abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132668451
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Normaal altijd binnen 24 uur wel. In dit geval lijkt hij niet op voorraad, ervaring leert mij dat ze dan zelf wel refunden (met een dag of 8/10) als hij dan nog niet verzonden is.

[..]

Vliegen duurt niet zo lang; het beginnen met vliegen of landen duurt langer zo lijkt :'(. Zit in het zelfde schuitje met een pakketje. Laatste scan was 13 oktober (NULL, CAN) en nog niet in NL opgedoken...
Normaal duurt die status overigens een dag of 5/6 dus jij mag nog niet zeuren :6
Dat zou balen zijn. Bedankt voor de info, ik wacht het nog wel even af dan.
pi_132679859
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef nico445 het volgende:
Laatst een Lofree MT-200 gekocht op ebay [ afbeelding ]
Erg fijn touchpadje voor weinig geld. typen wil wat minder maar prima voor kleine woordjes.
Hmm, prijs valt me aardig mee, maar wat moet ik me hier bij voorstellen. Het is een touchpad waar je mee kunt typen en als een soort van muis kunt gebruiken (zoals de touchpad van een laptop).

Maar waarom niet typen met toetsenbord of gebruik je 'm voor een tablet/telefoon?
Als je de touchpad gebruikt wil je dan niet liever iets als een stylus gebruiken? Stel dat een bepaalde stylus hier op werkt dan kan zoiets nog well geinig zijn i.c.m. Photoshop of Lightroom o.i.d.
Of zou een stylus die op capacitieve touchscreens (telefoons/tablets dus) werkt ook hierop werken?

Kun/wil je dat checken? :*

Net wat netwerkspul besteld (connectors, boot caps en krimptang). Heb alleen gevoel dat ik iets ben vergeten dat ik ook wou bestellen. Of was het nou die 18650 batterijen en charger?

[/verstrooid]

Zit ook nog serieus aan een DE krabber e.d. te denken...

EDIT: oh ja, G4 ledlampen. :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 29-10-2013 00:29:16 ]
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:14:28 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132680293
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, prijs valt me aardig mee, maar wat moet ik me hier bij voorstellen. Het is een touchpad waar je mee kunt typen en als een soort van muis kunt gebruiken (zoals de touchpad van een laptop).

Maar waarom niet typen met toetsenbord of gebruik je 'm voor een tablet/telefoon?
Als je de touchpad gebruikt wil je dan niet liever iets als een stylus gebruiken? Stel dat een bepaalde stylus hier op werkt dan kan zoiets nog well geinig zijn i.c.m. Photoshop of Lightroom o.i.d.
Zelf zat ik laatst aan een touchmouse te denken icm Surface RT maar die dingen zijn nog zo duur :P. Trackpad op de cover is niet goed genoeg dus zoiets zou wellicht wel fijn zijn. Toetsenbord gedeelte zou mij dan ook gestolen kunnen worden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132680550
quote:
Erg fijn touchpadje voor weinig geld. typen wil wat minder maar prima voor kleine woordjes.
Hmm dat ziet er best nice uit, ik heb nu zon airmouse (measy RC11 ofzo)
werkt toch niet ideaal, ligt niet erg lekker in de hand als je hem wil gebruiken als toetsenbord :X

dit voor 9,50$ lijkt me geen gekke deal :o
pi_132681190
Verkopen ze bij DX ES800m clones/fakes?

http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684

Wil er een paar bestellen en zijn daar het goedkoopst per 3. In andere kleuren staat er wel Awei bij (hoewel dat alsnog geen garantie hoeft te zijn natuurlijk)
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:34:10 #36
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_132682480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelf zat ik laatst aan een touchmouse te denken icm Surface RT maar die dingen zijn nog zo duur :P. Trackpad op de cover is niet goed genoeg dus zoiets zou wellicht wel fijn zijn. Toetsenbord gedeelte zou mij dan ook gestolen kunnen worden.

Die Surface RT is vanaf woensdag in de aanbieding bij de Media Markt voor 257 euro ;) Zo duur vind ik dat niet ;)
Don't let my username fool you...
pi_132682530
quote:
Waar gebruik je dat nou voor? :P
Icm met?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132683757
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Of zou een stylus die op capacitieve touchscreens (telefoons/tablets dus) werkt ook hierop werken?

Kun/wil je dat checken? :*

Ik heb geen idee of hier een stylus op werkt. heb ook geen om te testen. Ik gebruik hem voor als ik mijn laptop aan de tv heb hangen. Dan is het ideaal om wat te browsen, of even een filmpje aan te klikken. Hij werkt ook op Android met een micro usb otg adapter, niet dat het nuttig is maar het werkt wel :P eventueel handig bij zo'n Android TV Stick.
pi_132684046
Claim voor DX loopt vandaag af, dus even kijken of die knuppels nog de laatste dag reageren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:39:21 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132686153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:21 schreef bierjoost het volgende:
Verkopen ze bij DX ES800m clones/fakes?

http://dx.com/p/fashion-i(...)k-120cm-cable-108684

Wil er een paar bestellen en zijn daar het goedkoopst per 3. In andere kleuren staat er wel Awei bij (hoewel dat alsnog geen garantie hoeft te zijn natuurlijk)
Dat zijn wel ES800m's maar van welke batch ze zijn kan je pas zien als je ze in je handen hebt helaas ;).
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:34 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Die Surface RT is vanaf woensdag in de aanbieding bij de Media Markt voor 257 euro ;) Zo duur vind ik dat niet ;)
Die RT heb ik al (studentenactie en zulks) maar de touchmouse mis ik nog :P. De goedkoopste versie heeft maar een hele kleine touchgevoelige strook en de duurdere muizen zijn weer zo duur :P. Als zo'n trackpad met gestures werkt zou dat best eens een aardige tussenweg kunnen zijn bedacht ik mij ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:11 schreef rene90 het volgende:
Claim voor DX loopt vandaag af, dus even kijken of die knuppels nog de laatste dag reageren.
Vast niet _O-

Zelf wel antwoord gehad op 2 ''cases'':
- Ebay: Laptophoes die ik besteld had was opnieuw verzonden maar zonder de beloofde tracking, nu bieden ze een refund aan (repay als hij binnen is).
- LITB Dashcam krijg ik een volledige refund van. Schermpje werkt dus half omdat die zo af en toe groen uitslaat. Ach als het goed is nog 1 onderweg; die ik dan maar gewoon accepteer in plaats van weiger aan de deur ;).
pi_132686222
Artikel precies een maand geleden verzonden maar nog niet binnen. Kreeg meteen een full refund ($1.77 :')) van de verzender zonder erom te vragen (wellicht vergeten te verzenden? :P). Artikel eind augustus nog steeds niet binnen. BiC weigert ook maar om te refunden tot einde van deze week (alsof ie nu ineens wel komt). Wonderbaarlijke wereld soms ;)

Nu dus niks meer in China besteld. Heb al het leuke ondertussen wel binnen... en meeste valt eerlijk gezegd ook wat tegen als het eenmaal binnen is... ;(
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:54:13 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132686465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Deezertje het volgende:
Artikel precies een maand geleden verzonden maar nog niet binnen. Kreeg meteen een full refund ($1.77 :')) van de verzender zonder erom te vragen (wellicht vergeten te verzenden? :P). Artikel eind augustus nog steeds niet binnen. BiC weigert ook maar om te refunden tot einde van deze week (alsof ie nu ineens wel komt). Wonderbaarlijke wereld soms ;)

Nu dus niks meer in China besteld. Heb al het leuke ondertussen wel binnen... en meeste valt eerlijk gezegd ook wat tegen als het eenmaal binnen is... ;(
Ene seller is makkelijker dan de andere :'(. Heb ook nog een Ebayseller die ik al gevraagd had en mij vroeg om te wachten (please wait 9 more days) tot dag 46. Dan heb je op Ebay nog altijd feedback maarja bij shops niet en ben je dus aan ze overgeleverd.

Nu zijn er wel problemen, delay door de X-ray kan naar wat ik hoorde van een manager van een webshop wel oplopen tot 3+ weken. Ze zitten zelf een beetje met de handen in het haar wegens claims/tickets over de delays. Van alles wat ze refunden en wel verzonden is 90% gewoon verlies, maar een klein percentage betaald blijkbaar terug als het binnen is.

Welk kloten dat BIC je dan laat wachten, zit zelf waarschijnlijk in het zelfde schuitje met een BIC order want die is dus met coins betaald :'(.
pi_132686642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef RobertNL het volgende:
Welk kloten dat BIC je dan laat wachten, zit zelf waarschijnlijk in het zelfde schuitje met een BIC order want die is dus met coins betaald .
Hoelang duurt het eigenlijk voordat die coins te gebruiken zijn, ik heb er nog 9 op 'pending' staan omdat ik een extra account had aangemaakt en dus mezelf als recommender heb gebruikt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:02:46 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132686666
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoelang duurt het eigenlijk voordat die coins te gebruiken zijn, ik heb er nog 9 op 'pending' staan omdat ik een extra account had aangemaakt en dus mezelf als recommender heb gebruikt.
Ik zie sinds vandaag pending helemaal niet meer staan :'). Maar dat kan aan mij liggen.
Duurt 45 dagen :)
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:28:18 #45
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_132687246

:D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_132687491
wat weegt zon ding?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_132687769
ik heb een +/- 3000mAh draagbare powerbank van onder de 100g. ze bestaan. kun je in je broekzak stoppen zonder dat je er erg in hebt.

lijkt mij dat dat er ook zo een is.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_132688164
Merken jullie ook dat er steeds meer sellers op eBay zijn die een aanbieding hebben met verschillende soorten spullen en dat er dan één hartstikke goedkoop is en de rest (waarmee hij eigenlijk adverteert) veel meer kosten, maar wel als low price + shipping in de lijst komen? Denk je dat het artikel wat je ziet goedkoop is, blijkt het te gaan om het siliconen hoesje ofzo :')

Deze bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f28d2e917
Wil die platte muis, maar die kost dan ineens 6 dollar ofzo. Terwijl de prijs waarmee ze in de resultaten staan dus voor dat headsetje is, maar die is op de foto niet te zien :')
pi_132688238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Merken jullie ook dat er steeds meer sellers op eBay zijn die een aanbieding hebben met verschillende soorten spullen en dat er dan één hartstikke goedkoop is en de rest (waarmee hij eigenlijk adverteert) veel meer kosten, maar wel als low price + shipping in de lijst komen? Denk je dat het artikel wat je ziet goedkoop is, blijkt het te gaan om het siliconen hoesje ofzo :')

Wil die platte muis, maar die kost dan ineens 6 dollar ofzo. Terwijl de prijs waarmee ze in de resultaten staan dus voor dat headsetje is, maar die is op de foto niet te zien :')
Das helaas al een tijdje zo.. en erg vervelend ja!
Daarnaast is het ook nog altijd kut als ze een bedrag heel laag maken, maar de verzendkosten dan enorm hoog maken.. Meen dat verzendkosten niet werden belast met de fee van ebay ofzo..
Dus dan omzeilden ze dat..
pi_132689770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:55 schreef nico445 het volgende:
Ik heb geen idee of hier een stylus op werkt. heb ook geen om te testen. Ik gebruik hem voor als ik mijn laptop aan de tv heb hangen. Dan is het ideaal om wat te browsen, of even een filmpje aan te klikken. Hij werkt ook op Android met een micro usb otg adapter, niet dat het nuttig is maar het werkt wel :P eventueel handig bij zo'n Android TV Stick.
Als zoiets namelijk zou werken met een stylus dan kan dat nog wel eens geinig zijn voor dergelijke programma's. Ik gooi hem toch even in de bookmarks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef Deezertje het volgende:

Ja, gister nog bij die G4 LED's. De eerste pagina('s) vol met van zulke lists waar je verschillende items kunt bestellen. Opzich handig als je bij de list kijkt maar vreselijk irritant als je gewoon van product de goedkoopste wil opzoeken op Ebay. :r

EDIT:
Awei ES800M $7 of Vsonic VSD1 of Brainwavz R1
Fietslampjes $7
Syma s107G $20
• Zaklampen $10
• Aanstekers (Honest) $5 Double Fire aansteker
Keramisch (koks)mes $25
Keramisch zakmes $5
• Bluetooth speakers (Earson ER151) $26
Bluetooth speakers
Paraplu voor lamers
Horloges
USB oplaadbaar lampje Twee stuks voor $3.47
Hot Shoe waterpas (nu nog $0.58)
Hot Shoe waterpas 2-axis (voor als je ook portrait schiet)
Fietcomputertje
1080P Mobius Actioncam + accessoires
Arduino starterskit (vast nog wel betere te vinden)
Android TV Stick
NFC tags (bij aanvulling even betere toevoegen)
[*] Baofeng portofoon (voor de skivakantie) (Grotendeels niet legaal in NL; en kun je beter uit NL halen.)

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 29-10-2013 19:20:50 ]
pi_132700403
Vandaag 2 wifi stickjes van banggood ontvangen, 11 dagen verzendtijd geweest na shipping email.
Wel weer een top kwaliteit maar niet heus.. kapje van de stick valt er na 1 keer uitpluggen al af.
Standaard drivers deden het ook niet, dus moeten zoeken naar de laatste drivers..
Het werkt iig..
pi_132700842
Vals alarm trouwens van mn iocean case van BIC. Kreeg toevallig vanochtend een mailtje dat die verzonden was. Vond het wel een beetje lang duren maar nu maar gewoon even wachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef ohwyeah het volgende:
Vandaag 2 wifi stickjes van banggood ontvangen, 11 dagen verzendtijd geweest na shipping email.
Wel weer een top kwaliteit maar niet heus.. kapje van de stick valt er na 1 keer uitpluggen al af.
Standaard drivers deden het ook niet, dus moeten zoeken naar de laatste drivers..
Het werkt iig..
11 dagen is ook lekker snel! Mijn banggood order van 16-okt lag vandaag op de mat. Vond ik ook al vrij rap!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:56:31 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132700982
Aardig metalen kastje voor 4 euro, goed stevig niets op aan te merken.

Volplakken met stickers om indruk op te wekken bij de klant, aldus denkwijze van meneer Chinees.

http://www.ebay.nl/itm/31(...)id=p3984.m1439.l2649
pi_132701111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:40 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waar gebruik je dat nou voor? :P
Icm met?
Iemand?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132701408
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Iemand?
TV-stick of zo? Ik heb ook zoiets met m'n MK808b, werkt wel handig.

M'n USB-servertje is vanmorgen geknald. Of in ieder geval de adapter. Was 'n verkeerde stekker, dus heb 'n Europese stekker laten komen via de eBayer. Intussen toch maar gebruikt met 'n Europees opzetstekker, maar vanmorgen zei 't geheel ineens poef en vloog de stop eruit.

't Ruikt wat verbrand, dus zodra ik m'n nieuwe adapter binnen heb maar even contact met de verkoper opnemen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:06:52 #56
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_132707362
voor de scouting een mini pc ( android ) nodig.. die dingen waren vroeger toch rond de 32$? zie ze nu enkel van 60+!

iemand nog een link? en zijn ze de afgelopen tijd verbeterd?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:30:12 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132708707
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef revpolen het volgende:
voor de scouting een mini pc ( android ) nodig.. die dingen waren vroeger toch rond de 32$? zie ze nu enkel van 60+!

iemand nog een link? en zijn ze de afgelopen tijd verbeterd?
Dat waren die A10 sticks ja; of wellicht met cortex a5 procesor. Heeft Geekbuying die niet meer liggen?

Anders deze wellicht, maar dan zou ik eerder een paar dollar meer uitgeven voor een dualcore stick
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:20:02 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132716892
Mailtje van T-mart:
http://www.tmart.com/CREE(...)4.html?price=hk_intl
Voor 2.99$
coupon code:TMARTV5

Q5 ledje die ook op 3x aaa werkt (dus ook aan de buurvrouw weg te geven ;))

Kan zo op het sinterklaaslijstje :D
pi_132716995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef RobertNL het volgende:
Mailtje van T-mart:
http://www.tmart.com/CREE(...)4.html?price=hk_intl
Voor 2.99$
coupon code:TMARTV5

Q5 ledje die ook op 3x aaa werkt (dus ook aan de buurvrouw weg te geven ;))

Kan zo op het sinterklaaslijstje :D
Had hem net gepost in tweakers, voor de simpele gebruiker een leuke focusable lamp
geen idee tot wanneer hij geldig blijft..
pi_132717002
Als ik m'n 1ct lampje niet binnen krijg, kan dat hele Tmart van mij z'n zaklampen ergens steken waar 't niet zo licht is :r
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')