SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als je een speler voorbij wilt lopen door te rennen en je kunt fysiek niets inbrengen.... Ze zijn niet goed om gewoon de speler echt uit te spelen, klaar. Ben je bij de achterlijn, wil je een speler voorbij lopen, kom je in een schouderduel en passe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Knap hoe je altijd weer op het fysieke uitkomt, dat is wel het laatste wat Ajax nu nodig heeft.
Zou een mooie triviant vraag zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er überhaupt een goede voorzet gegeven is bij Ajax ?
Ik heb liever dat ze dan een speler halen die wel andere kunnen passeren door dribbels en acties.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, als je een speler voorbij wilt lopen door te rennen en je kunt fysiek niets inbrengen.... Ze zijn niet goed om gewoon de speler echt uit te spelen, klaar. Ben je bij de achterlijn, wil je een speler voorbij lopen, kom je in een schouderduel en passe.
Fysiek is altijd handig, messi is ook best wel een kast voor zijn lengte. Kijk zn benen man, gigantisch blok, zorgt voor veel massa. Serero is een stokje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dan een speler halen die wel andere kunnen passeren door dribbels en acties.
De Sa had laatst per ongeluk ook een goede voorzetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:
Wanneer er bij Ajax een goede voorzet is geweest? Kan mij herrineren dat Ligeon prachtige voorzetten om de linksback krulde zo recht op het voorhoofd van siggie
Ligeon tegen Feyenoord ofzo? Je krijgt wel medelijden met Sigthorsson. Met al zijn beperkingen doet hij het de laatste tijd best redelijk, hij werkt zich een ongeluk, maar krijgt gewoon geen normale voorzetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er überhaupt een goede voorzet gegeven is bij Ajax ?
Boilesen vandaag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Serero rond de 65 kg...mijn linkerbal weegt nog meer, zelfs nadat ik het vrouwtje een beurt heb gegevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek is altijd handig, messi is ook best wel een kast voor zijn lengte. Kijk zn benen man, gigantisch blok, zorgt voor veel massa. Serero is een stokje.
Mee eens. Maar sommige spelers verliezen hun kwaliteiten als ze echt een brede spierbundel worden, met kort wegdraaien en snelheid enzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek is altijd handig, messi is ook best wel een kast voor zijn lengte. Kijk zn benen man, gigantisch blok, zorgt voor veel massa. Serero is een stokje.
Ook vaak weer met een enorme pisboog naar andere zijlijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is met fischer en corners? Nu schoot hij ze weer allemaal te laag.
Blind is prima op '6' en Serero doet het ook heel aardig (moet alleen leren afmaken).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
serero - klaassen
blind
als middenveld tot het einde.
Niet genoeg kracht in de pootjes...tegen Celtic lukte het ook al niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is met fischer en corners? Nu schoot hij ze weer allemaal te laag.
Blind niet slecht nee. Jammer dat hij alleen altijd zo traag is en iets te weinig drang naar voren/aanvallend vermogen heeftquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blind is prima op '6' en Serero doet het ook heel aardig (moet alleen leren afmaken).
Anderhalve normale voorzet tegen een team dat 90 minuten lang in de eigen '16' staat. Kom op zeg.quote:
Op de wiki staat 68, maar met een lengte van 1m72 en zijn bouw lijkt me dat echt stug. Denk eerder rond de 62. Dunne armpjes en super dunne benen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Serero rond de 65 kg...mijn linkerbal weegt nog meer, zelfs nadat ik het vrouwtje een beurt heb gegeven
Serero was vandaag echt slecht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blind is prima op '6' en Serero doet het ook heel aardig (moet alleen leren afmaken).
Ja dus? Dat vroeg hij niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Anderhalve normale voorzet tegen een team dat 90 minuten lang in de eigen '16' staat. Kom op zeg.
Lijkt wel wat op mijn bouw danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de wiki staat 68, maar met een lengte van 1m72 en zijn bouw lijkt me dat echt stug. Denk eerder rond de 62. Dunne armpjes en super dunne benen.
Van Rhijn mist gewoon mentaliteit...jongen staat altijd als een downie op het veld. Ligeon gewoon vaste basisplaats.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Ligeon er wel een tijdje in als hij terug is van zijn blessure, Van Rhijn ben ik echt klaar mee.
Mwah, zo slecht vond ik hem niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was vandaag echt slecht.
Mijn bouw is net zo erg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op mijn bouw dan![]()
Dan moet je je kapotschamen als topsporter
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Van Rhijn mist gewoon mentaliteit kwaliteit...jongen staat altijd als een downie op het veld. Ligeon gewoon vaste basisplaats.
Vergeleken met zijn vorige wedstrijden wel. Verspeelde veel ballen. Zal Litmanen zo wel weer komen dat dit zijn normale niveau isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht vond ik hem niet.
Ik ga straks maar 'ns de stad in. Mijn maandproject afsluiten met betrekking tot de zwervers. Zaaddodend, slaapverwekkend en effectief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Dven het volgende:
Maar een slaappilletje erin gooien. Kijken of ik dan nog een beetje wakker word van die wedstrijd
Watquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks maar 'ns de stad in. Mijn maandproject afsluiten met betrekking tot de zwervers. Zaaddodend, slaapverwekkend en effectief.
Jij gaat elke zwerver in de stad een koekje brengen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks maar 'ns de stad in. Mijn maandproject afsluiten met betrekking tot de zwervers. Zaaddodend, slaapverwekkend en effectief.
Of ze moeten jou hun wondermiddel geven. Dan heb je een grote kast op het veld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voetballers zouden mijn bouw moeten hebben.
1.70m en 134 kg is niet echt geschikt hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij net zo gebouwd als Thulani?quote:
Ik ben 2.04 m. Beat that. /offtopic.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben gebouwd door God.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij net zo gebouwd als Thulani?
Tja, Thulani is al wat ouder dan ik eigenlijk dacht. Jaar of 23 al he? Dan had hij wel iets sterker moeten zijn. Messi is ook klein en tenger, maar wel vrij sterk.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
1.70m en 134 kg is niet echt geschikt hoor
Normaal gesproken redelijk kopsterk dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben 2.04 m. Beat that. /offtopic.
Kan je beter een bal aannemen dan Kolbeinn? Solliciteer even bij Ajax dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Doet me goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, vond het een leuke zin, kudos.
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ze moeten jou hun wondermiddel geven. Dan heb je een grote kast op het veld.
Iedereen die jou tegenkomt op straat: kijk dat is die smoofie, grote kast man.
Het is peter crouch dames en heren...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als die Beauguel in de spits bij RKC. Lag op de grond van het lachen toen ik hem naast thulani zag staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een bal aannemen dan Kolbeinn? Solliciteer even bij Ajax dan.
Serero ging ook nog een kopduel met hem aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als die Beauguel in de spits bij RKC. Lag op de grond van het lachen toen ik hem naast thulani zag staan![]()
Thulani naast Samaras was ook wel grappig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als die Beauguel in de spits bij RKC. Lag op de grond van het lachen toen ik hem naast thulani zag staan![]()
Ah, ik dacht al dat je onder de brug je kontje ging verkopen..quote:
Nee, mijn techniek is ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom ben ik ook verdediger. Over verdedigers gesproken, over ons centrale duo ben ik wel heel erg tevreden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een bal aannemen dan Kolbeinn? Solliciteer even bij Ajax dan.
Dat heb ik gemist, zat in Barcelona.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thulani naast Samaras was ook wel grappig.
Zo ongeveer het enige dat redelijk staat ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, mijn techniek is ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom ben ik ook verdediger. Over verdedigers gesproken, over ons centrale duo ben ik wel heel erg tevreden.
Misschien kan je nog rechtsback spelen. Daar staat nu een prutser.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, mijn techniek is ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom ben ik ook verdediger. Over verdedigers gesproken, over ons centrale duo ben ik wel heel erg tevreden.
Het meest grappige was nog dat Serero gewoon de bal van hem afpakte, iets wat zijn aanvoerder, de fysiek sterke leider Siem de Jong geen enkele keer lukte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thulani naast Samaras was ook wel grappig.
je ziet nu al dat die gravenberch 10x breder is dan die feyenoorderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeten Veltman en Denswil eruit komen te zien.
Veltman doet het beter dan ik verwacht had. Is lekker fel, zit er kort op. Denswil sowieso al wel tevreden over (ondanks slippertjes tegen Celtic). Allebij ook lekker rustig aan de bal (af en toe nog iets te)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zelfs ik kan de bal afpakken van Samaras denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het meest grappige was nog dat Serero gewoon de bal van hem afpakte, iets wat zijn aanvoerder, de fysiek sterke leider Siem de Jong geen enkele keer lukte.
Ja prima, Denswil is op de goede weg. Als deze gozer nou even wat slimmer en beter wordt kan hij over een tijdje prima centraal spelen in Ajax 1.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan als VM ook wel van toegevoegde waarde zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
Fysiek is alleen belangrijk als centrale verdediger of spits naar mijn mening.
dat speelt hij al 2 maandenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef GwaiLow het volgende:
Als deze gozer nou even wat slimmer en beter wordt kan hij over een tijdje prima centraal spelen in Ajax 1.
Veltman en Denswil hebben tien keer meer talent dan die Gravenberch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Fysiek is misschien ook verkeerd woord. Spelers moeten gewoon atletisch zijn (zoals Ronaldo) relatief lang, afgetraind, sterk en goede snelheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
Met fysiek denkt iedereen ook altijd meteen "kast zijn". Maar het gaat ook om kracht en wat extra spiermassa. Hoeft niet meteen kast te zijn, gewoon wat meer spiermassa bij je benen en goed leren hoe je je lichaamsmassa in duel gebruikt en je bent al fysiek sterker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
gewoon met je voedingsdagboek langsgaan bij frankie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Al vind ik wel dat de stokjes wel echt moeten aankomen.
Sowieso kan er fysiek wel wat beter getraind worden in Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Precies, en als het niet lukt door krachttraining te doen. Dan maar lekker elke dag een paar goede vette happen eten. Je moet in ieder geval zorgen dat je niet zomaar even omgeblazen wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ja, daarom spelen ze bij Borussia Dortmund en niet bij Ajax.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Kijk naar de spelers van Borussia Dortmund, fysiek sterk en ze kunnen voetballen.
Altijd schrikbarend hoe snel spelers sterker worden wanneer ze eenmaal in het buitenland spelen. Dat is gewoon een extra 10% die je erbij krijgtquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso kan er fysiek wel wat beter getraind worden in Nederland.
suarez is echt een kastquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd schrikbarend hoe snel spelers sterker worden wanneer ze eenmaal in het buitenland spelen. Dat is gewoon een extra 10% die je erbij krijgt
Het lukt bij Basel ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom spelen ze bij Borussia Dortmund en niet bij Ajax.
Was vandaag weer beestquote:
Dat is geen reden om onze spelers niet fysiek sterker te maken, iedereen denkt meteen dat het ten koste van mobiliteit gaat, maar dat is echt bullshit, dat is pas wanneer je te veel pure krachttraining doet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom spelen ze bij Borussia Dortmund en niet bij Ajax.
Het is ook niet onmogelijk, maar dat hoeft niet per se met fysieke spelers. Eriksen was dat ook niet.quote:
Eriksen is behoorlijk afgetraind. Het is gewoon belangrijk om fysiek op de top van je kunnen te zittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook niet onmogelijk, maar dat hoeft niet per se met fysieke spelers. Eriksen was dat ook niet.
En ik ben er van overtuigd dat we op de juiste weg zijn. We zijn er gewoon nog niet en we zitten nu in een lastige fase.
Dat is het hem nou, niemand is van nature echt gespierd enz. Als hij gewoon wat meer krachttraining doet icm met wat hij nu doet en wat meer eet dan gaat hij conditoneel niet naar achter, wordt waars zelfs sneller en kan mensen makkelijker wegzetten, erg handig als verdediger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
Als je het fysiek niet hebt moet je slim zijn, dat is een pluspunt van Veltman, hij is geen beer maar zit er altijd slim tussen. Anita had dat ook, maar op een andere positie.
C. Ronaldo is een goed voorbeeld van hoe je spel grote stappen kan zetten als je fysiek ook aan je top zit. Extreem voorbeeld natuurlijk, dat welquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het hem nou, niemand is van nature echt gespierd enz. Als hij gewoon wat meer krachttraining doet icm met wat hij nu doet en wat meer eet dan gaat hij conditoneel niet naar achter, wordt waars zelfs sneller en kan mensen makkelijker wegzetten, erg handig als verdediger.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is geen reden om onze spelers niet fysiek sterker te maken, iedereen denkt meteen dat het ten koste van mobiliteit gaat, maar dat is echt bullshit, dat is pas wanneer je te veel pure krachttraining doet.
Leuke verhalen allemaal, ware het niet dat dit totaal niet belangrijk is momenteel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Het is zoveel makkelijk voor Veltman om iemand weg te zetten als hij wat sterker en zwaarder zou zijn zonder dat het ten koste gaat van voetballend vermogen.
Veltman is daar allang mee bezig. Jeugdspelers krijgen in de laatste fase ook persoonlijke programma's daarvoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het hem nou, niemand is van nature echt gespierd enz. Als hij gewoon wat meer krachttraining doet icm met wat hij nu doet en wat meer eet dan gaat hij conditoneel niet naar achter, wordt waars zelfs sneller en kan mensen makkelijker wegzetten, erg handig als verdediger.
Ja helpt veel...quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Leuke verhalen allemaal, ware het niet dat dit totaal niet belangrijk is momenteel.
[..]
Veltman is daar allang mee bezig. Jeugdspelers krijgen in de laatste fase ook persoonlijke programma's daarvoor.
Dat dus. Smoofie raaskalt weer eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ons probleem ligt totaal niet bij een gebrek aan 'fysiek'. Gewoon falende buitenspelers en gebrek aan kwaliteit.
Als je op deze manier verder gaat dan zal elke buitenspeler die je haalt nagenoeg hetzelfde vertonen. De keren dat onze buitenspelers 1 op 1 worden gezet in een wedstrijd zijn op één hand te tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ons probleem ligt totaal niet bij een gebrek aan 'fysiek'. Gewoon falende buitenspelers en gebrek aan kwaliteit.
Creatieve middenvelder is dan ook nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je op deze manier verder gaat dan zal elke buitenspeler die je haalt nagenoeg hetzelfde vertonen. De keren dat onze buitenspelers 1 op 1 worden gezet in een wedstrijd zijn op één hand te tellen.
quote:
Ja, we worden er niet beter op als onze spelers fysiek sterker zijn. Hoezo gebrekkig inzicht hier.quote:
Ik had het wel gezegd, zie vorig topic.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Al moet Smoofie nog steeds met de bewijzen komen waar ik om vroeg.
nee hoor, goed geprobeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het wel gezegd, zie vorig topic.
En kom niet met "dat is nu niet het probleem". No shit. Maar je moet er altijd naar streven om beter te worden, en daar is dit ook een onderdeel van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ja, we worden er niet beter op als onze spelers fysiek sterker zijn. Hoezo gebrekkig inzicht hier.
Ik zei het netto operationeel resultaat is 10,4 mil. Trek bij dit getal de CL inkomsten eraf, de CL kosten erbij en de bonussen voor het kampioenschap en je komt uit op een minimaal verlies zonder CL. Nou met het eigen vermogen zit het wel goed, ook met de kas, en de transfers van Eriksen, Toby en deruk komen daar ook nog bij. Je zult echt niet meteen 25 miljoen verlies maken en in de schulden zitten als je nu 15 miljoen uitgeeft op de transfermarkt.quote:
Tja, de opvolger van Eriksen staat momenteel als gemankeerde rechtsbuiten te spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
Fysiek is wel belangrijk. Maar ik denk dat zeker voor ons creativiteit belangrijker is. Spelers die goede onvoorspelbare dingen doen. Mooie steekpasjes geven. Type Eriksen er weer bij dus, en het liefst nog een type Tadic er aan toevoegen.
Daar zijn de spelers gemiddeld ook al wat ouder waardoor ze voluit kunnen gaan. Bovendien profiteren ze van de krachttraining die in Nederland al in gang is gezet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd schrikbarend hoe snel spelers sterker worden wanneer ze eenmaal in het buitenland spelen. Dat is gewoon een extra 10% die je erbij krijgt
Wat bedoel je met 'deze manier'? Als je zoals Ajax constant op de helft van de tegenstander speelt, zul je inderdaad als buitenspeler veel met korte rugdekking te maken hebben. Toch kan vooral Fischer veel meer met de ballen die hij krijgt doen. Fischer moet ook echt eens kappen met schieten van buiten de 16. Allemaal derde ring.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je op deze manier verder gaat dan zal elke buitenspeler die je haalt nagenoeg hetzelfde vertonen. De keren dat onze buitenspelers 1 op 1 worden gezet in een wedstrijd zijn op één hand te tellen.
True. Maar dat is ook zijn favoriete positie, toch? Of heb ik het fout?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, de opvolger van Eriksen staat momenteel als gemankeerde rechtsbuiten te spelen.
Nee, hij speelt het liefst als hangende linksbuiten of aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True. Maar dat is ook zijn favoriete positie, toch? Of heb ik het fout?
Ben blij dat we in ieder geval nog wat creativiteit met Serero hebben. Denk als Siem weer in vorm komt dat het team ook gelijk veel beter gaat draaien.
We spelen al een jaar of drie met een gemankeerde rechtsbuiten. Op die positie moet gewoon wat gehaald worden naar mijn mening.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, de opvolger van Eriksen staat momenteel als gemankeerde rechtsbuiten te spelen.
Toevallig wel dat het allemaal zoveel vruchten afwerpt precies kort nadat de spelers vertrokken zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:31 schreef eight het volgende:
[..]
Daar zijn de spelers gemiddeld ook al wat ouder waardoor ze voluit kunnen gaan. Bovendien profiteren ze van de krachttraining die in Nederland al in gang is gezet.
Ja, maar wie? Dan kunnen we wel naar de scouting voor het eerste elftal wijzen maar dat is tegenwoordig ook allemaal anders. Niet voor niets wordt er gekozen om de toppers op 16, 17 of 18 jarige leeftijd hierheen te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
We spelen al een jaar of drie met een gemankeerde rechtsbuiten. Op die positie moet gewoon wat gehaald worden naar mijn mening.
Lijkt mij eerder logisch dan toevallig. Er gaat ook aardig wat tijd overheen voordat je een beetje body hebt. Het valt natuurlijk niet te ontkennen dat in Nederland de nadruk meer ligt op techniek & tactiek terwijl in het buitenland amper met een bal getraind wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Toevallig wel dat het allemaal zoveel vruchten afwerpt precies kort nadat de spelers vertrokken zijn
Zo denk ik er ook over.quote:
O mijn godquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Kop op boys, Ajax is net het Belgisch nationaal elftal. Geef ze even 2/3 jaartjes de tijd.
Mijn moeder zou hebben gezegd: ''we hebben in ieder geval niet verloren!!''.
Dat zei hij zelf ook al.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jou heel slecht meneer de aanvoerder.
Ja alleen over deze wedstrijd. Ik had het over de afgelopen paar seizoenen op het middenveld.quote:
Het is allemaal heel tam op het veld ja. Wat een vreselijk saaie en slechte spelers zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:29 schreef Gruisman het volgende:
godverdomme wat is dit team matig zeg. Ik merk ook gewoon aan mezelf dat ik met tegenzin die wedstrijd uit zit te kijken.. totaal geen creativiteit, geen plezier,geen fysiek en geen beleving. En Frankie maar lekker schreeuwen vanaf de zijlijn. Elke keer gaat het fout in de 1e seizoenshelft
Vorig jaar verloren we veel punten vooral door arbitrale dwalingen, nu gewoon puur omdat we kut zijn.
![]()
Dit ligt voorlopig nog niet aan het nieuwe beleid. Dat gebash op het TH wordt wel triest. Er wordt gewoon veel te veel verwacht van dit team.quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik neem aan dat alles al gezegd is. Ik kan dan ook niet anders stellen dan dat ik het eens ben met jullie allemaal.
We wisten dat het even ging duren voordat we spelers hadden met enige kwaliteit met het nieuwe beleid, maar dit.. Sorry, maar ze moeten zich echt doodschamen. En wij maar denken dat we lekker iets van 24 punten konden pakken tot de winterstop.
Ben ik met je eens maar je moet altijd van RKC thuis winnen zelfs met de reserves van de reservesquote:Op zondag 27 oktober 2013 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ligt voorlopig nog niet aan het nieuwe beleid. Dat gebash op het TH wordt wel triest. Er wordt gewoon veel te veel verwacht van dit team.
Daar heb je ook weer gelijk in. GwaiLow durfde overigens te beweren dat ze gewoon hard hebben gewerkt, maar dat heb ik niet teruggezien. Als je echt voor de overwinning wilt gaan, ros je die bal naar voren. En niet zoals Blind in de 92e minuut deed, tikkie breed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 07:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar je moet altijd van RKC thuis winnen zelfs met de reserves van de reserves
Ik sta ook achter het beleid hoor maar zo'n wedstrijd als gisteren heeft niets met beleid te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. GwaiLow durfde overigens te beweren dat ze gewoon hard hebben gewerkt, maar dat heb ik niet teruggezien. Als je echt voor de overwinning wilt gaan, ros je die bal naar voren. En niet zoals Blind in de 92e minuut deed, tikkie breed.
Ik ben gewoon teveel pro-beleid![]()
Het is gewoon een samenhang van vele terugkerende problemen. Siem de Jong verwoest alles op het middenveld en faalt constant op schoten en kansen, ziet ook ruimtes niet etc.. Viktor Fischer krijgt de bal, loopt tien meter naar voren en snijdt dan in om vervolgens 10 jaar te treuzelen voor hij iets met de bal doet --> komt niets uit. Daley Blind is voorlopig tikkie breed op de CVM. Ricardo van Rhijn = same old shit. Denswil en Veltman --> niets verkeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 07:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sta ook achter het beleid hoor maar zo'n wedstrijd als gisteren heeft niets met beleid te maken.
Ze willen blijkbaar geen kampioen worden
Dat is waar maar ik ga nu toch wel een beetje aan mijn eigen voorspelling twijfelen, met Eriksen fluitend kampioen en zonder Eriksen licht favoriet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je dat maar na speelronde 34 staat.
Ik ben niet echt weg van de andere ploegen. Eerst had ik nog Twente als favoriet, maar die gingen gisteren weer op de bon bij ADOquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik ga nu toch wel een beetje aan mijn eigen voorspelling twijfelen, met Eriksen fluitend kampioen en zonder Eriksen licht favoriet.
Dat kan ik zo langzamerhand wel gaan doorstrepen en er 1 van de kanshebbers van maken, gelukkig is de concurrentie ook 3 keer niks.
Ik had ajax en PSV als favoriet, maar van beide ben ik ook niet echt weg. Daarom schat ik Twente en Feyenoord als de grootste kanshebbers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt weg van de andere ploegen. Eerst had ik nog Twente als favoriet, maar die gingen gisteren weer op de bon bij ADO
Feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had ajax en PSV als favoriet, maar van beide ben ik ook niet echt weg. Daarom schat ik Twente en Feyenoord als de grootste kanshebbers.
ajax en PSV dit jaar ook, dus we kunnen lang mee gaan draaienquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FeyenoordKom op zeg, die falen ook constant wanneer het er op aankomt.
Feyenoord![]()
Zou wat zijn maar die eerste 2 hebben meer kans op progressie, dat zie ik bij die laatste 2 niet echt gebeuren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had Ajax en PSV als favoriet, maar van beide ben ik ook niet echt weg. Daarom schat ik Twente en Feyenoord als de grootste kanshebbers.
Progressie? In welke zin?quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wat zijn maar die eerste 2 hebben meer kans op progressie, dat zie ik bij die laatste 2 niet echt gebeuren.
Doe eens normaal jonge.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FeyenoordKom op zeg, die falen ook constant wanneer het er op aankomt.
Feyenoord![]()
Nopequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:22 schreef stoeltafel het volgende:
Waren er gisteren uitgespeelde kansen?
maar o wee als je hier postte dat Eriksen een belangrijke speler is/was dan De Jongquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jou heel slecht meneer de aanvoerder.
Ajax heeft hier al op ingekocht: Duarte, Schone, Serero. Zie niet in waarom iemand die we voor een miljoen of 5 het wel gaat brengen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef Stiggie het volgende:
Je merkt nu wel hoe afhankelijk de Jong van Eriksen was. En je merkt dat Duarte er niet is.
Er moet in de winterstop wel 1 speler minimaal worden gehaald voor creativiteit en wat extra's. Dit is te licht, zelfs voor Nederland. Siggy is ook niet goed genoeg. Als we soms blij zijn met de creabea acties van Serero moet toch wel wat alarmbellen doen rinkelen
Die laatste 2 gaan het niet redden . Martin van Geel tijdperk en allesquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax heeft hier al op ingekocht: Duarte, Schone, Serero. Zie niet in waarom iemand die we voor een miljoen of 5 het wel gaat brengen.
Wachten op jeugd dat het is devies.
Ik wou net zeggen, wat moet het fijn zijn als je spits in stelling wordt gebracht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al meer uitgespeelde kansen dan gisteren
Morgen vraagt die IJslander nog een transfer naar Pisvee aanquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wat moet het fijn zijn als je spits in stelling wordt gebracht.
Zou het niet eens slecht doen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen vraagt die IJslander nog een transfer naar Pisvee aan
Met Depay en Bakkali krijgt hij nog minder ballen dan bij ons johquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou het niet eens slecht doen denk ik.
Bojan in de spits
Dit seizoen Matavz niet echt nee, maar hij heeft wel altijd aardig wat kansen. Als je dat vergelijkt met Sigi..quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Depay en Bakkali krijgt hij nog minder ballen dan bij ons johMatavz heeft net pas zijn tweede gemaakt
Dat was wel wederzijds, Eriksen was zonder De Jong ook een stuk minder maar in de basis uiteraard wel de betere van de 2.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef Stiggie het volgende:
Je merkt nu wel hoe afhankelijk de Jong van Eriksen was. En je merkt dat Duarte er niet is.
Er moet in de winterstop wel 1 speler minimaal worden gehaald voor creativiteit en wat extra's. Dit is te licht, zelfs voor Nederland. Siggy is ook niet goed genoeg. Als we soms blij zijn met de creabea acties van Serero moet toch wel wat alarmbellen doen rinkelen
Vorig seizoen lieten we het wel zien toen het echt moest.. Waarom volgende week niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:04 schreef danos het volgende:
Geen buitenspelers, Siggie en De Jong die dicht bij elkaar staan dus meer de boel dicht lopen, traptechniek van Fischer, Blind centraal gebrekkig, Anderson onzichtbaar......wordt genieten de komende wedstrijden.
Mensen die de Jong echt belangrijker vonden dan Eriksen snappen er echt HE-LE-MAAL niks van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar o wee als je hier postte dat Eriksen een belangrijke speler is/was dan De Jong![]()
Die kans met Sightorsson en De Jong zei alles over onze aanvallende as. Sightorsson neemt de bal beroerd aan, legt de bal beroerd terug en De Jong schiet hem beroerd in.
Eriksen deed het bij tottenham prima zonder de jong, geen idee hoe het daar op het moment gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was wel wederzijds, Eriksen was zonder De Jong ook een stuk minder maar in de basis uiteraard wel de betere van de 2.
Wachten op de jeugd...ja want je hebt de zekerheid dat een 18-jarige het beter doet, laat staan dat hij überhaupt het niveau heeft. Alles op de jeugd gooien zonder goede spelers met wat ervaring heeft geen zin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax heeft hier al op ingekocht: Duarte, Schone, Serero. Zie niet in waarom iemand die we voor een miljoen of 5 het wel gaat brengen.
Wachten op jeugd dat het is devies.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eriksen deed het bij tottenham prima zonder de jong, geen idee hoe het daar op het moment gaat.
Ongetwijfeld op de training, en tegen AZ van richting veranderd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom neemt de Jong ook die vrije trappen, is er ooit eentje bij hem ingegaan?
je hebt gewoon niet zo veel goede lopende spelers. de jong zijn rol was precies wat Eriksen nodig had.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die de Jong echt belangrijker vonden dan Eriksen snappen er echt HE-LE-MAAL niks van.
Daarom dat klopte gewoon goed en nu klopt er weinigquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet zo veel goede lopende spelers. de jong zijn rol was precies wat Eriksen nodig had.
Depay zal in de 93e minuut de winnende wel maken ben ik bang. Wij missen echt een speler die een actie kan makenquote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Depay zal in de 93e minuut de winnende wel maken ben ik bang. Wij missen echt een speler die een actie kan maken![]()
Hij niet iigquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Depay zal in de 93e minuut de winnende wel maken ben ik bang. Wij missen echt een speler die een actie kan maken![]()
Denk het ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
De Jong loopt meestal niet diep, hij staat meestal al veel te diep. Daardoor moet de andere half zich echt de pleuris lopen om al het werk op te knappen en als enige aanspeelbaar te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet zo veel goede lopende spelers. de jong zijn rol was precies wat Eriksen nodig had.
Heb je hem weer hoor, nee De Jong had geen enkel aandeel in de afgelopen 3 kampioenschappen, we zijn het geworden ondanks hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong loopt meestal niet diep, hij staat meestal al veel te diep. Daardoor moet de andere half zich echt de pleuris lopen om al het werk op te knappen en als enige aanspeelbaar te zijn.
Als de Jong alleen de voortrekkersrol kan pakken als hij goed speelt kunnen we er lang wachten. Het was gisteren niet veel anders met Siem dan welke wedstrijd dan ook dit seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef Pedroso het volgende:
Nu kan De Jong er opeens helemaal niets vanWas gisteren dramatisch en het is duidelijk dat ie nog niet op niveau is.
Maar met een goede De Jong win je wedstrijden, hij is een van de weinige spelers die een voortrekkersrol kan vervullen en wedstrijden voor je kan winnen. Dat komt wel weer, ben ik niet bang voor.
Wat niet komt is de doorbraak van zgn toptalent Fischer. Het blijkt een dravertje te zijn met oogkleppen. Voorlopig maar even banken of liever nog naar Jong Ajax.
Dat zijn zij toch ook niet, heeft gewoon met vorm van de dag te maken en er zijn er nu een stuk of 10 van de 11 die de vorm niet hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. In dat geval missen wij echte klootzakken
![]()
De Jong was op zijn best in de spits ja. Toen was hij van waarde voor het kampioenschap ja. Voor de rest wordt zijn rol op het middenveld schromelijk overschat hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je hem weer hoor, nee De Jong had geen enkel aandeel in de afgelopen 3 kampioenschappen, we zijn het geworden ondanks hem.
Dat hij nu als een krant speelt ok
Staan 2-1 achterquote:
Wat maakt dat verder uit, is toch ongelofelijk als je zelf als een dweil speelt dat je toch nog op 2 concurrenten inloopt.quote:
Blijft wel een spannende competitie zo? Misschien wel leuker dan een kampioen in februari?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat verder uit, is toch ongelofelijk als je zelf als een dweil speelt dat je toch nog op 2 concurrenten inloopt.
Ajax had eigenlijk toch veel verder moeten uitlopen op de concurrentie na al die kampioenschappenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat verder uit, is toch ongelofelijk als je zelf als een dweil speelt dat je toch nog op 2 concurrenten inloopt.
Uitlooptquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is Zwollequote:
Probleem is het niveau, als je hier niet met kop en schouders bovenuit steekt heb je in Europa helemaal niets te zoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef DenXD het volgende:
[..]
Blijft wel een spannende competitie zo? Misschien wel leuker dan een kampioen in februari?
een kampioenschap is geen garantie voor een volgend kampioenschapquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had eigenlijk toch veel verder moeten uitlopen op de concurrentie na al die kampioenschappen
Dit. Iedereen gaat er van uit dat Ajax wel eventjes na de winter weer een serie van 10 wedstrijden wint. Dat moet ik nog maar eens zien....quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
een kampioenschap is geen garantie voor een volgend kampioenschap
Zeg ik nergens. Maar je had in elk geval meer moeite kunnen doen om je beste spelers te houden en betere gerichte versterkingen moeten doen. Die iets toevoegen dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
We stonden gelijk met PSV, Twente 1 punt daar bovenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente en PSV stonden toch boven Ajax?
Nouja, in doelsaldo. We hebben beide een beetje gelijk. Vind ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente en PSV stonden toch boven Ajax?
Dat moet wel kunnen, Eriksen bleek onhoudbaar en spelers die echt wat toevoegen onhaalbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg ik nergens. Maar je had in elk geval meer moeite kunnen doen om je beste spelers te houden en betere gerichte versterkingen moeten doen. Die iets toevoegen dan.
Ojee, gaan we hier weer mee beginnen. Je gaat straks zeker vertellen dat als ze Eriksen toen en toen een aanbieding hadden gedaan dat hij hier nog zou zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg ik nergens. Maar je had in elk geval meer moeite kunnen doen om je beste spelers te houden en betere gerichte versterkingen moeten doen. Die iets toevoegen dan.
Anita, Vertonghen, van der Wiel en Alderweireld ook. Ajax kan dat geld niet laten lopen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen, Eriksen bleek onhoudbaar en spelers die echt wat toevoegen onhaalbaar
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen, Eriksen bleek onhoudbaar en spelers die echt wat toevoegen onhaalbaar
Anita hadden ze echt wel kunnen houden als ze hem eerder op de goede plek zette en hem aanvoerder hadden gemaakt ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ojee, gaan we hier weer mee beginnen. Je gaat straks zeker vertellen dat als ze Eriksen toen en toen een aanbieding hadden gedaan dat hij hier nog zou zijn?
Gewoon langere contracten aanbieden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita, Vertonghen, van der Wiel en Alderweireld ook. Ajax kan dat geld niet laten lopen.
Natuurlijk niet, wees niet zo naïefquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Anita hadden ze echt wel kunnen houden als ze hem eerder op de goede plek zette en hem aanvoerder hadden gemaakt ofzo.
Gewoon jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon langere contracten aanbieden.
Als ze 18 zijn zullen ze eerder ja zeggen tegen een 4 a 5 jarig contract ja.quote:
Contracten aanbieden op de juiste momenten. Beter managen. Dan had het echt wel gelukt hoor.quote:
Het hele idee ook bij velen dat deze successen er voor zouden moeten zorgen dat er een gat komt met de concurrentie. Zijn er voorbeelden van ergens anders? Volgens mij wordt het juist steeds moeilijker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als en ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Anita hadden ze echt wel kunnen houden als ze hem eerder op de goede plek zette en hem aanvoerder hadden gemaakt ofzo.
Waar baseer je dat op dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze 18 zijn zullen ze eerder ja zeggen tegen een 4 a 5 jarig contract ja.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contracten aanbieden op de juiste momenten. Beter managen. Dan had het echt wel gelukt hoor.
Hoe vaak verander jij van mening?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel kundigheid in dit topic. We kunnen stellen dat het TH flut is, de verwachtingen terecht hoog zijn.
ANTI TH
ANTI TH
100% ANTI TH
ah joh gewoon oprotte met die de boer en cruijff toch!!!1 rik van den boog en steven ten have terughalen, dat waren mensen met een hart voor ajax!!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel kundigheid in dit topic. We kunnen stellen dat het TH flut is, de verwachtingen terecht hoog zijn.
ANTI TH
ANTI TH
100% ANTI TH
Hij kijkt gewoon wat de mening van iedereen is op dat moment en kiest dat wiel. Stijn is eigenlijk ons eigen Scholletjequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe vaak verander jij van mening?ongelofelijk
nee want het gaat nog altijd om de eurootjes, ik gun het huidige management wel de tijd om het op hun manier op te lossen, dan zou het over een jaar of 2-3 weer omhoog moeten gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contracten aanbieden op de juiste momenten. Beter managen. Dan had het echt wel gelukt hoor.
Maar als een Anita nog 2 seizoenen bij Ajax had kunnen spelen op het middenveld had hij daarna misschien een stap kunnen maken naar een echte topclub. Maar dat is gewoon een kwestie van overtuigen. En bij Newcastle zal hij toch geen 4 miljoen verdienen ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want het gaat nog altijd om de eurootjes, ik gun het huidige management wel de tijd om het op hun manier op te lossen, dan zou het over een jaar of 2-3 weer omhoog moeten gaan
Rond de 2 miljoen dacht ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als een Anita nog 2 seizoenen bij Ajax had kunnen spelen op het middenveld had hij daarna misschien een stap kunnen maken naar een echte topclub. Maar dat is gewoon een kwestie van overtuigen. En bij Newcastle zal hij toch geen 4 miljoen verdienen ofzo?
Bij Ajax had hij 1,1 miljoen kunnen verdienen met een verbeterd contract. En als hij dan goed had gespeeld had hij altijd nog naar een echte topclub kunnen gaan. Het had echt wel gekund hoor.quote:
Mits ze geen Raiola als zaakwaarnemer hebben zullen spelers van die leeftijd nou eenmaal eerder geneigd zijn een langjarig contract te tekenen door hun onwetendheid.quote:
De helft wel en dat is hij ook niet waard voor een clubs als Ajax, want dan moet je andere spelers ook weer op gaan schalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als een Anita nog 2 seizoenen bij Ajax had kunnen spelen op het middenveld had hij daarna misschien een stap kunnen maken naar een echte topclub. Maar dat is gewoon een kwestie van overtuigen. En bij Newcastle zal hij toch geen 4 miljoen verdienen ofzo?
Anita naar een topclub?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax had hij 1,1 miljoen kunnen verdienen met een verbeterd contract. En als hij dan goed had gespeeld had hij altijd nog naar een echte topclub kunnen gaan. Het had echt wel gekund hoor.
neequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax had hij 1,1 miljoen kunnen verdienen met een verbeterd contract. En als hij dan goed had gespeeld had hij altijd nog naar een echte topclub kunnen gaan. Het had echt wel gekund hoor.
Hij is zelf rond de tijd van vertrek overgestapt naar Raiola. Dan kan je zeggen wat je wil maar dan wilde hij al niets anders dan vertrekken. Want Raiola weet je altijd goed onder te brengen en tegen een zeer goed salaris.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mits ze geen Raiola als zaakwaarnemer hebben zullen spelers van die leeftijd nou eenmaal eerder geneigd zijn een langjarig contract te tekenen door hun onwetendheid.
Gewoon salarisplafond houden natuurlijk, maar hem daarin wel als grootverdiener schalen. Wat hij niet was. Wat dus ook een kwestie van waardering was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
De helft wel en dat is hij ook niet waard voor een clubs als Ajax, want dan moet je andere spelers ook weer op gaan schalen.
Ik kan niet wachten op VI morgenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:08 schreef Heeinz het volgende:
PEC staat nu ook nog achter![]()
![]()
![]()
![]()
What the fuck is dit voor speelronde/competitie
PEC is ook PEC..quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:08 schreef Heeinz het volgende:
PEC staat nu ook nog achter![]()
![]()
![]()
![]()
What the fuck is dit voor speelronde/competitie
Wie is er te gast dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op VI morgen. Jammer dat Kieft er niet zit
Kom op man, Huppertsquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Die Hupperts bevalt me trouwens wel, speler met flair en kan een tegenstander passeren. En dat is niet (alleen) op basis van vandaag.
Een van de weinigen spelers in de Eredivisie die een toevoeging voor Ajax zou zijn. Zeker met die matige buitenspelers die we nu hebben.
Nu draaf je een beetje door.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Die Hupperts bevalt me trouwens wel, speler met flair en kan een tegenstander passeren. En dat is niet (alleen) op basis van vandaag.
Een van de weinigen spelers in de Eredivisie die een toevoeging voor Ajax zou zijn. Zeker met die matige buitenspelers die we nu hebben.
Mwah, is een van de weinigen met flair en een actie als buitenspeler zijnde. Geen topper misschien maar hij valt me wel op.quote:
Ik ken hem niet eensquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Zo laag zijn we dus gekomen, dat we hupperts als een versterking zien..
Ja daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, is een van de weinigen met flair en een actie als buitenspeler zijnde. Geen topper misschien maar hij valt me wel op.
Is de enige speler bij Roda waar potentie in zit. Verder zie ik geen enkele buitenspeler in Nederland waar je wat aan hebt bij Ajax (buiten de spelers van PSV, Fey en Tadic).quote:
ik hoop er ook al ruim een jaar op, tweede limburger bij Ajax,moet niet gekker wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Na Willy of bedoel je iemand anders?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop er ook al ruim een jaar op, tweede limburger bij Ajax,moet niet gekker worden
Hoesenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na Willy of bedoel je iemand anders?
Moet wel wel snel verbeteren, ik vind het wel heel armoedig en heb ik gisteren niet eens gezien.quote:
je kan moeilijk nog 5 jaar wachten tot hij een redelijk niveau heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja, vraag me af of die er volgend seizoen nog bij is
Ja dat dacht ik de voorgaande transferperiodes ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Een buitenspeler zal er vast wel komen.
Denk je dat hij daar de kracht al voor heeft, vind het niet zo slecht hem op een buitenplekquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:48 schreef j0rdiiii het volgende:
En tegen de amateurs hoop ik toch een keer op Lobotka en Bazoer mag ook wel debuteren.
Andersen middenveld.
Eriksen heeft ook erg weinig kracht hoor. Kan geen kwaad om het te proberen, toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar de kracht al voor heeft, vind het niet zo slecht hem op een buitenplek
Daar verkijk je je echt op, Eriksen heeft en had wel degelijk krachtquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eriksen heeft ook erg weinig kracht hoor. Kan geen kwaad om het te proberen, toch?
Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens. Dat was juist waar ik me ongelooflijk aan ergerde bij hem, ging geen duel aan, geen venijn, gewoon angstig. Andersen is ook nog 1,84, dus dan hebben we nog wat lengte erbij op het middenveld. Nou weet ik niet of hij goed kan koppen, maar toch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar verkijk je je echt op, Eriksen heeft en had wel degelijk kracht
Ja echt ongelooflijk, als dit zo blijft en PEC blijft ook hetzelfde, kan Groningen koploper worden..quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
geweldig weekend tot nu toe. Gewoon inlopen op alle concurrenten
Je zou ze eens naast elkaar moeten zien, Eriksen is 2 keer zo breedquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens. Dat was juist waar ik me ongelooflijk aan ergerde bij hem, ging geen duel aan, geen venijn, gewoon angstig. Andersen is ook nog 1,84, dus dan hebben we nog wat lengte erbij op het middenveld. Nou weet ik niet of hij goed kan koppen, maar toch.
Of Vitesse als die winnen. Gelijkspelletje daar zou het beste zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk, als dit zo blijft en PEC blijft ook hetzelfde, kan Groningen koploper worden..
Dan had Chrissie is een keer een duel aan moeten gaan, want dat zag ik hem zelden tot nooit doen. En zoveel zegt het niet hoe breed iemand is, kijk naar Duarte. Lekker fel spelertje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou ze eens naast elkaar moeten zien, Eriksen is 2 keer zo breed
Die heeft wel body, dat heb je op het middenveld gewoon nodig inclusief conditie, ik denk dat Andersen technisch goed genoeg is maar nog wel de kracht mist voor het middenveld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan had Chrissie is een keer een duel aan moeten gaan, want dat zag ik hem zelden tot nooit doen. En zoveel zegt het niet hoe breed iemand is, kijk naar Duarte. Lekker fel spelertje.
Ik stel voor dat we een mail sturen naar Frank waarin we hem vertellen dat hij met Andersen hetzelfde moet doen als met Hoesen vorig seizoen. Veel sterker teruggekomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft wel body, dat heb je op het middenveld gewoon nodig inclusief conditie, ik denk dat Andersen technisch goed genoeg is maar nog wel de kracht mist voor het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |