www.google.nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:24 schreef Xetran het volgende:
Niet helemaal China gerelateerd, maar hoelang doet zo'n brief uit Amerika via DHL er zo ongeveer over?
45 dagen tijd om te claimenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
In deze tijd redelijk normaal. ik wacht ook al een poosje op aardig wat pakketten..
ik heb er wel vertrouwen in dat het nog komt.. Daarnaast heb ik wel bij shops besteld die een goede reputatie hebben, en ze kunnen je zelfs tot 60 dagen na de aankoop het geld kosteloos retourneren.
Dus ik claim in feite nooit, los het altijd via de shop zelf op als pakketten echt langer dan 50 dagen onderweg zijn
je kunt tot de 40ste dag claimen, dus ik zou nog gewoon een dag of 5 wachten..
Je hebt gelijk, 45 inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
45 dagen tijd om te claimenniet 40
Voor mij MisterTaoquote:
Het sinterklaas/kerst-opsom-lijstjes-maken-plan is snel uitgeblustquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef Iemand91 het volgende:
• Awei ES800M $7 of Vsonic VSD1 of Brainwavz R1
• Fietslampjes $7
• Syma s107G $20
• Zaklampen $10
• Aanstekers (Honest) $5 Double Fire aansteker
• Keramisch (koks)mes $25
• Keramisch zakmes $5
• Bluetooth speakers (Earson ER151) $26
• Bluetooth speakers
• Paraplu voor lamers
• Horloges
• USB oplaadbaar lampje Twee stuks voor $3.47
• Hot Shoe waterpas (nu nog $0.58)
• Hot Shoe waterpas 2-axis (voor als je ook portrait schiet)
• Fietcomputertje
• 1080P Mobius Actioncam + accessoires
• Arduino starterskit (vast nog wel betere te vinden)
• Android TV Stick
• NFC tags (bij aanvulling even betere toevoegen)
[*] Baofeng portofoon (voor de skivakantie) (Grotendeels niet legaal in NL; en kun je beter uit NL halen.)
Mobiusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:46 schreef Miniem het volgende:
Ik wil eigenlijk een onboard filmpje maken op de brommer.
Het liefst een soort van helmcam.
Iemand een idee hoe ik dit kan maken?
Of is er een andere simpelere manier?
En indien lager budget: 808 #16quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mobius
http://www.techmoan.com/b(...)e-1080p-micro-c.html
Nice!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef tokko1 het volgende:
Voor de horloge en sieraden fans:
Onze duitse vrienden van China Gadgets hebben een Ebay kortingsbon weten te vinden voor alle Horloge en sieraden op Ebay. Schijnt ook te werken voor horloges uit Hongkong en dergelijke.
10% korting indien:
• Code: COUPONSCHMUCK
• Geldig tot 13.11.2013, Alleen bij Paypal betalingen
• 1x per order, totaal 5x te gebruiken
• Maximale order waarde 50 ¤
(Bron)
[Ga 'm zo even testen, eerst wat leuks zoeken..)
Werkt gewoonquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef tokko1 het volgende:
Voor de horloge en sieraden fans:
Onze duitse vrienden van China Gadgets hebben een Ebay kortingsbon weten te vinden voor alle Horloge en sieraden op Ebay. Schijnt ook te werken voor horloges uit Hongkong en dergelijke.
10% korting indien:
• Code: COUPONSCHMUCK
• Geldig tot 13.11.2013, Alleen bij Paypal betalingen
• 1x per order, totaal 5x te gebruiken
• Maximale order waarde 50 ¤
(Bron)
[Ga 'm zo even testen, eerst wat leuks zoeken..)
heb je een linkje ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Zojuist ook een pakketje van LITB binnen via DHL zelfde dashcam als momenteel bij de Action
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)&utm_campaign=week44
Maar dan met blauwe doos (zelfde layout) en voor 5 dollar
Edit: en stuk zo lijkt!
Heb hem gekocht tijdens een salequote:
Heb zelf ook eens zo'n simpele aluminium bracket gekocht; die werkt perfect, dit ziet er wel een beetje houtje/touwtje uitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:22 schreef monkeybrain het volgende:
Bracket voor mijn ssd binnen. De puntjes die in de schroefgaatjes gaan staan fout, dus staat de bracket bol (flexibel plastic). De handige hendel zorgt ervoor dat de stroomkabel niet past. Tjongejonge, weer een prachtige aankoop gedaan. Gelukkig komt er nog een metalen bracket, maar die was iets duurder.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat die voor een desktop is? Dan kun je een SSD ook prima met dubbelzijdig tape vastzetten. Dat is het mooie aan een SSD; die kun je overal in een kast kwijt met dubbelzijdig tape.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:22 schreef monkeybrain het volgende:
Bracket voor mijn ssd binnen. De puntjes die in de schroefgaatjes gaan staan fout, dus staat de bracket bol (flexibel plastic). De handige hendel zorgt ervoor dat de stroomkabel niet past. Tjongejonge, weer een prachtige aankoop gedaan. Gelukkig komt er nog een metalen bracket, maar die was iets duurder.
[ afbeelding ]
Heb ik ook met dubbelzijdig tape, scheelde me destijds 17 euro ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die voor een desktop is? Dan kun je een SSD ook prima met dubbelzijdig tape vastzetten. Dat is het mooie aan een SSD; die kun je overal in een kast kwijt met dubbelzijdig tape.
Ben benieuwd. Vriend van me heeft ook een CREE lampje en blijft er maar over opscheppen hoe goed die wel niet is, dus ik wil een beterequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:22 schreef Downstar het volgende:
Wel handig die coupon
zojuist ook de XM-L2 U3 binnen gekregen.. mogelijk vanavond nog wel weer wat beamshots..
ben benieuwd
[ afbeelding ]
Naja; dan vindt ik die ''hendel'' een beetje vreemd. Bovendien zitten in laptops al 2.5'' drives.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:40 schreef Downstar het volgende:
Heb ik ook met dubbelzijdig tape, scheelde me destijds 17 euro ofzo
om een versie met of zonder bracket te krijgen.. Denk echter dat monkey deze bracket in zijn laptop had willen plaatsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |