Is het toetsenbord gedeelte ook geheel uit te zetten? Zodat je hem gewoon als extern touchpad kan gebruikenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef nico445 het volgende:
Laatst een Lofree MT-200 gekocht op ebay [ afbeelding ]
Erg fijn touchpadje voor weinig geld. typen wil wat minder maar prima voor kleine woordjes.
Links bovenin zit een knopje daarmee schakel je tussen touchpad en toetsenbord. dus dan is het een compleet touchpad en anders werkt die alleen als toetsenbordquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is het toetsenbord gedeelte ook geheel uit te zetten? Zodat je hem gewoon als extern touchpad kan gebruiken?
Top; eens kijken of ik hem ga bestellen. Zat vorige week al te twijfelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef nico445 het volgende:
[..]
Links bovenin zit een knopje daarmee schakel je tussen touchpad en toetsenbord. dus dan is het een compleet touchpad en anders werkt die alleen als toetsenbord
Dat zou balen zijn. Bedankt voor de info, ik wacht het nog wel even af dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Normaal altijd binnen 24 uur wel. In dit geval lijkt hij niet op voorraad, ervaring leert mij dat ze dan zelf wel refunden (met een dag of 8/10) als hij dan nog niet verzonden is.
[..]
Vliegen duurt niet zo lang; het beginnen met vliegen of landen duurt langer zo lijkt. Zit in het zelfde schuitje met een pakketje. Laatste scan was 13 oktober (NULL, CAN) en nog niet in NL opgedoken...
Normaal duurt die status overigens een dag of 5/6 dus jij mag nog niet zeuren![]()
Hmm, prijs valt me aardig mee, maar wat moet ik me hier bij voorstellen. Het is een touchpad waar je mee kunt typen en als een soort van muis kunt gebruiken (zoals de touchpad van een laptop).quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef nico445 het volgende:
Erg fijn touchpadje voor weinig geld. typen wil wat minder maar prima voor kleine woordjes.
Zelf zat ik laatst aan een touchmouse te denken icm Surface RT maar die dingen zijn nog zo duurquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, prijs valt me aardig mee, maar wat moet ik me hier bij voorstellen. Het is een touchpad waar je mee kunt typen en als een soort van muis kunt gebruiken (zoals de touchpad van een laptop).
Maar waarom niet typen met toetsenbord of gebruik je 'm voor een tablet/telefoon?
Als je de touchpad gebruikt wil je dan niet liever iets als een stylus gebruiken? Stel dat een bepaalde stylus hier op werkt dan kan zoiets nog well geinig zijn i.c.m. Photoshop of Lightroom o.i.d.
Hmm dat ziet er best nice uit, ik heb nu zon airmouse (measy RC11 ofzo)quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef nico445 het volgende:
Die Surface RT is vanaf woensdag in de aanbieding bij de Media Markt voor 257 euroquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf zat ik laatst aan een touchmouse te denken icm Surface RT maar die dingen zijn nog zo duur. Trackpad op de cover is niet goed genoeg dus zoiets zou wellicht wel fijn zijn. Toetsenbord gedeelte zou mij dan ook gestolen kunnen worden.
Waar gebruik je dat nou voor?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef nico445 het volgende:
Ik heb geen idee of hier een stylus op werkt. heb ook geen om te testen. Ik gebruik hem voor als ik mijn laptop aan de tv heb hangen. Dan is het ideaal om wat te browsen, of even een filmpje aan te klikken. Hij werkt ook op Android met een micro usb otg adapter, niet dat het nuttig is maar het werkt welquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, prijs valt me aardig mee, maar wat moet ik me hier bij voorstellen. Het is een touchpad waar je mee kunt typen en als een soort van muis kunt gebruiken (zoals de touchpad van een laptop).
Maar waarom niet typen met toetsenbord of gebruik je 'm voor een tablet/telefoon?
Als je de touchpad gebruikt wil je dan niet liever iets als een stylus gebruiken? Stel dat een bepaalde stylus hier op werkt dan kan zoiets nog well geinig zijn i.c.m. Photoshop of Lightroom o.i.d.
Of zou een stylus die op capacitieve touchscreens (telefoons/tablets dus) werkt ook hierop werken?
Kun/wil je dat checken?![]()
Dat zijn wel ES800m's maar van welke batch ze zijn kan je pas zien als je ze in je handen hebt helaasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:21 schreef bierjoost het volgende:
Verkopen ze bij DX ES800m clones/fakes?
http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684
Wil er een paar bestellen en zijn daar het goedkoopst per 3. In andere kleuren staat er wel Awei bij (hoewel dat alsnog geen garantie hoeft te zijn natuurlijk)
Die RT heb ik al (studentenactie en zulks) maar de touchmouse mis ik nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die Surface RT is vanaf woensdag in de aanbieding bij de Media Markt voor 257 euroZo duur vind ik dat niet
Vast nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:11 schreef rene90 het volgende:
Claim voor DX loopt vandaag af, dus even kijken of die knuppels nog de laatste dag reageren.
Ene seller is makkelijker dan de anderequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Deezertje het volgende:
Artikel precies een maand geleden verzonden maar nog niet binnen. Kreeg meteen een full refund ($1.77) van de verzender zonder erom te vragen (wellicht vergeten te verzenden?
). Artikel eind augustus nog steeds niet binnen. BiC weigert ook maar om te refunden tot einde van deze week (alsof ie nu ineens wel komt). Wonderbaarlijke wereld soms
![]()
Nu dus niks meer in China besteld. Heb al het leuke ondertussen wel binnen... en meeste valt eerlijk gezegd ook wat tegen als het eenmaal binnen is...
Hoelang duurt het eigenlijk voordat die coins te gebruiken zijn, ik heb er nog 9 op 'pending' staan omdat ik een extra account had aangemaakt en dus mezelf als recommender heb gebruikt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef RobertNL het volgende:
Welk kloten dat BIC je dan laat wachten, zit zelf waarschijnlijk in het zelfde schuitje met een BIC order want die is dus met coins betaald .
Ik zie sinds vandaag pending helemaal niet meer staanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoelang duurt het eigenlijk voordat die coins te gebruiken zijn, ik heb er nog 9 op 'pending' staan omdat ik een extra account had aangemaakt en dus mezelf als recommender heb gebruikt.
Das helaas al een tijdje zo.. en erg vervelend ja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Merken jullie ook dat er steeds meer sellers op eBay zijn die een aanbieding hebben met verschillende soorten spullen en dat er dan één hartstikke goedkoop is en de rest (waarmee hij eigenlijk adverteert) veel meer kosten, maar wel als low price + shipping in de lijst komen? Denk je dat het artikel wat je ziet goedkoop is, blijkt het te gaan om het siliconen hoesje ofzo
Deze bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f28d2e917
Wil die platte muis, maar die kost dan ineens 6 dollar ofzo. Terwijl de prijs waarmee ze in de resultaten staan dus voor dat headsetje is, maar die is op de foto niet te zien
Als zoiets namelijk zou werken met een stylus dan kan dat nog wel eens geinig zijn voor dergelijke programma's. Ik gooi hem toch even in de bookmarks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:55 schreef nico445 het volgende:
Ik heb geen idee of hier een stylus op werkt. heb ook geen om te testen. Ik gebruik hem voor als ik mijn laptop aan de tv heb hangen. Dan is het ideaal om wat te browsen, of even een filmpje aan te klikken. Hij werkt ook op Android met een micro usb otg adapter, niet dat het nuttig is maar het werkt weleventueel handig bij zo'n Android TV Stick.
Ja, gister nog bij die G4 LED's. De eerste pagina('s) vol met van zulke lists waar je verschillende items kunt bestellen. Opzich handig als je bij de list kijkt maar vreselijk irritant als je gewoon van product de goedkoopste wil opzoeken op Ebay.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Merken jullie ook dat er steeds meer sellers op eBay zijn die een aanbieding hebben met verschillende soorten spullen en dat er dan één hartstikke goedkoop is en de rest (waarmee hij eigenlijk adverteert) veel meer kosten, maar wel als low price + shipping in de lijst komen? Denk je dat het artikel wat je ziet goedkoop is, blijkt het te gaan om het siliconen hoesje ofzo
Deze bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f28d2e917
Wil die platte muis, maar die kost dan ineens 6 dollar ofzo. Terwijl de prijs waarmee ze in de resultaten staan dus voor dat headsetje is, maar die is op de foto niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |