Wachten op de jeugd...ja want je hebt de zekerheid dat een 18-jarige het beter doet, laat staan dat hij überhaupt het niveau heeft. Alles op de jeugd gooien zonder goede spelers met wat ervaring heeft geen zin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax heeft hier al op ingekocht: Duarte, Schone, Serero. Zie niet in waarom iemand die we voor een miljoen of 5 het wel gaat brengen.
Wachten op jeugd dat het is devies.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eriksen deed het bij tottenham prima zonder de jong, geen idee hoe het daar op het moment gaat.
Ongetwijfeld op de training, en tegen AZ van richting veranderd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom neemt de Jong ook die vrije trappen, is er ooit eentje bij hem ingegaan?
je hebt gewoon niet zo veel goede lopende spelers. de jong zijn rol was precies wat Eriksen nodig had.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die de Jong echt belangrijker vonden dan Eriksen snappen er echt HE-LE-MAAL niks van.
Daarom dat klopte gewoon goed en nu klopt er weinigquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet zo veel goede lopende spelers. de jong zijn rol was precies wat Eriksen nodig had.
Depay zal in de 93e minuut de winnende wel maken ben ik bang. Wij missen echt een speler die een actie kan makenquote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Depay zal in de 93e minuut de winnende wel maken ben ik bang. Wij missen echt een speler die een actie kan maken![]()
Hij niet iigquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Depay zal in de 93e minuut de winnende wel maken ben ik bang. Wij missen echt een speler die een actie kan maken![]()
Denk het ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
De Jong loopt meestal niet diep, hij staat meestal al veel te diep. Daardoor moet de andere half zich echt de pleuris lopen om al het werk op te knappen en als enige aanspeelbaar te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet zo veel goede lopende spelers. de jong zijn rol was precies wat Eriksen nodig had.
Heb je hem weer hoor, nee De Jong had geen enkel aandeel in de afgelopen 3 kampioenschappen, we zijn het geworden ondanks hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong loopt meestal niet diep, hij staat meestal al veel te diep. Daardoor moet de andere half zich echt de pleuris lopen om al het werk op te knappen en als enige aanspeelbaar te zijn.
Als de Jong alleen de voortrekkersrol kan pakken als hij goed speelt kunnen we er lang wachten. Het was gisteren niet veel anders met Siem dan welke wedstrijd dan ook dit seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef Pedroso het volgende:
Nu kan De Jong er opeens helemaal niets vanWas gisteren dramatisch en het is duidelijk dat ie nog niet op niveau is.
Maar met een goede De Jong win je wedstrijden, hij is een van de weinige spelers die een voortrekkersrol kan vervullen en wedstrijden voor je kan winnen. Dat komt wel weer, ben ik niet bang voor.
Wat niet komt is de doorbraak van zgn toptalent Fischer. Het blijkt een dravertje te zijn met oogkleppen. Voorlopig maar even banken of liever nog naar Jong Ajax.
Dat zijn zij toch ook niet, heeft gewoon met vorm van de dag te maken en er zijn er nu een stuk of 10 van de 11 die de vorm niet hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. In dat geval missen wij echte klootzakken
![]()
De Jong was op zijn best in de spits ja. Toen was hij van waarde voor het kampioenschap ja. Voor de rest wordt zijn rol op het middenveld schromelijk overschat hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je hem weer hoor, nee De Jong had geen enkel aandeel in de afgelopen 3 kampioenschappen, we zijn het geworden ondanks hem.
Dat hij nu als een krant speelt ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |