Les Discrets en Amesoeurs mogen er ook best zijn. Al die bands komen dan ook wel enigszins uit Neige zijn hoed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Fantastische shoegaze band
Tessa Rose is overigens goede folk.
Ik zei het ook niet omdat het liedje zo goed was, jammer genoegquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dit was te cliché. Maar goed, ze mist haar fijne instrumentatie.
Ja, en de muziek lijkt ook zo op elkaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is geen hele rare vergelijking, ze komen beiden uit New Jersey, traden vaak samen op en zijn grote artiesten
Allebei stadionrock...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, en de muziek lijkt ook zo op elkaar.
ik heb niet zo heel veel met die blackgaze hype van tegenwoordigquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Les Discrets en Amesoeurs mogen er ook best zijn. Al die bands komen dan ook wel enigszins uit Neige zijn hoed.
Nu ga je te ver. TR gemacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef eriksd het volgende:
Tem is meer van Blöf mensen, dus wat dat betreft...
Is het nu al een hype? Ik heb al 4 jaar een Alcest shirtje dus dat maakt mij dan lekker hipsterquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel met die blackgaze hype van tegenwoordig
Ik ken het eigenlijk vooral van dat roadburn de laatste 4/5 jaar ook veel van dat soort bandjes uitnodigd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het nu al een hype? Ik heb al 4 jaar een Alcest shirtje dus dat maakt mij dan lekker hipster
niets mis met blackgazersquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel met die blackgaze hype van tegenwoordig
Ik hap niet...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef NoCigar het volgende:
Ja sorry, ik weet dat Bruce veel beter is, met the Summer of 69 en zo, maar goed. Ik kan er niks aan doen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel goed, naar figuur die sd. Met z'n gladde praatjes.
Ik heb drie keer liever het debut van kayo dotquote:
Fegalundquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef Fegalund het volgende:
Wat ziet Nico er ineens oud uit.Het zou kunnen komen omdat ik hem nu van dichtbij zie, maar hij zou zo voor kerstman kunnen spelen.
Ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |