SPOILER: Scherm2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Webshops2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4dagen op accu, das niet slecht, hier haal ik 2,5 - 3 dagen, wel op een G4 advanced (beetje afhankelijk of hij bij 30% naar beneden stort richting 15%)quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:54 schreef rene90 het volgende:
Raar, hij blijft op 14 procent lang hangen (jiayu g3). Is er een manier om de batterij te kalibreren of iets dergelijks?
[ afbeelding ]
Hij staat op het moment nog steeds op 14%quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
4dagen op accu, das niet slecht, hier haal ik 2,5 - 3 dagen, wel op een G4 advanced (beetje afhankelijk of hij bij 30% naar beneden stort richting 15%)
Ik zit max op 2 dagen. Nu gebruik ik m ook als een retard dus meestal moet ik met een dag weer laden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij staat op het moment nog steeds op 14%.
Zit nu op 4 dagen, 23 uur en 10 minuten
Klopt inderdaad, G3T. Ik gebruik hem natuurlijk veel lichter, wifi altijd wel aan (ook in de nacht) maar verder soms wat nu.nl/facebook/mail et cetera.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit max op 2 dagen. Nu gebruik ik m ook als een retard dus meestal moet ik met een dag weer laden.
Maar jij hebt een G3T toch? Die hebben een 3000mAh batterij of zit ik ernaast?
Link?! Ik zie hem alleen duurder: http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p77002.htmlquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:31 schreef Hi_flyer het volgende:
Zopo ZP980 16 GB voor 205 dollar een goede prijs? Nu bij pandawill
Dat is een erg nette dealquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Morgen de Jiayu G3T voor 155/165 dollar http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=tuesday
Oeh, ik denk dat mijn vriendin die wel wil hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:45 schreef Hi_flyer het volgende:
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=monday
Morgen de Jiayu G3T voor 155/165 dollar http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=tuesday
Ja dat zijn dagdeals.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oeh, ik denk dat mijn vriendin die wel wil hebben.
Zijn het btw dagdeals? Die Zopo is ook best mooi eerlijk gezegd!
Lenovo K900 voor $430; 6.9mm dik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef cb2013 het volgende:
Waar zijn eigenlijk de dunne high end telefoons. Mijn Zopo C2 heeft waterschade onder het scherm en ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Alleen ik kan echt niet meer iets hebben van 8mm dik. Het moet echt ergens bij de 7mm dikte liggen. Bestaan die al in china?
Lijkt er wel op ja, dinsdag is die jiayuquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oeh, ik denk dat mijn vriendin die wel wil hebben.
Zijn het btw dagdeals? Die Zopo is ook best mooi eerlijk gezegd!
DHL is lekker snel, nadeel is wel dat de kans dat je extra kosten krijgt hoger ligtquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Chill! Is die Zopo een betere deal eigenlijk? Ik heb er niet bijster veel verstand van namelijk
En wat is de beste verzendmethode? Die DHL van $8?
Welke methode raad jij dan aan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
DHL is lekker snel, nadeel is wel dat de kans dat je extra kosten krijgt hoger ligt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Chill! Is die Zopo een betere deal eigenlijk? Ik heb er niet bijster veel verstand van namelijk
En wat is de beste verzendmethode? Die DHL van $8?
Dat is geheel afhankelijk wat ze op de factuur zetten, als dat onder een bepaald bedrag zit en verzendkosten apart vermeld heb je geen kosten leert de ervaring (stoute Chinezen die niet eerlijk de officiele waarde vermeldenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
DHL is lekker snel, nadeel is wel dat de kans dat je extra kosten krijgt hoger ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop