Serero ging ook nog een kopduel met hem aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als die Beauguel in de spits bij RKC. Lag op de grond van het lachen toen ik hem naast thulani zag staan![]()
Thulani naast Samaras was ook wel grappig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als die Beauguel in de spits bij RKC. Lag op de grond van het lachen toen ik hem naast thulani zag staan![]()
Ah, ik dacht al dat je onder de brug je kontje ging verkopen..quote:
Nee, mijn techniek is ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom ben ik ook verdediger. Over verdedigers gesproken, over ons centrale duo ben ik wel heel erg tevreden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een bal aannemen dan Kolbeinn? Solliciteer even bij Ajax dan.
Dat heb ik gemist, zat in Barcelona.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thulani naast Samaras was ook wel grappig.
Zo ongeveer het enige dat redelijk staat ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, mijn techniek is ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom ben ik ook verdediger. Over verdedigers gesproken, over ons centrale duo ben ik wel heel erg tevreden.
Misschien kan je nog rechtsback spelen. Daar staat nu een prutser.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, mijn techniek is ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom ben ik ook verdediger. Over verdedigers gesproken, over ons centrale duo ben ik wel heel erg tevreden.
Het meest grappige was nog dat Serero gewoon de bal van hem afpakte, iets wat zijn aanvoerder, de fysiek sterke leider Siem de Jong geen enkele keer lukte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thulani naast Samaras was ook wel grappig.
je ziet nu al dat die gravenberch 10x breder is dan die feyenoorderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeten Veltman en Denswil eruit komen te zien.
Veltman doet het beter dan ik verwacht had. Is lekker fel, zit er kort op. Denswil sowieso al wel tevreden over (ondanks slippertjes tegen Celtic). Allebij ook lekker rustig aan de bal (af en toe nog iets te)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zelfs ik kan de bal afpakken van Samaras denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het meest grappige was nog dat Serero gewoon de bal van hem afpakte, iets wat zijn aanvoerder, de fysiek sterke leider Siem de Jong geen enkele keer lukte.
Ja prima, Denswil is op de goede weg. Als deze gozer nou even wat slimmer en beter wordt kan hij over een tijdje prima centraal spelen in Ajax 1.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan als VM ook wel van toegevoegde waarde zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
Fysiek is alleen belangrijk als centrale verdediger of spits naar mijn mening.
dat speelt hij al 2 maandenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef GwaiLow het volgende:
Als deze gozer nou even wat slimmer en beter wordt kan hij over een tijdje prima centraal spelen in Ajax 1.
Veltman en Denswil hebben tien keer meer talent dan die Gravenberch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Fysiek is misschien ook verkeerd woord. Spelers moeten gewoon atletisch zijn (zoals Ronaldo) relatief lang, afgetraind, sterk en goede snelheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
Met fysiek denkt iedereen ook altijd meteen "kast zijn". Maar het gaat ook om kracht en wat extra spiermassa. Hoeft niet meteen kast te zijn, gewoon wat meer spiermassa bij je benen en goed leren hoe je je lichaamsmassa in duel gebruikt en je bent al fysiek sterker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
gewoon met je voedingsdagboek langsgaan bij frankie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Al vind ik wel dat de stokjes wel echt moeten aankomen.
Sowieso kan er fysiek wel wat beter getraind worden in Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Precies, en als het niet lukt door krachttraining te doen. Dan maar lekker elke dag een paar goede vette happen eten. Je moet in ieder geval zorgen dat je niet zomaar even omgeblazen wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ja, daarom spelen ze bij Borussia Dortmund en niet bij Ajax.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Kijk naar de spelers van Borussia Dortmund, fysiek sterk en ze kunnen voetballen.
Altijd schrikbarend hoe snel spelers sterker worden wanneer ze eenmaal in het buitenland spelen. Dat is gewoon een extra 10% die je erbij krijgtquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso kan er fysiek wel wat beter getraind worden in Nederland.
suarez is echt een kastquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd schrikbarend hoe snel spelers sterker worden wanneer ze eenmaal in het buitenland spelen. Dat is gewoon een extra 10% die je erbij krijgt
Het lukt bij Basel ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom spelen ze bij Borussia Dortmund en niet bij Ajax.
Was vandaag weer beestquote:
Dat is geen reden om onze spelers niet fysiek sterker te maken, iedereen denkt meteen dat het ten koste van mobiliteit gaat, maar dat is echt bullshit, dat is pas wanneer je te veel pure krachttraining doet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarom spelen ze bij Borussia Dortmund en niet bij Ajax.
Het is ook niet onmogelijk, maar dat hoeft niet per se met fysieke spelers. Eriksen was dat ook niet.quote:
Eriksen is behoorlijk afgetraind. Het is gewoon belangrijk om fysiek op de top van je kunnen te zittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook niet onmogelijk, maar dat hoeft niet per se met fysieke spelers. Eriksen was dat ook niet.
En ik ben er van overtuigd dat we op de juiste weg zijn. We zijn er gewoon nog niet en we zitten nu in een lastige fase.
Dat is het hem nou, niemand is van nature echt gespierd enz. Als hij gewoon wat meer krachttraining doet icm met wat hij nu doet en wat meer eet dan gaat hij conditoneel niet naar achter, wordt waars zelfs sneller en kan mensen makkelijker wegzetten, erg handig als verdediger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
Als je het fysiek niet hebt moet je slim zijn, dat is een pluspunt van Veltman, hij is geen beer maar zit er altijd slim tussen. Anita had dat ook, maar op een andere positie.
C. Ronaldo is een goed voorbeeld van hoe je spel grote stappen kan zetten als je fysiek ook aan je top zit. Extreem voorbeeld natuurlijk, dat welquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het hem nou, niemand is van nature echt gespierd enz. Als hij gewoon wat meer krachttraining doet icm met wat hij nu doet en wat meer eet dan gaat hij conditoneel niet naar achter, wordt waars zelfs sneller en kan mensen makkelijker wegzetten, erg handig als verdediger.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is geen reden om onze spelers niet fysiek sterker te maken, iedereen denkt meteen dat het ten koste van mobiliteit gaat, maar dat is echt bullshit, dat is pas wanneer je te veel pure krachttraining doet.
Leuke verhalen allemaal, ware het niet dat dit totaal niet belangrijk is momenteel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Het is zoveel makkelijk voor Veltman om iemand weg te zetten als hij wat sterker en zwaarder zou zijn zonder dat het ten koste gaat van voetballend vermogen.
Veltman is daar allang mee bezig. Jeugdspelers krijgen in de laatste fase ook persoonlijke programma's daarvoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is het hem nou, niemand is van nature echt gespierd enz. Als hij gewoon wat meer krachttraining doet icm met wat hij nu doet en wat meer eet dan gaat hij conditoneel niet naar achter, wordt waars zelfs sneller en kan mensen makkelijker wegzetten, erg handig als verdediger.
Ja helpt veel...quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Leuke verhalen allemaal, ware het niet dat dit totaal niet belangrijk is momenteel.
[..]
Veltman is daar allang mee bezig. Jeugdspelers krijgen in de laatste fase ook persoonlijke programma's daarvoor.
Dat dus. Smoofie raaskalt weer eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ons probleem ligt totaal niet bij een gebrek aan 'fysiek'. Gewoon falende buitenspelers en gebrek aan kwaliteit.
Als je op deze manier verder gaat dan zal elke buitenspeler die je haalt nagenoeg hetzelfde vertonen. De keren dat onze buitenspelers 1 op 1 worden gezet in een wedstrijd zijn op één hand te tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ons probleem ligt totaal niet bij een gebrek aan 'fysiek'. Gewoon falende buitenspelers en gebrek aan kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |