Welke Bin heeft hij in die CREE zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vriend van me heeft ook een CREE lampje en blijft er maar over opscheppen hoe goed die wel niet is, dus ik wil een betere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja maar dat is juist het probleem, omdat er maar ruimte voor 1 2,5" inch drive is komt alleen een SSD vaak niet uit, omdat een SSD met veel capacitiet gewoon te prijzig is voor data opslag..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Naja; dan vindt ik die ''hendel'' een beetje vreemd. Bovendien zitten in laptops al 2.5'' drives.
Daarom wil men juist een tweede kleinere SSD als opstart schijf hebben in een laptop, en aangezien er maar 1 sleuf is waar die in kan, word vaak de DVD-ROM gedemonteerd en met behulp van zon bracket een SSD op die plek in gebouwd![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Welke Bin heeft hij in die CREE zitten?
zover ik nu heb gezien bij daglicht is mijn favoriet (XM-L T6 van tmart, zie spoiler) al overclassed door de XM-L2 U3! vanavond maar eens verder kijken wanneer het donker is!
Bin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, hij heeft hem een keer voor ~25 euro via via gekocht en kan er maar niet over ophouden hoe geweldig hij is. Want volgens de verkoper wordt hij voor het leger gebruikt, en de politie. En moet je die flashstand eens zien, dan komt dus de politie op je af bla bla bla.
Schijtziek wordt ik ervan. Dus ik wil een betere. Kan ik 'm 1 keer aftroeven en zijn we daarna klaar met dat gezeik
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Klopt, maar die zien er zo uit:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef Downstar het volgende:
Ja maar dat is juist het probleem, omdat er maar ruimte voor 1 2,5" inch drive is komt alleen een SSD vaak niet uit, omdat een SSD met veel capacitiet gewoon te prijzig is voor data opslag..
Daarom wil men juist een tweede kleinere SSD als opstart schijf hebben in een laptop, en aangezien er maar 1 sleuf is waar die in kan, word vaak de DVD-ROM gedemonteerd en met behulp van zon bracket een SSD op die plek in gebouwd
Klopt, ik dacht even dat die 'hendel' mogelijk de dvdrom bay afsloot..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, maar die zien er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bin?
Geen idee, hij heeft hem een keer voor ~25 euro via via gekocht en kan er maar niet over ophouden hoe geweldig hij is. Want volgens de verkoper wordt hij voor het leger gebruikt, en de politie. En moet je die flashstand eens zien, dan komt dus de politie op je af bla bla bla.
Schijtziek wordt ik ervan. Dus ik wil een betere. Kan ik 'm 1 keer aftroeven en zijn we daarna klaar met dat gezeik
Precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:59 schreef Downstar het volgende:
Klopt, ik dacht even dat die 'hendel' mogelijk de dvdrom bay afsloot..
al leek me dat al vaag
maar ik snap al hoe hij nu in de case zit.. hendel heeft geen functie anders dan het vasthouden tijdens het erin schroeven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja zo moet je niet denken, je moet gewoon denkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies.
Ik wil eigenlijk ook nog wel een keer een SSD in m'n laptop (heb er de ruimte voor met 2 bays en dvd-drive), maar dan wil ik direct 120GB (naast de 750GB HDD die er al in zit) wat al gauw ¤90 kost en dan moet ik eigenlijk de hele boel opnieuw gaan installeren waar ik geen zin in heb.
Maar daar koop ik niets voor!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die voor een desktop is? Dan kun je een SSD ook prima met dubbelzijdig tape vastzetten. Dat is het mooie aan een SSD; die kun je overal in een kast kwijt met dubbelzijdig tape.
Direct doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies.
Ik wil eigenlijk ook nog wel een keer een SSD in m'n laptop (heb er de ruimte voor met 2 bays en dvd-drive), maar dan wil ik direct 120GB (naast de 750GB HDD die er al in zit) wat al gauw ¤90 kost en dan moet ik eigenlijk de hele boel opnieuw gaan installeren waar ik geen zin in heb.
Eens, Ik heb ook een budget SSD in de pc, werkt als een tirelier.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Direct doenBeste upgrade die ik gedaan heb
!
Dat heet slaapmodequote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eens, Ik heb ook een budget SSD in de pc, werkt als een tirelier.
Mijn vader heeft een van de duurste in zijn nieuwe laptop ingebouwd.. Vanuit volledig uit start dat ding in 1 seconde op. Hij drukt op de aanknop en 1-2seconden later kan hij al inloggen in Windows.
Lijkt me wat overdreven, vanuit volledig opstarten doen de meeste windows 8 pcs met een enorm snelle ssd ook nog +-10 seconden ofzo.. jij bedoeld inderdaad wss slaapstand wat monkey al zegt..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eens, Ik heb ook een budget SSD in de pc, werkt als een tirelier.
Mijn vader heeft een van de duurste in zijn nieuwe laptop ingebouwd.. Vanuit volledig uit start dat ding in 1 seconde op. Hij drukt op de aanknop en 1-2seconden later kan hij al inloggen in Windows.
Misschien dat ik die ook nog wel in mijn laptop inbouw, kan die er weer 2-3 jaar tegenaan. (1e gen. i5)
Klopt, hebben de meeste nieuwe laptops. Overigens starten die nieuwe dingen met SSD uit volledig uit ook binnen de 10 seconden op.quote:
Mensen, we hebben hier de essentie van de China-shopper gevonden!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:08 schreef monkeybrain het volgende:
Maar daar koop ik niets voor!!
Als ik voor een euro zo'n bracket kan kopen dan heb ik iets om te kopen![]()
Tja, dat lijkt me nou ook weer niet alles. Straks tikt het een fan o.i.d. aan mocht de kast een keer bewegen.quote:Zo'n ssd kun je ook gewoon aan de stroomkabel laten hangen, scheelt weer plak tape
True, maar dan nog. Jammer dat die Amazon ''deal'' toen is afgeketst (250GB SSD voor £47.90)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:08 schreef RobertNL het volgende:
Direct doenBeste upgrade die ik gedaan heb
!
Kingston V300 120GB voor een euro of 75quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies.
bij de aldi vragen ze er 10 euro voor. wel inc 3 batterijen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef RobertNL het volgende:
Mailtje van T-mart:
http://www.tmart.com/CREE(...)4.html?price=hk_intl
Voor 2.99$
coupon code:TMARTV5
Q5 ledje die ook op 3x aaa werkt (dus ook aan de buurvrouw weg te geven)
Kan zo op het sinterklaaslijstje
Helaas verlopen inmiddelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef RobertNL het volgende:
Mailtje van T-mart:
http://www.tmart.com/CREE(...)4.html?price=hk_intl
Voor 2.99$
coupon code:TMARTV5
Q5 ledje die ook op 3x aaa werkt (dus ook aan de buurvrouw weg te geven)
Kan zo op het sinterklaaslijstje
Zoveel money heb ik er niet voorover.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mobius
http://www.techmoan.com/b(...)e-1080p-micro-c.html
http://www.ebay.nl/itm/30(...)id=p3984.m1497.l2649.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoveel money heb ik er niet voorover.
Alternatieven?
Nope, was geen slaapmode.. Hij had drivers geinstalleerd, het ding daadwerkelijk uitgezet en later opnieuw aangezet. Maar het was dan ook een laptop met 1 van de snelste i7's die er nu te koop is.quote:
Nee, maar er zijn momenteel wat problemen bij de post waardoor alles vertraging heeft. Nieuwere zendingen gaan al wel weer sneller.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef igi0n het volgende:
Ik zie dat ik hier al vanaf nummertje 94 meeloop maar ben een tijdje inactief geweest en probeer me nu weer wat in te lezen in alle shops/agents etc die er beschikbaar zijn. Heb alleen als eerste even een klein vraagje, vroeger was het zo dat ebay vaak de snelste was maar heb nu 2 orders die beide al 30 dagen geleden verstuurd zijn. Is er iets veranderd ofzo?
Ja, want de processor is echt heel belangrijk m.b.t. tot bootspeed! Zelf speel ik regelmatig Battlefield 6 op mijn desktop. Die is dan nog wel niet uit, maar goed, da's dan ook geen probleem want hij draait immers prima.. Heb dan ook een videokaart van 58000 watt, dus ik kan 'm makkelijk spelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nope, was geen slaapmode.. Hij had drivers geinstalleerd, het ding daadwerkelijk uitgezet en later opnieuw aangezet. Maar het was dan ook een laptop met 1 van de snelste i7's die er nu te koop is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |