er uit ziet.
Maar ik word voornamelijk wekelijks ergens in huis wakker omdat er grote spinnen over mijn kussen/slaapkamermuur/etc kruipen en ik vlucht. En dan durf ik niet meer terugEn ik ben goddomme helemaal niet bang voor spinnen als ik bij kennis ben!
![]()
Mijn vriend maakte me vannacht wakker omdat ik aan het huilen was in mijn droom..
Heb er 5 minuten loggen janken om een droom.. en waarover, het enige dat ik me herinner is dat de meiden die mij vroeger deden pesten er in voor kwamen..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik praat in m'n slaap. Dus sleeptalk recorder soms aan en lachen maar ;D ik schreeuw dus soms ineens iets over vogels of sambal. Of ik heb het over de ex van m'n zusje...
Maar m'n vriend 'hoort' me soms uit. Dan gaat hij tegen mij praten en ik antwoord ook nog. Heeeel creepy.![]()
Aanvulling:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
O: smoothie: kokosmelk, spinazie, banaan, appeltje, lijnzaad
B: Salontafel en kozijn schilderen
L: 3 bruin met salade van spinazie, mozzarella, tomaat, basilicum en balsamico
T: Bakje olijven, bakje kwark, appeltje
S: uur fietsen
A: Ik heb het net gelezen op mijn weekplanning maar ik ben het alweer vergeten
T: nog onbekend
50 min wandelen
A: met geitenkaas en rode uit gevulde courgettes met rijst en tomaat
Extra rijstwafel genomen omdat ik net wat tijd te kort kom tussen verven en lunch.Spoilers!![]()
Ik moest lachen. Weekend lopen stouwen als een mongool, dus ik dacht : huppa! 3 kilo erbij...
600gr
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
ik heb vaak spannende avonturen in mijn droom. iets met schieten en rennen en vluchten en mensen vangen, en dan met heeeeele rare twists, en bekende en onmbekende mensen erin die steeds van identiteit veranderenvermoeiend.
laatst had ik een race door de grachten van leiden op een terrasboot, die halverwege ineens een rode dubbeldekker was en een studievriendin haalde in een jampot geld op...
Verder ben ik verkouden, duizelig en voel ik me klote, en vanavond gaan we met de sectie Engels uit eten in zo'n soort all you can eat sushi/wok-tent...Kwak![]()
Mag ik even de pompoensoep uit Jamie's 15 minute meals van harte aanbevelen!
Wat is die zalig lekker!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik droomde laatst dat ik seks aan t hebben was en er zo nadat het klaar was een hoofd onder de dekens uitkwam en het het vriendje van m'n beste vriendin bleek te zijn. En dat we daarna een morele beslissing moesten nemen of we het haar moesten vertellen omdat we allebei dachten dat we seks met een ander hadden en het dus echt per ongeluk was
Dromen, ik hou ervan!![]()
Ik droom ook met enige regelmaat datvreemdgaat. En dat ie dan zegt dat het mijn schuld is.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Yay boots!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet haten op mijn stalpoten
disclaimer![]()
Ze staan mooi![]()
Ik denk dat ik je jurkje ook erg leuk vind
![]()
Dit is 43, de normale modellen hebben 33/34 dus ik denk dat dat best meevaltquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:59 schreef kwakz0r het volgende:
mooi! met kuitmaat 47 staat t toch net even anders...
disclaimer![]()
Jullie zullen het wel 100x gehoord hebben en ik zal ook echt niet de eerste in dit forum zijn die het zegt denk ik maar, mannen vallen niet op dunne vrouwen of een model look. Maar ergens vermoed ik dat vrouwen er liever voor andere vrouwen mooier uitzien dan voor mannen. Klopt dit ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkom in de wereld van vrouwen. Wij publiceren alleen foto's waar we slank op zijn of slank op lijken.
Ik persoonlijk en de meeste mannen die ik ken houden liever van een Adele look dan een Victoria Beckham look![]()
SQ..
als ik ooit een grote zak geld bij elkaar gespaard heb..
wil je danmet mij mee gaan shoppen ??
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Ik gok & hoop dat de meeste het voor zichzelf doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
Jullie zullen het wel 100x gehoord hebben en ik zal ook echt niet de eerste in dit forum zijn die het zegt denk ik maar, mannen vallen niet op dunne vrouwen of een model look. Maar ergens vermoed ik dat vrouwen er liever voor andere vrouwen mooier uitzien dan voor mannen. Klopt dit ?
Ik persoonlijk en de meeste mannen die ik ken houden liever van een Adele look dan een Victoria Beckham look
En het liefst zit ik zelf ergens tussen Adele & Victoria![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Yay boots!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet haten op mijn stalpoten![]()
![]()
mooiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
Jullie zullen het wel 100x gehoord hebben en ik zal ook echt niet de eerste in dit forum zijn die het zegt denk ik maar, mannen vallen niet op dunne vrouwen of een model look. Maar ergens vermoed ik dat vrouwen er liever voor andere vrouwen mooier uitzien dan voor mannen. Klopt dit ?
Ik persoonlijk en de meeste mannen die ik ken houden liever van een Adele look dan een Victoria Beckham look
*stopt nog een petit fourtje in dr hoofd*
Ik hou van jou!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
Maar de meeste mannen durven dat niet zo goed te zeggen op Fok omdat de grote boze eindbazen ze dan komen bashen
disclaimer![]()
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
SQ..
als ik ooit een grote zak geld bij elkaar gespaard heb..
wil je danmet mij mee gaan shoppen ??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mooi
*stopt nog een petit fourtje in dr hoofd*
disclaimer![]()
HAAT aan one-size-fits-all Halloween kostuums
Is hun figuur zo verschillend dan? Meer de stijl heb ik het idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik lijk momenteel anders niet echt op Adèle... eerder op Rebel Wilson![]()
ik moest googlen maar...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik lijk momenteel anders niet echt op Adèle... eerder op Rebel Wilson![]()
disclaimer![]()
Ik ga meer voor het lichaam van Crystal Renn voordat ze weer mager werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rebel heeft een dik hoofd en een veel dikker lijf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is hun figuur zo verschillend dan? Meer de stijl heb ik het idee.maar ze is helemaal ok met fatty. en getrouwd met die kale van little britain
Kwak![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga meer voor het lichaam van Crystal Renn voordat ze weer mager werd.ja, dat wil ik ook wel, maar ik had t over de realiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak![]()
Ik ga meer voor het lichaam van Crystal Renn voordat ze weer mager werd.daar heb ik te groote memmen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha misschien dat het daar door komtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Rebel heeft een dik hoofd en een veel dikker lijf.maar ze is helemaal ok met fatty. en getrouwd met die kale van little britain
ze is wel leuk in ieder geval.
![]()
Ik ga meer voor het lichaam van Crystal Renn voordat ze weer mager werd.ja prachtig maar voor mij soberso niet haalbaar.... je moet ook nog de lichaamsbouw ergens voor hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer![]()
en dat is erg?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik te groote memmen voor![]()
![]()
niks mis met die memmenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik te groote memmen voor
disclaimer![]()
neuh.. maar dat is niet DAT figuurquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja prachtig maar voor mij soberso niet haalbaar.... je moet ook nog de lichaamsbouw ergens voor hebben
Ik denk dat ik met -10 er wel in de buurt kom maar grote kans dat ik het na -5 wel goed genoeg vind.
Ben sowieso erg tevreden deze week met de spiegeldus moet even opletten want daar ging het de laatste paar keer fout.
![]()
Meer dit?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar dat is niet DAT figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spiegel: check.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik denk dat ik met -10 er wel in de buurt kom maar grote kans dat ik het na -5 wel goed genoeg vind.
Ben sowieso erg tevreden deze week met de spiegeldus moet even opletten want daar ging het de laatste paar keer fout.
Foto's met DSLR: uncheck
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meer dit?ik denk dat Bar er er een beetje tussenin zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy manoly wat een bamboozles!disclaimer![]()
[..]
Meer dit?hier ga ik wel voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet er wel nog een hoop van de heupen af voor die verhoudingen
[..]
Meer dit?Dat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik wel echt deels voor de mannen probeer af te vallen. Ook voor mezelf natuurlijk, maar in ieder geval NIET voor andere vrouwen. Dat kan me eigenlijk geen reet schelen, hoe andere vrouwen mij zien. Maar ik weet in ieder geval wel dat ik op mijn dikst elk zelfvertrouwen ontbeerde op mannengebied, en dat de enige oplossing was afvallen omdat dat het punt was waar ik onzeker over was.
Nu is het wel beter, maar goed, ik denk dat ik inmiddels wel een beetje een Adele ben. Victoria Beckham word ik nooit (en wil ik ook niet worden!), maar nog een stukje slanker, daar ben ik wel voor in hoor. Voor mezelf én voor de heren.![]()
Ik zou dat dus wel kunnen. Geen tieten en als het vet van mijn heupen is ook geen taille meer. Ik zei vroeger altijd over mezelf, nav die irritante maandverbandreclame: omdat een vrouw niet recht en hoekig is, maar ik wel...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja prachtig maar voor mij soberso niet haalbaar.... je moet ook nog de lichaamsbouw ergens voor hebben
Maar goed, dan praten we wel over -20kg.***![]()
die vrouw heeft toch juist wél taille?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou dat dus wel kunnen. Geen tieten en als het vet van mijn heupen is ook geen taille meer. Ik zei vroeger altijd over mezelf, nav die irritante maandverbandreclame: omdat een vrouw niet recht en hoekig is, maar ik wel...
Maar goed, dan praten we wel over -20kg.disclaimer![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Yay boots!Like!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet haten op mijn stalpotenYou can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
ik heb net from scratch een linzen-pompoensoep in elkaar gedraaid en ik ben helemaal aan het jubelen
disclaimer![]()
Klinkt nom!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net from scratch een linzen-pompoensoep in elkaar gedraaid en ik ben helemaal aan het jubelenSterkheidsbaas van alles.![]()
Ik zit te comforten met de linzensoep van BE
You can't start a fire without a spark...
SQ de keukenprinsesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was het ook
Ik begin steeds meer culinaire kanten aan mijzelf te ontdekken.
Ruilen? Ik heb trek maar moet eerst nog een uurtje gaan sporten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik moet nog eten koken maar geen zin en geen honger. Mweh.
Om 9 uur mag ik eindelijk de oosterse noedelsoep met speklapje eten![]()
![]()
Ja hoor. Mn buik voelt alsof hij op exploderen staat namelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb trek maar moet eerst nog een uurtje gaan sporten.
Om 9 uur mag ik eindelijk de oosterse noedelsoep met speklapje eten![]()
Niet mega toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrouw heeft toch juist wél taille?***![]()
Ik heb een recept van Kayotic met uitgebakken speklapjes.![]()
Het meeste vet is weg, maar toch...
http://www.kayotic.nl/blog/babi-tjin
Wel lekker!***![]()
zolang het er eentje is en de rest van de ingredienten niet te heftig zijn kan dat toch best?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een recept van Kayotic met uitgebakken speklapjes.![]()
Het meeste vet is weg, maar toch...disclaimer![]()
![]()
Ik kom me hier even schamen omdat de helft van dat Ritter Sport blok zojuis in mijn hoofd is gegaan. Die ene die ik kocht omdat hij nooit ergens in Nederland te krijgen is. En die ik dus niet gelijk op zou eten. Samen met een paar blokjes geitenkaas.
![]()
Voor straf moet ik 2 hoofdstukken Beck lezen. Dat zal me leren.
Spoilers!![]()
heb je de kcals al berekend?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom me hier even schamen omdat de helft van dat Ritter Sport blok zojuis in mijn hoofd is gegaan. Die ene die ik kocht omdat hij nooit ergens in Nederland te krijgen is. En die ik dus niet gelijk op zou eten. Samen met een paar blokjes geitenkaas.
![]()
Voor straf moet ik 2 hoofdstukken Beck lezen. Dat zal me leren.
Tip: bereken die VOOR het je hoofd in gaat, dat stimuleert mij altijd enorm!
disclaimer![]()
Ik heb overwogen om op de verpakking te kijken voor ik hem aanbrak en heb de reep toen snel omgedraaidquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de kcals al berekend?
Tip: bereken die VOOR het je hoofd in gaat, dat stimuleert mij altijd enorm!![]()
De andere helft ligt in de vuilnisbak nu. Weer 50 cent weggegooid.
On the bright side, ik heb wel 45 minuten gewandeld en 45 minuten gefietst.Spoilers!![]()
Welke Ritter sport was het?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om op de verpakking te kijken voor ik hem aanbrak en heb de reep toen snel omgedraaid![]()
De andere helft ligt in de vuilnisbak nu. Weer 50 cent weggegooid.
On the bright side, ik heb wel 45 minuten gewandeld en 45 minuten gefietst.
Heb je er wel enigszins van genoten?disclaimer![]()
670gr voor 2 volwassenen en twee kinderen, verder wat ketjap. En dan met droge rijst en een berg gestoomde boontjes. Dus op zich echt niet supererg idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang het er eentje is en de rest van de ingredienten niet te heftig zijn kan dat toch best?***![]()
tuurlijk, vet is niet zo evil als het voedingscentrum ons wil doen geloven...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang het er eentje is en de rest van de ingredienten niet te heftig zijn kan dat toch best?You can't start a fire without a spark...
Ik ben ook aan het koken. Gisteren wilde ik na alle chili praat hier chili maken, maar toen kwam mijn huisgenootje thuis met de ingredienten voor taco's. Toen hebben we dat gegeten ipv chili. Heb nu van het gehakt en de paprika's voor de chili, met nog een restje champignons, wat ui en knoflook en passata een rode pastasaus in elkaar gedraaid. Hij ziet er heerlijk uit iig!![]()
Ik vind 670 gr speklappen voor twee volwassenen en twee kinderen best veel, maar als het binnen je kcals past en je er bewust van geniet, kan het prima
Mn stepsjurk is binnen en ik voel me er zoooo mooi inmorgen ofzo een foto, beloofd!
Ik ben benieuwd Tink. Ik heb trouwens nog nooit speklappen gegeten (of karbonades, of varkenshaas...) want ik ben opgevoed zonder varkensvlees. Ik vind speklappen er ook zoooo onappetijtelijk uitzien dat ik het wel ok vind zo. Ik eet wel ham, uitgebakken spekjes en salami, maar verder ben ik echt een varkensvlees-noob.![]()
Gut, ik wou dat ik niet zo privacyneurotisch was, ik vind al dat ge-foto reuze gezellig
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik heb vanavond boerenkool met spekjes op en een speklap bij schoonmoeders. Dat vind ik dus eigenlijk teveel spek. Heb dus ook een stukje vlees laten liggen. Heb voor morgen ook een bakje boerenkool mee. Maar dan eet ik het mooi zonder vlees!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef Tink89 het volgende:
Mn stepsjurk is binnen en ik voel me er zoooo mooi inmorgen ofzo een foto, beloofd!
Heb je je normale maat genomen? Ik had een rokje besteld van Steps, want tja, korting.Volgens de maattabel moest ik ruim in een M passen, maar hij zit strak. Hmf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Cranberry aardbei yoghurtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welke Ritter sport was het?
Heb je er wel enigszins van genoten?Erg lekker maar net niet lekker genoeg. Ik heb het niet naar binnen gepropt maar ook niet genoeg stilgestaan bij het moment.
Spoilers!![]()
Dit dus. En ik vind het ook teveel gedoequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gut, ik wou dat ik niet zo privacyneurotisch was, ik vind al dat ge-foto reuze gezellig
Spoilers!![]()
En dan dusdanig lang uitgebakken dat ik minstens 200ml vet weg heb gegoten als het al niet meer was en ze harder knapperden dan de gemiddelde bak cruesli dus als er uiteindelijk 4 ons overbleef was het veel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind 670 gr speklappen voor twee volwassenen en twee kinderen best veel, maar als het binnen je kcals past en je er bewust van geniet, kan het prima
En of het in mijn kcals paste weet ik niet want die hou ik niet bij.***![]()
zo ga ik er wel mee omquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang het er eentje is en de rest van de ingredienten niet te heftig zijn kan dat toch best?
hij was in ieder geval lekker vandaag![]()
Ik hoef ook geen vetspek met lellen, maar een uitgebakken lapje van de BBQ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ben benieuwd Tink. Ik heb trouwens nog nooit speklappen gegeten (of karbonades, of varkenshaas...) want ik ben opgevoed zonder varkensvlees. Ik vind speklappen er ook zoooo onappetijtelijk uitzien dat ik het wel ok vind zo. Ik eet wel ham, uitgebakken spekjes en salami, maar verder ben ik echt een varkensvlees-noob.je ken je kop der toch afknippen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gut, ik wou dat ik niet zo privacyneurotisch was, ik vind al dat ge-foto reuze gezelligdisclaimer![]()
onzin.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:32 schreef Sarabi het volgende:
En nog geen 1400kcal op vandaag, dus moet nog een t verzinnendisclaimer![]()
O: 2 volkoren met zuivelspread
T: appel
L: 3 volkoren met kaas en ei. Radijsjes, cherrytomaatjes
T: 2 kiwi's
D: raapsteel/andijviestamppot met wat cashewnootjes.
T: pinda's.
En ik heb al de hele dag gruwelijke zin in chocoladeugh.
![]()
Lekker in je hoofd proppen jongen! Als een konijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wegens thuiswerkdag veel te weinig gegeten vandaag
Morgen weer wortols!![]()
![]()
Ermnermnermquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lekker in je hoofd proppen jongen! Als een konijndisclaimer![]()
Vandaag was weer een topdag. 's Nachts niet geslapen, overdag wel, en veel. Goddank geen eten besteld, maar kippensoep opgewarmd, zojuist.
En om dat te vieren een Eftelingfoto van vorige week, die redelijk beschrijft hoe ik me tijdens kledingshoppen voel.![]()
Omdat je de ene dag ff wat minder eet en de andere dag ff wat meer.quote:
Om tegen bedtijd nog wat in je hoofd te gaan steken alleen om aan een bepaald aantal kcals te komen slaat nergens op.
Ik ben vandaag ook niet aan de 1400 gekomen, nou jammer dan, maandag had ik er 2100.disclaimer![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag was weer een topdag. 's Nachts niet geslapen, overdag wel, en veel. Goddank geen eten besteld, maar kippensoep opgewarmd, zojuist.
En om dat te vieren een Eftelingfoto van vorige week, die redelijk beschrijft hoe ik me tijdens kledingshoppen voel.![]()
disclaimer![]()
Ja maar de afgelopen 3 dagen waren allemaal niet hoog in kcal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je de ene dag ff wat minder eet en de andere dag ff wat meer.
Om tegen bedtijd nog wat in je hoofd te gaan steken alleen om aan een bepaald aantal kcals te komen slaat nergens op.
Ik ben vandaag ook niet aan de 1400 gekomen, nou jammer dan, maandag had ik er 2100.
En als ik dan vandaag een uur gesport heb vind ik het niet zo super en kan er nog wel een T bij.![]()
heb je honger?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar de afgelopen 3 dagen waren allemaal niet hoog in kcal.
En als ik dan vandaag een uur gesport heb vind ik het niet zo super en kan er nog wel een T bij.disclaimer![]()
Bijzonder hoe foto's je zelfbeeld kunnen fucken hoor. Als ik deze foto zie denk ik 'mwoah, das niet ernstig dik' en dan zie ik andere foto's, waarbij het getal op de weegschaal ineens veel logischer lijkt.![]()
Nee, maar ik weet als ik nu een week elke dag rond de 1300/1400kcal ga zitten ik volgende maand op 1100/1200kcal zit en etc (dan kan ik opeens weken lang 800kcal per dag eten zonder dat ik nog honger heb)quote:
Het is voor mij nodig om te zorgen dat ik niet te weinig ga eten.
Gewoon elke 2 a 3 uur iets eten, dat werkt het best voor mijen op woensdag komt dat door het sporten vlak voor mijn bedtijd uit maar gelukkig stopt de verbranding niet opeens om 22.00uur of snachts.
![]()
was het lekker?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan dusdanig lang uitgebakken dat ik minstens 200ml vet weg heb gegoten als het al niet meer was en ze harder knapperden dan de gemiddelde bak cruesli dus als er uiteindelijk 4 ons overbleef was het veel.
En of het in mijn kcals paste weet ik niet want die hou ik niet bij.You can't start a fire without a spark...
Speklappen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
ik wil net zeggen, ik vind je er prima uitzien!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Bijzonder hoe foto's je zelfbeeld kunnen fucken hoor. Als ik deze foto zie denk ik 'mwoah, das niet ernstig dik' en dan zie ik andere foto's, waarbij het getal op de weegschaal ineens veel logischer lijkt.Da's waar, maar dan zou ik andere dingen proberen te eten overdag en niet proberen aan het eind van de dag je calorietoevoer te levelen. Just my 2 cents.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet als ik nu een week elke dag rond de 1300/1400kcal ga zitten ik volgende maand op 1100/1200kcal zit en etc (dan kan ik opeens weken lang 800kcal per dag eten zonder dat ik nog honger heb)
Het is voor mij nodig om te zorgen dat ik niet te weinig ga eten.
Gewoon elke 2 a 3 uur iets eten, dat werkt het best voor mijen op woensdag komt dat door het sporten vlak voor mijn bedtijd uit maar gelukkig stopt de verbranding niet opeens om 22.00uur of snachts.
disclaimer![]()
Post dan eens wat lijstjes, misschien dat we hier met geniale ideeën komen om je andere eetmomenten eens wat aan te vullenquote:![]()
![]()
Ik vind linzen geweldig, maar toch koos ik voor Tucjes. Fuuck.
Waarom hebben we die shit in huis? Volgens mij probeert mijn vriendin me dik te houden.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Hier is een foto van mijn schoenen, terwijl ik broccoliroosjes in mijn gezicht duw, zoiets?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen vetspek met lellen, maar een uitgebakken lapje van de BBQ...
[..]
je ken je kop der toch afknippen?
*proest*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier is een foto van mijn schoenen, terwijl ik broccoliroosjes in mijn gezicht duw, zoiets?
Tis een goed begin.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier is een foto van mijn schoenen, terwijl ik broccoliroosjes in mijn gezicht duw, zoiets?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
geen idee hoe je die slotconclusie uit mijn woorden trekt maareh, tuurlijk! Whatever rocks your boatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
disclaimer![]()
Zo, ik heb me opgemeten. Ik ben overal ongeveer een halve centimeter aangekomen sinds begin juni. Voor mijn gevoel was het veel erger. Ik schrok nog wel even, mijn benen waren ineens 10 centimeter dikker geworden. Maar ik had het meetlint gedraaid
Spoilers!![]()
da's niks! Fijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb me opgemeten. Ik ben overal ongeveer een halve centimeter aangekomen sinds begin juni. Voor mijn gevoel was het veel erger. Ik schrok nog wel even, mijn benen waren ineens 10 centimeter dikker geworden. Maar ik had het meetlint gedraaiddisclaimer![]()
Ja, ben er ook blij mee. Heb ik me voor niets nog dikker gevoeld dan ik al ben de afgelopen maanden![]()
En een lijstje van vandaag:
O: smoothie van kokosmelk, banaan, spinazie, een handje rode bessen, en een eetlepel haverhout en lijnzaad
L: 4 rozijnenbrood met jam en appelstroop, halve liter karnemelk
T: 6 magere gehaktballetjes in rode saus, appel
A: gepofte aardappel, rode saus met gehakt, Italiaanse wokgroente, parm
S: 2x 45 min aquafit
T: waterijsje
En ik ga vandaag niet wandelen. Ik heb spierpijn...Spoilers!![]()
Ik denk dat ik naar een klooster moet voor de laatste kilo's. Fuck mijn sociale leven
Nou, ik heb het hoor! Knallende koppijn en voor het eerst in dagen moet ik niet aan eten denken! Jeej!
Helaas werd die koppijn pas in de auto erger, als het thuis zo was zoals nu was ik in bed gebleven.
Nu maar even van het scherm weg tot de paracetamollen hun werk gaan doen...***![]()
Kusje op BE!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Wat zij zegt!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Stofzuigen met een stofzuiger waarvan de slang steeds losraakt en die amper zuigkracht heeft verbrandt veel calorietjes.Spoilers!![]()
Blij dat ik dat niet op hoef te zuigenDat ding hier op kantoor zuigt nog niet eens een elastiekje op.
Spoilers!![]()
O ja stofzuigen.... zou iko ok weer eens moeten doen...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Over zuigen gesproken, deze vind ik echt hilarisch:
http://www.liveleak.com/view?i=0fd_1382305052
En ik heb honger, en we mogen de keuken niet in van de schilder dus we kunnen niet bij onze lunch...![]()
***![]()
Ik wil nog liever een poets hier op kantoor dan thuis. Het is hier echt altijd een teringbende.Spoilers!![]()
Hoi! Ik zit geloof ik wel weer goed in de ik eet minder en denk na voor ik iets naar binnen prop flow
Gister lag er een stuk gevuld speculaas me aan te staren en het riep eet mij! Ik heb tegenwoordig de eetmeter op mijn foon (dankzij hier, ik wist niet eens dat zoiets bestond) dus ik heb even gevuld speculaas ingevoerd en dat was dusdanig shocking qua calorieen dat ik het gewoon heb weerstaan en niet heb genomen. Was best even trots op mezelf!Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)![]()
Ja, over honden en dieten gesproken. Wij gingen zondag op visite bij vrienden van mijn schoonouders. Toen we binnenkwamen liepen we al tegen een muur aan van hondenluchtIk ben niet zo'n hondenvriend maar deze was op zich wel vriendelijk. Maar dat beest was enorm en woog een whopping 75 kilo. Maar hij kreeg nu voor de helft dieetbrokjes.
Gedurende het bezoek heeft die hond het volgende gegeten: een bot van een centimeter of 20. Een gehaktballetje. Een ministokje kipsate. Toen wij het huis bekeken kwamen we terug in de woonkamer waar overal coctailprikkers lagen dus hij heeft nog zeker 4 stokjes op. Een likje slagroom van een petitfour. Een halve kletskop. Een kale boterham. Een paar soepballen. De mergpijp uit de soep. Bij ons alle 6 moest een restje soep in de kom blijven, daar werden dan een paar stukken brood (totaal 2,5 boterham) in gedaan. We moesten dat naast onze stoel zetten en dan kwam die hond dat opeten onder een hoop aanprijzing van zijn baasjes. Het toetje bestond uit 2 soorten ijs met ananas en slagroom. We moesten wederom onze bakjes naast de stoel zetten.
Echt gatverdegatveredamme zeg. Ik heb daar dus zitten eten van keukengerei waar dat vieze beest dagelijks van liktEn zo'n beetje constant naar een kwijlende slobberende en knagende hond zitten luisteren. En ik moest dat beest natuurlijk ook aaien. Je kunt ook niet zeggen dat ze hun hond vies vind, dat hij stinkt, dat je er misselijk van wordt en dat je al je kleren in de wasmachine wilt doen en een uur onder de douche wilt gaan staan.
Spoilers!![]()
Goed zo, dat werkt echt super he!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:33 schreef MamaPurk het volgende:
Hoi! Ik zit geloof ik wel weer goed in de ik eet minder en denk na voor ik iets naar binnen prop flow
Gister lag er een stuk gevuld speculaas me aan te staren en het riep eet mij! Ik heb tegenwoordig de eetmeter op mijn foon (dankzij hier, ik wist niet eens dat zoiets bestond) dus ik heb even gevuld speculaas ingevoerd en dat was dusdanig shocking qua calorieen dat ik het gewoon heb weerstaan en niet heb genomen. Was best even trots op mezelf!
Gevuld speculaas is echt modderfokking evilHelaas is mijn mannn er dol op
disclaimer![]()
Mijn man ook, ik vind het niet te vreten gelukkig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo, dat werkt echt super he!
Gevuld speculaas is echt modderfokking evilHelaas is mijn mannn er dol op
En go Purk, go Purk!Spoilers!![]()
wtf L_S.
1 van de ergste dingen vind ik dierenlucht. Ik wil dat ook kosten wat kost voorkomen.![]()
Mee-eten doen ze hier al helemaal niet. Donder op. Mijn eten.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Het was echt zo'n beetje mijn ergste hondennachtmerriequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:45 schreef Lonaa het volgende:
wtf L_S.
1 van de ergste dingen vind ik dierenlucht. Ik wil dat ook kosten wat kost voorkomen.![]()
Mee-eten doen ze hier al helemaal niet. Donder op. Mijn eten.En het hield ook maar niet op, we hebben er 4,5 uur gezeten.
Spoilers!![]()
Dit is natuurlijk kul van lik mijn vestje, maar voor de rest kan ik me de verwondering wel voorstellen jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, over honden en dieten gesproken. Wij gingen zondag op visite bij vrienden van mijn schoonouders. Toen we binnenkwamen liepen we al tegen een muur aan van hondenluchtIk ben niet zo'n hondenvriend maar deze was op zich wel vriendelijk. Maar dat beest was enorm en woog een whopping 75 kilo. Maar hij kreeg nu voor de helft dieetbrokjes.
Gedurende het bezoek heeft die hond het volgende gegeten: een bot van een centimeter of 20. Een gehaktballetje. Een ministokje kipsate. Toen wij het huis bekeken kwamen we terug in de woonkamer waar overal coctailprikkers lagen dus hij heeft nog zeker 4 stokjes op. Een likje slagroom van een petitfour. Een halve kletskop. Een kale boterham. Een paar soepballen. De mergpijp uit de soep. Bij ons alle 6 moest een restje soep in de kom blijven, daar werden dan een paar stukken brood (totaal 2,5 boterham) in gedaan. We moesten dat naast onze stoel zetten en dan kwam die hond dat opeten onder een hoop aanprijzing van zijn baasjes. Het toetje bestond uit 2 soorten ijs met ananas en slagroom. We moesten wederom onze bakjes naast de stoel zetten.
Echt gatverdegatveredamme zeg. Ik heb daar dus zitten eten van keukengerei waar dat vieze beest dagelijks van liktEn zo'n beetje constant naar een kwijlende slobberende en knagende hond zitten luisteren. En ik moest dat beest natuurlijk ook aaien. Je kunt ook niet zeggen dat ze hun hond vies vind, dat hij stinkt, dat je er misselijk van wordt en dat je al je kleren in de wasmachine wilt doen en een uur onder de douche wilt gaan staan.
Ik snap soberso niet waarom honden zo vaak mee moeten vreten met de mensen. Kan iemand met een hond me dat uitleggen?disclaimer![]()
Ik vind dat dus vies. Niet zo praktisch in dit geval.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk kul van lik mijn vestje, maar voor de rest kan ik me de verwondering wel voorstellen ja
Ik snap soberso niet waarom honden zo vaak mee moeten vreten met de mensen. Kan iemand met een hond me dat uitleggen?Spoilers!![]()
Het wordt toch gewoon afgewassen? Of eet je ook niet bij andere mensen omdat er ooit anderen die vork in hun muil hebben gestoken? Misschien wel terwijl ze ziek waren, brrrrquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat dus vies. Niet zo praktisch in dit geval.
disclaimer![]()
Het is pure dierenmishandelingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk kul van lik mijn vestje, maar voor de rest kan ik me de verwondering wel voorstellen ja
Ik snap soberso niet waarom honden zo vaak mee moeten vreten met de mensen. Kan iemand met een hond me dat uitleggen?Zeker de slagroom, koekjes, ijs, al die zooi. En dan wel dieetbrokjes geven
![]()
Ik weet het. Maar toch vind ik het viesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het wordt toch gewoon afgewassen? Of eet je ook niet bij andere mensen omdat er ooit anderen die vork in hun muil hebben gestoken? Misschien wel terwijl ze ziek waren, brrrr
Spoilers!![]()
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap soberso niet waarom honden zo vaak mee moeten vreten met de mensen. Kan iemand met een hond me dat uitleggen?
Mijn eten. Optyfen. Ze krijgen eten op hun eigen moment.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik heb ooit eens gelezen dat een plakje worst ofzo voor een kat gelijk staat aan een Big Mac. Nou was dit wel een heel grote hond (herder x spaanse dog) maar mijn god zeg. Arm beest.Spoilers!![]()
Een plakje worst is helemaal bewerkt, voor menselijke consumptie. En dan hebben we het nog niet over al die suiker die het beest binnenkrijgt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Mijn katten krijgen trouwens wel mijn snijafval van de kip (rauw) Worden ze helemaal lijp van
disclaimer![]()
Honden en katten krijgen hier altijd rauw.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn katten krijgen trouwens wel mijn snijafval van de kip (rauw) Worden ze helemaal lijp van
Jonas heeft net een kabeljauw kop van 1 kg weggewerkt. Nu doet ie druk en maakt ie m'n huis smerig omdat ie modderpoten heeft en niet normaal kan drinken.Sterkheidsbaas van alles.![]()
En wat een vies hondenverhaal, daar zou ik accuut geen eetlust meer van hebben..
En gevulde speculaas daar ben ik dik van geworden echt ik vind dat zo lekker, alles wat naar speculaas smaakt vind ik verrukkelijk trouwens.. Dus met alles wat nu in de schappen ligt heb ik het wel moeilijk! Maar ik zwicht niet. MOET echt onder de 100 het jaar uit van mezelf, dan weeg ik weer wat ik woog toen ik 17 was!Mama van Jaël (17-07-2009)
Ik zei het er even bij voordat mensen gaan steigeren dat katten geen gebraden kip mogen enzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Honden en katten krijgen hier altijd rauw.
Jonas heeft net een kabeljauw kop van 1 kg weggewerkt. Nu doet ie druk en maakt ie m'n huis smerig omdat ie modderpoten heeft en niet normaal kan drinken.
De hont van mijn ouders krijgt wel BARF, maar ook mijn moeder kon het na een paar maanden niet langer laten om ook chips naar de hont te gooien(ze wilden vooraf alles zo verantwoord en natuurlijk mogelijk doen en blah)
Goed, hij krijgt niet veel en vast ook niet dagelijks, maar ik word er toch boos omDat beest heeft geen chips nodig. Ook niet als ie heel zielig kijkt. Het is een Newfoundlander ffs, die kan alleen maar zielig kijken
disclaimer![]()
ben jij heel lang, of heb je altijd overgewicht gehad?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:13 schreef MamaPurk het volgende:
En wat een vies hondenverhaal, daar zou ik accuut geen eetlust meer van hebben..
En gevulde speculaas daar ben ik dik van geworden echt ik vind dat zo lekker, alles wat naar speculaas smaakt vind ik verrukkelijk trouwens.. Dus met alles wat nu in de schappen ligt heb ik het wel moeilijk! Maar ik zwicht niet. MOET echt onder de 100 het jaar uit van mezelf, dan weeg ik weer wat ik woog toen ik 17 was!
disclaimer![]()
Hier krijgen de 2 honden en katten ook barf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zei het er even bij voordat mensen gaan steigeren dat katten geen gebraden kip mogen enzo
De hont van mijn ouders krijgt wel BARF, maar ook mijn moeder kon het na een paar maanden niet langer laten om ook chips naar de hont te gooien(ze wilden vooraf alles zo verantwoord en natuurlijk mogelijk doen en blah)
Goed, hij krijgt niet veel en vast ook niet dagelijks, maar ik word er toch boos omDat beest heeft geen chips nodig. Ook niet als ie heel zielig kijkt. Het is een Newfoundlander ffs, die kan alleen maar zielig kijken
![]()
Ze krijgen hier nooit troep. Sally pakt zelfs geen "ongezonde" hondenkoekjes aan.
Maar menseneten is menseneten. Simpel.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik ben altijd zwaar geweest en vanaf mijn 15de of 16de is dat echt heel hard gegaan. Toen weer een tijdje stabiel 100, toen getrouwd en toen vlogen de kilo's er weer aan! Toen 115 weer een tijd stabiel, 2 kindjes gekregen en na de tweede zo weer dik 10 kilo eraan.. Maar nooit de moed gehad te gaan lijnen als het maar stabiel bleef. Maar toch eenbeetje kop in het zand en nooit op de weegschaal. En afgelopen voorjaar woog ik dus 127 kilo en had daarbij slechte bloedwaardes, dus accuut begonnen met lijnen en wil nu eind volgend jaar op de 80 zitten. Voel me ook al veelbeter en fitter dan een half jaar geleden, terwijl ik altijd heb geroepen dat ik geen last had van mijn overgewichtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij heel lang, of heb je altijd overgewicht gehad?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Ik had een kutochtend op m'n werk, maar heb met een heerlijke salade geluncht. Ga nu even snel een tukje doen en dan weer aan de klus zodat het huis toonbaar is voor de housewarming
Fijn dat je je ook beter voeltquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:21 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik ben altijd zwaar geweest en vanaf mijn 15de of 16de is dat echt heel hard gegaan. Toen weer een tijdje stabiel 100, toen getrouwd en toen vlogen de kilo's er weer aan! Toen 115 weer een tijd stabiel, 2 kindjes gekregen en na de tweede zo weer dik 10 kilo eraan.. Maar nooit de moed gehad te gaan lijnen als het maar stabiel bleef. Maar toch eenbeetje kop in het zand en nooit op de weegschaal. En afgelopen voorjaar woog ik dus 127 kilo en had daarbij slechte bloedwaardes, dus accuut begonnen met lijnen en wil nu eind volgend jaar op de 80 zitten. Voel me ook al veelbeter en fitter dan een half jaar geleden, terwijl ik altijd heb geroepen dat ik geen last had van mijn overgewichtMaakt het gevecht een stuk draaglijker
Ik ben idd ook weer fatty geworden toen ik een relatie kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
Weet iemand hier trouwens iets over striae? Op de meet zaterdag hebben we onze oorlogswonden vergeleken en iedereen behalve ik had striae. Terwijl ik toch degene ben die het snelst is aangekomen met 20 kilo in 3 maanden. Zou het iets met de leeftijd te maken hebben? Ik was pas 30 toen ik explodeerde, bij de meeste vrouwen gebeurt dat in de puberteit.
Ik heb trouwens wel wat striae, vooral aan de binnenkant van mijn dijen. Man, dat jeukte echt onwijs zeg. Die huid voelde ook heel vreemd aan. Maar het is bijna weggetrokken.Spoilers!![]()
nou, ja, hoe jonger je bent hoe makkelijker je striae krijgt, dat klopt wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand hier trouwens iets over striae? Op de meet zaterdag hebben we onze oorlogswonden vergeleken en iedereen behalve ik had striae. Terwijl ik toch degene ben die het snelst is aangekomen met 20 kilo in 3 maanden. Zou het iets met de leeftijd te maken hebben? Ik was pas 30 toen ik explodeerde, bij de meeste vrouwen gebeurt dat in de puberteit.
Ik heb trouwens wel wat striae, vooral aan de binnenkant van mijn dijen. Man, dat jeukte echt onwijs zeg. Die huid voelde ook heel vreemd aan. Maar het is bijna weggetrokken.
Maar iedereen is ook nog eens anders qua elasticiteit. Kun je weinig van zeggen. De een heeft het, de ander niet! Count your blessings
disclaimer![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn dat je je ook beter voeltMaakt het gevecht een stuk draaglijker
Ik ben idd ook weer fatty geworden toen ik een relatie kreegJe hebt in ieder geval bewezen dat je het kuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
103 is ook mijn max trouwens.Spoilers!![]()
ik heb striae ALL OVER. Naja, op borsten, benen, buik, onderrug, oksels. Vroeger alleen onderbuik maar nadat ik de 100 topte ook in mijn maagstreek(niet meer te bedekken door bikini dus
)
disclaimer![]()
Ja, ik had helemaal niet door dat dat bij mij toch wel goed geregeld is tot iemand er iets over zei. Jeej me! En ik was ook heel blij ineens met mijn gewicht want ik was de enige die de veel kleren van Tink pastequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ja, hoe jonger je bent hoe makkelijker je striae krijgt, dat klopt wel.
Maar iedereen is ook nog eens anders qua elasticiteit. Kun je weinig van zeggen. De een heeft het, de ander niet! Count your blessings
Spoilers!![]()
Ik heb het niet geprobeerd, ik had bier = geluk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik had helemaal niet door dat dat bij mij toch wel goed geregeld is tot iemand er iets over zei. Jeej me! En ik was ook heel blij ineens met mijn gewicht want ik was de enige die de veel kleren van Tink pastedisclaimer![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn dat je je ook beter voeltMaakt het gevecht een stuk draaglijker
Ik ben idd ook weer fatty geworden toen ik een relatie kreegIk zie het patroon, lastig hoor! Maar je kan het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ook nog wel eens een lastig idee dat ik straks als ik op mijn gewenste gewicht zit echt voor de rest van mijn leven op zal moeten letten, want als ik ook maar even terug val in oude patronen zit het er denk ik zo weer aan. Maar bij die fase ben ik nog lang niet!Mama van Jaël (17-07-2009)
Ik had me zo ingesteld op alcohol zaterdag dat ik toen ik thuiskwam nog maar een biertje heb geopend. Ik had bij Tink maar 2 glazen sekt op. Had het te druk om te drinken.Spoilers!![]()
Ja, jij bent echt mooi Strak L_S. Ik heb all over streepjescodes staan, maar het is allemaal wel dusdanig oud dat het volledig wit is geworden. Ik vind het niet zo erg meer ook eigenlijk. Bij mij zat het er ook binnen een half jaar op in m'n puberteit, en toen deed het echt pijn. Ik had echt van die schrijnende deuken op mijn onderbuik vooral.
Dat van die hond vind ik wel heel erg L_S, arm beest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn kat mijn kwark-bakjes ook altijd uitlikt, maar meer omdat ik een luie afwasser ben en het dus op het aanrecht laat staan (of op tafel, of in bed)
![]()
Ik vind het superknap van je, MP! Al heb ik het idee wel eens door wat ik zijdelings meekrijg dat je wel weinig eet. Dat maakt het misschien ook moeilijker om vol te houden op lange termijn. Heb je een plan hoe je dat aan gaat pakken? Of wil je dit in principe volhouden tot je op je streefgewicht zit?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oh ja, Zeester, ik heb de regenboog alto even opgegoogled![]()
Ik moet trouwens wel bekennen dat de mensen die tegenwoordig cool en slim zijn, vroeger alto waren en niet bij mijn sneue clubje gabbers hoorde.Spoilers!![]()
HAHAHAquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet trouwens wel bekennen dat de mensen die tegenwoordig cool en slim zijn, vroeger alto waren en niet bij mijn sneue clubje gabbers hoorde.
Gabbers hebben hun hersens weggehakt / gesnoven / geslikt
disclaimer![]()
De meeste mensen waarmee ik omging hadden om te beginnen al niet zoveel hersenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHA
Gabbers hebben hun hersens weggehakt / gesnoven / geslikt
En ik heb Overzeas broeken ook nog maar even opgezocht. Ik dacht dat men collectief 'oversized' verkeerd uitsprak. Ik ben echt oud.Spoilers!![]()
Mijn vriend gaat trouwens nog een paar keer per jaar naar houseparties. Daar lopen dus nog steeds mensen in Aussies enzo rond. Maar die zijn dan wel een bezienswaardigheid en zwaar niet op hun plaats. Maar de meeste mensen, net als onze vrienden waar hij mee gaat, zijn gewoon heel normaal. Meestal gaan ze naar speciale classics feesten voor oude housers. Overigens zien zij zich niet als gabbers want ze zijn allemaal tegen de 40. Ik ben 32 en was dus zo'n gabberkleuter in hun ogen. Terwijl ik toen die happy hardcore figuren kleuters vond.
Ik ben pas ook weer geweest, het was echt zoooo gaafIk was door mijn ziekte jaren niet geweest dus ik was blij dat ik het weer kon. Ik voelde me echt lekker jong
Spoilers!![]()
Zie je wel, ik was niet de enige regenboog alto. Het is jammer dat mijn externe HDD snoertje stuk is en ik te lui ben om een nieuwe te regelen, anders postte ik wel een mooie foto van toen. Ik was echt intens awesome in mijn Overseaz broek met heel veel eyeliner, armbandjes en blije shirtjes!
![]()
Die hebben we dan nog tegoedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef Zeester het volgende:
Zie je wel, ik was niet de enige regenboog alto. Het is jammer dat mijn externe HDD snoertje stuk is en ik te lui ben om een nieuwe te regelen, anders postte ik wel een mooie foto van toen. Ik was echt intens awesome in mijn Overseaz broek met heel veel eyeliner, armbandjes en blije shirtjes!
Trends qua stijl hebben natuurlijk ook veel te maken met leeftijd. Er waren helemaal geen regenboogalto's en emo's toen ik op de middelbare school zat. En er zijn nu geen gabberpubers meer. Over 5 jaar weet niemand van dat grut nog wat een Breezer of een Blackberry is. /omaSpoilers!![]()
True. Gabbers was aan de hand toen ik in groep 7/8 zat, dus dat was al geen optie meer op de middelbare.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die hebben we dan nog tegoed
Trends qua stijl hebben natuurlijk ook veel te maken met leeftijd. Er waren helemaal geen regenboogalto's en emo's toen ik op de middelbare school zat. En er zijn nu geen gabberpubers meer. Over 5 jaar weet niemand van dat grut nog wat een Breezer of een Blackberry is. /oma![]()
Dank je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het superknap van je, MP! Al heb ik het idee wel eens door wat ik zijdelings meekrijg dat je wel weinig eet. Dat maakt het misschien ook moeilijker om vol te houden op lange termijn. Heb je een plan hoe je dat aan gaat pakken? Of wil je dit in principe volhouden tot je op je streefgewicht zit?
Ik vind zelf niet dat ik weinig eet heb 5 tot 6 eetmomenten per dag. De eerste 8 weken waren wel extreem, maar plan nu voor mezelf uitzonderingen in, dan mag ik een avondje uit eten of dan mag ik wel dat stukje gevulde speculaas.
Afgelopen 4 weken heb ik geprobeerd normaal te doen dus niet op alles te letten en te nemen waar ik trek in had, als ik zin had in een extra schep stoofpot ofzo of als ik zin had in een glas cola dan nam ik dat, maar wel met mate en dus niet een fles cola op een avonden deze 4 weken is mijn gewicht gelijk gebleven.
Maar omdat ik niet tevreden wil zijn met waar ik nu ben maar er echt minstens nog 20 kilo af wil heb ik nu voor mezelf de teugels weer strakker. Mijn BMI wil ik gewoon echt onder de 30 krijgen, ik hoef zoals ik het nu voel niet persee van mezelf naar BMI 25 of lager.
En het langer volhouden dat lukt wel want er is nu structuur gekomen in mijn eet en beweeg patroon. (bewegen deed ik niet tot nauwelijk en eten deed ik te veel) Het is zeg maar een gewoonte geworden om meerdere keren per dag een beetje te eten.(ben ook al ruim 6 maanden bezig he) Ik zal me er alleen altijd van bewust moeten zijn dat ik tussendoortjes met veel calorieën beter kan laten staan en dat als ik die neem dat ik er dan niet extreem veel van neem, want dat is waar ik dik van ben geworden.Mama van Jaël (17-07-2009)
Meh. Ik ben niet gemaakt om een meisjesmeisje te zijn. Ben met m'n hakjes van de trap gelazerd.
Ik heb zo een bachelorceremonie, dat ik beloof geen patiënten te vermoorden enzo, en heb een jurkje aan wat ik nog nooit gedragen heb omdat hij boven de knie valt. Nu met een dikke panty aan , maar wellicht had ik iets aan moeten doen waar ik me gemakkelijker in voel.
![]()
Je verhaal klinkt positief maar hier tik je wel een gevoelig punt van mensen met overgewicht. Wij zijn namelijk te dik omdat wat voor ons "normaal doen" is, eigenlijk te veel is. Dus die extra schep pakken wij, maar dat is niet "normaal" zoals je normaal zou moeten definiëren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:47 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vind zelf niet dat ik weinig eet heb 5 tot 6 eetmomenten per dag. De eerste 8 weken waren wel extreem, maar plan nu voor mezelf uitzonderingen in, dan mag ik een avondje uit eten of dan mag ik wel dat stukje gevulde speculaas.
Afgelopen 4 weken heb ik geprobeerd normaal te doen dus niet op alles te letten en te nemen waar ik trek in had, als ik zin had in een extra schep stoofpot ofzo of als ik zin had in een glas cola dan nam ik dat, maar wel met mate en dus niet een fles cola op een avonden deze 4 weken is mijn gewicht gelijk gebleven.
Maar omdat ik niet tevreden wil zijn met waar ik nu ben maar er echt minstens nog 20 kilo af wil heb ik nu voor mezelf de teugels weer strakker. Mijn BMI wil ik gewoon echt onder de 30 krijgen, ik hoef zoals ik het nu voel niet persee van mezelf naar BMI 25 of lager.
En het langer volhouden dat lukt wel want er is nu structuur gekomen in mijn eet en beweeg patroon. (bewegen deed ik niet tot nauwelijk en eten deed ik te veel) Het is zeg maar een gewoonte geworden om meerdere keren per dag een beetje te eten.(ben ook al ruim 6 maanden bezig he) Ik zal me er alleen altijd van bewust moeten zijn dat ik tussendoortjes met veel calorieën beter kan laten staan en dat als ik die neem dat ik er dan niet extreem veel van neem, want dat is waar ik dik van ben geworden.
Als jouw gewicht nog ruim boven een BMI van 30 is en je valt niet af dan eet je dus nog te veel.
Begrijp me niet verkeerd, je bent waarschijnlijk supergoed bezig en het is echt al heel goed dat je zo ver bent gekomen! Maar de kern van het probleem zit meestal juist wel in die dingen.disclaimer![]()
Ja, jouw striae viel echt hartstikke meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik had helemaal niet door dat dat bij mij toch wel goed geregeld is tot iemand er iets over zei. Jeej me! En ik was ook heel blij ineens met mijn gewicht want ik was de enige die de veel kleren van Tink pasteIk heb echt bizar slappe bovenarmen vooral, maar de meeters hebben mijn 'armen van toen' gezien en snappen waar die vandaan komen. Striae heb ik vooral op mijn buik en aan de binnenkant van m'n bovenbenen.
Haha, ik bedenk me net dat er nog een open fles sekt in de koelkast staat. Hmmz, morgenavond alleen thuis, lekker boek lezen, glaasje drinken, bad nemen... Heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had me zo ingesteld op alcohol zaterdag dat ik toen ik thuiskwam nog maar een biertje heb geopend. Ik had bij Tink maar 2 glazen sekt op. Had het te druk om te drinken.Ik was niet zo erg hoor! Ik droeg vooral geen blije tshirtjes en wel veel zwart. De gothic-fase heb ik ook gehad... Wat ik wel rot vind in deze beschrijving is het stuk over zelfbeschadiging. Ik deed dat echt niet omdat ik dacht dat het cool wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet trouwens wel bekennen dat de mensen die tegenwoordig cool en slim zijn, vroeger alto waren en niet bij mijn sneue clubje gabbers hoorde.
Oh ik welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:27 schreef Tink89 het volgende:
Ik was niet zo erg hoor! Ik droeg vooral geen blije tshirtjes en wel veel zwart. De gothic-fase heb ik ook gehad... Wat ik wel rot vind in deze beschrijving is het stuk over zelfbeschadiging. Ik deed dat echt niet omdat ik dacht dat het cool was
Ik vond het retecool om sigarettenpeuken op mijn benen uit te drukken
Maar je aangesproken voelen door een stukje in Urban Dictionary is net zoiets als je rot voelen omdat een kind van vier op straat zijn tong naar je uitsteekt he
disclaimer![]()
Yeah! In iets minder dan een maand 1% vet massa kwijt
Heb je gelijk in hoor en dat maakt het ook dag ik het 'eng' vind om normaal te doen, omdat ik bang ben terug te vallen in oude gewoontes. Als je altijd twee borden warm eten neemt wat ik meestal deed want zo lekker en zonde om weg te gooien.. Nu nam ik bij voorbaat al minder ipv twee opscheplepels 1 dan kun je rustig nog eens opscheppen want dan zit je nog altijd maar op 2 ipv op 4 wat de oude gewoonte was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je verhaal klinkt positief maar hier tik je wel een gevoelig punt van mensen met overgewicht. Wij zijn namelijk te dik omdat wat voor ons "normaal doen" is, eigenlijk te veel is. Dus die extra schep pakken wij, maar dat is niet "normaal" zoals je normaal zou moeten definiëren.
Als jouw gewicht nog ruim boven een BMI van 30 is en je valt niet af dan eet je dus nog te veel.
Begrijp me niet verkeerd, je bent waarschijnlijk supergoed bezig en het is echt al heel goed dat je zo ver bent gekomen! Maar de kern van het probleem zit meestal juist wel in die dingen.
En ja ik zal mezelf vast en zeker nog regelmatig tegen komen en er zullen zeker gedragingen weer op komen waarvan ik dan achteraf denk, had ik beter niet kunnen doen.
Ik moet ook niet mijn oude 'normaal' maar de gezonde borm van 'normaal' hanteren. Maar het is wel goed dat je het zegt, want ikmerk ook dat ik op sommige momenten er heel licht over denk en verwacht dat het me allemaal wel lukt, maar ik heb het afgelopen half jaar ook zeker tegenslagen gehaden momenten dat ik dacht, dit gaat me nooit lukken. Maar toch kom ik elke keer weer terug bij hoe het wel moet en hoe het betervoor me is ofzo. (Ik zit zelf nu wel in een heel positieve flow hoor)Mama van Jaël (17-07-2009)
Positieve flows zijn hartstikke goed en het is al heel wat dat je er zelf bewust van bent. Dat is het grootste deel
Ik heb zelf geen kinderen dus misschien klinkt dit te simpel: ik kook afgemeten porties. Dus dit krijg je en meer niet. Maar ik denk dat dat met kinderen ook wel haalbaar is toch? En niet extra koken "zodat je nog een keer kan opscheppen als het lekker is". Nee, er valt niks extra op te scheppen want de pan is leeg. Dan hoef je ook niks weg te gooien.disclaimer![]()
Ik kook juist meestal gewoon zo gezond dat ik heel veel kan eten zonder dat het heel erg aantikt. Maar dan bedoel ik dus in de hoeveelheden groente. Dus ipv van 100 gram groente, gerust 250-400 gram groente. Dan kan ik makkelijk 2 borden eten, want dan is het grotendeels groente!![]()
100 gram is een kleuterportie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:41 schreef Zeester het volgende:
k kook juist meestal gewoon zo gezond dat ik heel veel kan eten zonder dat het heel erg aantikt. Maar dan bedoel ik dus in de hoeveelheden groente. Dus ipv van 100 gram groente, gerust 250-400 gram groente. Dan kan ik makkelijk 2 borden eten, want dan is het grotendeels groente!
Ik eet standaard 300/400 gram
Maar afmeten is in den beginne ècht noodzakelijk als je overgewicht door een portieprobleem wordt veroorzaakt.
Veel mensen slaan steil achterover als ze zien hoe een normale portie vlees er op je bord uit ziet
disclaimer![]()
ik heb ook mensen gezien die dan velen groente gingen eten maar dan wel met kaassaus want dat vinden ze lekkerder. En dan wel denken dat je gezond bezig bent
disclaimer![]()
Ik doe dat met m'n kinderen juist heel bewust niet. Ze mogen zelf weten hoeveel ze eten en ik vraag ze alleen naar hun buik te luisteren. Zit je nog niet vol? Krijg je nog iets. Ik vind het heel belangrijk dat ze dat gevoel van verzadiging leren herkennen en daarnaar luisteren. Ik heb dat liever dan dat ik aangeef dat het genoeg is.
Ik vind het ontzettend jammer dat mijn gevoel van verzadiging zo verknald is doordat ik als kind al gewend was te overeten. Ik moet er vaak nog steeds heel verstandelijk mee omgaan en na een kwartier m'n bestek even opzij leggen om mijn eten te laten zakken en daarna te bepalen of ik genoeg heb.
Toch moet ik zeggen dat het voor een groot deel wel goed is gekomen. Ik voel me wel verzadigd als ik normaal heb gegeten en wat ik als 'normaal' beschouw is veranderd met het dunner worden. Eigenlijk hoort dat ook zo te werken: als je minder weegt, neemt je energiebehoefte af. Dus er is een goede kans dat het vanzelf makkelijker zal gaan, MP. (Al zijn er natuurlijk altijd de oude valkuilen...)I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Klopt. Maar ik vind een broccoli bijvoorbeeld een prima stuk groente om met z'n 2 te delen. Dan heb je zo 400 gram groente (ik eet de steel ook altijd helemaal op, want lekker knapperig).![]()
Ja, dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar afmeten is in den beginne ècht noodzakelijk als je overgewicht door een portieprobleem wordt veroorzaakt.
Veel mensen slaan steil achterover als ze zien hoe een normale portie vlees er op je bord uit ziet![]()
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Maar Claudia, er zijn zat gevallen bekend van mensen waarbij het verzadigingsgevoel niet naar behoren werkt. Ik ben ook nooit geforceerd meer te eten dan nodig was en toch heb ik een portieprobleem ontwikkeld.disclaimer![]()
ik maak altijd twee stronken klaar voor ons samenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:47 schreef Zeester het volgende:
Klopt. Maar ik vind een broccoli bijvoorbeeld een prima stuk groente om met z'n 2 te delen. Dan heb je zo 400 gram groente (ik eet de steel ook altijd helemaal op, want lekker knapperig).(ik zoek wel de kleinere stronken) Inclusief steel.
Spruitjes koop ik altijd een kilo, na het schoonmaken is er nog 700 gram over, perfect voor ons twee
disclaimer![]()
Zou dat een biologische oorzaak hebben of door een omgevingsfactor komen? Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn bij wie er lichamelijk iets is, maar dat kan nooit een grote groep zijn, toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Claudia, er zijn zat gevallen bekend van mensen waarbij het verzadigingsgevoel niet naar behoren werkt. Ik ben ook nooit geforceerd meer te eten dan nodig was en toch heb ik een portieprobleem ontwikkeld.
Wat omgevingsfactoren betreft denk ik dat opvoeding heel belangrijk is. Hoe reguleren ouders de voedselinname van hun kind? Wat voor voorbeeld geven ze zelf daarin? Wat wordt er zoal gegeten als onderdeel van het normale eetpatroon? Als je bedenkt dat veel mensen het normaal vinden om liga's te eten, frisdranken te drinken en uit pakjes te eten, dan is het niet zo gek dat er een cultuur van overeten ontstaat.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
wat heeft eten uit pakjes met overeten te maken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou dat een biologische oorzaak hebben of door een omgevingsfactor komen? Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn bij wie er lichamelijk iets is, maar dat kan nooit een grote groep zijn, toch?
Wat omgevingsfactoren betreft denk ik dat opvoeding heel belangrijk is. Hoe reguleren ouders de voedselinname van hun kind? Wat voor voorbeeld geven ze zelf daarin? Wat wordt er zoal gegeten als onderdeel van het normale eetpatroon? Als je bedenkt dat veel mensen het normaal vinden om liga's te eten, frisdranken te drinken en uit pakjes te eten, dan is het niet zo gek dat er een cultuur van overeten ontstaat.disclaimer![]()
Het hangt er direct en indirect mee samen. Eten uit pakjes bevat of wordt vaak gecombineerd met producten waar geraffineerde suikers in zitten (dan krijg je dat hele bloedsuikerspiegelverhaal, wat deels verantwoordelijk is voor overeten). Maar wat denk ik nog belangrijker is, is dat mensen gewend raken aan smaakversterkers waardoor de natuurlijke smaak van producten niet meer aanlokkelijk (genoeg) is. Een liga wordt lekkerder gevonden dan een perzik, een zakje poeder waar je puree mee kunt maken door er kokend water bij te gieten lekkerder dan gepureerde aardappelen, een kant-en-klare maaltijd van Knorr lekkerder dan een zelf op smaak gebrachte maaltijd (zonder suikers en met minder zout). Voor je het weet, heb je je een eetpatroon aangewend waar producten in voorkomen die meer zout, meer suiker en meer calorieën bevatten. En waarvan je meer moet eten om je even verzadigd te voelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft eten uit pakjes met overeten te maken?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Idd met kinderen is het lastig afgepast koken, de ene dag eten ze niets en de andere dag eten ze me arm.
Maar dat afwegen dat heb ik heel veel gedaan en dat doe ik nu dus ook weer. Daardoor heb ik wel redelijk inzicht gekregen in wat normaal is. Daarbij ben ik ook anders gaan koken, meer met verse producten, meer gevarieerd.
Misschien een voorbeeld van dat je echt minder hoeft, wij waren zaterdag naar een pannenkoekenrestaurant en waar ik voorheen makkelijk zo een pannenkoek op at, daar had ik nu bij de helft zoiets van poeh poeh, ja en toen wel de fout gemaakt toch nog door te eten want zo lekker.. Dus drie kwart op en zo vol dat je er even niet lekker van bent, zonde eigenlijk..Mama van Jaël (17-07-2009)
Ik eet ook 400. Soms 500. En voorheen at ik een hele varkenshaas van 300grquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
100 gram is een kleuterportie.
Ik eet standaard 300/400 gram
Veel mensen slaan steil achterover als ze zien hoe een normale portie vlees er op je bord uit ziet![]()
nu een stukje van 100 a 120gr. Ik weeg nog steeds ook
En ik zit vies smerig vol nu
O: overnight oats. 50 g havervlokken. 10 g lijnzaad, 10 g chiazaad, 150 ml rijstmelk en een handje blauwe bessen.
L: 3 volkoren met sandwichspread, 15 cherrytomaatjes.
T: peer, rijstwafel
D: andijvie-meiraapstamppot met cashewnoten
Ik zit nu lekker binnen onder een dekentje op de bank, heerlijk warm... en ik hoor het gewoon regenen buiten en zo naar buiten om te sporten. Mweeeeh![]()
![]()
Nice lijstje!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef douche-eendje het volgende:
O: overnight oats. 50 g havervlokken. 10 g lijnzaad, 10 g chiazaad, 150 ml rijstmelk en een handje blauwe bessen.
L: 3 volkoren met sandwichspread, 15 cherrytomaatjes.
T: peer, rijstwafel
D: andijvie-meiraapstamppot met cashewnoten
Ik zit nu lekker binnen onder een dekentje op de bank, heerlijk warm... en ik hoor het gewoon regenen buiten en zo naar buiten om te sporten. Mweeeeh
O : Magere kwark, yoghurt, muesli
T : niks
S : 1,5u fitness. Ik kan echt zo niet squaten![]()
L : 4x spelt brood, light boter, muisjes, 20+ kaas, kalkoenfilet en runderrookvlees
T : bonbon
D : prei (:r ), aardappelen, varkenshaas, jus. Idioot veel yoghurt met kiwi en muesli (ik verkeek me op de portie)
T : Magere kwark, muesli, mandarijn erdoor en wat yoghurt erbij
T2 : Smoothie van verse jus, frambozen en kwark
T3 : 2 volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
En alsnog ruim 100kcal overen ik sla ws sowieso of t3 of t2 over
ik zit vol.
Meh. Ik lag nog even naar mijn favo serie te kijken voor ik zou gaan zwemmen. Toen ik opstond om te koken voelde ik me ineens onwijs crappy. Een kwartier later had ik onwijze rugpijn en kan ik elk moment gaan janken. Menstruatie, gotta love it![]()
Wel weird, dat dat dit keer zo ineens opkwam. Ik had de hele dag superveel energie en zin om lekker actief te doen.
Niet dat ik al echt ongesteld ben trouwens. Was de laatste twee keer ook, mijn lichaam is 5 dagen in menstruatiemodus voor mijn doos het eindelijk snapt.Spoilers!![]()
122kgde laatste dagen echt veel te veel zitten rommelen met eten. Onregelmatig en teveel eten dus. Overigens blijkt ik korter dan ik dacht te zijn dus mijn bmi is ook hoger dan ik dacht met 38,8
Mijn huisarts heeft er nu ook een cijfer op geplakt; hij vindt dat ik eigenlijk 42 kg zou moeten afvallen. Maar even niet aan denken, voorlopig richt ik me op het doel van 115kg per einde van het jaar.![]()
Wij hebben plotselings gezinsuitbreiding gehad! We hebben net een kitten opgehaald bij een collega van m´n huisgenootje. Het is een lapje en ze heet Keesje. En mijn monster en zij lijken vooralsnog nieuwsgierig, terughoudend, maar ok met elkaar!![]()
Kittens!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef Zeester het volgende:
Wij hebben plotselings gezinsuitbreiding gehad! We hebben net een kitten opgehaald bij een collega van m´n huisgenootje. Het is een lapje en ze heet Keesje. En mijn monster en zij lijken vooralsnog nieuwsgierig, terughoudend, maar ok met elkaar!!
Mijn aanloopkneusje is een maand of twee geleden uit het raam gevallen en verdwenen. Gelukkig heb ik m'n dikke mormel nog, die ik ook absoluut niet meer weg ga doen
.
Verder was vandaag eentopdag
, ondanks het feit dat ik van de trap ben gelazerd
. Ik ga een challenge doen trouwens; zo veel mogelijk proberen af te vallen op een gezonde manier, binnen een maand. Ben benieuwd hoeveel ik eraf krijg. Morgenochtend startmeting.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2013 22:24:19 ]![]()
Tsja HiZ, ik kan de knuppel in het hoenderhok gooien maar ik denk dat je al vaak genoeg hier bent toegesproken op enkele lijstjes. Die 42 kg die eraf moet is er niet in een dag aangekomen, zorg er eerst eens voor dat je een ritme hebt wat je niet het komende jaar, maar de rest van je leven vol kunt houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef HiZ het volgende:
122kgde laatste dagen echt veel te veel zitten rommelen met eten. Onregelmatig en teveel eten dus. Overigens blijkt ik korter dan ik dacht te zijn dus mijn bmi is ook hoger dan ik dacht met 38,8
Mijn huisarts heeft er nu ook een cijfer op geplakt; hij vindt dat ik eigenlijk 42 kg zou moeten afvallen. Maar even niet aan denken, voorlopig richt ik me op het doel van 115kg per einde van het jaar.
Dankje QHoe gaat het bij jou verder?
Zeester, tof! Post eens foto's. Ik zit nog in kat-dubio, maar er zitten weer wat oude-oude zieligerdjes in het asiel. Ga na mijn vakantie wel kijken hoe en wat...
![]()
En bootcamp vandaag, verdorie. Ik had ZO geen zin door regen, stap op mn fiets en onderweg droger en droger. Kom ik aan bij de verzamelplek, heeft mn trainster de mededeling dat ik maar gewoon met de regular mee moet doen ipv de beginner. Dus ik ben nu afgebeuld door een man op niveau van "mn oma rent zelfs sneller en die zit in een rolstoel". Leuk, zo'n ex-profvoetballer.
Nou ja, bikkel heeft gebikkelden nu heb ik al spierpijn
![]()
![]()
Je bent een echte stoere DE!
Ja, het is echt <3 zo'n baby erbij opeens. Was wel gespannen voor de reactie van mijn kat, want met de laatste kat hier in huis was het echt altijd oorlog, maar merk nu al dat dit zeker goed gaat komen. Ze hebben 1x naar elkaar geblazen, maar ik heb geen dikke staarten gezien en naar elkaar meppen was volgens mij zonder nagels. Ze zijn nu weer allebei op hun eigen kamer om te wennen, maar merk wel dat de mijne beetje zenuwachtig heen en weer ijsbeert. Voor de troost en de schrik heeft hij net een bakje natvoer naar binnen geschoven. Volgens mij heeft hij een erger eetprobleem dan ik, zo'n portie-bakje paté binnen 1 minuut naar binnen!
![]()
Ik zou niet gek opkijken als ik op oudjaarsdag nog even mn atl-doel binnen hengel op deze manierquote:![]()
![]()
Hier goed, op 200kcal teveel naquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja HiZ, ik kan de knuppel in het hoenderhok gooien maar ik denk dat je al vaak genoeg hier bent toegesproken op enkele lijstjes. Die 42 kg die eraf moet is er niet in een dag aangekomen, zorg er eerst eens voor dat je een ritme hebt wat je niet het komende jaar, maar de rest van je leven vol kunt houden.
Dankje QHoe gaat het bij jou verder?
Zeester, tof! Post eens foto's. Ik zit nog in kat-dubio, maar er zitten weer wat oude-oude zieligerdjes in het asiel. Ga na mijn vakantie wel kijken hoe en wat...
![]()
En bootcamp vandaag, verdorie. Ik had ZO geen zin door regen, stap op mn fiets en onderweg droger en droger. Kom ik aan bij de verzamelplek, heeft mn trainster de mededeling dat ik maar gewoon met de regular mee moet doen ipv de beginner. Dus ik ben nu afgebeuld door een man op niveau van "mn oma rent zelfs sneller en die zit in een rolstoel". Leuk, zo'n ex-profvoetballer.
Nou ja, bikkel heeft gebikkelden nu heb ik al spierpijn
boeie. Bonbons
![]()
Echt tof dat je zo bikkelt!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik was net heel braaf mijn overnight oats aan het maken, en toen bleek er een mutant aardbei in mijn diepvriesfruit te zitten.
Hij heeft dus 6 onderkantjes.
En als bewijs dat het 1 aardbei is, een foto van de bovenkant.
En vanwege verzoek foto van de nieuwe baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babypoes
En omdat ik maar een halve dag op kantoor werk vandaag begin ik de dag eens met roggebrooddan kan de kwark voor lunch!
disclaimer![]()
liêven poęs
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
#firstworldproblems
Mghgihgi
Ik moet iets bekennen, ik ben zo enorm dik
Maar ja, gister bijna niets gegetenalleen brood en rijst en thee en sparood en helemaal geen T's
![]()
En ik heb nieuwe broeken gekocht (nou ja eigenlijk heeft m'n vriendin ze gehaald) daar ik zwem in mijn oudenMaar mijn buik is nog steeds fucking huge, Han Peekel style met een drupje Bas van der Werven, dus leuke bovenstukjes kan ik nog niet kopen (niet dat ik iets leuk vind)
Dag liefboekIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Dan eet je bijna niets en dan eet je brood en rijst.
Neger
een mens mot maaltijden eten ja toch we kunnen nie allemaal jou metabolisme hebben vriendquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan eet je bijna niets en dan eet je brood en rijst.
NegerIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Jouw is bezittelijk in die zin, maat.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Je kan het hebben, slankequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier goed, op 200kcal teveel naboeie. Bonbons
![]()
Echt tof dat je zo bikkelt!![]()
Babypoeswant!
Spierpijn-check: check!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: