Ja, maar dit was te cliché. Maar goed, ze mist haar fijne instrumentatie.quote:
Beroemde ouders?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:17 schreef GooseFM het volgende:
Waar moeten we Tessa van kennen eigenlijk?
Zag ik daarna jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zie edithet moest dit zijn: "
![]()
"
Tessa Rose Jackson is geen Alcest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
DIT HEEFT ZE ALTIJD WILLEN DOEN HAHAHA OMG WAT EEN LEUK MEISJE HAHA
EN JOOST OOK NOG EEN GRAPJE HAHA WAT EEN LEUKE SHOW HAH XD ZO HE EN DIE MUZIEKIES OOK ROFL
Ga je schamen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik haal Bon Jovi altijd door de war met Bruce Springsteen.
Ik praat niet meer met jou.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik met Europe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik haal ze altijd door de war met Europe, en dan haal ik vervolgens mezelf door de war met iemand die zich Europe nog herinnert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
ik moet altijd aan bon jovi denken als ik bruce springsteen hoor..quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd door de war met Europe, en dan haal ik vervolgens mezelf door de war met iemand die zich Europe nog herinnert.
Ik vind Alcest wel oprecht erg goed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tessa Rose Jackson is geen Alcest.
Sure Know Somethingquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Of deze:
want ze zeggen dat ze i was made for loving fout is maar dan heb je deze nog niet geluisterd
Ik ook. Fantastische shoegaze bandquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Alcest wel oprecht erg goed.
Jij durft tenminste eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Alcest dat is nou van die typische we zetten een boomstam op het podium muziekquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Fantastische shoegaze band
Tessa Rose is overigens goede folk.
Is geen hele rare vergelijking, ze komen beiden uit New Jersey, traden vaak samen op en zijn grote artiestenquote:
Les Discrets en Amesoeurs mogen er ook best zijn. Al die bands komen dan ook wel enigszins uit Neige zijn hoed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Fantastische shoegaze band
Tessa Rose is overigens goede folk.
Ik zei het ook niet omdat het liedje zo goed was, jammer genoegquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dit was te cliché. Maar goed, ze mist haar fijne instrumentatie.
Ja, en de muziek lijkt ook zo op elkaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is geen hele rare vergelijking, ze komen beiden uit New Jersey, traden vaak samen op en zijn grote artiesten
Allebei stadionrock...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, en de muziek lijkt ook zo op elkaar.
ik heb niet zo heel veel met die blackgaze hype van tegenwoordigquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Les Discrets en Amesoeurs mogen er ook best zijn. Al die bands komen dan ook wel enigszins uit Neige zijn hoed.
Nu ga je te ver. TR gemacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef eriksd het volgende:
Tem is meer van Blöf mensen, dus wat dat betreft...
Is het nu al een hype? Ik heb al 4 jaar een Alcest shirtje dus dat maakt mij dan lekker hipsterquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel met die blackgaze hype van tegenwoordig
Ik ken het eigenlijk vooral van dat roadburn de laatste 4/5 jaar ook veel van dat soort bandjes uitnodigd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het nu al een hype? Ik heb al 4 jaar een Alcest shirtje dus dat maakt mij dan lekker hipster
niets mis met blackgazersquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel met die blackgaze hype van tegenwoordig
Ik hap niet...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef NoCigar het volgende:
Ja sorry, ik weet dat Bruce veel beter is, met the Summer of 69 en zo, maar goed. Ik kan er niks aan doen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel goed, naar figuur die sd. Met z'n gladde praatjes.
Ik heb drie keer liever het debut van kayo dotquote:
Fegalundquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef Fegalund het volgende:
Wat ziet Nico er ineens oud uit.Het zou kunnen komen omdat ik hem nu van dichtbij zie, maar hij zou zo voor kerstman kunnen spelen.
Ja?quote:
why?quote:
Het is dan ook gewoon een vermomde dwdd recordingsquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Dat GP spel ik nu standaard door, saaie uitvoeringen stuk voor stuk
Ik had het al een keer gepost maar maakt niet uit: ze hadden het moeten laten zoals het was bij de eerste keer dat ze dit deden, gewoon de videoclipjes van het origineel laten zien, veel leuker. En dan NIET elke week, doe het dan eens in de maand.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een vermomde dwdd recordings
Peturrrrr....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:21 schreef Zaktabak het volgende:
Iemand die weet wie vanavond allemaal te gast zijn?
Die gaat ons nu dan ook wijzen op de fouten in het boek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Petr had de moord op JFK toch al lang opgelost, hahahahahahahahaha, hahaha.
Maar Demmink is nooit in Turkije geweest....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat ons nu dan ook wijzen op de fouten in het boek.
Ha die waxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar Demmink is nooit in Turkije geweest....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |