Eschaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Gijp gaat zingen zou ik het wel kopenEn die Danny heeft wel even een leuke chick gescoord anders.
Jaloersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Kaarten binnen, 12 november The Reflektors.
Ik heb nog nooit van The Reflektors gehoord. Is dat een leuk, beginnend bandje of zo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaloersHopelijk komen ze ook nog naar ons land.
Is dit een grap?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van The Reflektors gehoord. Is dat een leuk, beginnend bandje of zo?
Liever die gladjanus?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Gijp niet horen willen zingen.
Iedereen schijnt het te kennen maar heb er nog nooit van gehoord?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van The Reflektors gehoord. Is dat een leuk, beginnend bandje of zo?
jij kent deze niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Gijp gaat zingen zou ik het wel kopenEn die Danny heeft wel even een leuke chick gescoord anders.
Geef me hoop Jomanda was anders echt een topnummer. Net als Mijn zusje komt zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou Gijp niet horen willen zingen.
Die ken ik wel. Maar doelde meer op een combinatie van het gitaarwerk van Danny en de stem van Gijp. Dat moet wel goddelijk zijnquote:
Gezien de tot nu toe vrijgegeven data lijkt me die kans toch wel vrij groot. Zou mooi zijn als ze kiezen voor Paradiso als venue, lijkt me de perfecte locatie voor The Reflektors.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaloersHopelijk komen ze ook nog naar ons land.
de Klaxons hope to come out? ok...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
Mijn Facebook-timeline nu
[ afbeelding ]
Ik zou een moord plegen voor The Reflektors in Paradiso. En ik maak niet eens een grap, gewoon in koelen bloede iemand omleggen om er bij te kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Gezien de tot nu toe vrijgegeven data lijkt me die kans toch wel vrij groot. Zou mooi zijn als ze kiezen voor Paradiso als venue, lijkt me de perfecte locatie voor The Reflektors.
Minder Indie, meer hard rock, grunge, metal & stoner zijn er bij gekomenquote:
Te weinig om die cloud te veranderen omdat ik ook gewoon blijf luisteren wat ik altijd al luisterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:33 schreef Moody het volgende:
[..]
M.a.w. dit topic heeft weinig invloed op je
Van der Aa, altijd goed. Doet ook mee op de plaat van de onvolprezen Ellen Schoenaerts.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
Man man man, wat een mooie ode aan Lou Reed.....
Kleine subjectieve greep:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:16 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn van die andere klassiekers waarvan jullie vinden dat anderen ze echt moeten kennen?
Safe as Milk en Trout Mask Replicaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is Captain Beefheart z'n beste plaat? Kwam laatst een paar nummers van hem tegen (stond nergens op de plaat zelf maar na zoeken gevonden) op een vage Beatles boutleg uit m'n vaders platenkast. Klonk zeer goed. Daarna vergeten om hem verder op te zoeken.
Forever Changesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kleine subjectieve greep:
Lou Reed - Berlin
Captain Beefheart & His Magic Band - Safe As Milk
Love - Forever Changes
Hothouse Flowers - People
The Zombies - Odessey & Oracle
Van Love naar QotSA. Dat is nogal een quality leap zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een nummer dit
'You're ten pounds of shit in a five pound bag' TUDUDUDUDUDUDUDU
Voor Dagoduck oa.
Wat vind je van dat Qotsa nummer dat ik postte?quote:
Nice iddquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een nummer dit
'You're ten pounds of shit in a five pound bag' TUDUDUDUDUDUDUDU
Voor Dagoduck oa.
FF rustig hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat vind je van dat Qotsa nummer dat ik postte?
Ja het is wat experimenteler idd, eerste paar keer dat ik hem hoorde vond ik het niet veel aan, zoals met zoveel Qotsa nummers, maar het groeit zo snel. Die gitaarrifs knallen altijd zo lekker, al is het niet hard genoeg afgestemd, moet altijd het geluid wat harder zetten dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FF rustig heIk heb het altijd een apart nummer gevonden trouwens.
Yep, precies dit. Veel nummers van QotSA moeten groeien. Is bij een aantal van het laatste album nog niet gelukt trouwensquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja het is wat experimenteler idd, eerste paar keer dat ik hem hoorde vond ik het niet veel aan, zoals met zoveel Qotsa nummers, maar het groeit zo snel. Die gitaarrifs knallen altijd zo lekker, al is het niet hard genoeg afgestemd, moet altijd het geluid wat harder zetten dan.
quote:The good news: James Blake won the Mercury Prize for his album Overgrown. The bad news: The awards show host introduced him as James Blunt
quote:
Dat is wel erg pijnlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja de wat tragere vind ik niet zo, maar de rest is geweldig hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, precies dit. Veel nummers van QotSA moeten groeien. Is bij een aantal van het laatste album nog niet gelukt trouwensGaat ook niet lukken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |