Niet lang geleden hadden ze nog maar 1 zege.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4de winst in 14 wedstrijden, niet echt top.
http://www.livescore.com/(...)vvv-venlo/1-1472720/quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet lang geleden hadden ze nog maar 1 zege.
Dit ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/(...)vvv-venlo/1-1472720/
Blijven duitsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Inderdaad, waren er minstens 51.000quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Die jong elftallen zijn ook dramatische zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja bij PSV spelen de meeste in het eerstequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die jong elftallen zijn ook dramatische zeg.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
idsdfuisfdjkskcjcvhfhjklslpaeir
Goed om te lezen.quote:
TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9 TV / [RTL7] Derksen & ... #9quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef Magere_Gein het volgende:
Weet er misschien iemand of er ook een Derksen&...- topic ergens is?
Ik kan me die hele show niet eens meer herinneren om eerlijk te zijn.quote:
Begin was een 8/10quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Hoe was het showtje jongens? Tevens mp4?
Laat ik het zo stellen: iemand gaat Sophie vanavond van achteren verwennen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Hoe was het showtje jongens? Tevens mp4?
"Het is lang geleden dat ik zo fijn heb genaaid"quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rullevant. Dat was een klasse beurt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Het is lang geleden dat ik zo fijn heb genaaid"
De eerste helft was zeker een topshow, maar daarna verandert het in de Thijs Slegers show.quote:
Helemaal prima ouwe reus, ik ga hetzelfde doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:04 schreef habitue het volgende:
Nja, ik ben toch moe, lekker op laptopje kijken in bed, en dan halverwege in slaap vallen. Niks mis mee.
Ik zou het niet doen pik. Slechtste show van het seizoen. Meer boekjes international dan voetbal international.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Helemaal prima ouwe reus, ik ga hetzelfde doen
Dat was vorige week, ouwe reus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen pik. Slechtste show van het seizoen. Meer boekjes international dan voetbal international.
Dat bleek al tijdens VI Oranje toen ie gewoon die tent uitliep, zoals te zien hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:
Heb altijd het idee dat Gijp het helemaal niet prettig vind om zichzelf terug te zien, viel me al eerder op.
Ik denk het juist niet, hij geneert zich altijd als hij dingen terug ziet van vroegerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik denk dat Rene zijn jeugd heel erg mist
Tja je had bijna geen keus heel oost en noord Nederland kon nergens heen dan moet je wel thuis voor de buis hangen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet, hij geneert zich altijd als hij dingen terug ziet van vroeger
Goeie kijkcijfers trouwens gisteren ruim 900k
Wow!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:02 schreef Cavaliers het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL 912.000
DERKSEN EN 336.000
FOX VOETBAL 40.000
Zelfs nationaal geografiek had meer kijkers. En Spongebob.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nog steeds net zo veel kijkers als Autodieven Betrapt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk een leuke column op Nusport
http://www.nusport.nl/col(...)lkoning-boskamp.html
De wedstrijd die Jan gisteren bezocht heeft was deze voor de duidelijkheid:
http://www.onsoranje.nl/n(...)onder-16-eerste-duel
Wat kunnen die ballen zeg.
Anders Ton van Duinhoven welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Piet Kruik kan je om een boodschap sturen.
the Devils Son is mijn favo tot nu toequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Stofje het volgende:
Danny Vera op de luisterpaal. Toch eens luisteren hoe het klinkt.
quote:twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-10-2013 om 10:18:14Het draait niet bij #PSV en ja hoor, 'wonderdokter' John Troost is alweer op bezoek. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-10-2013 om 10:32:42John Troost zingt met jeugd die op bezoek is. Ik geloof dat de #PSV-trainers hem niet echt serieus nemen ;-) http://t.co/0zgJ2m4a5d reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-10-2013 om 10:51:22John Troost laat keiharde muziek uit zijn binnenzak komen bij #PSV. Bizar dat die man niet gewoon weggaat. http://t.co/U2QBVaprMD reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-10-2013 om 11:02:11John Troost doet de Gangnam Style, maar heeft nog geen blauwe jurk aan. Ik denk dat #PSV dan zaterdag wel van #PEC wint. #pffffff reageer retweet
Dat KNVB beker voetbal is nou ook niet iets waar ik spontaan actief van word.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is hier zo rustig dat ik bij mijn eigen denk van hoe is het in godsnaam mogelijk?
Weet je niet?
In wezen klopt het wel wat jij zegt, want ik kon die hele Amstel Cup geeneens vinden bij mijn op de televisie. Ik hoorde Hans Kraaij junior of hoe heet die gozert over Veronica? Maar daar was niks op te zien. Of het moet aan mij liggen. Vroeger, in mijn tijd, had je in wezen maar twee kanalen, toen had je dit gezeik niet. Ik kreeg laatst de TV gids in de bus, het leek het boek van Sinterklaas wel. Zoveel TV zenders. Ik kon gelijk de hal opnieuw laten betegelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat KNVB beker voetbal is nou ook niet iets waar ik spontaan actief van word.
Elke keer als ik hier iets wil posten, voel ik me weggejaagd door de TT.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is hier zo rustig dat ik bij mijn eigen denk van hoe is het in godsnaam mogelijk?
Weet je niet?
Misschien kan je even de Toto voorspellen, daar ben je toch zo goed in?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier iets wil posten, voel ik me weggejaagd door de TT.
Sorry, ik ben de bingo vergeten bij mijn oma. Zij zal dus ongetwijfeld dit weekend incashen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je even de Toto voorspellen, daar ben je toch zo goed in?
Misschien kan je even openbaren hoe vaak jouw oma de Toto gewonnen heeft?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben de bingo vergeten bij mijn oma. Zij zal dus ongetwijfeld dit weekend incashen.
Net zo vaak als jij. No.. Een keer dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je even openbaren hoe vaak jouw oma de Toto gewonnen heeft?
Je wist wat ik wilde doen. Je kent me!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij. No.. Een keer dus.
De grappen die jij in de auto op weg hiernaartoe ingestudeerd hebt zien we altijd ver van tevoren aankomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wist wat ik wilde doen. Je kent me!
Tenzij het mistig is op de snelweg, dan zien we je wat moeilijker aankomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De grappen die jij in de auto op weg hiernaartoe ingestudeerd hebt zien we altijd ver van tevoren aankomen.
Ik zit helemaal niet te wachten op die overbodige opmerkingen van jou.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De grappen die jij in de auto op weg hiernaartoe ingestudeerd hebt zien we altijd ver van tevoren aankomen.
Hadden ze bij de kiosk nog schuimpjes liggen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg de Vara gids laatst binnen, maar hij was gekreukt in de brievenbus. Ben direct naar de kiosk gegaan om een nieuwe te kopen.
Nee, maar ik had wel schuim op m'n bek toen ik er kwam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hadden ze bij de kiosk nog schuimpjes liggen?
Komt voor de mexicano bakker, compañero.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes, zou je kunnen vermelden of het een topshow is achteraf? Zodat ik weet of ik om 2 uur s'nachts nog rustig op het bankie terug kan kijken.
Het is kenneth voor jou Mexicano.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes, zou je kunnen vermelden of het een topshow is achteraf? Zodat ik weet of ik om 2 uur s'nachts nog rustig op het bankie terug kan kijken.
Voor jouwquote:
Zo zijn ze niet denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wie gaat er vanavond een foute grap over Fernando Ricksen maken, ik zet m'n geld op Genee, die weer met een vals voorzetje komt richting Johan
Genee en Gijp gaan wel vaker over de schreef. Derksen en Bossie zouden dat niet doen nee.quote:
Niet, VI geeft dat boek van Ricksen geloof ik uit zelfs. Ook totaal niet iets waar je een grapje over maakt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wie gaat er vanavond een foute grap over Fernando Ricksen maken, ik zet m'n geld op Genee, die weer met een vals voorzetje komt richting Johan
Die mensen kunnen niet zo goed in de geest kijken van onze helden zoals wij dat kunnen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Zij gaan echt geen grappen maken over zo'n ernstige ziekte stelletje lamzakken.
Overal worden grappen over gemaakt, over vermoorde kinderen en 9/11 aan toe, dus alsof dit dan nu ineens heiligdom is. Een ex-voetballer die alles doet wat god verboden heeft, en dan nu lastig uit z'n woorden komt... het is eigenlijk al een voorzetje an sich.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet, VI geeft dat boek van Ricksen geloof ik uit zelfs. Ook totaal niet iets waar je een grapje over maakt.
Louis CK doet dat aan de lopende band.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe eens een linkje dan naar dat filmpje waar ze grapjes maken over 9/11 en vermoorde kinderen.
Boskampquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:52 schreef macca728 het volgende:
vanavond Ricksen ? Om zijn boekje te promoten ?
Of iemand anders met een boekje ?
Boskamp. Die heeft ook een boekje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:52 schreef macca728 het volgende:
vanavond Ricksen ? Om zijn boekje te promoten ?
Of iemand anders met een boekje ?
Ik heb het niet specifiek over VI, maar in de algemeenheid, in VI worden ook vaak zat grappen op of net over het randje gemaakt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe eens een linkje dan naar dat filmpje waar ze grapjes maken over 9/11 en vermoorde kinderen.
Hoop ook niet dat ze dat doen, zou wel heel zwak zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Zij gaan echt geen grappen maken over zo'n ernstige ziekte stelletje lamzakken.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoe ver ze het randje opzoeken. Het moet wel spannend blijven, maar als jij programma's kent die in zijn algemeenheid al grappen maken over 9/11 en vermoorde kinderen vind ik VI vrij soft.
Zoiets is misschien iets wat jij bedoelt
maar ik vind het wel leuk, zo'n relativerende blik op een serieuze gebeurtenis. Bovendien was Osama niet iemand die ik op de koffie uit zou nodigen.
Ik zie ook niet gebeuren dat ze hem belachelijk maken, maar kom op, alsof er geen mogelijkheid is dat ze iets zeggen als dat hij inderdaad geen spier verrekt, of een uitzending met hem wel 3 uur mag duren. Zoiets. Geen 'HAHAH HIJ HEEFT ALSquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoe ver ze het randje opzoeken. Het moet wel spannend blijven, maar als jij programma's kent die in zijn algemeenheid al grappen maken over 9/11 en vermoorde kinderen vind ik VI vrij soft.
Zoiets is misschien iets wat jij bedoelt
maar ik vind het wel leuk, zo'n relativerende blik op een serieuze gebeurtenis. Bovendien was Osama niet iemand die ik op de koffie uit zou nodigen.
In een interview zei hij heel iets anders, dus ik weet niet wat jouw bronnen zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gijpie zal er sowieso geen grappen over maken want hij is zelf heel erg bang voor de dood. Zijn zenuwinzinking kwam mede door het overlijden van Fritz Korbach. Toen de dood van Theo Bos ter sprake kwam was hij ook heel stilletjes.
Zijn bron is dezelfde die het PSV-rapport heeft laten lekken aan de Thijs Slegers show.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In een interview zei hij heel iets anders, dus ik weet niet wat jouw bronnen zijn.
Natuurlijk doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Een jonge vader die net een doodstraf heeft gekregen, als ze daar over gaan grollen kunnen ze het programma beter opdoeken.
„We zijn samen naar de begrafenis van Fritz Korbach geweest en dat is voor hem de druppel geweest. Hij zag het niet meer zitten.”quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In een interview zei hij heel iets anders, dus ik weet niet wat jouw bronnen zijn.
Ja maar dat betekend niet dat hij bang is voor de dood geweldige flapdrol dat je daar bent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
„We zijn samen naar de begrafenis van Fritz Korbach geweest en dat is voor hem de druppel geweest. Hij zag het niet meer zitten.”
http://www.telegraaf.nl/prive/article20819364.ece
Ik weet niet of dat bij zijn imago als neder-Elvis past.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk begint Danny Vera vanavond met dit nummer:
Het is betekent, flapdrol.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend niet dat hij bang is voor de dood geweldige flapdrol dat je daar bent.
Ik heb geen 40 man redactie zoals jij, maar ik doe ook mijn huiswerk Mani. Ik heb even geen link naar een interview, maar hij had toch verteld dat hij niet meer naar buiten durfde en bang was voor een hartaanval en dat hij toen zelfs in het ziekenhuis opgenomen is geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend niet dat hij bang is voor de dood geweldige flapdrol dat je daar bent.
Ahh, klasse habitue.quote:
Het past inderdaad absoluut niet bij zijn genre, maar zou wel een mooi statement zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij zijn imago als neder-Elvis past.
Ok ik ook een bron en die vertelde mij dat Gijp ooit had gezegd dat als hij nu dood neer zou vallen dat hij een geweldig leventje heeft gehad en dat hij niet bang was voor de dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb geen 40 man redactie zoals jij, maar ik doe ook mijn huiswerk Mani. Ik heb even geen link naar een interview, maar hij had toch verteld dat hij niet meer naar buiten durfde en bang was voor een hartaanval en dat hij toen zelfs in het ziekenhuis opgenomen is geweest.
Dat doet helemaal niet ter zake ongenaaide zandhaas.quote:
Oh ja, wie is jouw bron dan? Mark van Bommel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik ook een bron en die vertelde mij dat Gijp ooit had gezegd dat als hij nu dood neer zou vallen dat hij een geweldig leventje heeft gehad en dat hij niet bang was voor de dood.
Bronnen geeft je nooit prijs, maar dat weet jij niet want je bent geen echte journalist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh ja, wie is jouw bron dan? Mark van Bommel?
Ja dat klopt, ik ben gewoon Lokale_Notabele.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bronnen geeft je nooit prijs, maar dat weet jij niet want je bent geen echte journalist.
Dus je hoort niet bij de media?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben gewoon Lokale_Notabele.
Ja, en met al je beperkingen houden we wel van je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ben gewoon Lokale_Notabele.
Ik laat even een stilte vallen in het topic.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en met al je beperkingen houden we wel van je.
Nee, ik heb nooit een journalistieke opleiding gevolgd. Ik geef hier slechts mijn bescheiden meninkje, over onderwerpen variërend van de lokale rechtsbuiten tot Het Achterhuis van Anne Frank.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je hoort niet bij de media?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat even een stilte vallen in het topic.
Schuim op de bek tissue momentje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gooi even een emotioneel filmpje online.
Tip: pak een tissue voordat je hem afspeelt.
Weet je waar ik nou altijd zo moe van word? Mani89 met zijn maniertjes. Ik mag dit niet zeggen maar je bent gewoon bloedirritant. Met je maniertjes, dat superieure. Moet je lekker zo bijdehand gaan doen als het niet lekker gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doet helemaal niet ter zake ongenaaide zandhaas.
Hij moet in een veldje gaan staan. Hak verkopen. Ze hebben nog een lul nodig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Weet je waar ik nou altijd zo moe van word? Mani89 met zijn maniertjes. Ik mag dit niet zeggen maar je bent gewoon bloedirritant. Met je maniertjes, dat superieure. Moet je lekker zo bijdehand gaan doen als het niet lekker gaat.
Mani89 zegt ook regelmatig "topshow", daar bedoelt hij zichzelf mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als het hier over Voetbal International gaat dan vind ik het wel leuk, al dat gekibbel en die randzaken interesseren mij niets.
Over voetbal gesproken; wie is de gast vanavond?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we het weer over voetbal hebben?
Boskampquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over voetbal gesproken; wie is de gast vanavond?
Je begrijpt dat ik nu helemaal volschiet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mani89 is een vermakelijke kerel.
Top .quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over voetbal gesproken; wie is de gast vanavond?
Ga ik straks doen inderdaad, koken, niet voor Hansie overigens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen jullie nu gewoon weer gaan koken, dames? Jullie leiden Hansie Hansie af
Potloodtest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
Oh die vergelijking kan ik wel doorstaan. Al zul je me op mijn woord moeten geloven, geen pics.
Hansie is voor de dolle duikavond? Niet voor een lekker dinertje?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik straks doen inderdaad, koken, niet voor Hansie overigens.
The Mario test.quote:
Potloodtest kom ik met glans door. En Hansie is wel leuk om wat mee te drinken denk ik maar meer ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Potloodtest?
[..]
Hansie is voor de dolle duikavond? Niet voor een lekker dinertje?
Je bent niet het type dat maandag en vrijdag om 22:30 op hem ligt te wachten, en eventueel zelfs op je buik als Johan roept dat het van achteren wordtquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Potloodtest kom ik met glans door. En Hansie is wel leuk om wat mee te drinken denk ik maar meer ook niet
Het is meer dat hij niet mijn type is...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent niet het type dat maandag en vrijdag om 22:30 op hem ligt te wachten, en eventueel zelfs op je buik als Johan roept dat het van achteren wordt
Maar Hansie is toch iedereens type?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer dat hij niet mijn type is...
Dan zal ik wel raar zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Hansie is toch iedereens type?
"Lastig uit zijn woorden komt". Je weet wat ALS is toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overal worden grappen over gemaakt, over vermoorde kinderen en 9/11 aan toe, dus alsof dit dan nu ineens heiligdom is. Een ex-voetballer die alles doet wat god verboden heeft, en dan nu lastig uit z'n woorden komt... het is eigenlijk al een voorzetje an sich.
Hou nou eens op man. het begint eentonig te worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop voor het eerst van harte dat Van der Gijp vanavond een "grapje"maakt over Fernando Ricksen al was het alleen maar om die idioterie van emotionele sympathie af te kunnen schieten. Die jongen heeft geleefd zoals hij wilde,krijgt nu de nare gevolgen ervan en dan moeten wij nu plotseling hem allemaal als het ware gaan "heilig verklaren"door op onze woorden te moeten letten?![]()
Onzin en belachelijk voor woorden. Vervelend voor hem maar het leven gaat gewoon door en we moeten gewoon blijven doen,iets dat hij volgens mij zelf ook wil.
Volgens mij heeft zijn levensstijl niks te maken met het krijgen van ALS, wat een zeldzame spierziekte is die maar weinig mensen hebben. Je lult dus weer eens uit je nek en weet niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop voor het eerst van harte dat Van der Gijp vanavond een "grapje"maakt over Fernando Ricksen al was het alleen maar om die idioterie van emotionele sympathie af te kunnen schieten. Die jongen heeft geleefd zoals hij wilde,krijgt nu de nare gevolgen ervan en dan moeten wij nu plotseling hem allemaal als het ware gaan "heilig verklaren"door op onze woorden te moeten letten?![]()
Onzin en belachelijk voor woorden. Vervelend voor hem maar het leven gaat gewoon door en we moeten gewoon blijven doen,iets dat hij volgens mij zelf ook wil.
Allemaal onzinnige prietpraat waar niemand op zit te wachten in dit topic.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn levensstijl niks te maken met het krijgen van ALS, wat een zeldzame spierziekte is die maar weinig mensen hebben. Je lult dus weer eens uit je nek en weet niet waar je over praat.
Zijn leven is bij het ziekenhuis gestopt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag las ik nog dat je blond en ruig zocht. En hij is van je leeftijd...!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer dat hij niet mijn type is...
Nee niet per se blondquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag las ik nog dat je blond en ruig zocht. En hij is van je leeftijd...!
Wel is hij gelukkig getrouwd met Sophie.
Wat heeft coke en drank met ALS te maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Iwanius is de nar van dit topic, die moet je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat heeft coke en drank met ALS te maken?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Potloodtest kom ik met glans door. En Hansie is wel leuk om wat mee te drinken denk ik maar meer ook niet
Het valt me altijd op hoeveel woorden hij nodig heeft om aan te tonen dat hij niet goed bij z'n appel is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:32 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Iwanius is de nar van dit topic, die moet je niet serieus nemen.
Genee zit er in ieder geval puur uit ijdelheid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal wel eens zijn verteld door iemand maar wat krijgen tafelgasten als Van der Gijp en Boskamp nou voor ieder optreden in VI? Als je ooit profvoetballer bent geweest en je komt enigszins normaal uit je woorden, kan je na je carrière op een heerlijke manier je centen blijven binnen harken.. gewoon door een beetje te lullen over voetbal.
Een kilometervergoeding, that's it.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Genee zit er in ieder geval puur uit ijdelheid.
Meid toch.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat enge KLB gezelschap van Mortaxx maakt onze lievelingszender weer eens belachelijk
KLB / Rtl7
Nog nooit gedaan, maar oke.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jou'n linkjes naar slechte hiphopnummers zijn leuk schat.
Laten we deze ruzie nou niet weer gaan voeren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik nu davy of jij in ons rollenspel?
Misschien kan je nog even zeggen dat je VI quotes niet leuk vindt, dat is ook zo'n klassieker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we deze ruzie nou niet weer gaan voeren.
Het is niet per se zo dat ik het niet leuk vind, ik vind de mate waarin ze gebruikt worden in vooral dit topic nogal zielig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je nog even zeggen dat je VI quotes niet leuk vindt, dat is ook zo'n klassieker.
René? Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag op musicmeter iemand met precies dezelfde avatar als GGMM, is dat dezelfde persoon?
Oh ja, je bent op dreefquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet per se zo dat ik het niet leuk vind, ik vind de mate waarin ze gebruikt worden in vooral dit topic nogal zielig.
[..]
René? Ja.
Hangt er van af, is dat een smakeloos type?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag op musicmeter iemand met precies dezelfde avatar als GGMM, is dat dezelfde persoon?
Aah, donderstraal op joh! Klootzak!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet per se zo dat ik het niet leuk vind, ik vind de mate waarin ze gebruikt worden in vooral dit topic nogal zielig.
Dan hebben we je hele oeuvre weer gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, je bent op dreefMisschien moet ik nu over Alba beginnen?
1 november: dus Katie Price avond.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, je bent op dreefMisschien moet ik nu over Alba beginnen?
Daar waren we inderdaad mee bezig. Wat ben je toch snel van begrip!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hebben we je hele oeuvre weer gehad.
*movemberquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1 november: dus Katie Price avond.
Er werd door die user gestrooid met "quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af, is dat een smakeloos type?
Gisteren postte ik nog een klassieker in het KNVB beker topic en toen zat René te schuddebuiken van het lachen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Aah, donderstraal op joh! Klootzak!
Ik word gek van die gozer...
En ik zeg dat we het dan gehad hebben. Kom op, je gaf nou eindelijk eens 3 reacties waarin je niet liet blijken dat je je aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar waren we inderdaad mee bezig. Wat ben je toch snel van begrip!
Deze komt me niet bekend voor, maar ik begrijp dat je een toevoeging wil maken aan onze vaste patronen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik zeg dat we het dan gehad hebben. Kom op, je gaf nou eindelijk eens 3 reacties waarin je niet liet blijken dat je je aangevallen voelt.
Wat ben je toch snel van begrip.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze komt me niet bekend voor, maar ik begrijp dat je een toevoeging wil maken aan onze vaste patronen.
Goede smaak heeft die jongen tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er werd door die user gestrooid met "" smilies.
Daar doet hij het ook!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Zit er iemand in dit topic te wachten deze prietpraat? Doe dat lekker via DM ofzo.
Je bent duidelijk jaloers dat je geen vloeiend Spaans spreekt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Zit er iemand in dit topic te wachten deze prietpraat? Doe dat lekker via DM ofzo.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Daar hebben ze tijd genoeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef Pascalus het volgende:
Onzin uitslaan doen jullie maar lekker op de VRT.
Mani89 es muy malo, muy malo. Siempre negativo, nunca positivo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent duidelijk jaloers dat je geen vloeiend Spaans spreekt.
Misschien wordt het tijd om je bassieworst te laten zien om het feest compleet te maken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat miste dit topic nog, Zipportal met gifjes die de plank volledig misslaan.
'©Google' je vergat deze mee te kopiëren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 es muy malo, muy malo. Siempre negativo, nunca positivo.
Ga toch weg met je google, ik citeer de heiland.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'©Google' je vergat deze mee te kopiëren.
Ik sta verdomme elke dag bij het Maasgebouw op jou te wachten. Miskast.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat miste dit topic nog, Zipportal met gifjes die de plank volledig misslaan.
Is dat geen quote van Van Gaal?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 es muy malo, muy malo. Siempre negativo, nunca positivo.
Die kan er he-le-maal niks van!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Ja zo stond ik laatst nog in mijn bassieworst een show in Belgie te doen, je zou zeggen dat die Belgische kindjes wel wat gewend zijn, maar daar kreeg ik een hoop gezeik mee ouwe aambeienbeffer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om je bassieworst te laten zien om het feest compleet te maken.
Ajax - RKC. NUL - NULquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die kan er he-le-maal niks van!
Morgen kom ik echt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik sta verdomme elke dag bij het Maasgebouw op jou te wachten. Miskast.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |