Tsja ik ga er toch vanuit dat je het meeste wel kent. Maar wat betreft ondergewaardeerde (of eerder onbekendere) klassiekers: luister Van Morrisons Veedon Vleece eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
zaterdag
Norrage ik bedoel klassiekers in het algemeen
Ah, ik ga alleen op vrijdagquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
zaterdag
Norrage ik bedoel klassiekers in het algemeen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef On het volgende:
Ik ben wel voor een Lulu luistersessie zodat we zijn genialiteit kunnen herwaarderen.
Toch is dit stuk over Lulu zeker het lezen waard.quote:
quote:If you think Lulu is not a fitting conclusion to Reed’s barrier-breaking, uncompromising, doggedly resolute, middle-finger-brandishing punk-rock-before-punk-rock career, if you think Lulu should be wiped from history like Trotsky from a Soviet photograph, if you’re so confidently misguided as to seriously believe that you’re right and Lou Reed is wrong, then you have foolishly misunderstood a fundamental aspect, probably the most fundamental aspect, of Lou Reed as an artist and as an individual.
Wat een scheepslading onzin. Het hangt echt van de vage conclusies en drogredenen aan elkaar. Het is goed, want de slechte punten zijn niet de enige punten. Of het is goed, want Van Gogh en VU werden ook niet meteen gewaardeerd. Of het is goed, want Reed was controversieel en had niet met een populaire plaat moeten eindigen. Gaap.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:01 schreef On het volgende:
[..]
Toch is dit stuk over Lulu zeker het lezen waard.
[..]
Ach, dat soort recensies worden slechts geschreven om mensen erover te laten praten. En kijk, dat is bij deze gelukt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
Dat je iets waardeert wat de meerderheid niet waardeert, prima. Maar als je een album als Lulu 10/10 geeft zet je jezelf voor mij buitenspel als recensent. Voor absurde vergezochte meningen heb ik geen recensies nodig.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, dat soort recensies worden slechts geschreven om mensen erover te laten praten. En kijk, dat is bij deze gelukt.
Als Gijp gaat zingen zou ik het wel kopenquote:
Ik zou Gijp niet horen willen zingen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Gijp gaat zingen zou ik het wel kopenEn die Danny heeft wel even een leuke chick gescoord anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |