Hier niet echt, achter mij was er zelfs een boom op een huis gewaaid en ik heb om onverklaarbare reden opeens een grote plank in mijn tuin liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef Tem het volgende:
Volgens mij viel de storm wel mee hier in Rotterdam.
Ow... die ga ik onthouden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
enschede, juli 2004
en (=plus) schede (=kut), juli 2004
Wat ga je met die plank doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier niet echt, achter mij was er zelfs een boom op een huis gewaaid en ik heb om onverklaarbare reden opeens een grote plank in mijn tuin liggen.
Maar stiekem kick ik wel een beetje op natuurgeweld.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
enschede, juli 2004
en (=plus) schede (=kut), juli 2004
ah..daar was mijn medemod op WKN al die tijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Maar stiekem kick ik wel een beetje op natuurgeweld.
Ik ben ook van slagquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
ik heb het allemaal langs me heen laten gaan verder, 1 uur slaap minder merk ik toch wel behoorlijk
kom eens uit je atoomkelderquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij was er hier helemaal geen storm. Niks van gemerkt iig
Welk jaar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keer opruimen in de lente.
quote:
Jij brengt het ook gewoon af en toe bij je moeder langs?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer. Ik doe niet aan strijken.
Ja ik ga even 3 uur in de trein zitten om het langs te brengen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij brengt het ook gewoon af en toe bij je moeder langs?
Vanmorgen ging het ook al over strijken, of gisteren, weet ik niet meer.
Ja dit ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Lekker niet strijken en altijd erbij lopen alsof je net uit je nest komt zetten.
wat? die mensen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet aan strijken doen![]()
Gewoon met de plantenspuit besproeien en dan laten hangen. Beste techniek.
prima lijkt mij maar mijn moeder noemt je dan een zwerverquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die niet aan strijken doen![]()
Gewoon met de plantenspuit besproeien en dan laten hangen. Beste techniek.
Heel goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Man man man, ik doe het gewoon zelf. Geëmancipeerd en alles.
In mijn slobberbroek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Lekker niet strijken en altijd erbij lopen alsof je net uit je nest komt zetten.
De Hans Spekman look.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Niet dat het geheel uit vrije wil is. Er is gewoon geen andere optie natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goedMijn ex streek zijn overhemden ook vaak zelf.
Vrouwen kunnen dat ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goedMijn ex streek zijn overhemden ook vaak zelf.
Ow op die fiets. Nee hij deed het vrijwillig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet dat het geheel uit vrije wil is. Er is gewoon geen andere optie natuurlijk.
Werkt super, probeer het maar eens. Heb deze geniale techniek hier al eerder gepromoot maar toen geloofde niemand er in.quote:
Inderdaadquote:
nou mensen ophangen vind ik nog tot daar aan toe maar als je ze dan met een plantenspuit nat gaat zitten sproeien dan ben je gewoon vervelend bezig hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werkt super, probeer het maar eens. Heb deze geniale techniek hier al eerder gepromoot maar toen geloofde niemand er in.
Oh nee niet de mensenquote:
Liesje.......ik bedoel, kom op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso is het uit en inklappen van een strijkplank al ingewikkeld.
opscheppen doe je met een lepel, niet met een strijkplankquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik ben daar best goed in.
Ik schep nooit op met een lepel, maar met een opschepdinges. Spatel? Hoe heet dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opscheppen doe je met een lepel, niet met een strijkplank
Jij kent het belang niet van een strakke kraag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik ben daar best goed in.
Nee dat vind ik echt. Net als het inklappen van sommige buggy's enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liesje.......ik bedoel, kom op.
Niet als je Anky van Grunsven heet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opscheppen doe je met een lepel, niet met een strijkplank
Voor die overhemden kocht ik zelfs een spuitbus met stijfsel, had je moeten zien hoe mooi strak die kragen waren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kent het belang niet van een strakke kraag.
Met je badjas.
Die is voor het metselen... ik weet niet wat jij kookt maar die zuurkoolstampot is volgens mij zo hard als speciequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schep nooit op met een lepel, maar met een opschepdinges. Spatel? Hoe heet dat.
Nee manquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die is voor het metselen... ik weet niet wat jij kookt maar die zuurkoolstampot is volgens mij zo hard als specie
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
flauwe grappen zijn dat hoor, je hangt aan de galg en dan komt er een klein meisje met een ongestreken jurkje je giebelend nat staan spuiten met een plantenspuit
dan vergaat het lachen je wel een beetje denk ik
1/10 krijg je dan
Dat dan weer wel maar die schept niet zoveel op tegenwoordig, ze krijgt geen hap paardevlees door haar keel op dit moment, rouwen om Bonfire enzoquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die overhemden kocht ik zelfs een spuitbus met stijfsel, had je moeten zien hoe mooi strak die kragen waren.
ow is die daarvoor, daar sla ik altijd meequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]Wat heb jij, gek. Kijk zoiets:
[ afbeelding ]
Ja daar is ie ook heel geschikt voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow is die daarvoor, daar sla ik altijd mee
Ik heb een elektrische vliegenmepper tegenwoordig, werkt beter dan die ondingen die jij gebruikt voor meppen en zuurkoolmetselenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar is ie ook heel geschikt voor
Ik heb geen last van vliegen... maar voor lastige mannen heb ik wel hier en daar iets liggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische vliegenmepper tegenwoordig, werkt beter dan die ondingen die jij gebruikt voor meppen en zuurkoolmetselen
Zeg je dat ook als je moeder dood gaat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]Niet huilen hij was al (of zij?) oud.
Je ligt gewoon goed in de marktquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen last van vliegen... maar voor lastige mannen heb ik wel hier en daar iets liggen.
Ik heb in mijn leven één keer in een ziekenhuis gelegen, weken lang en sindsdien heb ik echt een zuurkoolfobiequote:En niet haten op mijn zuurkool!
Soms is met eten kliederen best leukquote:Die was prima gelukt, al zat de hele keuken onder
Het was een hij, geloof ik toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]Niet huilen hij was al (of zij?) oud.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je moeder dood gaat?
.
Uh nee, die mepper is al weer een tijdje ongebruiktquote:
Dat zekerquote:Ik heb in mijn leven één keer in een ziekenhuis gelegen, weken lang en sindsdien heb ik echt een zuurkoolfobie
Soms is met eten kliederen best leuk
Ja hij staat links in de wei, daarachter het paasvuurquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerste plaatje dat ik vond bij bonfire.
[ afbeelding ]
Op je knakworst?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Zuurkool is echt supervuig, behalve soms op je knakworst.
Ga eens opruimen dan met je metselspatielepelquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee, die mepper is al weer een tijdje ongebruikt
[..]
Dat zekerMaar niet op deze manier, wat een zooitje.
Ik las gisteren dat die uitdrukking 'break a leg' ook uit de paardensport komt. Dat ze dat mensen toewensten om juist niet iets positiefs te zeggen, want dat zou ongeluk brengen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat paarden echt van die bizarre namen hoorden te krijgen zoals suppremecommander XI enzo
niet dat ik mijn baby bonfire zou noemen ofzo, das racist
Dat is meer met paardenrennen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat paarden echt van die bizarre namen hoorden te krijgen zoals suppremecommander XI enzo
niet dat ik mijn baby bonfire zou noemen ofzo, das racist
Black Beauty !quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
Heb ik al lang gedaan man. Keuken is weer schoon. Ik ben geen sloddervos!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga eens opruimen dan met je metselspatielepel
Oja, dat is natuurlijk weer iets anders. Vond dat filmpje leuk net in de TVDD van die haas die die paarden inhaaldequote:
Wat, ook voor paarden? Honden vind je ook al zo eng. Ben je ook bang voor katten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |