Er vroeg ook niemand om lelijke hoezenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Maar dat was de vraag niet.
Ik mag daar trouwens helemaal geen mening over hebben want ken het amper.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Maar dat was de vraag niet.
Over The Beatles gesproken, die nieuwe clip van Paul is best wel tof. Altijd leuk als-ie weer een blik beroemdheden opentrekt om te figureren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ja, dat maakt het net zo grappig. "Jongens, vandaag gaan we CD-hoezen in elkaar steken, de beste hoes komt op een CD van The Range. Nee ik ken ze verder ook niet maar ongetwijfeld groter dan The Beatles!"
Je vergeet bewust de nieuwere nummers?quote:
Zie onderstaande:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je vergeet bewust de nieuwere nummers?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef Arn0 het volgende:
Bazenband, Sigur Ros maar.. Zijn beste tijd wel voorbij wat mij betreft. Live nog steeds een van de beste concerten die ik zag maar qua studioalbums is het tegenwoordig niet meer wat het ooit was, helaas.
Lees reactie #128 nog evenquote:
Ja toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zoefjan nooit een kans gegeven, maar wat een baas
Die nou net niet geluisterdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja toch?
Illinois staat al tijden in mijn top-10 allertijden. Geweldig album!
Wel doen hoor. Staat bekend als zijn beste album tot op heden...en niet geheel onterecht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die nou net niet geluisterd
oei, ik hoop het niet voor hem...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:59 schreef Moody het volgende:
Sufjan kan makkelijk in het rijtje Elliott Smith, Jeff Buckey, Nick Drake,.....
Fristi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Zit geen koffie in die beker neem ik aan?
Trouwens op jouw aanraden toch maar aan Melt-Banana begonnen, heeft toch wel wat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Die knife hoes zal tof zijn als er niet in een hele lelijke front de albumtitel erop stond.
Ik nomineer ook maar wat:
Kan iemand deze oude man even van zijn skateboard aftrappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |