abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132776717
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, want de processor is echt heel belangrijk m.b.t. tot bootspeed! Zelf speel ik regelmatig Battlefield 6 op mijn desktop. Die is dan nog wel niet uit, maar goed, da's dan ook geen probleem want hij draait immers prima.. Heb dan ook een videokaart van 58000 watt, dus ik kan 'm makkelijk spelen. ^O^
Ligt waarschijnlijk ook aanh et feit dat hij Hyperboot aan heeft staan, dit alleen al scheelt 30-45% in d e boot-time. (Dus als je pc er normaal 5 sec over zou doen is het dan 2-3)
Uiteraard word POST niet meegerekend in de opstarttijd.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132777153
quote:
How about we refund you 6 coins as compensation and the rest we keep it as the production cost and the postage?
Is it ok for you ?
Verdomme zeg. Wat snappen ze niet? 2 maanden later en het item is er nog niet en dan 4 coins minder willen geven ook? Ik wil gewoon die 10 dollar terug. Heb ze dat ook ff duidelijk gemaakt. Ticket loopt ook al 3 weken ofzo met 10 antwoorden. Ze zijn wel lekker volhoudend. Maar ja, dat is als je te laat bent voor een PayPal claim he. Weten die gasten ook wel. Ik wil geen vage coins, gewoon hup money via PayPal. Waarschijnlijk ga ik er al op achteruit omdat je nu minder euro's krijgt voor je dollars als ik het laat uitbetalen :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:27:21 #128
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_132778132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Verdomme zeg. Wat snappen ze niet? 2 maanden later en het item is er nog niet en dan 4 coins minder willen geven ook? Ik wil gewoon die 10 dollar terug. Heb ze dat ook ff duidelijk gemaakt. Ticket loopt ook al 3 weken ofzo met 10 antwoorden. Ze zijn wel lekker volhoudend. Maar ja, dat is als je te laat bent voor een PayPal claim he. Weten die gasten ook wel. Ik wil geen vage coins, gewoon hup money via PayPal. Waarschijnlijk ga ik er al op achteruit omdat je nu minder euro's krijgt voor je dollars als ik het laat uitbetalen :')
Bic?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_132778562
quote:
8s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Bic?
Hoe raad je het? :+
pi_132778569
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ligt waarschijnlijk ook aanh et feit dat hij Hyperboot aan heeft staan, dit alleen al scheelt 30-45% in d e boot-time. (Dus als je pc er normaal 5 sec over zou doen is het dan 2-3)
Uiteraard word POST niet meegerekend in de opstarttijd.
Ja vast! Ten eerste doet een pc (zoals eerder gezegd) er 'normaal' geen 5sec over. En daarnaast scheelt hyperboot absoluut geen 30-45%. En los daarvan is 2-3 seconden geen 1 seconde zoals je eerder beweerde.
Dus: pics or it didn't happen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:43:38 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132778792
Standby/slaapstand is wat anders dan 'sluimerstand', hè?
Die laatste gebruik ik altijd. :)

Was verder in Budapest voor twee dagen de toerist uithangen, uitgerekend dan komt de postbode langs natuurlijk. :( Grr... Twee notificaties. Eentje met '?' erop en eentje met omschrijving 'Singapore'. Die Singapore gaat waarschijnlijk mijn zwarte Jiayu G4 Adv zijn! :D Die andere, I have no idea. Had nog wat onderweg van Tmart (eerder deze maand verstuurd), maar ook twee MisterTao-bestellingen (eind augustus). Maar gvd. o|O Die klote Oostenrijkers met hun vele feestdagen: http://www.feiertage-oesterreich.at/2013/ . Morgen is alles potjedicht. En uiteraard moet ik zaterdag de hele dag werken en is zondag sowieso de boel dicht... wordt het maandag pas. :'(

@ Downstar: lampje al getest? :o :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132779341
Vandaag na een maand mijn 18650 batterijen binnen, nog steeds aan het opladen want die krengen zijn meer dan 3 ampere.
Beter dan de Ultrafire 18650 van een gigantische 5800 mAh, terwijl ultrafire ze maar maakt tot maximaal 3 ampere :D, ze doen het maar 30 minuten in mijn lantaarn.
ik denk dat ik die maar eens ga uitpakken, kijken wat er in zit :{

Bleek dat er nog een aantal 18650 in een laptopaccu zat, werken perfect :P
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_132780458
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef shiznuts het volgende:
Standby/slaapstand is wat anders dan 'sluimerstand', hè?
Die laatste gebruik ik altijd. :)

Was verder in Budapest voor twee dagen de toerist uithangen, uitgerekend dan komt de postbode langs natuurlijk. :( Grr... Twee notificaties. Eentje met '?' erop en eentje met omschrijving 'Singapore'. Die Singapore gaat waarschijnlijk mijn zwarte Jiayu G4 Adv zijn! :D Die andere, I have no idea. Had nog wat onderweg van Tmart (eerder deze maand verstuurd), maar ook twee MisterTao-bestellingen (eind augustus). Maar gvd. o|O Die klote Oostenrijkers met hun vele feestdagen: http://www.feiertage-oesterreich.at/2013/ . Morgen is alles potjedicht. En uiteraard moet ik zaterdag de hele dag werken en is zondag sowieso de boel dicht... wordt het maandag pas. :'(

@ Downstar: lampje al getest? :o :D
Nou, ik dacht even in dat donkere steegje bij ons in de buurt te gaan, maar monkey heeft me helaas opgewacht :'( ~O>

heb net even wat beamsshot gemaakt, zal zo is kijken op de pc ;)
pi_132781164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 14:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Eens, Ik heb ook een budget SSD in de pc, werkt als een tirelier.
Mijn vader heeft een van de duurste in zijn nieuwe laptop ingebouwd.. Vanuit volledig uit start dat ding in 1 seconde op. Hij drukt op de aanknop en 1-2seconden later kan hij al inloggen in Windows. _O_

Misschien dat ik die ook nog wel in mijn laptop inbouw, kan die er weer 2-3 jaar tegenaan. (1e gen. i5)
dat is een hybride soort van slaapmode, mijn gigabyte moederbord heeft dat ook, erg fijn
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:35:17 #135
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_132783082

Weer een review, jullie zullen er onderhand gek van worden..(ik zelf ook.. xD)
en voorlopig blijft dit dan ook even mijn laatste aankoop qua flashlights ( al is dat een gewaagde uitspraak :X)

Vandaag dus de XM-L2 serie binnen gekregen, het parade paardje van de CREE familie die in december 2012 gepresenteerd werd als: Brightest, Highest-Performing, Single-Die LED
In dit geval dus de gene met het hoogste aantal lumen uitstoot, de U3.

Goedkope U3's zijn nog schaars verkrijgbaar in Chinese webshops, echter heeft Tmart.com op mijn verzoek een goedkope U3 toegevoegd aan haar webshop. voor 18,20$ haal je hem al in huis!

http://www.tmart.com/Tang(...)_p208291.html?cc=USD

De U3 is nu mijn 5de flashlight uit china en wordt dus een concurrent voor mijn eerder best benoemde XM-L T6, die uit vorige review vrijwel altijd als beste uit de test kwam.

Als we kijken naar het design van de XM-L2 U3, dan komt deze overeen met de andere modellen
(C8 XM-L T6 en C8 XM-L U2) aangezien dit ook weer een C8 model is. Echter lijkt het design steeds een beetje groter te worden 8)7 ..

van boven naar onder:

• Ultrafire WF-501b XM-L T6

• Ultrafire C8 XM-L U2

• Ultrafire C8 XM-L T6 (tmart versie)

• Tansfire C8 XM-L2 U3

• SaIK SA-15

Binnenin vinden we dus een XM-L2 U3:

VS

Functies zijn verder gelijk aan de andere zaklampen:

De flashlight kent net als de andere zaklampen(m.u.v de SaIK SA-15) een 5 tal modes:

HIGH > MEDIUM > LOW > SOS > STROBE

genoeg geluld over die zaklamp; even wat vergelijkingsshots tussen de
XM-L2 U3 en de XM-L T6.

Onderbelicht bij -2,0; Links XM-L2 vs rechts XM-L T6

onderbelicht bij -0,7; Links XM-L2 vs rechts XM-L T6

belichting 0.0; zo kun je dus zien hoe fel ze eigenlijk zijn xD

Beide beams op de grond, geven ook goed weer hoe krachtig deze lampies zijn })

Conclusie:

De U3 heeft nog een beter focuspunt dan de XM-L T6 waar ik al onder de indruk was,
hierdoor heeft hij dus ook een betere throw.. Tevens in de U3 ook feller dan de T6
(goed op de -2.0 onderbelichte foto te zien), wat ook weer ten goede komt bij de throw.

Ik hoef verder weinig toe te voegen denk ik, de foto's spreken voor zich
De XM-L2 U3 is mijn nieuwe favorietjee ^O^

Update 01-11-2013:

Even met Tmart gepraat of er niet een couponnetje voor jullie vanaf kon, omdat sommige hem wilde kopen.. en het is nog gelukt ook xD word het helemaal een goede deal dus :P

16,99$

0ab3f9eca2
50 personen max
tot 07-11 geldig ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 01-11-2013 09:37:19 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 01:20:37 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132783413
XM-L2 U3. Jwt. Kzei. :7

Next level: MT-G2 P0. :9 Crelant ofzo.
Of een HID'je natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 november 2013 @ 07:48:35 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132784921
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou, ik dacht even in dat donkere steegje bij ons in de buurt te gaan, maar monkey heeft me helaas opgewacht :'( ~O>

Ik stond op Samantha te wachten, niet op jou.... gek :W

De U3 ziet er goed uit, geen superverschil maar toch... Wel heel fanatiek om rond 23:15 voor ons te schijnen ~O>

Èdit: eigenlijk wel een flink verschil o|O

[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 01-11-2013 08:12:36 ]
pi_132785792
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 01:20 schreef shiznuts het volgende:
XM-L2 U3. Jwt. Kzei. :7

Next level: MT-G2 P0. :9 Crelant ofzo.
Of een HID'je natuurlijk.
haha ja dat zijn wel zieke dingen, maar helaas niet zo betaalbaar..
en wij china shoppers zijn toch wel mensen die gaan voor bang for the buck he :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik stond op Samantha te wachten, niet op jou.... gek :W

De U3 ziet er goed uit, geen superverschil maar toch... Wel heel fanatiek om rond 23:15 voor ons te schijnen ~O>

Èdit: eigenlijk wel een flink verschil o|O

Owh sorry, ik snapte al niet waarom je zo tegenstrijdig tegen me deed :'(
dacht even dat ik je had beledigd :P

Goede edit nog; het is wel degelijk een groot verschil alleen is het via een camera zeer moeilijk vast te leggen en valt het alleen op wanneer ik dus een grotere afstand neem om te meten (fotos bij het hek, kun je wel uithalen dat de spot feller is.. bij kleine afstanden moet ik mijn camera echt onderlichten om een goed verschil te laten zien, bij -2.0 is duidelijk te zien dat de U3 beter gefocust en helderer is :)

voor de gene die het nog willen weten; beide flashlights werden gevoed door vrijwel vol opgeladen (4.18 V) Xtar 18700 2600 mah batterijen.
pi_132786324
Even een update bij de review gedaan:

Even met Tmart gepraat of er niet een couponnetje voor jullie vanaf kon, omdat sommige hem wilde kopen.. en het is nog gelukt ook xD word het helemaal een goede deal dus :P

16,99$

0ab3f9eca2
50 personen max
tot 07-11 geldig ;)
pi_132789787
Ik kan ff niet vinden wat voor batterij erin moet?
Zeker die speciale weer?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132791153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef Miniem het volgende:
Ik kan ff niet vinden wat voor batterij erin moet?
Zeker die speciale weer?
1 post boven je, onderaan;

voor de gene die het nog willen weten; beide flashlights werden gevoed door vrijwel vol opgeladen (4.18 V) Xtar 18700 2600 mah batterijen.
pi_132792987
er werd hier laatst gepraat over goedkoop inkt vullen.
waar kan ik dat terug vinden?
-Real power isn't given, it must be taken-
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:13:20 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132793057
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:10 schreef henk3412 het volgende:
er werd hier laatst gepraat over goedkoop inkt vullen.
waar kan ik dat terug vinden?
Uit de OP (OpeningsPost):
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
>> https://www.google.nl/web(...)ps+printer+inkt+2013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef xzaz het volgende:
Ik doe altijd zoiets:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)&hash=item2569049e2a

werkt prima
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Stevensan het volgende:
Het goedkoopst is inktcartridges bijvullen met inkt. Je kan inkt kopen bij ebay.

http://www.ebay.com/sch/I(...)tml?LH_BIN=1&_sop=15
Lastig, hè...

* shiznuts iets met topicpointer en huisregels mompelt
quote:
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
quote:
First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen.
pi_132793574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

1 post boven je, onderaan;

Thnx, had het niet gezien, zat mobiel :P
Waar heb jij ie batterijen vandaan?
En nog een tip voor een lader?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:48:29 #146
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132794079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Downstar het volgende:
Even een update bij de review gedaan:

16,99$

0ab3f9eca2
50 personen max
tot 07-11 geldig ;)

Thanks, was toevallig aan het zoeken naar een flashlight! _O_
pi_132795319
Hallo,

Bedankt voor dit forum, echt superhandig!

Ik heb kort geleden (27 Okt) een bestelling gedaan bij Everbuy.com. (toen wist ik nog niet van dit forum af...)
En gekozen voor Expedited Shipping.

Nu ben ik wat door die shipping spoilers aan het lezen die in de OP staan.
Maar expedited shipping staat hier niet tussen. Weten jullie waar dit onder valt? En qua douane Komt het pakket er zo door heen? 4 Telefoons met wat hoesjes en een SD-Kaart. Dit is mijn 1e keer dat ik bestel via een Chinese webshop. Iemand die mij wat meer info kan verschaffen? Totaal prijs komt neer op ong. 450 euro.

Bedankt alvast voor jullie hulp.

Inmiddels contact gehad en de hele order laten annuleren met refund.

Wat is de beste manier om hier 4 telefoons naar nederland te krijgen?
Gewoon via CN (China post?) 1 telefoon per keer?
Graag een paar tips en adviezen. Dit word mijn 1e keer en bestel ook gelijk voor kennissen mee.

[ Bericht 11% gewijzigd door unox1983 op 01-11-2013 16:57:07 (Order geanuleerd) ]
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_132795627
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:31 schreef Miniem het volgende:

[..]

Thnx, had het niet gezien, zat mobiel :P
Waar heb jij ie batterijen vandaan?
En nog een tip voor een lader?
Ik heb 2 setjes Xtar 18700 2600 mah batterijen.
1 setje destijds van monkeybrain gekregen ^O^ ^O^
andere heb ik via Xtar zelf weten te bemachtigen.

Zorg wel voor een betrouwbaar merk, met protection.
Dus Xtar of panasonic, Sanyo batterijen etc.

Lader gaat hier de voorkeur uit naar: Sysmax/Nitecore/Jetbeam i4 Intellicharger
je hebt meen ik ook de i2 versie(met 2 sloten voor batterijen)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Thanks, was toevallig aan het zoeken naar een flashlight! _O_
^O^ , goede keuze om deze lamp te nemen

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 01-11-2013 15:47:58 ]
pi_132798354
ik heb een vraag,

deze vuldingen zijn toch ook voor deze cartridges geschikt?
zonee, wat is het verschil dan?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_132798608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een vraag,

deze vuldingen zijn toch ook voor deze cartridges geschikt?
zonee, wat is het verschil dan?
wat is sowieso al zie is dat de ene bedoeld is voor canon dingen
en de inktcardrigdes die je laat zien de modellen: T0711 T07012 etc zijn
dat zijn model nummers van epson ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')