SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe mascotte en chick komen begin vd avondquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef no1uknow het volgende:
jongens ik heb het weekje gebanned zijn gebruikt om me in e.e.a. te verdiepen
zo blijkt het dat er een verhouding tussen grote voeten is en de lengte van de penis, welke maat hebben jullie??
We wachten in spanning af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:19 schreef no1uknow het volgende:
hier verder:
[..]
nieuwe mascotte en chick komen begin vd avond
dan heeft bulkdreamer nog wel een paar schoenen voor jequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:18 schreef no1uknow het volgende:
ma
[..]
dus je ene voet is 48 cm en je andere 30????
anders kan ie altijd nog bij deze clubquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef CarbonC het volgende:
Moet je nou ook over schoenmaat beginnen? Straks komt Dima er achter dat zijn potentiele chicks ook nog grotere voeten hebben dan hijzelf.
Net op de manletgrens vriendquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef no1uknow het volgende:
46 hierzo, en dat bij 1,80 lengte
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan heeft bulkdreamer nog wel een paar schoenen voor je
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
anders kan ie altijd nog bij deze club
http://www.bvkm.nl
Oh kijk mij mijn eCupmaat posten.quote:
Plaats een webcam voor hun raam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:54 schreef Drinky het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor werk mijn buren doen dat ze op elk tijdstip van de dag liggen te neuken. Wellicht is het gewoon een underground 3e verdieping bordeel.
47 is nog prima in de meeste winkels verkrijgbaar, wat is het probleem?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
Maat 47Willen jullie op water lopen ofzo
Zie alleen maar nadelen aan maat 44+.
Micropenis alert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
Maat 47Willen jullie op water lopen ofzo
Zie alleen maar nadelen aan maat 44+.
Hangt ervan af. Echt lekkere (gym)mokkels mogen dat. Pittige-korte-kapsels met 100-100-100 cup B maat niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh kijk mij mijn eCupmaat posten.
Zelfde als gasten die op internet stoer doen over hun pener.
Zonder foto's vind ik het altijd een beetje lastig te beoordelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Echt lekkere (gym)mokkels mogen dat. Pittige-korte-kapsels met 100-100-100 cup B maat niet.
eStats zijn pas legit als ze daadwerkelijk door mijn ogen zijn waargenomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Echt lekkere (gym)mokkels mogen dat. Pittige-korte-kapsels met 100-100-100 cup B maat niet.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zonder foto's vind ik het altijd een beetje lastig te beoordelen.
Ik stel voor om de geclaimde cupmaat tijdens een topicmeet met handoplegging te controleren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eStats zijn pas legit als ze daadwerkelijk door mijn ogen zijn waargenomen.
Het kan zijn dat ik 1,95 ben ipv 1,94. Gaan we alles met of zonder pomp meten trouwens?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor om de geclaimde maat tijdens een topicmeet met handoplegging te controleren.
Even mijn post verduidelijkt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik 1,95 ben ipv 1,94. Gaan we alles met of zonder pomp meten trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een progress pic van mijn boobs
[/ehore]
30% BF 4lyfe
[ Bericht 14% gewijzigd door IrCute op 28-10-2013 17:50:03 ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:11 schreef IrCute het volgende:
[ehore]Iets zegt me dat jij dit niet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een progress pic van mijn boobs
[/ehore]
30% BF 4lyfe
Wel goed lichaam, btw.
toch welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij dit niet bent.
Wel goed lichaam, btw.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij dit niet bent.
Wel goed lichaam, btw.
Dan krijg ik klappen van Jackie en dat vind ik engquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Maak maar even pic met Etha <3 dan zien we verder.
Ethaquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen van Jackie en dat vind ik eng
Kun je dat er niet zelf op soepen als je er zonodig op moet fappen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Maak maar even pic met Etha <3 op een a4'tje dan zien we verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ehore]Wat is dit voor rare pose trouwens? Ben je je broek aan het uittrekken oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een progress pic van mijn boobs
[/ehore]
30% BF 4lyfe,,/
[ehore]Beetje rare gym vind je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een progress pic van mijn boobs
[/ehore]
30% BF 4lyfeI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik was me aan het uitkleden voor progress picsquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare pose trouwens? Ben je je broek aan het uittrekken oid?
Heb je ook foto's waar je progress nog verder is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik was me aan het uitkleden voor progress pics
Neequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je ook foto's waar je progress nog verder is?
Heb je niet of post je niet?quote:
Oh, maar dan is het al helemaal raar dat ze niet in de keuken staat.quote:
Ik zal later vandaag een foto'tje van mijn vriezer maken met al mijn kookkunsten erin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het al helemaal raar dat ze niet in de keuken staat.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:21 schreef IrCute het volgende:
Hier een foto uit dezelfde hoek genomen met mijn badass whey, c4 en pullup/dip rack en samurai zwaardenWel geniaal, Samurai zwaarden uit de schede onder je pullup/dick rack. Ultieme motivatie om niet te failen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Inclusief recepten? Dit is je kans om Yuri van de troon te stoten als kookkoning.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zal later vandaag een foto'tje van mijn vriezer maken met al mijn kookkunsten erin.
Hier een foto uit dezelfde hoek genomen met mijn badass whey, c4 en pullup/dip rack en samurai zwaardenwallhangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Waarom niet meteen opeten? Zonde van de smaakquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zal later vandaag een foto'tje van mijn vriezer maken met al mijn kookkunsten erin.
Omdat ik geen tijd heb om 28 uur te werken + fulltime studeren + 4x per week gym en dan ook nog iedere dag een uur te koken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom niet meteen opeten? Zonde van de smaak
Werkt die man van je niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omdat ik geen tijd heb om 28 uur te werken + fulltime studeren + 4x per week gym en dan ook nog iedere dag een uur te koken.
Jawel, maar ibgroep is waardeloos en ik heb nogsteeds mijn stufi niet en ik kon het niet langer aan om van zijn geld te levenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel geniaal, Samurai zwaarden uit de schede onder je pullup/dick rack. Ultieme motivatie om niet te failen.
Zijn niet van mij, tis ook maar de kelderquote:
Je verwoord zo vaak mijn gevoelens hequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De rest mag er ook wezen. Alleen jammer van de tattoo's weer.
NP; great minds think alike.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je verwoord zo vaak mijn gevoelens he
Vind het altijd wat hebben die tatts.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De rest mag er ook wezen. Alleen jammer van de tattoo's weer.
zo origineelquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah man, zoveel liefde
Originaliteit is leuk meegenomen, maar 25^9 in een dozijn plaatje is ook leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
zo origineel
die mensen zullen vast wel veel shit in japan mee hebben gemaakt
anders zet je nooit zo'n tattoo
Ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef LittlemanNL het volgende:
Zijn mensen hier aanwezig met homegyms?
ik ook..quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef LittlemanNL het volgende:
Zijn mensen hier aanwezig met homegyms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2013 19:03:38 ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Rug begint aardig te groeien.
Train nu zo'n 6 maanden, er zitten 5 maanden verschil tussen beide foto's.en je benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Train nu zo'n 6 maanden, er zitten 5 maanden verschil tussen beide foto's.goede vooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarom post je dit in ONZ?
Train nu zo'n 6 maanden, er zitten 5 maanden verschil tussen beide foto's.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is meer dagboekpost dan dat ik iets toevoeg aan het bb topic daaromquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:45 schreef seto het volgende:
[..]
goede vooruitgang
maar waarom post je dit in ONZ?
maar ze passen nog welquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, ze passen nu minder makkelijk in een slimfitbroek.
[ehore]Nooit te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een progress pic van mijn boobs
[/ehore]
30% BF 4lyfe![]()
modrechten misbruikenquote:
Train nu zo'n 6 maanden, er zitten 5 maanden verschil tussen beide foto's.Goed bezig olum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
De foto is in de quotes nog gewoon te vinden hoorquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
De foto is in de quotes nog gewoon te vinden hoor
Train nu zo'n 6 maanden, er zitten 5 maanden verschil tussen beide foto's.masturbeer je altijd met links vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beidequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
masturbeer je altijd met links vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
Boiiss waar is McNulty?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
Boiiss waar is McNulty?op zwart gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hier een foto uit dezelfde hoek genomen met mijn badass whey, c4 en pullup/dip rack en samurai zwaardenskeer, faka met die schilderijtjes trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Ik zie dat ik crazygf level 500 heb bereikt hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen van Jackie en dat vind ik eng
hey jekkie post is wat fodowzquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
Leuke foto's allemaal!
Blijf posten en blijf knallen![]()
xx Jackie
kanonnen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef Mevr.Bigtit het volgende:
Wel mooie ogen Roburtt.
[ afbeelding ]
wanneer komt die ene keer dan hè?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
JB en foto's posten is een soort van één keer nooit weer sort of situation denk ik.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef snakelady het volgende:
Wel mooie ogen Roburtt.
[ afbeelding ]
Hij is net voorbij het voorwoord.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bewijs je een dienst. PUA 101 dit - duidelijk maken dat je iemand leuk vindt.
quote:
Fotoboek.quote:
Dat kan kloppen, ik ben bijna 33.quote:
hoe sta je tegenover boy toys?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben bijna 33.
heb je een grote kont?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een vriend dus geen behoefte aan.quote:
maar als je geen vriend zou hebben?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een vriend dus geen behoefte aan.
blijf ff hier nog hy komt zo wel met een enorm witty response. zet de dweil maar vast gereedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vaste relaties.quote:
Nah, we gaan film kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
blijf ff hier nog hy komt zo wel met een enorm witty response. zet de dweil maar vast gereed![]()
En als ik nu zeg dat hij 1.60m is en toch al zeker een paar maanden traint? Ben je dan nog steeds van de 'vaste relaties'?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vaste relaties.
Even serieus, is je vriend zo gespierd als Dima?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat hij 1.60m is en toch al zeker een paar maanden traint? Ben je dan nog steeds van de 'vaste relaties'?
OMGquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Even serieus, is je vriend zo gespierd als Dima?
[ afbeelding ]
maar hij is zo klein schattig schattig klein. Leuk voor erbij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
even bij het onderwerp blijven cockblocker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
Western Whopper menu en cheeseburger king deal en nog steeds niet dicht bij mijn kcal doel. Burger king, wat doe je
ja sorry hoor dat ik niet in de sexy en gewaagd of foksters we willen jullie tieten zien reeksen kijk. Heb al te vaak sararaats en consorten daar voorbij zien komenquote:
je moest raats noemen hèquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja sorry hoor dat ik niet in de sexy en gewaagd of foksters we willen jullie tieten zien reeksen kijk. Heb al te vaak sararaats en consorten daar voorbij zien komen
wattan, ik wil dima voor mezelf die GILF praktijken moet hij maar achter zich laten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
even bij het onderwerp blijven cockblocker.
homoquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
wattan, ik wil dima voor mezelf die GILF praktijken moet hij maar achter zich laten.
no boko haram.quote:
je hebt haar nog niet in fok.rar gezien? Dan heb je seri geluk gehadquote:
zou wel stijl zijn als Sara je eerste zou worden.quote:
lokt d'r even met een quote hier naar toequote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
lokt d'rhem even met een quote hier naar toe
haten op Saraquote:
Omdat ze Meg Griffin speelt?quote:
je jokt er iig niet overquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik kan dit meisje gewoonweg niet raken.
Ja, heb je skype?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Drinky het volgende:
Dima, ik heb nu 2 duitse chicks in de woonkamer, kleine 10m van mij vandaan. Wil je ze samen met mij bijna seksen?
Story of your lifequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben net genegged door een meisje
Hoi Ethan!quote:
Nice.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit ja. Een beter bewijs dat Snakelady een alpha vrouw is is er niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef Montelly het volgende:
Kijk ze allemaal SnakeLady willen bevruchten..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:05 schreef fathank het volgende:
Snakelady, is dat een kloon van Snakey?
nee en neequote:
1990quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:10 schreef CarbonC het volgende:
Een vrouw van boven de 30 heeft liever een man die goed kan vrijen dan zo'n onervaren hengst die bij het zien van een halve tepel al begint te spuiten.
Waarom woon je nog thuis? En waarom maken je ouders zich druk om wat hun 23 jarige zoon koopt?quote:
mja, omdat ik het eens aan snakeylady vroeg. En dat was in e.o.a. huishoud achtig topic als ik me goed herinner.quote:
Jij bent 10 jaar ouder dan je moederquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, omdat ik het eens aan snakeylady vroeg. En dat was in e.o.a. huishoud topic als ik me goed herinner.
of snakey zit af en toe met netkousen en hogen hakken aan achter z'n pc
@Snakey: ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij bent 10 jaar ouder dan je moeder
Het is hier gebruikelijk dat je pas uit huis gaat als je je school afgemaakt hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom woon je nog thuis? En waarom maken je ouders zich druk om wat hun 23 jarige zoon koopt?
XD dat kan toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:14 schreef Champy het volgende:
[..]
15 jaar. Wij zijn een speciaal ras, uit een andere dimensie dan gewone mensen. Voor mijn moeder geboren werd werd ik vooruit gestuurd om de wereld wat beter te maken voor haar. En dat is gelukt, vraag maar aan haar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Waar woon je, Urk? Staphorst?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is hier gebruikelijk dat je pas uit huis gaat als je je school afgemaakt hebt.
Tja, mijn ouders zien me liever gezond en wel, het is een beetje onwetendheid van hun kant dat ze gelijk denken dat ik aan de roids zit.
Haha je praat net zo'n poep als de tekstschrijvers van B&Fquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
15 jaar. Wij zijn een speciaal ras, uit een andere dimensie als gewone mensen. Voor mijn moeder geboren werd werd ik vooruit gestuurd om de wereld wat beter te maken voor haar. En dat is gelukt, vraag maar aan haar.
Jij gaat raar dromen vanacht, let maar op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Haha je praat net zo'n poep als de tekstschrijvers van B&F
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Haha je praat net zo'n poep als de tekstschrijvers van B&F
ehm :squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:17 schreef seto het volgende:
1 vrouw post hier en het hele topic is zelfs de dag erna nog ontspoord
Vrijenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:10 schreef CarbonC het volgende:
Een vrouw van boven de 30 heeft liever een man die goed kan vrijen dan zo'n onervaren hengst die bij het zien van een halve tepel al begint te spuiten.
Dat heb ik ook wel eens. Vervelend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Montelly het volgende:
Boiis ik heb last van office boner. Zit vastgekluisd aan mijn desk, trek in koffie maar kan niet opstaan
Accepteer nou eens dat die man geboren is voor WO2 en nog zulk taalgebruik heeft,quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Accepteer nou eens dat die man geboren is voor WO2 en nog zulk taalgebruik heeft,
fucking HAESquote:Artsen onderschrijven de klacht van de verongelijkte militairen. Meerdere dokters en fitnessdeskundigen hebben het leger opgeroepen met de keuringen met de tijd mee te gaan. Amerikanen zijn tegenwoordig nu eenmaal zwaarder dan vroeger. Dat zou niet betekenen dat ze ook ongezonder en minder fit zijn.
Copulerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hoe wilde je het dan noemen?
Cohabiteren?
Minnespel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hoe wilde je het dan noemen?
Cohabiteren?
waarvoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan wel van pas komen
I call gay, sry not sryquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:45 schreef VMSDKR het volgende:
Voor de grap op Tinder de preferentie 'vrouwen' even naar 'mannen' omgezet om te zien waarmee ik concurreer.
I've seen some shit.
Snel teruggezet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef Beach het volgende:
Liposuctie helpt militairen door keuring
[..]
fucking HAES
Ze komen radeloos binnen; doodsbang de zak te krijgen of een berisping waardoor ze bevordering wel op hun buik kunnen schrijven",quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef Beach het volgende:
Liposuctie helpt militairen door keuring
[..]
fucking HAES
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoop dat je geband wordt met die hey *naam shit
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oe valse nicht jijquote:
banaanvraag, banquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lengte-schoenmaat-hersencapaciteitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is dat?
Lengte - gewicht - leeftijd?
Penis, niet leeftijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is dat?
Lengte - gewicht - leeftijd?
ik dacht al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
inch dan hè niet cm hhahahah VMS wat een grappen en grollen whahah
Nou, ik ga mezelf weer eens nuttig maken. Daag.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
OMG ik heb Maverick nog niet eens geinstalleerd.
MaverickSquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
OMG ik heb Maverick nog niet eens geinstalleerd.
Denk ook aan spiegels maar komt er maar niet van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:48 schreef LittlemanNL het volgende:
[..]
Hoe check jij je vorm? Ik heb zelf lopen denken om spiegels aan te schaffen..
De natuur is echt slim.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ze recht zouden zijn passen ze niet in de schil.
Nee, omdat negatieve geotropie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omdat ze verrot zijn
nee
omdat ze naar het licht toe groeien
ja omdat negatieve geotropie omdat naar het licht toe groeienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, omdat negatieve geotropie.
Wat moet een vrucht met licht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja omdat negatieve geotropie omdat naar het licht toe groeien
Thanks, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, omdat negatieve geotropie.
wokkels waren vroeger goddelijk, tot dat ze het recept veranderde , de klootzakkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef VMSDKR het volgende:
De zon staat toch niet stil op 1 plek aan de hemel, dus waarom zien banenen er dan niet uit als Wokkels?
Nou?
Sensation Thai Sweet Chili man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef Levolution het volgende:
De allerbeste chips is paprika ribbelchips.
Is ook lekker, net als vele andere chipssoorten.quote:
Superchips paprika is inderdaad ook erg goed. Eigenlijk zijn dat de enige smaken die ik echt lekker vind om te eten. Pringles naturel of die bloedhete vind ik ook wel te eten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is ook lekker, net als vele andere chipssoorten.
Maar ik vind de simpliciteit van paprika gewoon geniaal. Daarbij komt dat er meer feeling in je mond is door de ribbels.
Pringles vind ik zelf iets minder. Als het er ligt zou ik het wel eten maar ik zou het zelf niet kopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Superchips paprika is inderdaad ook erg goed. Eigenlijk zijn dat de enige smaken die ik echt lekker vind om te eten. Pringles naturel of die bloedhete vind ik ook wel te eten.
dat zou nou een mooie naam voor een chippie zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Superchips paprika is inderdaad ook erg goed. Eigenlijk zijn dat de enige smaken die ik echt lekker vind om te eten. Pringles naturel of die bloedhete vind ik ook wel te eten.
Zelden, maar soms vind ik het wel lekker om een hele zak weg te kanen. Niet vaker dan eens per 6 maanden ofzo.quote:
Het is winter man, lekker dirty bulken. Ik was mijn groenten niet eens meer.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is winter man, lekker dirty bulken. Ik was mijn groenten niet eens meer.
Croky Bolognesequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zelden, maar soms vind ik het wel lekker om een hele zak weg te kanen. Niet vaker dan eens per 6 maanden ofzo.
Pringles is gewoon echt troep.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja omdat negatieve geotropie omdat naar het licht toe groeien
Chineesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:17 schreef Drinky het volgende:
Chips kan ik nu echt niet meer hebben, of ik moet helemaal van de kaart zijn en een gigantische vreetkick hebben.
Nu effe Chinees halen jeweettoch
Je hebt zelf niet opgelet lan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit.
Niet opletten tijdens biologie op de middelbare school
Chineesquote:
Veel troep voor weinig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:17 schreef Drinky het volgende:
Chips kan ik nu echt niet meer hebben, of ik moet helemaal van de kaart zijn en een gigantische vreetkick hebben.
Nu effe Chinees halen jeweettoch
Wat is dit nou voor retorische vraag?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef IrCute het volgende:
Carbon, zou jij een 22 jarige willen batsen als je vrijgezel was?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://willemwever.nl/vra(...)zijn-de-bananen-krom
quote:Vaak wordt gezegd dat bananen naar het licht groeien. Dat klopt dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |