Ik bedoelde ook de wat tragere inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja de wat tragere vind ik niet zo, maar de rest is geweldig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem ook erg grapping bij Top Gear en bij Have I got news for you. Neemt niet weg dat ie kutmuziek maaktquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Daar is-ie dan, de lelijkste cover van 2013. Met verve!
Zo lelijk dat ie weer mooi wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is anders best moeilijk om een grafisch ontwerper te vinden die exclusief met Windows '98 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik vond het een zaad dodend geheel op pukkelpop....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Midlake hier te beluisteren. Trials of Van Occupanther blijft toch een klasse apart.
Het vertrek van de frontman breekt ze op. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Midlake hier te beluisteren. Trials of Van Occupanther blijft toch een klasse apart.
Ik weet er zo al twee lelijkereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoewel deze covers ook spuuglelijk zijn, slaat voor mij die van The Range werkelijk alles. Bol_Wan omschrijft het perfect:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, met zijn nare off-centre cirkel en:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het is anders best moeilijk om een grafisch ontwerper te vinden die exclusief met Windows '98 werkt
Ik vind het wel leuk dat er een moment kwam dat een ontwerpen zei: 'Zo. Nu is het af.'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hoewel deze covers ook spuuglelijk zijn, slaat voor mij die van The Range werkelijk alles. Bol_Wan omschrijft het perfect:
[..]
Dit is niet cult, dit is wat een zweterige vijftiger in elkaar flanst voor een cursus grafisch ontwerpen voor beginners in het buurthuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:26 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind de cover van The Range gewoon cult, en daarom vet
Een nog interessanter moment is dat de platenmaatschappij of artiest zegt: 'Verrek, dat is precies wat we zochten!'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat er een moment kwam dat een ontwerpen zei: 'Zo. Nu is het af.'
Of 'Ehmm.... We kiezen deze.'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit is niet cult, dit is wat een zweterige vijftiger in elkaar flanst voor een cursus grafisch ontwerpen voor beginners in het buurthuis.
[..]
Een nog interessanter moment is dat de platenmaatschappij of artiest zegt: 'Verrek, dat is precies wat we zochten!'
Haha ja, dat maakt het net zo grappig. "Jongens, vandaag gaan we CD-hoezen in elkaar steken, de beste hoes komt op een CD van The Range. Nee ik ken ze verder ook niet maar ongetwijfeld groter dan The Beatles!"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit is niet cult, dit is wat een zweterige vijftiger in elkaar flanst voor een cursus grafisch ontwerpen voor beginners in het buurthuis.
Sigur Ros. Kutmuziek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef Tchock het volgende:
Als het toch over hoezen gaat:
Wat is dit.
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel tof. Je kan er in zien wat je wilt, wat precies zie ik zo ook nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef Tchock het volgende:
Als het toch over hoezen gaat:
Wat is dit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |