Staan 2-1 achterquote:
Wat maakt dat verder uit, is toch ongelofelijk als je zelf als een dweil speelt dat je toch nog op 2 concurrenten inloopt.quote:
Blijft wel een spannende competitie zo? Misschien wel leuker dan een kampioen in februari?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat verder uit, is toch ongelofelijk als je zelf als een dweil speelt dat je toch nog op 2 concurrenten inloopt.
Ajax had eigenlijk toch veel verder moeten uitlopen op de concurrentie na al die kampioenschappenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt dat verder uit, is toch ongelofelijk als je zelf als een dweil speelt dat je toch nog op 2 concurrenten inloopt.
Uitlooptquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is Zwollequote:
Probleem is het niveau, als je hier niet met kop en schouders bovenuit steekt heb je in Europa helemaal niets te zoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef DenXD het volgende:
[..]
Blijft wel een spannende competitie zo? Misschien wel leuker dan een kampioen in februari?
een kampioenschap is geen garantie voor een volgend kampioenschapquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had eigenlijk toch veel verder moeten uitlopen op de concurrentie na al die kampioenschappen
Dit. Iedereen gaat er van uit dat Ajax wel eventjes na de winter weer een serie van 10 wedstrijden wint. Dat moet ik nog maar eens zien....quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
een kampioenschap is geen garantie voor een volgend kampioenschap
Zeg ik nergens. Maar je had in elk geval meer moeite kunnen doen om je beste spelers te houden en betere gerichte versterkingen moeten doen. Die iets toevoegen dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
een kampioenschap is geen garantie voor een volgend kampioenschap
We stonden gelijk met PSV, Twente 1 punt daar bovenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente en PSV stonden toch boven Ajax?
Nouja, in doelsaldo. We hebben beide een beetje gelijk. Vind ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente en PSV stonden toch boven Ajax?
Dat moet wel kunnen, Eriksen bleek onhoudbaar en spelers die echt wat toevoegen onhaalbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg ik nergens. Maar je had in elk geval meer moeite kunnen doen om je beste spelers te houden en betere gerichte versterkingen moeten doen. Die iets toevoegen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |