Mwah, zo slecht vond ik hem niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was vandaag echt slecht.
Mijn bouw is net zo erg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op mijn bouw dan![]()
Dan moet je je kapotschamen als topsporter
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Van Rhijn mist gewoon mentaliteit kwaliteit...jongen staat altijd als een downie op het veld. Ligeon gewoon vaste basisplaats.
Vergeleken met zijn vorige wedstrijden wel. Verspeelde veel ballen. Zal Litmanen zo wel weer komen dat dit zijn normale niveau isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht vond ik hem niet.
Ik ga straks maar 'ns de stad in. Mijn maandproject afsluiten met betrekking tot de zwervers. Zaaddodend, slaapverwekkend en effectief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Dven het volgende:
Maar een slaappilletje erin gooien. Kijken of ik dan nog een beetje wakker word van die wedstrijd
Watquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks maar 'ns de stad in. Mijn maandproject afsluiten met betrekking tot de zwervers. Zaaddodend, slaapverwekkend en effectief.
Jij gaat elke zwerver in de stad een koekje brengen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks maar 'ns de stad in. Mijn maandproject afsluiten met betrekking tot de zwervers. Zaaddodend, slaapverwekkend en effectief.
Of ze moeten jou hun wondermiddel geven. Dan heb je een grote kast op het veld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voetballers zouden mijn bouw moeten hebben.
1.70m en 134 kg is niet echt geschikt hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij net zo gebouwd als Thulani?quote:
Ik ben 2.04 m. Beat that. /offtopic.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben gebouwd door God.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij net zo gebouwd als Thulani?
Tja, Thulani is al wat ouder dan ik eigenlijk dacht. Jaar of 23 al he? Dan had hij wel iets sterker moeten zijn. Messi is ook klein en tenger, maar wel vrij sterk.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
1.70m en 134 kg is niet echt geschikt hoor
Normaal gesproken redelijk kopsterk dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben 2.04 m. Beat that. /offtopic.
Kan je beter een bal aannemen dan Kolbeinn? Solliciteer even bij Ajax dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Doet me goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, vond het een leuke zin, kudos.
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ze moeten jou hun wondermiddel geven. Dan heb je een grote kast op het veld.
Iedereen die jou tegenkomt op straat: kijk dat is die smoofie, grote kast man.
Het is peter crouch dames en heren...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als die Beauguel in de spits bij RKC. Lag op de grond van het lachen toen ik hem naast thulani zag staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter een bal aannemen dan Kolbeinn? Solliciteer even bij Ajax dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |