Nopequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:22 schreef stoeltafel het volgende:
Waren er gisteren uitgespeelde kansen?
maar o wee als je hier postte dat Eriksen een belangrijke speler is/was dan De Jongquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jou heel slecht meneer de aanvoerder.
Ajax heeft hier al op ingekocht: Duarte, Schone, Serero. Zie niet in waarom iemand die we voor een miljoen of 5 het wel gaat brengen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef Stiggie het volgende:
Je merkt nu wel hoe afhankelijk de Jong van Eriksen was. En je merkt dat Duarte er niet is.
Er moet in de winterstop wel 1 speler minimaal worden gehaald voor creativiteit en wat extra's. Dit is te licht, zelfs voor Nederland. Siggy is ook niet goed genoeg. Als we soms blij zijn met de creabea acties van Serero moet toch wel wat alarmbellen doen rinkelen
Die laatste 2 gaan het niet redden . Martin van Geel tijdperk en allesquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax heeft hier al op ingekocht: Duarte, Schone, Serero. Zie niet in waarom iemand die we voor een miljoen of 5 het wel gaat brengen.
Wachten op jeugd dat het is devies.
Ik wou net zeggen, wat moet het fijn zijn als je spits in stelling wordt gebracht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al meer uitgespeelde kansen dan gisteren
Morgen vraagt die IJslander nog een transfer naar Pisvee aanquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wat moet het fijn zijn als je spits in stelling wordt gebracht.
Zou het niet eens slecht doen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen vraagt die IJslander nog een transfer naar Pisvee aan
Met Depay en Bakkali krijgt hij nog minder ballen dan bij ons johquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou het niet eens slecht doen denk ik.
Bojan in de spits
Dit seizoen Matavz niet echt nee, maar hij heeft wel altijd aardig wat kansen. Als je dat vergelijkt met Sigi..quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met Depay en Bakkali krijgt hij nog minder ballen dan bij ons johMatavz heeft net pas zijn tweede gemaakt
Dat was wel wederzijds, Eriksen was zonder De Jong ook een stuk minder maar in de basis uiteraard wel de betere van de 2.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef Stiggie het volgende:
Je merkt nu wel hoe afhankelijk de Jong van Eriksen was. En je merkt dat Duarte er niet is.
Er moet in de winterstop wel 1 speler minimaal worden gehaald voor creativiteit en wat extra's. Dit is te licht, zelfs voor Nederland. Siggy is ook niet goed genoeg. Als we soms blij zijn met de creabea acties van Serero moet toch wel wat alarmbellen doen rinkelen
Vorig seizoen lieten we het wel zien toen het echt moest.. Waarom volgende week niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:04 schreef danos het volgende:
Geen buitenspelers, Siggie en De Jong die dicht bij elkaar staan dus meer de boel dicht lopen, traptechniek van Fischer, Blind centraal gebrekkig, Anderson onzichtbaar......wordt genieten de komende wedstrijden.
Mensen die de Jong echt belangrijker vonden dan Eriksen snappen er echt HE-LE-MAAL niks van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar o wee als je hier postte dat Eriksen een belangrijke speler is/was dan De Jong![]()
Die kans met Sightorsson en De Jong zei alles over onze aanvallende as. Sightorsson neemt de bal beroerd aan, legt de bal beroerd terug en De Jong schiet hem beroerd in.
Eriksen deed het bij tottenham prima zonder de jong, geen idee hoe het daar op het moment gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was wel wederzijds, Eriksen was zonder De Jong ook een stuk minder maar in de basis uiteraard wel de betere van de 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |