11 dagen is ook lekker snel! Mijn banggood order van 16-okt lag vandaag op de mat. Vond ik ook al vrij rap!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:43 schreef ohwyeah het volgende:
Vandaag 2 wifi stickjes van banggood ontvangen, 11 dagen verzendtijd geweest na shipping email.
Wel weer een top kwaliteit maar niet heus.. kapje van de stick valt er na 1 keer uitpluggen al af.
Standaard drivers deden het ook niet, dus moeten zoeken naar de laatste drivers..
Het werkt iig..
Iemand?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar gebruik je dat nou voor?
Icm met?
TV-stick of zo? Ik heb ook zoiets met m'n MK808b, werkt wel handig.quote:
Dat waren die A10 sticks ja; of wellicht met cortex a5 procesor. Heeft Geekbuying die niet meer liggen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:06 schreef revpolen het volgende:
voor de scouting een mini pc ( android ) nodig.. die dingen waren vroeger toch rond de 32$? zie ze nu enkel van 60+!
iemand nog een link? en zijn ze de afgelopen tijd verbeterd?
Had hem net gepost in tweakers, voor de simpele gebruiker een leuke focusable lampquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef RobertNL het volgende:
Mailtje van T-mart:
http://www.tmart.com/CREE(...)4.html?price=hk_intl
Voor 2.99$
coupon code:TMARTV5
Q5 ledje die ook op 3x aaa werkt (dus ook aan de buurvrouw weg te geven)
Kan zo op het sinterklaaslijstje
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als ik m'n 1ct lampje niet binnen krijg, kan dat hele Tmart van mij z'n zaklampen ergens steken waar 't niet zo licht is
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als ik m'n 1ct lampje niet binnen krijg, kan dat hele Tmart van mij z'n zaklampen ergens steken waar 't niet zo licht is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]Niet weten dat Downstar al dat geld achterover heeft gedrukt
!
Alleen ik heb hem gekregen omdat ik weet waar zijn huis woontGC / [Chinese Webshops] Topic #276 Please don't worry, my fliend! #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
User fissure heeft hem ook nog gekregen van mij, maar die dacht dat ik voor die ene cent er ook nog een batterij bij zou doen
[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 30-10-2013 10:41:58 ]
old habits die hard.quote:
In deze tijd redelijk normaal. ik wacht ook al een poosje op aardig wat pakketten..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:01 schreef Zspirit het volgende:
Ik weet dat verzenden altijd een eeuwigheid duurt maar wat is normaal?
Mijn banggood order is 30 dagen geleden verzonden, kan ik m nog verwachten of even een ticket aan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |