SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 29-10-2013 15:52:18 ]This isn't even my final form.
Bak rijst met kip en groente voor 3 euro, daar ga/wil ik het zelf niet eens voor proberenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Veel troep voor weinig.
Ga dan naar een echte Aziaat.
quote:
Raymond heeft gelijk en jij praat B&F.quote:Als de bananen beginnen te groeien, wordt de bloemtros steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de tros naar beneden hangen. Maar de bananen willen naar boven blijven groeien, tegen de zwaartekracht in. Zo groeit de banaan krom! Dit effect heet met een moeilijk woord negatieve geotropie.
Lees alsjeblieft alle banaan-gerelateerde posts eens terug.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Raymond heeft gelijk en jij praat B&F.
Ik ben bezig, lapo kwam onverwacht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:38 schreef CarbonC het volgende:
Graag na ca. 10x dezelfde gymchick nu eens wat anders.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor retorische vraag?
Wat is dat nou voor een retorische vraag?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef IrCute het volgende:
Carbon, zou jij een 22 jarige willen batsen als je vrijgezel was?
Probeer je voor te stellen hoe de gemiddelde vrouw van zijn leeftijd eruit ziet, vergelijk dat met je eigen progressiefoto's en trek je conclusie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:39 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
Er zit een veteraan van rond de 43 bij mij in de klas bij geschiedenis. Op de eerste dag moesten we ons aan elkaar voorstellen en sindsdien praten we met elkaar. Hij was een keer zijn notitieblok vergeten en ik was achter hem aan gegaan om het aan hem te geven en toen kreeg ik de volgende les een 10$ starbucks giftcard als bedankt. Nu had ik gisteren de les gemist en stuurt hij mij allemaal berichtjes via een schoolplatform hoe het met mij gaat en wat ik heb gemist. WIl hij batsen?
NP: vraag hem naar zijn 1RM squat en nodig hem eens uit om bij je thuis te trainen, dan weet je het antwoord ook snel genoegquote:
Hahaha, ik vind het nu zwaar ongemakkelijk wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Probeer je voor te stellen hoe de gemiddelde vrouw van zijn leeftijd eruit ziet, vergelijk dat met je eigen progressiefoto's en trek je conclusie.
je bent toch geen maagd meer.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het nu zwaar ongemakkelijk wordenHet is een hele toffe kerel maar weet niet wat ik ermee aan moet nu
fixed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee en ook bezet en volgens mij weet hij dat ook.
Niks. Omdat een paar mensen op i-net zeggen dat het niet vertrouwen is ga je je toch niet ineens ongemakkelijk voelen terwijl je dat daarvoor niet deed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het nu zwaar ongemakkelijk wordenHet is een hele toffe kerel maar weet niet wat ik ermee aan moet nu
Nee, ik begon mij vorige week al een beetje ongemakkelijk te voelen omdat ik het idee had hij misschien meer wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niks. Omdat een paar mensen op i-net zeggen dat het niet vertrouwen is ga je je toch niet ineens ongemakkelijk voelen terwijl je dat daarvoor niet deed?
[qoute]quote:
Als je je ongemakkelijk voelt het aan hem duidelijk maken. Een beetje normale vent van 43 moet dat kunnen handelen. Probeer concreet te maken welk gedrag je niet waardeert.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik begon mij vorige week al een beetje ongemakkelijk te voelen omdat ik het idee had hij misschien meer wil.
Idd, maak die man gewoon blij en geef hem een quickiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[qoute]
fixed.
Eigen ben je perfect. Relatie, dus je weet je mond te houden. Als ik een 43 jarige veteraan zou zijn, wist ik het wel
Nou het is meer dat hij gewoon heel aardig doet ineens en altijd naast mij komt zitten en ik niet zeker van zijn intenties ben en dat maakt mij ongemakkelijk, omdat ik zelf geen interesse heb maar het wel een toffe kerel vindquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je je ongemakkelijk voelt het aan hem duidelijk maken. Een beetje normale vent van 43 moet dat kunnen handelen. Probeer concreet te maken welk gedrag je niet waardeert.
Dit is wel een punt ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd, maak die man gewoon blij en geef hem een quickie
Jij bent meer bereikbaar dan Snakeyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
Nog een vraag: als het gaat op een 43-jarige, waarom vraag je het dan aan mij en niet aan Snakey??
Gewoon zeer regelmatig over je huwelijk/man vertellen, wat jullie in het weekend gedaan hebben enzo en hopen dat ie de hint snapt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou het is meer dat hij gewoon heel aardig doet ineens en altijd naast mij komt zitten en ik niet zeker van zijn intenties ben en dat maakt mij ongemakkelijk, omdat ik zelf geen interesse heb maar het wel een toffe kerel vind
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
Doe ik ook altijd bij seto maar hij heeft het maar niet door... awkwarrrrddd
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon zeer regelmatig over je huwelijk/man vertellen, wat jullie in het weekend gedaan hebben enzo en hopen dat ie de hint snapt.
seto is dan ook op een threesome uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon zeer regelmatig over je huwelijk/man vertellen, wat jullie in het weekend gedaan hebben enzo en hopen dat ie de hint snapt.
Ik zei het ook bro. Maar er waren teveel maagden die klaarkwamen op het feit dat er vrouwen reageerden in hetzelfde topic als zij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
Het zijn wel altijd de wijven die de broeders uit elkaar drijven he. We hadden vanaf minuut 1 consequent moeten zijn. Ik had dit nog aangekondigd destijds.
Beetje kleine meisjes aanzetten tot prostitutie, ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou het is meer dat hij gewoon heel aardig doet ineens en altijd naast mij komt zitten en ik niet zeker van zijn intenties ben en dat maakt mij ongemakkelijk, omdat ik zelf geen interesse heb maar het wel een toffe kerel vind
[..]
Dit is wel een punt ja.
@Ircute: je had toch geld nodig?
Daar heeft hij niets aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zei het ook bro. Maar er waren teveel maagden die klaarkwamen op het feit dat er vrouwen reageerden in hetzelfde topic als zij.
Snakey knal deze ff onderaan Gquote:Let op! Check eerst je geslacht voor je hier vragen gaat stellen/posten. De meeste vriendinnen zul je hier niet vinden. We hebben ook een vrouwen topic, LIF / [Dieetclub] #560 misschien dat je vraag/post daar thuis hoort.
Hallo, Jacky is ook maar een mens en geen doorgeefluikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Seto: ik vind je zeer OK.
Dat je het even weet.
staat nu op en om 7 a 8 uur pas etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bak rijst met kip en groente voor 3 euro, daar ga/wil ik het zelf niet eens voor proberen.
Maak in Nederland wel eens rendang of andere aziatische gerechten, maar voor rendang bijv ben je al 2~3 uur bezig om het vlees een beetje gestoofd te krijgen.
gewoon lekker humpenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
jellyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
Oei zojuist even een heerlijk tripje naar Zuid-Amerika geboekt
Nog even 6 weken kuren.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nu keek ik in dat topicEn naar de foto's
![]()
![]()
Met of zonder JB?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
Oei zojuist even een heerlijk tripje naar Zuid-Amerika geboekt
Nog even 6 weken kuren.
Nee, eerstvolgende meet is daar. CarbonC betaalt de tickets. DM hem voor meer info.quote:
Financien is Snakey's specialiteit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, eerstvolgende meet is daar. CarbonC betaalt de tickets. DM hem voor meer info.
Kan je zomaar plaatjes uit een ander topic ergens anders posten?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest lachen om jullie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij nou een troll of intens triest? Volg dit topic niet genoeg om er achter te komenquote:
ik heb het zelf geupload?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je zomaar plaatjes uit een ander topic ergens anders posten?
out of his leaguequote:
wat is dezequote:
hate op dimaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben jij nou een troll of intens triest? Volg dit topic niet genoeg om er achter te komen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben jij nou een troll of intens triest? Volg dit topic niet genoeg om er achter te komen
Niet verwacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar;quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hate op dima
wat een mogol ben je dan
Balen bro. One day we're all gonna make itquote:
hey weissmanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hate op dima
wat een mogol ben je dan
bedankt broederquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Seto: ik vind je zeer OK.
Dat je het even weet.
wrmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:48 schreef Montelly het volgende:
Boiiss even allemaal NEDERLAND 1 kijken![]()
![]()
Gasten die voor tien duizenden euros opgelicht zijn door een vrouw. Ze gaat allemaal relaties aan, tot huwelijk aan toe en dan foetsie, geld weg alles weg.quote:
ik zie het net ja die vent jankenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gasten die voor tien duizenden euros opgelicht zijn door een vrouw. Ze gaat allemaal relaties aan, tot huwelijk aan toe en dan foetsie, geld weg alles weg.
snap het wel bro, daarom zet ik ook die pua tactieken op JB ook al weet ik dat ze chunky isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
ja srry seto man maar door al die wijve wil ik me stoerder voor doen of zo kweenie heb gewoon echt lang geen contact gehad met chicks
van die relaties op internet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gasten die voor tien duizenden euros opgelicht zijn door een vrouw. Ze gaat allemaal relaties aan, tot huwelijk aan toe en dan foetsie, geld weg alles weg.
Nee gewoon IRLquote:
Ghehe. Die bitch hapt elke keer op die negs. 'Make them chase you', ik mag jou wel. Hoe ditch je die AMOG van een etha eigenlijk?? Denk dat ik wel veel van jou kan lerequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef seto het volgende:
[..]
snap het wel bro, daarom zet ik ook die pua tactieken op JB ook al weet ik dat ze chunky is
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef seto het volgende:
[..]
snap het wel bro, daarom zet ik ook die pua tactieken op JB ook al weet ik dat ze chunky is
XD zeker wiskunde b gehad of zo omgquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wtf vriend het is hier geen wiskunde XD
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
drie keer twaalf keer bodyweight plus 20
was dit nu zo moeilyk? kk ethaquote:
skklquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
ff JB appen dat ze me moet backuppen, kan er niet tegen dat jullie me pesten
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ahaha ADO, je clubje heeft
▼▲ ~ ~ V E R L O R E N ~ ~ ▲▼
ik ben er vaak geweest en de meisjes in stockholm zijn over het algemeen wel veel mooier dan hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ben meisjes in stockholm aant liken @ tinder
wat een gedrochten daar zeg
en ze er helemaal niet uit zoals @ google/afbeeldingen
als ik hier op 10km afstand ga tinderen zie ik alleen maar model meisjes, zegmaar ok van die meisjes @ google/afbeeldingen, maar dan niet fake, snapje
...
hallo awesomequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
haal die slang er maar bij ik ben echt niet bang voor haar
mr jully zijn grieks is tog eigk vrywel tzelfde volk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
myn vader zegt wel dat als mijn zus met een turk thuiskomt hij hem eruit schopt LOL wel grof mja
loooool ben jij wel helemaal goed bij je paaseitje JB?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mr jully zijn grieks is tog eigk vrywel tzelfde volk?
allebei veel yoghurt tog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
loooool ben jij wel helemaal goed bij je paaseitje JB?
Almaal arabieren tog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
loooool ben jij wel helemaal goed bij je paaseitje JB?
Oh nice, door wie gemaakt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
van het weekend nog ziek goede keftadakia op. dat kunnen die grieken wel.
deed jij eigenlijk al liften voor je met etha ging?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
Zou me denk helemaal de dood in eten als ik in griekenland woonde
Braziliaans, Grieks of Italiaansquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
Welk land/stijl is jullie favoriete keuken?
Maar wel lekkerquote:
ik ben een keer weggestuurd met een vriend door een yakuza dude omdat we voor een hoerenstraat stonden en we zogenaamd klanten wegjoegenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
vertel me meer over je tijden in Japan seto
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
waar denk jij dat de dwarsfluit vandaan komt dan?
Word wel veel in de Griekse keuken gebruikt toch? Of alleen de Turkse keuken?quote:
Volgens mij wel, ik ben er niet heel erg in thuis maar het komt ergens uit Noord-Afrika geloof ik. Ik eet het niet zovaak. Spanakopita is wel nice trouwens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Word wel veel in de Griekse keuken gebruikt toch? Of alleen de Turkse keuken?
Nouja "liften", ik deed wel squats en lunges maar de rest van mn schema was wel fuckarounditis based. En was ook aardig gefocust op zumba destijdsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef seto het volgende:
[..]
deed jij eigenlijk al liften voor je met etha ging?
Zijn dit niet die turkse dinge? cevapcici of oz.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef Klokov het volgende:
Anders had ik het vervangen door deze worstjes
[ afbeelding ]
Oeps, ik dacht dat zo'n Knorr wereldgerechtding was maar dat is dus deze:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zijn dit niet die turkse dinge? cevapcici of oz.
Nee mattie FUCK die HOEREN JMF daar woon ik NIET.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:45 schreef Klokov het volgende:
VMS, keer samen koken? Je woont in Oude Pekela toch?
Praat die manlet van je even een minderwaardigheidscomplex aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:46 schreef JackieBrown het volgende:
Wie kykt er nog meer naar de grote penissen docu op rtl5?
jij bent kankerbaas ouwe gewoon keihard veel posts dayumndquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef no1uknow het volgende:
Hahahaha dat is inclusief 9 dagen ban, ik OWN
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Praat die manlet van je even een minderwaardigheidscomplex aanMochten er nog dingen tussen zitten die relevant zijn voor mensen die wel een grote piemel hebben dan hoor ik het wel.
zumba was jullie eerste date of nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouja "liften", ik deed wel squats en lunges maar de rest van mn schema was wel fuckarounditis based. En was ook aardig gefocust op zumba destijds
snapjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij bent kankerbaas ouwe gewoon keihard veel posts dayumnd
lol ik kijk voor tips hoe ik ermee om moet gaan baarmoeder zit soms in mn keel man, jy weet nie hoe dat voelt maar ik kan je vertellen, tis nie altyd prettigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Praat die manlet van je even een minderwaardigheidscomplex aanMochten er nog dingen tussen zitten die relevant zijn voor mensen die wel een grote piemel hebben dan hoor ik het wel.
Wat, 34cm?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol ik kijk voor tips hoe ik ermee om moet gaan baarmoeder zit soms in mn keel man, jy weet nie hoe dat voelt maar ik kan je vertellen, tis nie altyd prettig
maar ff serious, 34 cm
Het wordt er ook niet mooier op. Sws onbesneden peniiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef Klokov het volgende:
Moet er niet aan denken om zo'n slurf te hebben, het past nu nog net allemaal een beetje.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
CarbonCor![]()
Kom op, Cor. Verzin die username nu eens! Ik moet iets stoers hebben, sterk maar wel licht, anders denken ze dat ik dik ben haha. Weetjewat, 'Carbon!!' Komt dat ff goed uit met mijn voornaam haha!! Nu nog een coole UI en dan ben ik het mannetje hier, ik laat me niet meer gek maken..
Das gewoon goede cardio voor in de cut hoor ga jy je knietjes maar slopen met 40 min hardlopen ik verbrand 5x meer met 40 min zumbaquote:
voorstander zijn van verminkingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het wordt er ook niet mooier op. Sws onbesneden penii
hoe moet ik anders schnoodlen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het wordt er ook niet mooier op. Sws onbesneden penii
Oh no, she didn'tquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zolang het mannen aangedaan wordt vind ik het prima
Dat is Bulgur misschien, al vraag ik me af of Grieken dat eten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Word wel veel in de Griekse keuken gebruikt toch? Of alleen de Turkse keuken?
Kloptquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
Etha heeft dus geen voorhuidje?
Okokokok
Wil je vechte ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:53 schreef Klokov het volgende:
Hoeveel kwark hebben jullie vandaag al op?
Standaard 500gram ik pleur er vaak ook muesli bij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:53 schreef Klokov het volgende:
Hoeveel kwark hebben jullie vandaag al op?
eelt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:04 schreef Awesome_ het volgende:
Staat het eelt er dan niet op? En hoe zit het met de feels?
srs
nee of jij eelt hebt omdat alles zo open en bloot issssquote:Op woensdag 30 oktober 2013 06:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eelt?Heb jij dan eelt op je voorhuid?
Ja anders ligt die lap huid toch open en bloot.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee of jij eelt hebt omdat alles zo open en bloot issss
Morgee de week is weer door midden
zma? vertelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:46 schreef Champy het volgende:
Godver heb me een partij raar gedroomd vannacht, helemaal ziek nu
Ik liep op een soort campus ofzo. Vervolgens moest ik door een soort gangenstelsel/riool kruipen en kwam uit in een ruimte waar allemaal studentes samen aan het werk waren. We praatten maar verder gebeurde er niets. Toen kreeg ik een berichtje: "Hi Dima, sorry, you try to hard"quote:
Daarom werd ik ook wakkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:01 schreef VMSDKR het volgende:
Dus zelfs in je droom maak je spelfouten?
Godsammequote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik liep op een soort campus ofzo. Vervolgens moest ik door een soort gangenstelsel/riool kruipen en kwam uit in een ruimte waar allemaal studentes samen aan het werk waren. We praatten maar verder gebeurde er niets. Toen kreeg ik een berichtje: "Hi Dima, sorry, you try to hard"
En toen werd ik wakker
Kun je binnendoor naar Bedum rijden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:47 schreef Klokov het volgende:
Oude Pekela heeft niet eens een gym volgens Google
waarom zou je dat doen? dan is zelfs zuidlaren nog dichterbij - kun je les krijgen van sem schilt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je binnendoor naar Bedum rijden?
Na creatine nu de ZMA hoax.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik liep op een soort campus ofzo. Vervolgens moest ik door een soort gangenstelsel/riool kruipen en kwam uit in een ruimte waar allemaal studentes samen aan het werk waren. We praatten maar verder gebeurde er niets. Toen kreeg ik een berichtje: "Hi Dima, sorry, you try to hard"
En toen werd ik wakker
In Bedum zit een gym vol Panatta spul en met dumbbells t/m 60kg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen? dan is zelfs zuidlaren nog dichterbij - kun je les krijgen van sem schilt.
geen idee, daar ben ik nog nooit geweest. ik weet alleen dat een vriend van me er één keer in de week les krijgt van sem schilt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In Bedum zit een gym vol Panatta spul en met dumbbells t/m 60kg.
Zit er in Zuidlaren iets fatsoenlijks dan?
Meegedaan met het nationale schoolontbijt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef no1uknow het volgende:
heb net een boterham met roomboter en pure chocoladevlokken op ik voel de gainz
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:52 schreef seto het volgende:
ff kappen nu met die negergrappen jongens
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:52 schreef seto het volgende:
Gewoon negeren johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:52 schreef seto het volgende:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:25 schreef no1uknow het volgende:
boys heeft iemand een linkje naar dat topic om je UI op te laten fokken?
betaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef Levolution het volgende:
Ik had pas zieke droom.
Moest door een lift die naar een ander dimensie leidde. Eenmaal daar aangekomen werd ik door een corrupte politiemacht achtervolgd. Op een gegeven moment zieke parkour over alle gebouwen enzo. Toen zette de politie een poema in om mij te achtervolgen. Ik over die daken rennen met een poema en een helikopter achter me aan.
Het had geen zin meer in ik ging op een dak liggen wachten tot ze me kwamen halen. Toen werd ik wakker.
En dat zonder ZMA.
Op je buik, ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:49 schreef no1uknow het volgende:
heb net een boterham met roomboter en pure chocoladevlokken op ik voel de gainz
Niet nog meer van die ADHD/Epilepsie UI's; ik durf nu al nauwelijks meer op mijn werk te Fokken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:25 schreef no1uknow het volgende:
boys heeft iemand een linkje naar dat topic om je UI op te laten fokken?
hoezo niet omgekocht met whey dan mattie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef Levolution het volgende:
Ik had pas zieke droom.
Moest door een lift die naar een ander dimensie leidde. Eenmaal daar aangekomen werd ik door een corrupte politiemacht achtervolgd. Op een gegeven moment zieke parkour over alle gebouwen enzo. Toen zette de politie een poema in om mij te achtervolgen. Ik over die daken rennen met een poema en een helikopter achter me aan.
Het had geen zin meer in ik ging op een dak liggen wachten tot ze me kwamen halen. Toen werd ik wakker.
En dat zonder ZMA.
echt he, er zou een soort werkversie van fok moeten zijn die automatisch geen plaatjes en geen UI's toont, gewoon puur en alleen de tekstquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet nog meer van die ADHD/Epilepsie UI's; ik durf nu al nauwelijks meer op mijn werk te Fokken.
settings > selecteer een template > text onlyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
echt he, er zou een soort werkversie van fok moeten zijn die automatisch geen plaatjes en geen UI's toont, gewoon puur en alleen de tekst
omg!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
settings > selecteer een template > text only
Goede UI VSDMRKquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
settings > selecteer een template > text only
Ja, die domme slang heeft mijn sterretje opgegetenquote:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef CarbonC het volgende:
Waar de neuk is nu die settings gebleven?
Tx. Ik vind "normaal" toch net iets minder erg. Die Steno-modus is wel erg snel, trouwens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Champy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij gaat raar dromen vanacht, let maar op.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:46 schreef Champy het volgende:
Godver heb me een partij raar gedroomd vannacht, helemaal ziek nu
lol aint nobody got time for thatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef Awesome_ het volgende:
Zet ff screentje neer dan. Zit altijd mobiel en ben wel benieuwd.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef Awesome_ het volgende:
Zet ff screentje neer dan. Zit altijd mobiel en ben wel benieuwd.
zoveel broederliefde mijn hart wordt zachtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks seto. Jij bent een echte vriend.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
zoveel broederliefde mijn hart wordt zacht
Gewoon op de achtergrond chemische structuurformules enzo en als iemand vraagt wat je aan het doen bent zeg je GTFO BITCH I'M DOING SCIENCEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:20 schreef Drinky het volgende:
Ik had tijdens mijn stageperiode gewoon developer tools geïnstalleerd in Firefox. Kun je plaatjes mee uitzetten en de CSS veranderen zodat het lijkt alsof je iets zinvols aan het doen bent
Speciale Dima lok-quotequote:
jij moet echt op je tellen gaan passenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Awesome_ het volgende:
lol jb denkt ons ook te kunne neggen. Wat een dom wijf.
Ik lees stiekem mee op mobiel.. Go on..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jij moet echt op je tellen gaan passen
echt hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Awesome_ het volgende:
lol jb denkt ons ook te kunne neggen. Wat een dom wijf.
Een echte Turk maakt kebab.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echte Turk he, lekker leven van een uitkering betaald door hard werkende Nederlanders..
niks mis mee, uitkering bestaat niet voor niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echte Turk he, lekker leven van een uitkering betaald door hard werkende Nederlanders..
in een andere setting zou ik het wel leuk vinden dat jullie me met z'n 2en te grazen namen mr nu vind ik t wel kut zo 2 tegen 1.quote:
toch heb je al 1,5 week geen last meer van die andere aandachtstrekker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
in een andere setting zou ik het wel leuk vinden dat jullie me met z'n 2en te grazen namen mr nu vind ik t wel kut zo 2 tegen 1.
niemand die me white-knight dat dit echt niet kan enzo, zelfs nulty had nog een white knight soms
en dan nog zwart in de kebab zaak werkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis mee, uitkering bestaat niet voor niks.
true maar nu steken 2 sympathisanten dus hun lelijke kopjes opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch heb je al 1,5 week geen last meer van die andere aandachtstrekker.
you have pussy control, girlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
true maar nu steken 2 sympathisanten dus hun lelijke kopjes op
Graag gedaan hèquote:
shoulder to cry onquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:59 schreef stinkie het volgende:
Kom op jongens, beetje lief voor JB hè
het topic linken waar ze je ui hebben gefixtquote:
nee ik ga naar groningen lekker buizen hele weekendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Gaan er nog mensen naar Thor dit weekend?
waar heb je het overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:23 schreef Champy het volgende:
[..]
het topic linken waar ze je ui hebben gefixt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |