Hij heeft ook meermalen gezegd dat dat niet de opzet van het programma is. Dit is gewoon puur de gasten de ruimte geven om hun verhaal te vertellen. VI is voor Johan's mening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat Johan deze aflevering zei was ja en amen. Gedegradeerd tot figurant in de grote Gullit show.
Hij wil wel schnabbelen met Koert Westerman en ook nog op de radio, gek is dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:18 schreef Pascalus het volgende:
Hugo Borst zou ook eigenlijk het programma maken maar die wil niet meer op TV.
Hij heeft gezegd dat Ruud soms naïef was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat Johan deze aflevering zei was ja en amen. Gedegradeerd tot figurant in de grote Gullit show.
Zal wel met rechten te maken hebben, ze hebben bij RTL niet een enorm archief uit de jaren 80 en 90. Waarschijnlijk hebben ze dan een deal dat ze die beelden eenmalig uit mogen zenden, maar dat het niet permanent op internet mag staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Akilla het volgende:
Waarom doet rtl dit toch zo... staat het in 2 delen op rtlxl, knippen ze al die filmpjes van vroeger eruit.... nu ga ik hem dus nooit zien...
Maar met bijv van der sar,erwin koeman, ronald de boer was er niks aan de hand.... bij sneijder was het ook al zo...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben, ze hebben bij RTL niet een enorm archief uit de jaren 80 en 90. Waarschijnlijk hebben ze dan een deal dat ze die beelden eenmalig uit mogen zenden, maar dat het niet permanent op internet mag staan.
Op FTD staan ze nog wel. Duurt alleen even voordat erop gezet worden. Die gan Gullit is bijv. nog niet te vinden...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef Akilla het volgende:
hmm zou kunnen, zie die afleveringen er nu ook niet meer op staan... jammer, was een erg leuke serie...
Dat is minachting van de kijker, als ik kijk naar Derksen & wil ik de Derksen die ik ken van VI, P&W, K&vdB, Hemd van het Lijf, etc. Niet een inwisselbare janlul die voorgekauwde vraagjes stelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij heeft ook meermalen gezegd dat dat niet de opzet van het programma is. Dit is gewoon puur de gasten de ruimte geven om hun verhaal te vertellen. VI is voor Johan's mening.
Derksen is nooit van het kritisch zijn op mensen wanneer ze erbij zitten. Tenzij het mensen zijn waarvan hij denkt dat het makkelijke slachtoffers zijn. Aangezien het in de regel vrij simpel gepraat vanuit Dersken is, komt dit dus zelden voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is minachting van de kijker, als ik kijk naar Derksen & wil ik de Derksen die ik ken van VI, P&W, K&vdB, Hemd van het Lijf, etc. Niet een inwisselbare janlul die voorgekauwde vraagjes stelt.
Stoer. Ga je het delen of wilde je het alleen maar melden? Ik heb mijn opname direct na het kijken verwijderd. Anders had ik het wel effe via een torrent of nzb het web opgebracht....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb gisteren terug gekeken had het opgenomen hoor.
Ik heb hem ook verwijderd..En doe niet zo naiefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:02 schreef Kenju het volgende:
Stoer. Ga je het delen of wilde je het alleen maar melden? Ik heb mijn opname direct na het kijken verwijderd. Anders had ik het wel effe via een torrent of nzb het web opgebracht....
Heb jij thuis een kastje ervoor dan? Anders maakt het niks uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Even Johan wat kijkcijfertjes gunnen.
jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij thuis een kastje ervoor dan? Anders maakt het niks uit.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij thuis een kastje ervoor dan? Anders maakt het niks uit.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet eens waar het over gaat.
Sommige mensen zijn niet zo slim.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |