expedited shipping zijn meestal de snelle premium verzenders zoals DHL, UPS,FEDEX etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:31 schreef unox1983 het volgende:
Hallo,
Bedankt voor dit forum, echt superhandig!
Ik heb kort geleden (27 Okt) een bestelling gedaan bij Everbuy.com. (toen wist ik nog niet van dit forum af...)
En gekozen voor Expedited Shipping.
Nu ben ik wat door die shipping spoilers aan het lezen die in de OP staan.
Maar expedited shipping staat hier niet tussen.
4 toestellen is vragen om douane kosten en daarnaast ook nog eens invoerrechten (al zijn die in deze wellicht 0%).quote:Weten jullie waar dit onder valt? En qua douane Komt het pakket er zo door heen? 4 Telefoons met wat hoesjes en een SD-Kaart. Dit is mijn 1e keer dat ik bestel via een Chinese webshop. Iemand die mij wat meer info kan verschaffen? Totaal prijs komt neer op ong. 450 euro.
Wat voor toestellen gaat het om, wat kosten ze per stuk en hoe snel wil je hem binnen hebben?quote:Bedankt alvast voor jullie hulp.
Inmiddels contact gehad en de hele order laten annuleren met refund.
Wat is de beste manier om hier 4 telefoons naar nederland te krijgen?
Gewoon via CN (China post?) 1 telefoon per keer?
Graag een paar tips en adviezen. Dit word mijn 1e keer en bestel ook gelijk voor kennissen mee.
die cartridgess heb ik nodig ja,quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat is sowieso al zie is dat de ene bedoeld is voor canon dingen
en de inktcardrigdes die je laat zien de modellen: T0711 T07012 etc zijn
dat zijn model nummers van epson ?
quote:Compatible to all ink cartridges
quote:Compatible with HP, Canon, Dell, Lexmark,… printers
Maar hier een gratis wetenschap: inktcardridges hebben tegenwoordig een chip die de printer en vervolgens je computer informeert over het vulniveau. Deze zijn vaag eenweg en registreren alleen een afnemend vulniveau. Daarna begint 'ie te blèhren dat je een nieuwe cardridge moet gaan kopen. Dus dan kun je die wel leuk gaan navullen met een universeel setje. Maar daar heb je niks aan als de chip doorgeeft dat de boel leeg is en dus weigert te printen. Dan moet je een chipresetter halen voor je oude cardridge of een nieuwe alternatief merk cardridge met chip halen. Copyshops in NL hebben vaak ook een navulstation, die kunnen dat allemaal voor je doen.quote:If you require a customized instruction guide for your own ink cartridges, please contact us and tell us your ink cartridges model.
deze hebben toch een chip ofniet...quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik vertrouw jou het correct navullen eigenlijk sowieso niet toe...
Je kunt niet eens lezen. Laat staan zoiets.
[..]
[..]
[..]
Maar hier een gratis wetenschap: inktcardridges hebben tegenwoordig een chip die de printer en vervolgens je computer informeert over het vulniveau. Deze zijn vaag eenweg en registreren alleen een afnemend vulniveau. Daarna begint 'ie te blèhren dat je een nieuwe cardridge moet gaan kopen. Dus dan kun je die wel leuk gaan navullen met een universeel setje. Maar daar heb je niks aan als de chip doorgeeft dat de boel leeg is en dus weigert te printen. Dan moet je een chipresetter halen voor je oude cardridge of een nieuwe alternatief merk cardridge met chip halen. Copyshops in NL hebben vaak ook een navulstation, die kunnen dat allemaal voor je doen.
Jij bent echt te dom om te poepen, niet? Er staat in de titel dat er 'n chip bij zit. Misschien moet je ze gewoon bestellen en uitproberen, kom je daarna netjes hier vertellen of 't werkt. Dan zijn wij ook weer geholpen (al ga ik daar niet vanuit).quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:48 schreef henk3412 het volgende:
[..]
deze hebben toch een chip ofniet...
en ja die cartridges zijn voor epson.
die cartridges kan ik toch vullen met dit?
dat moet toch wel lukken?
Soms denk ik echt dat iemand ons keihard loopt te trollen met z'n kloontje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om te poepen, niet? Er staat in de titel dat er 'n chip bij zit. Misschien moet je ze gewoon bestellen en uitproberen, kom je daarna netjes hier vertellen of 't werkt. Dan zijn wij ook weer geholpen (al ga ik daar niet vanuit).
Sonun SN-161; heb je wel zo'n 3-rings single jack naar double male jacks kabeltje nodig. De Senic ST-1636 is wel vrij chill. Of een E-3LUE Cobra headset. Of de USB-type 7.1 Senic G4. Bingle en Cosonic had ik destijds ook geprobeerd, maar die twee waren niet echt wat. Rapoo heeft verder wel veel van die shizzle, maar audio-/bouwkwaliteit daarvan is not zhe best. Maar als dat weinig uitmaakt, dat merk vind je overal wel. Lees nogeens dit en de opvolgende pagina na: GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P .quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Brecht35 het volgende:
Kent er iemand een leuke headset? Gebruik: Skype. Ik game nooit met een headset. Moet dus geen superkwalitatief ding zijn, zolang het maar goed genoeg is voor Skype.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Meh, draadloos kun je beter kijken in een audio- of electronicaspeciaalzaak of online in NL. Philips, Sennheiser e.d. . Die dingen in China zijn of echt pauper, of ze zijn zo'n beetje net zo duur.
Wil je toch uit China halen, omdat je een chinashoppingaddict bent, dan Chinees merk en kijken naar een 2.4Ghz-set.
Zonoki ofzo: http://zonoki.tmall.com . Of een Ovann OA-G600 ofzo. Zoek ff op 2.4Ghz Headphones (in het Chinees).
MAQ en Holy Serpent (en Rapoo, maar mweh) kunnen ook tuulk.
ik troll helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat iemand ons keihard loopt te trollen met z'n kloontje.
Denk dat ik die Senic ga nemen. Ik heb 'm gevonden op Focalprice voor een zacht prijsje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat iemand ons keihard loopt te trollen met z'n kloontje.
[..]
Sonun SN-161; heb je wel zo'n 3-rings single jack naar double male jacks kabeltje nodig. De Senic ST-1636 is wel vrij chill. Of een E-3LUE Cobra headset. Of de USB-type 7.1 Senic G4. Bingle en Cosonic had ik destijds ook geprobeerd, maar die twee waren niet echt wat. Rapoo heeft verder wel veel van die shizzle, maar audio-/bouwkwaliteit daarvan is not zhe best. Maar als dat weinig uitmaakt, dat merk vind je overal wel. Lees nogeens dit en de opvolgende pagina na: GC / [Chinese Webshops] Topic #243 Now get your asses back to work! :P .
Mocht je nu iets draadloos willen, zou ik zeggen:
[..]
Ik zou als eerste al je wachtwoorden maar eens veranderen... Lijkt mij niet dat zoiets zomaar gebeurt!quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:45 schreef mickeyD het volgende:
FOKking ebay schrijft zomaar ff ¤16,86 seller fee van mn PayPal af, terwijl ik nog nooit wat verkocht heb op ebay en dat ook helemaal nooit van plan ben.
alsof marktplaats ff 20 euro van je rekening trekt omdat je misschien in de aankomende jaren wel eens wat kan gaan verkopen op hun site..
moet niet gekker worden hoor dit!
heb direct ebay laten blokkeren bij PayPal (okay is niet heel handig, maar what the fuck!)
Het gaat om 4 toestellen van ong 90-120 euro per stuk (richtprijs is ong 100 eur) dus 120 - 140 usd. ongeveer 4,5 - 5" groot.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
expedited shipping zijn meestal de snelle premium verzenders zoals DHL, UPS,FEDEX etc.
[..]
4 toestellen is vragen om douane kosten en daarnaast ook nog eens invoerrechten (al zijn die in deze wellicht 0%).
[..]
Wat voor toestellen gaat het om, wat kosten ze per stuk en hoe snel wil je hem binnen hebben?
Allemaal vragen die je moet beantwoorden. Daarna kan je kijken hoenje wil verzenden, chinapost en aanverwanten is de kans op douane inderdaad kleiner en apart verzenden is altijd aanbevolen.
Gaat niet samen die twee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:27 schreef unox1983 het volgende:
Het liefste binnen 1 tot 2 weken wil ik ze binnen hebben. Maar het liefst met zo weinig mogelijk 'verborgen' kosten.
We hebben er zelfs een heel topic voor: DIG / Chinese Smartphones #28 - Waar we alles willen, voor minder dan 300!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:27 schreef unox1983 het volgende:
[..]
Het gaat om 4 toestellen van ong 90-120 euro per stuk dus 120 - 140 usd. ongeveer 4,5 - 5" groot.
Of moet je echt de types weten? (dezen ben ik nog aan het uitzoeken op diverse webshop om te kijken wat mij het beste opleverd). Het liefste binnen 1 tot 2 weken wil ik ze binnen hebben. Maar het liefst met zo weinig mogelijk 'verborgen' kosten.
De 'toestel eisen' Quadcore 1,2 Ghz, minimaal 1Gb geheugen en 4 Gb rom.
Voor en achter een camera er op van minimaal 2Mp voor en achter minimaal 8Mp.
En een batterij van rond de 2000mah
Het zou wel prettig zijn als het ook qHD of FHD toestel is maar dit is niet verplicht.
En hij moet beslist ook GPS ondersteunen.
En natuurlijk geschikt zijn voor alle NL-Providers....
Beetje een S4 Look-a-like zou leuk zijn (Qua prestaties, uiterlijk daarin minder belangrijk)
En een gerootte ROM. Heb nu een Desire Z geroot en vind dat zeer prettig werken.
Bedankt alvast voor alle info.
Gr.
Ik heb een post gedaan in het Smartphones topic, thnx voor alle hulp tot nu toe! echt super!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
We hebben er zelfs een heel topic voor: DIG / Chinese Smartphones #28 - Waar we alles willen, voor minder dan 300!
Laat daar even weten welke toestellen je op het oog hebt (en waarom die). Kunnen je wellicht opweg helepen waarom je een andere wil/moet nemen om meer ''bang for buck'' te krijgen.
Tevens een quote met antwoorden gegeven daar!
Ik koop 'm waarschijnlijk via focalprice, vind dat Taobao gedoe nogal omslachtig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon zoeken op type 'ST-1636'. Taobao/Tmall kost 'ie maar zo'n 36CNY (5.9 USD, excl. commissie/intl ship).
Hoe lang is de usb plug? Zit een bumper om m'n telefoon heen, waardoor de usb port wat meer verzonken ligt. Op de plaatjes ziet het er wel redelijk ok uit though, op het laatste plaatje na dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef RobertNL het volgende:
Voor het Sinterklaas lijstjeeen telefoon dock:
http://www.buyincoins.com/item/18407.html
Twee stuks voor slechts: $4.24, met coupon zelfs voor $4.01
Dock; werkt met veel bijna alle toestellen waar de plug in het midden aan de onderkant zit (boven kan ook maar dan staat je telefoon op de kop!.
Als de plug verkeerd om zit (zoals voor de Jiayu modellen dus) doe je gewoon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor mobiel heb je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoe lang is de usb plug? Zit een bumper om m'n telefoon heen, waardoor de usb port wat meer verzonken ligt. Op de plaatjes ziet het er wel redelijk ok uit though, op het laatste plaatje na dan.
Is het denk mogelijk om het usb stekkertje een stukje naar links te verplaatsen?quote:
Ja moet wel lukken. Hoesje om de Jiayu G3 was ook niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoe lang is de usb plug? Zit een bumper om m'n telefoon heen, waardoor de usb port wat meer verzonken ligt. Op de plaatjes ziet het er wel redelijk ok uit though, op het laatste plaatje na dan.
Oei, durf het niet te zeggen. Dan zou je natuurlijk wel een extra gat moeten boren/maken. Kabeltje is wellicht dan ook niet lang genoeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is het denk mogelijk om het usb stekkertje een stukje naar links te verplaatsen?
Ik zou hem opzich wel willen gebruiken voor mn Iocean X7, maar die heeft (zoals je hieronder kan zien) de usb aansluiting ver uit het midden zitten..
[ afbeelding ]
En had 22 okt via ebay een RF transmitter + reciever via Ebay gekocht. Lag vandaag al op de mat! Ze hebben aardig de gang erin. Laatste paar pakketjes van ebay kwamen allemaal aardig snel binnen.
Nee precies, daar was ik dus al een beetje bang voor. Het opstaande usb plugje verplaatsen is denk ik niet zo moeilijk, daar kan je eventueel nog een blokje onderleggen en dat ding weer in elkaar schroeven. Dat zal dan denk wel stevig genoeg zijn. Alleen dat usb plugje aan de achterkant waar je je oplader in prikt zal wat lastiger worden ben ik bang. Die zit natuurlijk vastgeschroeft..quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oei, durf het niet te zeggen. Dan zou je natuurlijk wel een extra gat moeten boren/maken. Kabeltje is wellicht dan ook niet lang genoeg.
hmm, als ik het zo zie, lijkt hij bij de G4 zonder aanpassing te moeten kunnen werken...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef RobertNL het volgende:
Dock; werkt met veel bijna alle toestellen waar de plug in het midden aan de onderkant zit (boven kan ook maar dan staat je telefoon op de kop!.
Als de plug verkeerd om zit (zoals voor de Jiayu modellen dus) doe je gewoon het volgende:
[ afbeelding ]
op ebay zijn docks te vinden waarbij de aansluiting te verplaatsen is, geen idee alleen hoever en waar precies naartoe..quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:52 schreef tharonny het volgende:
[..]
Nee precies, daar was ik dus al een beetje bang voor. Het opstaande usb plugje verplaatsen is denk ik niet zo moeilijk, daar kan je eventueel nog een blokje onderleggen en dat ding weer in elkaar schroeven. Dat zal dan denk wel stevig genoeg zijn. Alleen dat usb plugje aan de achterkant waar je je oplader in prikt zal wat lastiger worden ben ik bang. Die zit natuurlijk vastgeschroeft..
Die is toch al een aantal keren in de fik gevlogenquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:24 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Als je geen ander goed(koop) dock kan vinden zou je natuurlijk ook kunnen solderen (langer/andere kabeltjes). ZIjn vrij grote aansluitingen dus dat solderen is goed te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:52 schreef tharonny het volgende:
[..]
Nee precies, daar was ik dus al een beetje bang voor. Het opstaande usb plugje verplaatsen is denk ik niet zo moeilijk, daar kan je eventueel nog een blokje onderleggen en dat ding weer in elkaar schroeven. Dat zal dan denk wel stevig genoeg zijn. Alleen dat usb plugje aan de achterkant waar je je oplader in prikt zal wat lastiger worden ben ik bang. Die zit natuurlijk vastgeschroeft..
Klopt, bij de Jiayu G3 zit hij wel andersom vandaar. Nou zonder aanpassing dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, als ik het zo zie, lijkt hij bij de G4 zonder aanpassing te moeten kunnen werken...
Nee, dat waren laders niet dit soort dingenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die is toch al een aantal keren in de fik gevlogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |