Ligt waarschijnlijk ook aanh et feit dat hij Hyperboot aan heeft staan, dit alleen al scheelt 30-45% in d e boot-time. (Dus als je pc er normaal 5 sec over zou doen is het dan 2-3)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, want de processor is echt heel belangrijk m.b.t. tot bootspeed! Zelf speel ik regelmatig Battlefield 6 op mijn desktop. Die is dan nog wel niet uit, maar goed, da's dan ook geen probleem want hij draait immers prima.. Heb dan ook een videokaart van 58000 watt, dus ik kan 'm makkelijk spelen.
Verdomme zeg. Wat snappen ze niet? 2 maanden later en het item is er nog niet en dan 4 coins minder willen geven ook? Ik wil gewoon die 10 dollar terug. Heb ze dat ook ff duidelijk gemaakt. Ticket loopt ook al 3 weken ofzo met 10 antwoorden. Ze zijn wel lekker volhoudend. Maar ja, dat is als je te laat bent voor een PayPal claim he. Weten die gasten ook wel. Ik wil geen vage coins, gewoon hup money via PayPal. Waarschijnlijk ga ik er al op achteruit omdat je nu minder euro's krijgt voor je dollars als ik het laat uitbetalenquote:How about we refund you 6 coins as compensation and the rest we keep it as the production cost and the postage?
Is it ok for you ?
Bic?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Wat snappen ze niet? 2 maanden later en het item is er nog niet en dan 4 coins minder willen geven ook? Ik wil gewoon die 10 dollar terug. Heb ze dat ook ff duidelijk gemaakt. Ticket loopt ook al 3 weken ofzo met 10 antwoorden. Ze zijn wel lekker volhoudend. Maar ja, dat is als je te laat bent voor een PayPal claim he. Weten die gasten ook wel. Ik wil geen vage coins, gewoon hup money via PayPal. Waarschijnlijk ga ik er al op achteruit omdat je nu minder euro's krijgt voor je dollars als ik het laat uitbetalen
Ja vast! Ten eerste doet een pc (zoals eerder gezegd) er 'normaal' geen 5sec over. En daarnaast scheelt hyperboot absoluut geen 30-45%. En los daarvan is 2-3 seconden geen 1 seconde zoals je eerder beweerde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook aanh et feit dat hij Hyperboot aan heeft staan, dit alleen al scheelt 30-45% in d e boot-time. (Dus als je pc er normaal 5 sec over zou doen is het dan 2-3)
Uiteraard word POST niet meegerekend in de opstarttijd.
Nou, ik dacht even in dat donkere steegje bij ons in de buurt te gaan, maar monkey heeft me helaas opgewachtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef shiznuts het volgende:
Standby/slaapstand is wat anders dan 'sluimerstand', hè?
Die laatste gebruik ik altijd.
Was verder in Budapest voor twee dagen de toerist uithangen, uitgerekend dan komt de postbode langs natuurlijk.Grr... Twee notificaties. Eentje met '?' erop en eentje met omschrijving 'Singapore'. Die Singapore gaat waarschijnlijk mijn zwarte Jiayu G4 Adv zijn!
Die andere, I have no idea. Had nog wat onderweg van Tmart (eerder deze maand verstuurd), maar ook twee MisterTao-bestellingen (eind augustus). Maar gvd.
Die klote Oostenrijkers met hun vele feestdagen: http://www.feiertage-oesterreich.at/2013/ . Morgen is alles potjedicht. En uiteraard moet ik zaterdag de hele dag werken en is zondag sowieso de boel dicht... wordt het maandag pas.
@ Downstar: lampje al getest?![]()
dat is een hybride soort van slaapmode, mijn gigabyte moederbord heeft dat ook, erg fijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eens, Ik heb ook een budget SSD in de pc, werkt als een tirelier.
Mijn vader heeft een van de duurste in zijn nieuwe laptop ingebouwd.. Vanuit volledig uit start dat ding in 1 seconde op. Hij drukt op de aanknop en 1-2seconden later kan hij al inloggen in Windows.
Misschien dat ik die ook nog wel in mijn laptop inbouw, kan die er weer 2-3 jaar tegenaan. (1e gen. i5)
Ik stond op Samantha te wachten, niet op jou.... gekquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou, ik dacht even in dat donkere steegje bij ons in de buurt te gaan, maar monkey heeft me helaas opgewacht![]()
![]()
haha ja dat zijn wel zieke dingen, maar helaas niet zo betaalbaar..quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:20 schreef shiznuts het volgende:
XM-L2 U3. Jwt. Kzei.
Next level: MT-G2 P0.Crelant ofzo.
Of een HID'je natuurlijk.
Owh sorry, ik snapte al niet waarom je zo tegenstrijdig tegen me deedquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik stond op Samantha te wachten, niet op jou.... gek![]()
De U3 ziet er goed uit, geen superverschil maar toch... Wel heel fanatiek om rond 23:15 voor ons te schijnen
Èdit: eigenlijk wel een flink verschil![]()
1 post boven je, onderaan;quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:06 schreef Miniem het volgende:
Ik kan ff niet vinden wat voor batterij erin moet?
Zeker die speciale weer?
Uit de OP (OpeningsPost):quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:10 schreef henk3412 het volgende:
er werd hier laatst gepraat over goedkoop inkt vullen.
waar kan ik dat terug vinden?
>> https://www.google.nl/web(...)ps+printer+inkt+2013quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef xzaz het volgende:
Ik doe altijd zoiets:
http://www.ebay.nl/itm/12(...)&hash=item2569049e2a
werkt prima
Lastig, hè...quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Stevensan het volgende:
Het goedkoopst is inktcartridges bijvullen met inkt. Je kan inkt kopen bij ebay.
http://www.ebay.com/sch/I(...)tml?LH_BIN=1&_sop=15
quote:Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
quote:First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen.
Thnx, had het niet gezien, zat mobielquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
1 post boven je, onderaan;
voor de gene die het nog willen weten; beide flashlights werden gevoed door vrijwel vol opgeladen (4.18 V) Xtar 18700 2600 mah batterijen.
Thanks, was toevallig aan het zoeken naar een flashlight!quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Downstar het volgende:
Even een update bij de review gedaan:
Even met Tmart gepraat of er niet een couponnetje voor jullie vanaf kon, omdat sommige hem wilde kopen.. en het is nog gelukt ook xD word het helemaal een goede deal dus
http://www.tmart.com/Tang(...)_p208291.html?cc=USD
16,99$
0ab3f9eca2
50 personen max
tot 07-11 geldig
Ik heb 2 setjes Xtar 18700 2600 mah batterijen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx, had het niet gezien, zat mobiel![]()
Waar heb jij ie batterijen vandaan?
En nog een tip voor een lader?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Thanks, was toevallig aan het zoeken naar een flashlight!
wat is sowieso al zie is dat de ene bedoeld is voor canon dingenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:23 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een vraag,
deze vuldingen zijn toch ook voor deze cartridges geschikt?
zonee, wat is het verschil dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |