Dat was ik. Plaat is verder niet 'speciaal', maar het zijn stuk voor stuk prachtige songs met evenzo mooie arrangementen. Meer hoeft een plaat voor mij ook soms niet te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef Norrage het volgende:
Ben nu dat Mutual Benefit aan het luisteren, wat was hier nou zo speciaal aan? Wie zei dat dit het meeste indie was van wat er dit jaar was uitgekomen?
Maar goed wel lekker plaatje hoor![]()
Mooi. In de wachtrij gezet danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:23 schreef Norrage het volgende:
Dat Son Lux is ook leuk ja, echt heel erg Age of Adz![]()
Oh, ik dacht dat het superexperimenteel was ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat was ik. Plaat is verder niet 'speciaal', maar het zijn stuk voor stuk prachtige songs met evenzo mooie arrangementen. Meer hoeft een plaat voor mij ook soms niet te doen.
En met 'indie' bedoel ik - net als bij Oliver Wilde - dat 't een self-release is.
Daar ga je al de fout in, hier experimentele muziek:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik dacht dat het superexperimenteel was ofzo
Ik ken het album nog niet zo lang en heb er nooit veel over gelezen, maar waar wordt er op gehaat dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef brooklyndodger het volgende:
ADZ is zo vreselijk goed, snap de haat erop nooit echt ook eigenlijk
Best logisch, het geluid van het album dat nogal verschilt van zijn grote doorbraak albums. Als je wat verder terug gaat in sufjan's albums kom je dingen als Enjoy Your Rabbit tegen waar hij wel duidelijk is met heel veel electronische dingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik ken het album nog niet zo lang en heb er nooit veel over gelezen, maar waar wordt er op gehaat dan?
Gewoon BNM op P4Kquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Norrage het volgende:
Ja, Age of Adz werd niet echt erg goed ontvangen. Terwijl er zelfs nummers in de stijl van Illinois opstaanFantastisch album, maar ook bij mij heeft het wel even geduurd
Van The VU?? Of klassiekers in het algemeen? Tsja...dan kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:16 schreef MaJo het volgende:
Even het vorige topic bijgelezen en ik heb me nooit verdiept in Velvet Undergroundheb de eerste plaat al jaren geleden gekocht maar nooit echt geluisterd. Een dezer dagen maar eens opzetten
Wat zijn van die andere klassiekers waarvan jullie vinden dat anderen ze echt moeten kennen?
Wat The clash betreft: ik vind de muziek wel tof maar ik trek zijn stem echt slecht
zaterdagquote:
Klassiekers zijn saai. Wees hipster en luister het ondergewaardeerde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
zaterdag
Norrage ik bedoel klassiekers in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |