SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 29-10-2013 15:52:18 ]This isn't even my final form.
Bak rijst met kip en groente voor 3 euro, daar ga/wil ik het zelf niet eens voor proberenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Veel troep voor weinig.
Ga dan naar een echte Aziaat.
quote:
Raymond heeft gelijk en jij praat B&F.quote:Als de bananen beginnen te groeien, wordt de bloemtros steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de tros naar beneden hangen. Maar de bananen willen naar boven blijven groeien, tegen de zwaartekracht in. Zo groeit de banaan krom! Dit effect heet met een moeilijk woord negatieve geotropie.
Lees alsjeblieft alle banaan-gerelateerde posts eens terug.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Raymond heeft gelijk en jij praat B&F.
Ik ben bezig, lapo kwam onverwacht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:38 schreef CarbonC het volgende:
Graag na ca. 10x dezelfde gymchick nu eens wat anders.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor retorische vraag?
Wat is dat nou voor een retorische vraag?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef IrCute het volgende:
Carbon, zou jij een 22 jarige willen batsen als je vrijgezel was?
Probeer je voor te stellen hoe de gemiddelde vrouw van zijn leeftijd eruit ziet, vergelijk dat met je eigen progressiefoto's en trek je conclusie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:39 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
Er zit een veteraan van rond de 43 bij mij in de klas bij geschiedenis. Op de eerste dag moesten we ons aan elkaar voorstellen en sindsdien praten we met elkaar. Hij was een keer zijn notitieblok vergeten en ik was achter hem aan gegaan om het aan hem te geven en toen kreeg ik de volgende les een 10$ starbucks giftcard als bedankt. Nu had ik gisteren de les gemist en stuurt hij mij allemaal berichtjes via een schoolplatform hoe het met mij gaat en wat ik heb gemist. WIl hij batsen?
NP: vraag hem naar zijn 1RM squat en nodig hem eens uit om bij je thuis te trainen, dan weet je het antwoord ook snel genoegquote:
Hahaha, ik vind het nu zwaar ongemakkelijk wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Probeer je voor te stellen hoe de gemiddelde vrouw van zijn leeftijd eruit ziet, vergelijk dat met je eigen progressiefoto's en trek je conclusie.
je bent toch geen maagd meer.....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het nu zwaar ongemakkelijk wordenHet is een hele toffe kerel maar weet niet wat ik ermee aan moet nu
fixed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee en ook bezet en volgens mij weet hij dat ook.
Niks. Omdat een paar mensen op i-net zeggen dat het niet vertrouwen is ga je je toch niet ineens ongemakkelijk voelen terwijl je dat daarvoor niet deed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het nu zwaar ongemakkelijk wordenHet is een hele toffe kerel maar weet niet wat ik ermee aan moet nu
Nee, ik begon mij vorige week al een beetje ongemakkelijk te voelen omdat ik het idee had hij misschien meer wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niks. Omdat een paar mensen op i-net zeggen dat het niet vertrouwen is ga je je toch niet ineens ongemakkelijk voelen terwijl je dat daarvoor niet deed?
[qoute]quote:
Als je je ongemakkelijk voelt het aan hem duidelijk maken. Een beetje normale vent van 43 moet dat kunnen handelen. Probeer concreet te maken welk gedrag je niet waardeert.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik begon mij vorige week al een beetje ongemakkelijk te voelen omdat ik het idee had hij misschien meer wil.
Idd, maak die man gewoon blij en geef hem een quickiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
[qoute]
fixed.
Eigen ben je perfect. Relatie, dus je weet je mond te houden. Als ik een 43 jarige veteraan zou zijn, wist ik het wel
Nou het is meer dat hij gewoon heel aardig doet ineens en altijd naast mij komt zitten en ik niet zeker van zijn intenties ben en dat maakt mij ongemakkelijk, omdat ik zelf geen interesse heb maar het wel een toffe kerel vindquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je je ongemakkelijk voelt het aan hem duidelijk maken. Een beetje normale vent van 43 moet dat kunnen handelen. Probeer concreet te maken welk gedrag je niet waardeert.
Dit is wel een punt ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd, maak die man gewoon blij en geef hem een quickie
Jij bent meer bereikbaar dan Snakeyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
Nog een vraag: als het gaat op een 43-jarige, waarom vraag je het dan aan mij en niet aan Snakey??
Gewoon zeer regelmatig over je huwelijk/man vertellen, wat jullie in het weekend gedaan hebben enzo en hopen dat ie de hint snapt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou het is meer dat hij gewoon heel aardig doet ineens en altijd naast mij komt zitten en ik niet zeker van zijn intenties ben en dat maakt mij ongemakkelijk, omdat ik zelf geen interesse heb maar het wel een toffe kerel vind
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
Doe ik ook altijd bij seto maar hij heeft het maar niet door... awkwarrrrddd
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon zeer regelmatig over je huwelijk/man vertellen, wat jullie in het weekend gedaan hebben enzo en hopen dat ie de hint snapt.
seto is dan ook op een threesome uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon zeer regelmatig over je huwelijk/man vertellen, wat jullie in het weekend gedaan hebben enzo en hopen dat ie de hint snapt.
Ik zei het ook bro. Maar er waren teveel maagden die klaarkwamen op het feit dat er vrouwen reageerden in hetzelfde topic als zij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef Awesome_ het volgende:
Het zijn wel altijd de wijven die de broeders uit elkaar drijven he. We hadden vanaf minuut 1 consequent moeten zijn. Ik had dit nog aangekondigd destijds.
Beetje kleine meisjes aanzetten tot prostitutie, ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nou het is meer dat hij gewoon heel aardig doet ineens en altijd naast mij komt zitten en ik niet zeker van zijn intenties ben en dat maakt mij ongemakkelijk, omdat ik zelf geen interesse heb maar het wel een toffe kerel vind
[..]
Dit is wel een punt ja.
@Ircute: je had toch geld nodig?
Daar heeft hij niets aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zei het ook bro. Maar er waren teveel maagden die klaarkwamen op het feit dat er vrouwen reageerden in hetzelfde topic als zij.
Snakey knal deze ff onderaan Gquote:Let op! Check eerst je geslacht voor je hier vragen gaat stellen/posten. De meeste vriendinnen zul je hier niet vinden. We hebben ook een vrouwen topic, LIF / [Dieetclub] #560 misschien dat je vraag/post daar thuis hoort.
Hallo, Jacky is ook maar een mens en geen doorgeefluikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Seto: ik vind je zeer OK.
Dat je het even weet.
staat nu op en om 7 a 8 uur pas etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bak rijst met kip en groente voor 3 euro, daar ga/wil ik het zelf niet eens voor proberen.
Maak in Nederland wel eens rendang of andere aziatische gerechten, maar voor rendang bijv ben je al 2~3 uur bezig om het vlees een beetje gestoofd te krijgen.
gewoon lekker humpenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
jellyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
Oei zojuist even een heerlijk tripje naar Zuid-Amerika geboekt
Nog even 6 weken kuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |