Hier niet echt, achter mij was er zelfs een boom op een huis gewaaid en ik heb om onverklaarbare reden opeens een grote plank in mijn tuin liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef Tem het volgende:
Volgens mij viel de storm wel mee hier in Rotterdam.
Ow... die ga ik onthouden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
enschede, juli 2004
en (=plus) schede (=kut), juli 2004
Wat ga je met die plank doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier niet echt, achter mij was er zelfs een boom op een huis gewaaid en ik heb om onverklaarbare reden opeens een grote plank in mijn tuin liggen.
Maar stiekem kick ik wel een beetje op natuurgeweld.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
enschede, juli 2004
en (=plus) schede (=kut), juli 2004
ah..daar was mijn medemod op WKN al die tijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Maar stiekem kick ik wel een beetje op natuurgeweld.
Ik ben ook van slagquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
ik heb het allemaal langs me heen laten gaan verder, 1 uur slaap minder merk ik toch wel behoorlijk
kom eens uit je atoomkelderquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij was er hier helemaal geen storm. Niks van gemerkt iig
Welk jaar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keer opruimen in de lente.
quote:
Jij brengt het ook gewoon af en toe bij je moeder langs?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer. Ik doe niet aan strijken.
Ja ik ga even 3 uur in de trein zitten om het langs te brengen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij brengt het ook gewoon af en toe bij je moeder langs?
Vanmorgen ging het ook al over strijken, of gisteren, weet ik niet meer.
Ja dit ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Lekker niet strijken en altijd erbij lopen alsof je net uit je nest komt zetten.
wat? die mensen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet aan strijken doen![]()
Gewoon met de plantenspuit besproeien en dan laten hangen. Beste techniek.
prima lijkt mij maar mijn moeder noemt je dan een zwerverquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet aan strijken doen![]()
Gewoon met de plantenspuit besproeien en dan laten hangen. Beste techniek.
Heel goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Man man man, ik doe het gewoon zelf. Geëmancipeerd en alles.
In mijn slobberbroek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Lekker niet strijken en altijd erbij lopen alsof je net uit je nest komt zetten.
De Hans Spekman look.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Niet dat het geheel uit vrije wil is. Er is gewoon geen andere optie natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goedMijn ex streek zijn overhemden ook vaak zelf.
Vrouwen kunnen dat ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goedMijn ex streek zijn overhemden ook vaak zelf.
Ow op die fiets. Nee hij deed het vrijwillig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet dat het geheel uit vrije wil is. Er is gewoon geen andere optie natuurlijk.
Werkt super, probeer het maar eens. Heb deze geniale techniek hier al eerder gepromoot maar toen geloofde niemand er in.quote:
Inderdaadquote:
nou mensen ophangen vind ik nog tot daar aan toe maar als je ze dan met een plantenspuit nat gaat zitten sproeien dan ben je gewoon vervelend bezig hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werkt super, probeer het maar eens. Heb deze geniale techniek hier al eerder gepromoot maar toen geloofde niemand er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |