SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik wil je best een duw tegen het achterhoofd geven zodat je gezicht er verder in komt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een bak kwark en verder dan mijn neus er in stoppen kom ik eigenlijk niet.
't Is maar een smal bakje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil je best een duw tegen het achterhoofd geven zodat je gezicht er verder in komt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel small bakje!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Als je die avocado dik genoeg uitsmeert is er geen hond die je herkent!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef Zeester het volgende:
Het is dat ik mn hoofd niet op fok wil zetten anders had ik iets moois met m'n avocado gedaan!
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat het nog een keer kanHahahahahahhaa... You just made my awful day a tiny bit betterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Txs, daar ga ik achteraan! De lidl heeft hele lekkere zoete aardappel. Denk wel dat ik er voor vriendlief wat gehakt doorheen pleur...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:06 schreef douche-eendje het volgende:
Tink, zoek even op vegan quinoa chili. Dan krijg je er een met zoete aardappel. Erg lekker en lactosevrij!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Joh! In mijn hoofd zie jij er heel anders uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn banaan had ik in de auto terug van m'n externe afspraak al op, dus helaas. No pretty pictures from me vandaag.
Wel morgen met de nieuwe jurk, want die is al verzonden
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Crap, als ik vegan quinoa chili google, krijg ik heel veel sites... welke bedoelen jullie? Die van Milk free mom?K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Ik moest lachen om jullie foto's
[ Bericht 80% gewijzigd door Lonaa op 30-10-2013 00:08:39 ]Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh wacht, ik moet er ook nog even bij vertellen dat ik een mueslireep op heb. Wel een ontzettend lekkere, de Corny van Xenos met pinda en pure chocolade. 132 kcals per stuk.
Ik had het allemaal een beetje verkeerd ingeschat qua boodschapjes en het water liep in mijn mond bij het boodschappen doen. Er zitten echt overal eettenten, niet normaal meer. Er staat hier onderhand op elke straathoek een loempiakar en zulks. Ik was half aan het overwegen om mijn vriend te bellen om me op te halenMijn tas was erg zwaar.
Spoilers!![]()
ja die!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Crap, als ik vegan quinoa chili google, krijg ik heel veel sites... welke bedoelen jullie? Die van Milk free mom?![]()
selphies!!W
ik heb trek in andijvie stamp..
maar kan ik dat invriezen voor 1 persoon?
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Het kan, maar andijvie wordt niet zo lekker als je het ontdooit. Boerenkool kan wel prima.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Je kan ook andijviestamp maken met gekookte andijvie. Dat deed mijn vriend toen we net bij elkaar waren en ik ziek was. Het was echt zoooo goor. Ik wist niet dat mensen hun eten zo kunnen verpesten![]()
Even iets anders. Het is toch gewoon een algemeen bekend gegeven dat je dorst krijgt van zout? Afgelopen weekend vertelde mijn schoonmoeder dat ze een dubbelzout dropje neemt als ze dorst heeft. Toen ik zei dat je dan toch juist dorst krijgt, keek ze me echt aan alsof ik compleet gestoord ben.Spoilers!![]()
OMGgullie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Lucky, jouw mama is wat zout en dorst betreft idd een beetje wereldvreemd![]()
Hier staat lasagne in de oven, chili komt later deze week. Zag er ingewikkeld uit, dus doen we als ik een keer niet pas om zes uur thuis ben.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Juist. Het natriumgehalte in de lichaam wordt vrij strak gereguleerd. Meer zoutintake betekent meer vochtbehoefte zodat het gehalte daalt en je nieren het niet moeilijk krijgen.quote:
Niet heel moeilijk.
Vandaag niet verkeerd gegeten. Ben wel takkemoe, dus kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben en naar bed kan. En dan morgenuitslapen
.
![]()
Hij is best simpel hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:11 schreef Tink89 het volgende:
Lucky, jouw mama is wat zout en dorst betreft idd een beetje wereldvreemd![]()
Hier staat lasagne in de oven, chili komt later deze week. Zag er ingewikkeld uit, dus doen we als ik een keer niet pas om zes uur thuis ben.Maar die website staat vol met lactosevrije recepten geloof ik, dus sowieso wel een handige voor jou
![]()
![]()
okee heel snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Dat jaquote:![]()
Mn trainster denkt dat het een goed idee is als ik de regular-trainingen ga doen ipv de beginners. HuuuEn dan heb ik straks een trainer
![]()
![]()
Nou ja, na het sporten wel schoon ondergoed want het andere is doorweekt van zweetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef An24 het volgende:
Crosspost voor de harde werkers hier:
http://www.evilmilk.com/pictures/Exercised_So_Hard.htm
O: brinta met honing.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met kaas en ei. cherrytomaatjes, radijsjes
T: peer
D: rijst met wokgroenten en tofu
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli
Ik ga even mn kwark met muesli naar binnen lepelen. Honger.![]()
Poeh, leuk zo'n relatiecrisis. Ik heb net pas mijn eten tegen heug en meug naar binnen gewerkt.
Anyway, ketjap maakt een minder lekker stuk vlees niet ineens lekker. Hoogstens minder minder lekker.Spoilers!![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
Relatiecrisis? Doe eens niet, ben je veel te leuk voor![]()
Ik doe ook niets eigenlijk. Serieus niet, ik ben echt niet te beroerd om de hand in eigen boezem te steken. Mijn vriend heeft wat kortsluitingsissues in zijn hoofd. We zijn nu eindelijk, eindeljk zo ver dat daar morgen hulp voor gezocht gaat worden. Als dat niet gebeurt, ga ik weg en dat kan hij begrijpen. Maar er wordt dus actie overnomen dus over een tijdje is iedereen blijKomt helemaal goed.
Spoilers!![]()
Ik heb me vandaag trouwens laten verleiden tot 2 verkeerde aankopen. Mijn favoriete kaasfondue lag bij Lidl. Daar moet ik normaal gesproken voor naar Duitsland. En bij Xenos lagen exotische smaken Ritter Sport die ik dus ook meeneem uit Duitsland. Ik heb alleen cranberry aardbei yoghurt meegenomen.
Maar dat hoeft niet allemaal gelijk op natuurlijk. Verder knolselderij, zoete aardappels, peren, kiwi's, komkommer en paprika gehaald. En een grote zak spinazie voo door smoothies en salades
Spoilers!![]()
Vast welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Nog eenvoor jou, ik hoop dat het allemaal goed komt.
Spoilers!![]()
NEE MENS FOEI!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zit er nou wel een d aan het eind van hoogstens? Dus hoogstends.disclaimer![]()
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zit er nou wel een d aan het eind van hoogstens? Dus hoogstends.
En ook hier eenvoor de struggles op het thuisfront.
![]()
Oh, nou dan heb ik ook nog een discussie hier thuis verloren vandaagIk vond beide woorden ineens zo gek staan.
Spoilers!![]()
Dankjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
En nog maar eens eenvoor bootcampbaas Douche-eend!
![]()
Ik kwam vandaag ook de trainer tegen die mij ooit de proefles heeft gegeven. Die keer dat mn fiets is gejat. En dat ik 2 dagen niet normaal kon lopen. Hij vond het tof dat ik zo goed door ben gegaan![]()
![]()
Dat is ook tof!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik kwam vandaag ook de trainer tegen die mij ooit de proefles heeft gegeven. Die keer dat mn fiets is gejat. En dat ik 2 dagen niet normaal kon lopen. Hij vond het tof dat ik zo goed door ben gegaan
Lucky, succes met de struggles![]()
Hier een heerlijke lasagne gegeten gisteren, maar toen wel nog 2 koffiekoeken in m'n hoofd gepropt. Weet niet of het komt door het gezond gewicht, maar ik vind opeens dat ik allerlei dingen mag. Dat slaat helemaal nergens op, want uiteindelijk ga ik me daar echt niet beter van voelen. Voor vandaag dus gewoon een normale planning:
O: 2 volkoren. 1 vlokken, 1 cervelaat. 250 ml lv yoghurt, theelepel suiker.
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 vlokken, 2 corned beef.
S: Half uurtje lunchwandelen.
T: Appel.
D: Lasagne van gisteren met ijsbergsla, pijnboompitjes en zongedroogde tomaatjes.
S: Uur paardrijden + poetsen enzo.
T: Glaasje ranja ofzo. Wordt altijd een beetje naar van thee of water of een sportbuik, maar heb dan wel dorst.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben sinds maandag 1,1 kilo afgevallen. Dat zal vast niet helemaal kloppen maar het is een leuk begin. Plan voor vandaag:
O: smoothie: kokosmelk, spinazie, banaan, appeltje, lijnzaad
B: Salontafel en kozijn schilderen
T: eierkoek
L: 3 bruin met salade van spinazie, mozzarella, tomaat, basilicum en balsamico![]()
T: Bakje olijven, bakje kwark, appeltje
S: uur fietsen
A: Ik heb het net gelezen op mijn weekplanning maar ik ben het alweer vergeten
T: nog onbekendSpoilers!![]()
goed gescheten dus Lucky?
Ik stond op.... 88,3...
toen moest ik ineens een nummer twee, toen was het nog maar 87,9. Dat klinkt toch plezanter
disclaimer![]()
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
goed gescheten dus Lucky?
Ik stond op.... 88,3...
toen moest ik ineens een nummer twee, toen was het nog maar 87,9. Dat klinkt toch plezanter![]()
En daarom komt er dus een wc in de nieuwe badkamer. Handig omdat daar de weegschaal staat.
Ik heb een tijdje niet gewogen omdat mijn stoelgang niet regelmatig was. En dan is het toch niet representatief wegen. Het scheelt ook dat ik maar dingen in mijn hoofd bleef stoppen
Spoilers!![]()
Dat laatste zal ook wel "iets" schelen jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
En daarom komt er dus een wc in de nieuwe badkamer. Handig omdat daar de weegschaal staat.
Ik heb een tijdje niet gewogen omdat mijn stoelgang niet regelmatig was. En dan is het toch niet representatief wegen. Het scheelt ook dat ik maar dingen in mijn hoofd bleef stoppen
Fijn dat je de flow weer hebt
disclaimer![]()
Over flow wil ik nog niet echt praten, dit wordt pas de derde dag. Ik zie net in fatsecret dat ik sinds half mei eigenlijk op dieetvlak geen hol meer heb uitgevoerd. Ik was tussen eind februari en begin mei bijna 8 kilo afgevallen. Half mei gingen we op die cruise en was van alles behalve diëten belangrijk, vanaf dat moment kon ik er niet meer inkomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laatste zal ook wel "iets" schelen ja
Fijn dat je de flow weer hebt
Nu ik er aan terugdenk, valt me ook ineens op hoeveel ik me heb laten beïnvloeden door mijn vriend. Hij houdt veel van koken en bakken. Hij is natuurlijk erg zielig door het verlies van zijn vader, en dat verwerkt hij toch wel een beetje door te kokkerellen en vooral te barbecuen. Ik gun hem dat van harte want ik wil dat hij zich beter voelt. En het is allemaal zo verdomde lekker dat ik me dan weer niet in kan houden. Mind you, ik geef hem niet de schuld van mijn gebrek aan ruggengraatMijn schildklier krijgt er ook de schuld van
![]()
Maar goed, in het gareel dus. En daar heb ik echt zin in. En daar word ik blij van
Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben sinds maandag 1,1 kilo afgevallen. Dat zal vast niet helemaal kloppen maar het is een leuk begin.in ieder geval goede motivatie toch?
Hier gaf de weegschaal vanmorgen zelfs 82 aan.....weer een halve kilo minder.
Weet niet wat er aan de hand is maar I don't mind.
De afgelopen 2 jaar met kerst woog ik meer dus ik ben tevreden![]()
![]()
Willen jullie lachen?
Ik had ruzie met mn moeder in de supermarkt. Zij ging magnetron-maaltijden als avondeten halen en ik MOEST wat uitzoeken en alles was niet-vega en ontzettend ongezond. Ik moest maar niet zo lastig doen met mn dieetgedoe. Toen ging ik boos allemaal gezonde dingen zoeken en dat maar klaarmaken.
En toen werd ik wakker en was het een droom. Ben er nu zelfs in mn slaap mee bezig.
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
Willen jullie lachen?
Ik had ruzie met mn moeder in de supermarkt. Zij ging magnetron-maaltijden als avondeten halen en ik MOEST wat uitzoeken en alles was niet-vega en ontzettend ongezond. Ik moest maar niet zo lastig doen met mn dieetgedoe. Toen ging ik boos allemaal gezonde dingen zoeken en dat maar klaarmaken.
En toen werd ik wakker en was het een droom. Ben er nu zelfs in mn slaap mee bezig.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
Willen jullie lachen?
Knap dat je ook in je dromen zo standvastig bent.
Spoilers!![]()
Ik mijn droom vreet ik van alles, rook ik, drink ik, gebruik ik drugs en heb ik seks met vreemden.
Soms denk ik dat mijn onderbewustzijn me wat wil vertellen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
ik heb dat (nog) niet zo met diëten trouwens maar wel met stoppen met roken.
Echt hoe vaak ik al niet heb zitten paffen in mijn slaap. En elke keer voel ik me schuldiger omdat ik alwéér rook terwijl ik gestopt was. En dan maak ik me zorgen of ik mijn stopteller weer op nul moet zetten. Dus ik refereer in mijn rookdromen steeds naar voorgaande rookdromen waardoor het extra realistisch wordt. Ergerlijk
disclaimer![]()
seks met de meest dubieuzen, check.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik mijn droom vreet ik van alles, rook ik, drink ik, gebruik ik drugs en heb ik seks met vreemden.
Soms denk ik dat mijn onderbewustzijn me wat wil vertellen.
Al zijn het niet altijd vreemden maar ook wel eens mijn baasof de buurman
en dan duurt het ook weken voor mijn hersenen dat weer een beetje verwerkt hebben en ik die mensen weer aan kan kijken
disclaimer![]()
Wat een interessante dingen sluimeren er in jullie onderbewuste
Ik had alleen onlangs wel stomende seks met Alexander Klopping!
Verder droom ik meestal niet meer heel raar.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik moest even googlen maar het is Gadgetboy van DWDDquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Wat een interessante dingen sluimeren er in jullie onderbewuste
Ik had alleen onlangs wel stomende seks met Alexander Klopping!
Verder droom ik meestal niet meer heel raar.![]()
disclaimer![]()
Ja diequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest even googlen maar het is Gadgetboy van DWDD![]()
Ik vind hem ook wel schattig hoorHij kan zo enthousiast vertellen en heft mooie ogen.
Maar seks...hij is 20 jaar jonger ofzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik val trouwens wel op nerdy tiepjes, hoor![]()
![]()
Ook in mn slaap ben ik bewust bezig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Knap dat je ook in je dromen zo standvastig bent.
Ben wel als ij droom vaak ruzie aan het maken. Erg komisch want normaal doe ik dat vrijwel nooit.![]()
Ik heb alleen maar hele weirde dromen die nergens op slaan. En ik probeer het dan te begrijpen terwijl ik slaap waardoor ik doodmoe wakker word. Dan moet ik blokfluit spelen op de bruiloft van Willem Alexander en Maxima vanwege een heel ingewikkelde reden maar zijn de sleutels van Maxima's cel kwijt enzo. En dat is dan nog een logisch verhaal.
En tja, sex uiteraard. Maar meestal ken ik die persoon wel maar kom ik er op het eind pas achter wie het ook alweer was. Dat kan dan een oud klasgenoot zijn ofzo waar ik in geen 20 jaar gedacht heb en dus helemaal niet kan weten hoe hij er uit ziet.
Maar ik word voornamelijk wekelijks ergens in huis wakker omdat er grote spinnen over mijn kussen/slaapkamermuur/etc kruipen en ik vlucht. En dan durf ik niet meer terugEn ik ben goddomme helemaal niet bang voor spinnen als ik bij kennis ben!
Spoilers!![]()
Whehehe, vooral dat laatste vind ik wel briljantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb alleen maar hele weirde dromen die nergens op slaan. En ik probeer het dan te begrijpen terwijl ik slaap waardoor ik doodmoe wakker word. Dan moet ik blokfluit spelen op de bruiloft van Willem Alexander en Maxima vanwege een heel ingewikkelde reden maar zijn de sleutels van Maxima's cel kwijt enzo. En dat is dan nog een logisch verhaal.
En tja, sex uiteraard. Maar meestal ken ik die persoon wel maar kom ik er op het eind pas achter wie het ook alweer was. Dat kan dan een oud klasgenoot zijn ofzo waar ik in geen 20 jaar gedacht heb en dus helemaal niet kan weten hoe hij er uit ziet.
Maar ik word voornamelijk wekelijks ergens in huis wakker omdat er grote spinnen over mijn kussen/slaapkamermuur/etc kruipen en ik vlucht. En dan durf ik niet meer terugEn ik ben goddomme helemaal niet bang voor spinnen als ik bij kennis ben!
![]()
Mijn vriend maakte me vannacht wakker omdat ik aan het huilen was in mijn droom..
Heb er 5 minuten loggen janken om een droom.. en waarover, het enige dat ik me herinner is dat de meiden die mij vroeger deden pesten er in voor kwamen..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik praat in m'n slaap. Dus sleeptalk recorder soms aan en lachen maar ;D ik schreeuw dus soms ineens iets over vogels of sambal. Of ik heb het over de ex van m'n zusje...
Maar m'n vriend 'hoort' me soms uit. Dan gaat hij tegen mij praten en ik antwoord ook nog. Heeeel creepy.![]()
Aanvulling:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
O: smoothie: kokosmelk, spinazie, banaan, appeltje, lijnzaad
B: Salontafel en kozijn schilderen
T: eierkoek
L: 3 bruin met salade van spinazie, mozzarella, tomaat, basilicum en balsamico
T: Bakje olijven, bakje kwark, appeltje
S: uur fietsen
A: Ik heb het net gelezen op mijn weekplanning maar ik ben het alweer vergeten
T: nog onbekend
50 min wandelen
A: met geitenkaas en rode uit gevulde courgettes met rijst en tomaat
Extra rijstwafel genomen omdat ik net wat tijd te kort kom tussen verven en lunch.Spoilers!![]()
Ik moest lachen. Weekend lopen stouwen als een mongool, dus ik dacht : huppa! 3 kilo erbij...
600gr
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
ik heb vaak spannende avonturen in mijn droom. iets met schieten en rennen en vluchten en mensen vangen, en dan met heeeeele rare twists, en bekende en onmbekende mensen erin die steeds van identiteit veranderenvermoeiend.
laatst had ik een race door de grachten van leiden op een terrasboot, die halverwege ineens een rode dubbeldekker was en een studievriendin haalde in een jampot geld op...
Verder ben ik verkouden, duizelig en voel ik me klote, en vanavond gaan we met de sectie Engels uit eten in zo'n soort all you can eat sushi/wok-tent...Kwak![]()
Mag ik even de pompoensoep uit Jamie's 15 minute meals van harte aanbevelen!
Wat is die zalig lekker!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik droomde laatst dat ik seks aan t hebben was en er zo nadat het klaar was een hoofd onder de dekens uitkwam en het het vriendje van m'n beste vriendin bleek te zijn. En dat we daarna een morele beslissing moesten nemen of we het haar moesten vertellen omdat we allebei dachten dat we seks met een ander hadden en het dus echt per ongeluk was
Dromen, ik hou ervan!![]()
Ik droom ook met enige regelmaat datvreemdgaat. En dat ie dan zegt dat het mijn schuld is.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Yay boots!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet haten op mijn stalpoten
disclaimer![]()
Ze staan mooi![]()
Ik denk dat ik je jurkje ook erg leuk vind
![]()
Dit is 43, de normale modellen hebben 33/34 dus ik denk dat dat best meevaltquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:59 schreef kwakz0r het volgende:
mooi! met kuitmaat 47 staat t toch net even anders...
disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: