Hier niet echt, achter mij was er zelfs een boom op een huis gewaaid en ik heb om onverklaarbare reden opeens een grote plank in mijn tuin liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef Tem het volgende:
Volgens mij viel de storm wel mee hier in Rotterdam.
Ow... die ga ik onthouden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
enschede, juli 2004
en (=plus) schede (=kut), juli 2004
Wat ga je met die plank doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier niet echt, achter mij was er zelfs een boom op een huis gewaaid en ik heb om onverklaarbare reden opeens een grote plank in mijn tuin liggen.
Maar stiekem kick ik wel een beetje op natuurgeweld.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
enschede, juli 2004
en (=plus) schede (=kut), juli 2004
ah..daar was mijn medemod op WKN al die tijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Maar stiekem kick ik wel een beetje op natuurgeweld.
Ik ben ook van slagquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
ik heb het allemaal langs me heen laten gaan verder, 1 uur slaap minder merk ik toch wel behoorlijk
kom eens uit je atoomkelderquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij was er hier helemaal geen storm. Niks van gemerkt iig
Welk jaar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keer opruimen in de lente.
quote:
Jij brengt het ook gewoon af en toe bij je moeder langs?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer. Ik doe niet aan strijken.
Ja ik ga even 3 uur in de trein zitten om het langs te brengen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij brengt het ook gewoon af en toe bij je moeder langs?
Vanmorgen ging het ook al over strijken, of gisteren, weet ik niet meer.
Ja dit ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Lekker niet strijken en altijd erbij lopen alsof je net uit je nest komt zetten.
wat? die mensen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet aan strijken doen![]()
Gewoon met de plantenspuit besproeien en dan laten hangen. Beste techniek.
prima lijkt mij maar mijn moeder noemt je dan een zwerverquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet aan strijken doen![]()
Gewoon met de plantenspuit besproeien en dan laten hangen. Beste techniek.
Heel goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Man man man, ik doe het gewoon zelf. Geëmancipeerd en alles.
In mijn slobberbroek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Lekker niet strijken en altijd erbij lopen alsof je net uit je nest komt zetten.
De Hans Spekman look.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Niet dat het geheel uit vrije wil is. Er is gewoon geen andere optie natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goedMijn ex streek zijn overhemden ook vaak zelf.
Vrouwen kunnen dat ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goedMijn ex streek zijn overhemden ook vaak zelf.
Ow op die fiets. Nee hij deed het vrijwillig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet dat het geheel uit vrije wil is. Er is gewoon geen andere optie natuurlijk.
Werkt super, probeer het maar eens. Heb deze geniale techniek hier al eerder gepromoot maar toen geloofde niemand er in.quote:
Inderdaadquote:
nou mensen ophangen vind ik nog tot daar aan toe maar als je ze dan met een plantenspuit nat gaat zitten sproeien dan ben je gewoon vervelend bezig hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werkt super, probeer het maar eens. Heb deze geniale techniek hier al eerder gepromoot maar toen geloofde niemand er in.
Oh nee niet de mensenquote:
Liesje.......ik bedoel, kom op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso is het uit en inklappen van een strijkplank al ingewikkeld.
opscheppen doe je met een lepel, niet met een strijkplankquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik ben daar best goed in.
Ik schep nooit op met een lepel, maar met een opschepdinges. Spatel? Hoe heet dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opscheppen doe je met een lepel, niet met een strijkplank
Jij kent het belang niet van een strakke kraag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik ben daar best goed in.
Nee dat vind ik echt. Net als het inklappen van sommige buggy's enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje.......ik bedoel, kom op.
Niet als je Anky van Grunsven heet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opscheppen doe je met een lepel, niet met een strijkplank
Voor die overhemden kocht ik zelfs een spuitbus met stijfsel, had je moeten zien hoe mooi strak die kragen waren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kent het belang niet van een strakke kraag.
Met je badjas.
Die is voor het metselen... ik weet niet wat jij kookt maar die zuurkoolstampot is volgens mij zo hard als speciequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schep nooit op met een lepel, maar met een opschepdinges. Spatel? Hoe heet dat.
Nee manquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die is voor het metselen... ik weet niet wat jij kookt maar die zuurkoolstampot is volgens mij zo hard als specie
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
flauwe grappen zijn dat hoor, je hangt aan de galg en dan komt er een klein meisje met een ongestreken jurkje je giebelend nat staan spuiten met een plantenspuit
dan vergaat het lachen je wel een beetje denk ik
1/10 krijg je dan
Dat dan weer wel maar die schept niet zoveel op tegenwoordig, ze krijgt geen hap paardevlees door haar keel op dit moment, rouwen om Bonfire enzoquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die overhemden kocht ik zelfs een spuitbus met stijfsel, had je moeten zien hoe mooi strak die kragen waren.
ow is die daarvoor, daar sla ik altijd meequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]Wat heb jij, gek. Kijk zoiets:
[ afbeelding ]
Ja daar is ie ook heel geschikt voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow is die daarvoor, daar sla ik altijd mee
Ik heb een elektrische vliegenmepper tegenwoordig, werkt beter dan die ondingen die jij gebruikt voor meppen en zuurkoolmetselenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar is ie ook heel geschikt voor
Ik heb geen last van vliegen... maar voor lastige mannen heb ik wel hier en daar iets liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper tegenwoordig, werkt beter dan die ondingen die jij gebruikt voor meppen en zuurkoolmetselen
Zeg je dat ook als je moeder dood gaat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]Niet huilen hij was al (of zij?) oud.
Je ligt gewoon goed in de marktquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vliegen... maar voor lastige mannen heb ik wel hier en daar iets liggen.
Ik heb in mijn leven één keer in een ziekenhuis gelegen, weken lang en sindsdien heb ik echt een zuurkoolfobiequote:En niet haten op mijn zuurkool!
Soms is met eten kliederen best leukquote:Die was prima gelukt, al zat de hele keuken onder
Het was een hij, geloof ik toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]Niet huilen hij was al (of zij?) oud.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je moeder dood gaat?
.
Uh nee, die mepper is al weer een tijdje ongebruiktquote:
Dat zekerquote:Ik heb in mijn leven één keer in een ziekenhuis gelegen, weken lang en sindsdien heb ik echt een zuurkoolfobie
Soms is met eten kliederen best leuk
Ja hij staat links in de wei, daarachter het paasvuurquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerste plaatje dat ik vond bij bonfire.
[ afbeelding ]
Op je knakworst?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Zuurkool is echt supervuig, behalve soms op je knakworst.
Ga eens opruimen dan met je metselspatielepelquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee, die mepper is al weer een tijdje ongebruikt
[..]
Dat zekerMaar niet op deze manier, wat een zooitje.
Ik las gisteren dat die uitdrukking 'break a leg' ook uit de paardensport komt. Dat ze dat mensen toewensten om juist niet iets positiefs te zeggen, want dat zou ongeluk brengen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat paarden echt van die bizarre namen hoorden te krijgen zoals suppremecommander XI enzo
niet dat ik mijn baby bonfire zou noemen ofzo, das racist
Dat is meer met paardenrennen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat paarden echt van die bizarre namen hoorden te krijgen zoals suppremecommander XI enzo
niet dat ik mijn baby bonfire zou noemen ofzo, das racist
Black Beauty !quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
Heb ik al lang gedaan man. Keuken is weer schoon. Ik ben geen sloddervos!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga eens opruimen dan met je metselspatielepel
Oja, dat is natuurlijk weer iets anders. Vond dat filmpje leuk net in de TVDD van die haas die die paarden inhaaldequote:
Wat, ook voor paarden? Honden vind je ook al zo eng. Ben je ook bang voor katten?quote:
Honden, paarden en een beetje voor koeien. Nee niet voor katten. Mijn zus had een nogal wilde kat, die liet ik gewoon in mijn hand bijten, geen probleem.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat, ook voor paarden? Honden vind je ook al zo eng. Ben je ook bang voor katten?
Koeien? Dat zijn allemaal zulke kalme dieren. Katten vind ik juist eng, die krabben zo gemeen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Honden, paarden en een beetje voor koeien. Nee niet voor katten. Mijn zus had een nogal wilde kat, die liet ik gewoon in mijn hand bijten, geen probleem.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Koeien? Dat zijn allemaal zulke kalme dieren. Katten vind ik juist eng, die krabben zo gemeen.Ja niet echt heel bang, de grootte misschien als je ernaast staat? Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, Zlatanquote:Of Highlander
![]()
Tot morgen Frutselquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben dr weg van!
* Frutsel is opgebokt
tot morgen zurekool![]()
snel googelen leert me dit soort namenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Koeien? Dat zijn allemaal zulke kalme dieren. Katten vind ik juist eng, die krabben zo gemeen.Moet je nondeju van zijn staart afblijvuh kindjuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechte actie!
Anyway, katten
Nu weg![]()
Ik volgde "Luck" ging ook over paardenrennen o.a. Helaas snel gecancelled.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
snel googelen leert me dit soort namen
1e 2 Solar Poket (FR) J. Verbeke 2,18,1
2e 6 What’s the matter (GER)
3e 4 Budding Daffodil (GB)
4e 1 Kyber Pass (FR)
en
1e 1 Staro Foot Loose H.W. Langeweg 1,15,4
2e 2 Jesse Kievitshof
3e 4 Bronsvlinder
4e 5 Bonne Affaire
topshow
Volgens mij zat ik toen ook al op FOK! Maar we gingen eens in het jaar ofzo, heb het verder niet zo heel erg op gokken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van gok verslaving naar FOK! verslaving, gefeliciteerd!
Uh als hij op je afkomt moet je eerst om hem heenlopen dan hequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:50 schreef arjan1112 het volgende:
als een koe op je afkomt moet je um gewoon op zijn kont slaan en hooo!
roepen
ABO hoeft niet per se natuurlijk, sjoelen heb je gelijk in. Dure grap dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet die abo's niet.
+ sjoelkosten
Vooral je reiskosten dan denk ik? Ik ben bij Henk eigenlijk nooit meer dan 20 euro ofzo kwijt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
ABO hoeft niet per se natuurlijk, sjoelen heb je gelijk in. Dure grap dat.
Dat vooral ja, dat drinken is het niet. Iets van 22 euro voor de trein plus nog bus en tram.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
al moet jij natuurlijk wel steeds die mafioso's bij de NS betalen
Ja reiskostenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooral je reiskosten dan denk ik? Ik ben bij Henk eigenlijk nooit meer dan 20 euro ofzo kwijt.
Voor jou jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
gewoon meer bier kopen voor mij en fruitbiermanager2 dan
Corrie misschien maar de rest is liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ouwe dametjes schijnen ook wel eens te zakenrollen tijdens het sjoelen heb ik gehoord.
Als vrouwen pilsjes gaan zeggen wil ik altijd een paard naar ze toe gooien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja reiskostenDie paar pilsjes vallen wel mee.
En net zo ver weg dat dagkaarten van de AH of Hema niet eens zoveel schelen. Volgens mij zijn die 18 euroquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja reiskostenDie paar pilsjes vallen wel mee.
Wat moet ik dan zeggen? Biertjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als vrouwen pilsjes gaan zeggen wil ik altijd een paard naar ze toe gooien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik rol geen zakkenHooguit klootzakken.
Ik zeg wel altijd biertje. Maar dat is vast ook niet goed.quote:
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
gewoon bier, biertjes dronk ik toen ik 10 was ofzo
Ja maar dat klinkt niet: 'die paar bier' of 'die paar pils'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
Kom ook een keertje dan op maandagquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit altijd wel goed in het OV met mijn studenten week abonnementje. Behalve in het weekend natuurlijk
gewoon 1 bier of 2 bier of 10 bier of doemijwatsjoelbakmanager2 hadquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt niet: 'die paar bier' of 'die paar pils'.
Ja dat is relaxt ja, man wat heb ik van die kaart genoten vroeger. En ik kreeg in het weekend gewoon 40% korting, is dat niet meer?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit altijd wel goed in het OV met mijn studenten week abonnementje. Behalve in het weekend natuurlijk
het ging om de zin die ik net typte: 'die paar biertjes maakt niks uit' of 'die paar bier maakt niet uit' dan klinkt het eerste toch beter of ben ik nou gek?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon 1 bier of 2 bier of 10 bier of doemijwatsjoelbakmanager2 had
weet ik veel ik zit allang ijshockey te youtubenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
het ging om de zin die ik net typte: 'die paar biertjes maakt niks uit' of 'die paar bier maakt niet uit' dan klinkt het eerste toch beter of ben ik nou gek?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel ik zit allang ijshockey te youtuben
Ja ook nog. Maar ik ben een hollander, ik wil graties!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is relaxt ja, man wat heb ik van die kaart genoten vroeger. En ik kreeg in het weekend gewoon 40% korting, is dat niet meer?
Dan zit ik daar als 21 jarige, dan denkt iedereen dat ik met mijn ouders ben meegedwongen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom ook een keertje dan op maandagAls je op dinsdag niet al te vroeg op hoeft.
Iedereen zit daar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]En ik ben weer veels te druk aan het doen. Ik ga even rustig P&W kijken.
Ja dat zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ook nog. Maar ik ben een hollander, ik wil graties!
Dat laatste is verschoven naar waarschijnlijk februari, de 22e zat al volquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zit ik daar als 21 jarige, dan denkt iedereen dat ik met mijn ouders ben meegedwongen!
Was er niet een plan voor een DWDD meet, dat overweeg ik nog wel.
Doordeweeks zou ik prima kunnen eigenlijk, de meeste dingen die ik doe kan ik wel afzeggen mocht het nodig zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is verschoven naar waarschijnlijk februari, de 22e zat al volWe gaan nu wat langer van tevoren inplannen en reserveren. Vrijdag is blijkbaar toch erg snel vol, want de doordeweekse dagen was nog wel plek... maar ja dat is niet zo handig.
Die neem ik niet. Ze vragen het wel steeds. Maar volgens mij doet de oude het ook nog gewoon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de nieuwe AH bonuskaart, moet ik dat helemaal gaan activeren maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.
#Struggles
Gewoon vrijdag bij de Voice in het publiek gaan zitten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
lol, wat zeg je me nu!!!
ik had die hele dag vrijgehouden!
Die doet het nog twee maanden en daarna niet meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die neem ik niet. Ze vragen het wel steeds. Maar volgens mij doet de oude het ook nog gewoon.
Voor de meeste is het wat lastig met werk en zo, vooral als je van wat verder weg moet komen. En de vrijdag is wel de leukste dag, met Pietertje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doordeweeks zou ik prima kunnen eigenlijk, de meeste dingen die ik doe kan ik wel afzeggen mocht het nodig zijn.
Oh fuck, heb je daar een wachtwoord voor nodig? Ik wil die van mij ook activeren want ik spaar airmiles. Eerder konden ze dat gewoon in de winkel aan elkaar koppelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de nieuwe AH bonuskaart, moet ik dat helemaal gaan activeren maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.
#Struggles
Oh dat wist ik niet... Deze is anoniem ik weet niet of ik zin heb om alles in te vullen eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doet het nog twee maanden en daarna niet meer.
Ja, dat klopt. Of met die droge moppentapper.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de meeste is het wat lastig met werk en zo, vooral als je van wat verder weg moet komen. En de vrijdag is wel de leukste dag, met Pietertje.
Binnenkort is die ineens stuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die neem ik niet. Ze vragen het wel steeds. Maar volgens mij doet de oude het ook nog gewoon.
1 januari doet hij het niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je hem niet per se te activeren, heb ik wel gedaan want dan sturen ze je een paar kortingsbonnen (o.a. een keer korting bij het tanken).quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... Deze is anoniem ik weet niet of ik zin heb om alles in te vullen eigenlijk.
Ja die is echt tof! Beetje te kort eigenlijk. Bij hem moet je er inkomen en dan krijg je de slappe lach.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Of met die droge moppentapper.
Tot januari was mij verteld. Daarna kan je ook gewoon met een niet geactiveerde nieuwe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan krijg je geen korting met je privacy.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... Deze is anoniem ik weet niet of ik zin heb om alles in te vullen eigenlijk.
Nee klopt, activeren hoeft niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je hem niet per se te activeren, heb ik wel gedaan want dan sturen ze je een paar kortingsbonnen (o.a. een keer korting bij het tanken).
Ja ik weet het. Ik zal er wel weer voor gaan, maar ik ben altijd eerst nog even koppig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan krijg je geen korting met je privacy.
Nee ik wil niet met mijn hoofd in beeld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI in het publiek zitten zou ook leuk zijn, maar daar kan je niet echt anoniem terecht.
Maar wel op internet met een panterjas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met mijn hoofd in beeld.
Met zonnebril en pet he? Al kan ik natuurlijk bij VI ook zo gekleed gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wel op internet met een panterjas.
daaaaaaaamn ik zat net op een grapje over die jas te broedenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wel op internet met een panterjas.
Jij vuige alcoholist.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
Je kan ook gaan zingen zoals de kantineheld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Met zonnebril en pet he? Al kan ik natuurlijk bij VI ook zo gekleed gaan
hafa nagila hafa!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook gaan zingen zoals de kantineheld.
Je moet helemaal niks.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
gewoon alleen de panterjas aan en een zonnebril op en dan de voetbla international streaken gek!!
dan heb je gewonnen hoor als VBL mod
Corrie krijgt van mij 10 euro als ze dit doet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
gewoon alleen de panterjas aan en een zonnebril op en dan de voetbla international streaken gek!!
dan heb je gewonnen hoor als VBL mod
Maandag is het meestal leuker dan vrijdag. Maar je kan ook alleen de hoogtepuntjes gaan kijken. Dolle duikavond werd geherintroduceerd. Sophie zal vanavond al dan niet van achteren tot zich worden genomen door Hans.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks.
Op maandag prefereer ik muziek maken en daarna bier drinken boven VI, dus ik zie het nooit op maandag.
Voor 10000 zou ik er over nadenken...quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie krijgt van mij 10 euro als ze dit doet.
Krent. veels te weinig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef sp3c het volgende:
van mij 10 euro, 1 bier en een broodje doner
oeh, ik voel een serieus request topic aankomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor 10000 zou ik er over nadenken...
Uh nee die 10K is dan voor mezelf he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh, ik voel een serieus request topic aankomen
Prima timing wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh, ik voel een serieus request topic aankomen
het is meer dan wat specularium bood en hem noem je geen krent!quote:
krentquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee die 10K is dan voor mezelf he?
Daar gaf ik gewoon een ander antwoord jonguh! Ook hij is een krent natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is meer dan wat specularium bood en hem noem je geen krent!
ben ik nu weer de zwarte piet zeker?
racistisch gedoe is deze
Je bent zelf een goed doel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
krent
niets over voor het goede doel jij
aaaaww, ze vind me liefquote:
Die kerel zit echt in elke serie die je ooit een keer wilt kijken he?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
wacht maar tot ik mijn snor heb straks dan zegt niemand meer nee tegen sp3c
ik wil zo een
[ afbeelding ]
maar dan beter
omdat hij een baas isquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel zit echt in elke serie die je ooit een keer wilt kijken he?
Johnny mag zijn veters nog niet eens strikken man!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
soort johnnie de Mol maar dan awesome
ik zit te wachten tot hij in Failing Skies opduikt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat hij een baas is
hij krijgt ook niet betaald, hij komt gewoon op de set en claimed een rol
daarom zeg ik, Johnie de Mol maar dan awesomequote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Johnny mag zijn veters nog niet eens strikken man!
Ah ok ik snap hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarom zeg ik, Johnie de Mol maar dan awesome
daarme impliceer ik dat onze john jr. niet tof is
Huh? Een droom of zo dan zeker...quote:
het heet goodluckfok!charm XIIIquote:
Dat lijkt me ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
het heet goodluckfok!charm XIII
maar hij wint nooit want hij is te sloom
SOMS zit er wel een redelijke tussen. Ik probeer het altijd even.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
shaky cam film kijken is lame Cnor, gewoon wachten
Soms hebben ze het geluid er apart bijgestopt en dan is het geluid wel goed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
gewoon wachten, geluid is ook altijd kut
AL-TIJD
Gewoon 1, Chappy was toen al de baas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
welke?
die met die opa's in spitfires was awesome
stuk vlotter maar hij stopt steeds als hij een camera zietquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet hoe snel Lucky Fonz III is.
Tja. De camera is meedogenloos.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
stuk vlotter maar hij stopt steeds als hij een camera ziet
zegtie, eeeeeuzen dan gaat hij weer verder
wint nooit
dat ze die kinderen die dude zijn pa gaan redden met behulp van Chappy en een paar F16's?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 1, Chappy was toen al de baas.
downloaden!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik moest Iron Eagle even opzoeken, volgens mij heb ik die nooit gezien.
en dan wat, zit je de hele dag in je eentje aan je pik te trekken en knollen te eten en iedere herst staat je land onder waterquote:
nee dat denk ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
was dat die film met die gozer die in een beest veranderde dat heel goed kon basketballen?
gewoon 3 wodka bestellenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
ik wil dat iemand me met een slag knock out slaat voordat we gaan vliegen en dat ik die slag niet voel, en dat ik wakker word als we landen
Ja die, ergens in het midden oosten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ze die kinderen die dude zijn pa gaan redden met behulp van Chappy en een paar F16's?
Heeej BA!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
ik wil dat iemand me met een slag knock out slaat voordat we gaan vliegen en dat ik die slag niet voel, en dat ik wakker word als we landen
Die werd ook altijd knock-out geslagen he? En 100 jaar is voor mij gisterenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
Corrie maakte een referentie naar the A-team, das ook 100 jaar oud
BA was een neger die niet durfde te vliegen
Volgens mij was die watersnoodramp niet zo gezellig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
ik had in 1920 geboren moeten worden, in 1950 30 zijn lijkt me gewoon tof
ja en dan dat oorlogje ertussendoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
ik had in 1920 geboren moeten worden, in 1950 30 zijn lijkt me gewoon tof
das 1953quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was die watersnoodramp niet zo gezellig.
Ohja, dat kwam er ook nog bij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en dan dat oorlogje ertussendoor
magische tijden
wat is dat voor gelul ? ik ben de maatschappij Nee! de maatschappij had zijn een paar zogenaamde belangrijke personen van lobbygroepen en dergelijke fatsoensrakkers en andere idiotenquote:
Corrie heeft nu een razende erectiequote:
Ga toch weg joh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Roaring Twenties had mij wel wat geleken. Beetje Charleston dansen en illegale drank kopen.
beetje wel toch?quote:
Waar komt deze woede vandaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat is dat voor gelul ? ik ben de maatschappij Nee! de maatschappij had zijn een paar zogenaamde belangrijke personen van lobbygroepen en dergelijke fatsoensrakkers en andere idioten
oeh dan heb ik nog een kansquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]Waarom?
[..]
Nee kan mij het schelen hoe oud iemand is gek.
Ik ben helemaal niet hard2get alleen lastig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh dan heb ik nog een kans
alleen dat hard2git de hele tijd
Volgens mij heb jij het meer over een dun bovenlaagje bestuurders dan de hele maatschappij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
ja weet ik niet
de maatschappij is gewoon kut
Corrie moet je gewoon aan d'r haren trekken en over de tafel vouwen dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hard2get alleen lastig.
Nou ja zoiets, beetje overhalen, fors overhalenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie moet je gewoon aan d'r haren trekken en over de tafel vouwen dus.
Ik moet bij die keepers altijd aan Friday 13th denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
bovendien is onze mitch pro in de VS en ik kan gifjes maken tegenwoordig
[ afbeelding ]
the fok! wil je nog meer?
Zwak hoor. Werd op het eind gewoon goed man!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat Nazi's at the center of the earth geprobeerd maar ik kon het niet afkijken.
Was echt te slecht.
zo'n masker heb ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bij die keepers altijd aan Friday 13th denken
is dat die met die Hitler robot?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwak hoor. Werd op het eind gewoon goed man!
Nou ja goed... nog raarder.
Ja met die robot. Die andere met nazi's waren nazi's op de maan die de wereld gingen veroveren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat die met die Hitler robot?
die vond ik beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |