Ja! Ligt een beetje aan de kleuren maar denk het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:33 schreef As1981 het volgende:
Oh en omslagdoeken en een wiedeken. Ook tegen verzendkosten.
Maak als de kinderen op bed liggen wel even een foto.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja! Ligt een beetje aan de kleuren maar denk het wel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja! Ligt een beetje aan de kleuren maar denk het wel.
In welke staat is de sterilisator (oud model)? Heb je daar ook nog een foto van?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef As1981 het volgende:
Verder heb ik ook nog een advent magnetronsterilisator die weg mag tegen verzendkosten of ophalen in Ridderkerk.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:53 schreef PureEvil het volgende:
Iemand interesse in meidenkleding tot maat 86?
Ik heb vooral veel in maat 80
Hier nog een keer de jongenskleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7SMJTBH7
o.a. babykleding,
2 winterjassen maat 86/92
Alles wat er tussenin zit
en nieuwe longsleeve maat 146
Meisjeskleding tot maat 74, 80 en 86 moet ik nog op de foto zetten:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UB6MTLOP
Sorry is al vergeven ondertussen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
In welke staat is de sterilisator (oud model)? Heb je daar ook nog een foto van?
Ik heb nog wel een oud model Avent sterilisator als je wilt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
In welke staat is de sterilisator (oud model)? Heb je daar ook nog een foto van?
Die broeken zijn 'merkloos' volgens mij. Ik kan zo even kijken voor je boven. Bovenste foto is Maat 164,176,182 ongeveer. (heb 3 broeken)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat en merk?
[ afbeelding ]
Maat en merk?
[ afbeelding ]
Prijs?
[ afbeelding ]
Afmetingen en prijs?
Oh, das allemaal veel te grootquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Die broeken zijn 'merkloos' volgens mij. Ik kan zo even kijken voor je boven. Bovenste foto is Maat 164,176,182 ongeveer. (heb 3 broeken)
die van de 2e foto is ongeveer maat 158.
Als je wilt kan ik ze wel ff opmeten.
Trui 1,50
en dekbedovertrek is normale 1 persoons maat. 5,-
Hoeveel wil je voor de jumpsuit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb nog winter slaapzakken.
Hema, wit met mouwen 86/104
Jollein, grijs met wit zonder mouwen 90 cm
Jumpsuit maat 92, groen met bruine bies en nijlpaardjes print.
Zal even een foto maken
Graag pm bij interesse
Nog guldenpostzegels liggen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:44 schreef bellelena het volgende:
T/m donderdag kan ik hem gratis verzenden!
Wat wil je voor die twee jurkjes hebben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef Cathmar het volgende:
Babymeisjes spulletjes.
Bij interesse graag PM
Nieuwe slofjes, Roosjes. Zoolmaat 14 cm.
[ link | afbeelding ]
Maat 68, Moodstreet
[ link | afbeelding ]
Maat 68, Moodstreet
[ link | afbeelding ]
Skipak H&M maat 86
[ link | afbeelding ]
Ik denk niet dat ik daar een foto van heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef hilliebillie het volgende:
Wat vraag je voor het moodstreet rokje? En heb je misschien een 'aanfoto'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nauwelijks gebruikt, heeft in onze inloopkast gestaan en is alleen als kleding- / luieropslag gebruikt. Commodeplank zit nog in de verpakking.
Als Hilliebillie het rokje niet wil, dan wil ik wel!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar een foto van heb.
Ik heb hier nog wat andere foto's staan en andere spulletjes. Bijvoorbeeld nog een kidscase jurkje.
http://s1248.photobucket.com/user/cathmar/library/Kleertjes
Wat mij betreft mag jij hem hebben, ben te erg in twijfel namelijk, en jij niet zo te zienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:06 schreef bellelena het volgende:
[..]
Als Hilliebillie het rokje niet wil, dan wil ik wel!
Ik kan hem miss wel gebeuiken ik trek tijdelijk bij mam in. Wil je hem even vasthouden? Ik word zo opgehaald zal het vanavond even bespreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat had er nog wel bijgekund ja ... Tilburg.
Je inbox is vol
Prima, laat maar weten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik kan hem miss wel gebeuiken ik trek tijdelijk bij mam in. Wil je hem even vasthouden? Ik word zo opgehaald zal het vanavond even bespreken.
Dankjewel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij hem hebben, ben te erg in twijfel namelijk, en jij niet zo te zien
Ik kwam deze foto van de drager nog tegen. Hier was Chris 2 jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef Deepfreeze het volgende:
We zijn de zolder aan het opruimen, dus wat dingen op marktplaats gezet:
Kinderwagen compleet: http://www.marktplaats.nl(...)speedi-sx-groen.html
Loopbakfiets:
http://www.marktplaats.nl(...)ets-stoer-model.html
Babydrager
http://www.marktplaats.nl(...)che-baby-drager.html
En man zette een stapel duplo rails en treinen erop.
weg
We gaan morgen e en kijken of het gaat passen. Dus laat het je weten :-)quote:
Heb je deze nog, belle?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:44 schreef bellelena het volgende:
Hoi hoi,
Ik heb hier een gloednieuwe, nog nooit gebruikte en nog nooit gewassen Moby Wrap (rekbare draagdoek voor kleine babytjes) liggen! http://www.mobywrap.com/mw/Home.htm
Ik zou er graag 20 euro voor willen hebben, onderhandelen mag ook!
T/m donderdag kan ik hem gratis verzenden! Ophalen in Alphen aan den Rijn mag natuurlijk ook
In de kleur Moss:
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen. Is een Lindex broekje. Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:17 schreef bodpa09 het volgende:
Twee broeken kan ook geen kwaad, staat die van jou nog online toevallig Kyara?
Ik neem aan dat je ze nu nodig hebt? Dan houdt het helaas op. Kyan draagt die nu zelf. Heb er in de vakantie een hoop gekocht van benneton met 70% korting.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog jongensbroekjes maat 74 liggen die smal vallen bij kont/ pijpen? Of gewoon 68 die heel lang vallen? De meeste merken vallen bij J. als pofbroeken (en da's alleen leuk als ik m ook als Zwarte Piet verkleed)...
Voorkeur voor 'simpele' broeken zonder printjes en zakken overal... Kleur mag wel(groen, of rood, of okergeel
)
Ja hoi! Interesse in alles!quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Is hier nog interesse in (Hema) omslagdoeken?
Onder andere eentje rood met witte stipjes.
Ook heb ik hier nog 2 heel kleine minislaapzakjes (ongeveer 45-50cm) liggen. Mogen weg voor ¤2 ps.
Daarnaast heb ik nog een grijze en een witte Isi mini slaapzak liggen (60cm), gevoerd en met lange mouw. Mogen weg voor ¤7,50 ps.
Bij interesse maak ik foto's.
Top! Ik kijk vanavond pas weer als het spul hier op bed ligtquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan ga ik even foto's maken voor je!
Ik ben ze nu aan het uploadenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Top! Ik kijk vanavond pas weer als het spul hier op bed ligt
Heb een broek gevonden!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:17 schreef bodpa09 het volgende:
Twee broeken kan ook geen kwaad, staat die van jou nog online toevallig Kyara?
Van die roze heb ik er zelf ook een, dus dat komt mooi uit. Slaapzakjes met lange mouw+ de roze omslagdoek dan aub!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het uploaden
De 1e en 2e rij zijn dus 2x dezelfde omslagdoek, 3e rij is er maar 1 van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleine slaapzakjes zijn ook met lange mouw.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Van die roze heb ik er zelf ook een, dus dat komt mooi uit. Slaapzakjes met lange mouw+ de roze omslagdoek dan aub!
Pm je even prijs incl. verzenden enzo?
Mocht ie er binnen een maand/ 6 weken ofzo uitgroeien dan ben ik ook nog geinteresseerd. J. past nu nog zn maat 68 broekjes, maar die worden denk ik wel binnen nu en die tijd te kort... Ik haat hoogwater...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze nu nodig hebt? Dan houdt het helaas op. Kyan draagt die nu zelf. Heb er in de vakantie een hoop gekocht van benneton met 70% korting.
Zijn die onderste 2 zwart/wit of donkerblauw/wit?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Cathmar het volgende:
Kidscase jurkje maat 68
[ link | afbeelding ]
Gaat er nog iemand op vakantie naar de zon?
Korte mouwen shirtjes maat 74
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Donkerblauw. Je weet me te vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zijn die onderste 2 zwart/wit of donkerblauw/wit?
Ik vind ze namelijk ook leuk met een lange mouwen romper eronder.
Ik vrees niet zo snel. Maar ik hou het in de gaten. Je weet het nooit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mocht ie er binnen een maand/ 6 weken ofzo uitgroeien dan ben ik ook nog geinteresseerd. J. past nu nog zn maat 68 broekjes, maar die worden denk ik wel binnen nu en die tijd te kort... Ik haat hoogwater...
Ik heb volgens mij een maat 68 liggen die heel lang valt, bijna maat 80 als ik mij goed herinner. Als ik er vandaag aan toekom duik ik de doos even in.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog jongensbroekjes maat 74 liggen die smal vallen bij kont/ pijpen? Of gewoon 68 die heel lang vallen? De meeste merken vallen bij J. als pofbroeken (en da's alleen leuk als ik m ook als Zwarte Piet verkleed)...
Voorkeur voor 'simpele' broeken zonder printjes en zakken overal... Kleur mag wel(groen, of rood, of okergeel
)
Graagquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een maat 68 liggen die heel lang valt, bijna maat 80 als ik mij goed herinner. Als ik er vandaag aan toekom duik ik de doos even in.
de maat 68 kon ik niet meer vinden. Is waarschijnlijk al richting iemand anders verdwenen met de maat 80 mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Graag. Kun je een fotootje maken?
Thanks voor de foto's, en jammer van de 68. Denk dat de broekjes op de foto 'm namelijk echt veel te wijd zullen zijnquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
de maat 68 kon ik niet meer vinden. Is waarschijnlijk al richting iemand anders verdwenen met de maat 80 mee.
Ik heb dit nog in maat 74:
[ afbeelding ]
En dit in maat 80
[ afbeelding ]
Die is leuk. Maar staat ean dan ook niet gok ik. Die is 90 cm en smal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb dit jurkje van Kik kid liggen maar hij staat O. niet leuk
Hij is maat 98, maar valt lang en smal. Met haar nu 102cm vind ik hem nog steeds te lang, maar het bovenlijfje zit nu wel goed. M.i. dus een jurkje voor een echt lange smalle dame!
Nieuw met kaartjes nog.. Alleen gepast..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de taille opmeet wil ik nog wel voor je meten hoor. Geen probleemquote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Thanks voor de foto's, en jammer van de 68. Denk dat de broekjes op de foto 'm namelijk echt veel te wijd zullen zijn.
Woensdag maar eens naar de stad, kijken wat de HEMA daar heeft, en meteen even langs Zara en Name it. En deze keer niet vergeten een broek die goed zit qua breedte mee te nemen om te vergelijken. T moet alleen langer, want dikker wil ie maar niet echt worden
Kd wat voor maat is dat kikkid jurkje?quote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3HOORDQA
hier ga ik shitloads uploaden
gestreepte smafolk is weg, en t mini kidscasepakje ook
62.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Kd wat voor maat is dat kikkid jurkje?
Hm scheisse.quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
62.
ik heb nog wel grotere liggen.
Ik was er zo blij mee, maar vind Luus geen jurkjeskabouter
kijk morgen ff!quote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hm scheisse.
Liva is wel echt van de jurkjes vind ik. Maar da's vooral omdat de meeste broekjes te wijd of te kort zijn.
Owkeequote:
Haai! Ik wil wel eea. De hema romper met hobbelpaardje, het bijpassende broekje en de twee roze leggings uit mt 50/56.quote:Op zondag 3 november 2013 17:28 schreef danic het volgende:
Zo. Ondanks geen reactie toch alles op de foto gezet.
Bij interesse graag een pm.
En er zitten ook best wat uni kledingstukken tussen, dus jongensmama's, kijk gerust.
Meisjes maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Meisjes maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Meisjes maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Meisjes maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Meisjes maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Oh jij was snel! Heb geedit, ook wat betreft de rompersquote:Op maandag 4 november 2013 06:43 schreef danic het volgende:
Prima! Ze zijn voor jou. Ik moet nu werken maar zal het vanavond bij elkaar zoeken.
Wat betreft die drie rompers....is dat het setje met de grijze en met een bloemetjesromper? Of het setje met een witte met een kindje in een mandje?
Ik hoor wel of je nog meer gevonden hebt in maat 68.
Oh whaha helemaal niet gezien!quote:Op maandag 4 november 2013 06:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh jij was snel! Heb geedit, ook wat betreft de rompers
Nog een edit:
Mt. 74 graag het hemasetje en het losse hema tuniekje. En mt. 80 de hema shirtjes (bruin met bloem en roze met boom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle heeft voorrang bij de La Queue du Chat items.
Cathmar en Kyara bij de Alba en Moonkidsjurkjes.
Ophelia bij het Kidscase jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleertjes maat 68 t/m 86
Niet in Album:
Ik heb ook nog veel rompers met lange mouw in alle kleuren maat 68.
En nog diverse slofjes.
[ Bericht 16% gewijzigd door kleinzusje op 04-11-2013 16:38:09 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Weer wat kleertjes van mijn kind![]()
eerst hier dan op FB of MP
De Alba jurkjes zijn DUUR super mooi, maar staan haar echt niet helaas. Breed model en kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belle heeft voorrang bij de La Queue du Chat items.
Cathmar en Kyara bij de Alba en Moonkidsjurkjes.
Ophelia bij het Kidscase jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleertjes maat 68 t/m 86
Niet in Album:
Ik heb ook nog veel rompers met lange mouw in alle kleuren maat 68.
En nog diverse slofjes.
Ik wil heel graag van je overnemen:
- La Queue du Chat blauw tuniekje 18maanden
- La Queue du Chat tuinbroekje
En rompers, misschien kun je een foto van een hele stapel maken, voor de kleuren? Ik zoek o.a. roze (licht en donker), groen, rood!?
Daar heb je wel gelijk in. Zat ik later ook aan te denken. Volgende keer ga ik dat doenquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef amaranta het volgende:
Niet dat ik interesse heb, maar dat 'die heeft voorrang' verhaal kan toch ook buiten dit topic om? Stuur de betreffende user ff een pm met fotos en als die persoon niet wil dan kunnen ze alsnog hier.
Maar misschien ligt het wel aan mij hoor. Het is weer bijna die tijd van de maand.
Ooh, die zijn geniaal leuk inderdaad! (weer een merk om bij te kwijlen, en bedankt KZquote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik wil heel graag van je overnemen:
- La Queue du Chat blauw tuniekje 18maanden
- La Queue du Chat tuinbroekje
Helaas !quote:Op maandag 4 november 2013 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ooh, die zijn geniaal leuk inderdaad! (weer een merk om bij te kwijlen, en bedankt KZ![]()
)
De KC wordt hem niet (ik heb al een jurkje dat er heel erg op lijkt), maar mocht de Metsolakoper afhaken dan hou ik me aanbevolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de gare foto's, slecht licht en dreumesje in de buurt![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 05-11-2013 16:08:01 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes/Rompers en slofjes toegevoegd. Zie album:
kleertjes van af maat 68 en slofjesIk heb interesse in een paar dingen, maar zit mobiel en kan de DM-knop niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de gare foto's, slecht licht en dreumesje in de buurt![]()
Zou je mij een berichtje kunnen sturen zodat ik kan replyen?
Gevonden ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ik heb interesse in een paar dingen, maar zit mobiel en kan de DM-knop niet vindenZou je mij een berichtje kunnen sturen zodat ik kan replyen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Kleertjes/Rompers en slofjes toegevoegd. Zie album:
kleertjes van af maat 68 en slofjeshaha nep metsola handmade van originele metsola stofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de gare foto's, slecht licht en dreumesje in de buurt![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha nep metsola handmade van originele metsola stof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumpsuit Smafolk 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joggingbroekjes 50/56/62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer broekjes (50-74)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t shirts, ook leuk met een lange mouwen romper 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lindex rompers 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vestjes 50/56/62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positiejurk Queen Mum mt sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 06-11-2013 11:31:59 ]![]()
Ik heb nog een paar van deze:quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef L4cs4p het volgende:
Ik zoek jongens goed aanblijvende winterslofjes ongeveer 12,5 cm. Bruin, navy, zwart, iig zonder bont![]()
Oxxy's misschien? Iemand?
http://www.boumy.eu/collection/boumy-boots/brogues-blue![]()
En ik vond tussen de schone was ook nog deze zipsuit van H&M, maat 68. Hij past niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef mousemicky het volgende:
J.'s kast even opgeruimd, en de dozen met hele kleine kleertjes opgeruimd. Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken! Jongensdingetjes 50-68 en in 50/56/62 ook joggingbroekjes/ jumpsuits, zeker ook geschikt voor meisjes. Reacties mogen in DM/PM.
. Kan al gedragen worden vanaf maat 62! Wil er graag 7,50 voor hebben.
![]()
![]()
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Sintmaartenstokjes? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
MM, dat zijn de lage slofjes, maar ik zoek echt iets hogers en warmers en daar zit allemaal bont op![]()
Cyntiaa, ik vind ze niet zo mooi, sorry![]()
![]()
Vind je deze al te veel bont? Want dat is alleen de voering, en niet een omgeslagen randje...quote:Op woensdag 6 november 2013 18:42 schreef L4cs4p het volgende:
MM, dat zijn de lage slofjes, maar ik zoek echt iets hogers en warmers en daar zit allemaal bont op![]()
Cyntiaa, ik vind ze niet zo mooi, sorry
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/184
Of je moet voor deze gaan, geen heel warme slofjes, wel hoog, maar geen bont:
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/168![]()
Speelgoedwinkel!! Suffiequote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)
Sarcasme. Herken het.![]()
Die eerste vind ik verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 18:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vind je deze al te veel bont? Want dat is alleen de voering, en niet een omgeslagen randje...
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/184
Of je moet voor deze gaan, geen heel warme slofjes, wel hoog, maar geen bont:
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/168Dat randje langs de laars vind ik erg meisjes-achtig
Die tweede vind ik wel leuk, maar dan hoop ik die tweedehands te kunnen kopen![]()
![]()
(Bijna) alle pakjes zijn de deur uit
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Ik wil deze voor mijn jochie, vind dat bont dat wel weer grappig, en wil dat ie warme voeten heeft:quote:Op woensdag 6 november 2013 18:52 schreef L4cs4p het volgende:
[..]
Die eerste vind ik verschrikkelijkDat randje langs de laars vind ik erg meisjes-achtig
Die tweede vind ik wel leuk, maar dan hoop ik die tweedehands te kunnen kopen
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/394
Maar deze vind ik ook wel leuk, baby gympies:
http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/194![]()
Bij de Action idd. Heb ik ze gister gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Op de site van de Albert Heijn staat dat ze ze hebben. Heb ze niet in de winkel gezien, maar ook niet nasr gezocht.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Mooie jumpsuits.
In goede staat, niet in de droger geweest of in aanraking met huisdieren.
Vraagprijs staat vermeld, maar indien je een ander bedrag in gedachten hebt, pm me gerust![]()
Dan komen we er wel uit.
Zara, maat 62.
6,50 euro
HJORTH 68-74 VERKOCHT
10 euro
Hema 56
4,50 euro
Katvig 56
10 euro
JNY design.se 62 VERKOCHT
10 euro
[ Bericht 0% gewijzigd door ymme op 07-11-2013 11:01:17 ]![]()
Bruna! Zitten nog extra gekleurde lampjes in het stokje kwam ik later achter.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)![]()
![]()
Nog maar een keer in de herhaling, want ondergesneeuwd door de Sint Maartenstokjes (die hier niet te koop zijn, wij doen niet aan Sint Maarten).
Ook 2 winterjasjes en 1 warm vest:
KikKid vest mt, 68 (met mijn sloffen er ook op), 7,50
BFC soepel jasje (toch te klein nu) mt. 68, 7.50
Jasje van Little Feet/ moodstreet mt. 68, 6,50
En het H&M sterrenpak mt 68, 7,50(aan-foto op verzoek
)
De rest staat een paar pagina's hiervoor:quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef mousemicky het volgende:
J.'s kast even opgeruimd, en de dozen met hele kleine kleertjes opgeruimd. Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken! Jongensdingetjes 50-68 en in 50/56/62 ook joggingbroekjes/ jumpsuits, zeker ook geschikt voor meisjes. Reacties mogen in DM/PM.
[ Bericht 71% gewijzigd door mousemicky op 07-11-2013 14:46:54 ]![]()
No offence MM, maar kon je je post van gistermiddag niet meer aanpassen dat je het overgrote deel een pagina later nog eens post?![]()
![]()
Sorry, was niet de bedoeling, aanpassen geklikt ipv quote, als t goed is nu aangepast hierboven.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Mineola het volgende:
No offence MM, maar kon je je post van gistermiddag niet meer aanpassen dat je het overgrote deel een pagina later nog eens post?![]()
Action!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
mensen; iemand een tip over waar de sintmaartenstokjes dit jaar te koop zijn? Ben vandaag bij trekpleister, blokker en kruidvat geweest. Iemand al ergens wat gekocht? (anders ga ik wederom voor niets...)![]()
binnen, thnx! ook voor de sokkies! zwart <3quote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
(Bijna) alle pakjes zijn de deur uit![]()
Ik ben op zoek naar effen rompers met lange mouwen in roze en/of paars. Maat 74 of 74/80, liefst Hema of H&M.
Zoek ook nog roze sokken in maat ?? Vanaf 6 maanden?![]()
Ik heb net Draakjes sokken vervangen door grotere! Maat weet ik niet precies, maar deze had ze vanaf vorig augustus/september aan, toen was ze 8 maanden. Zitten ook effen maillots in 74/80 bij volgens mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar effen rompers met lange mouwen in roze en/of paars. Maat 74 of 74/80, liefst Hema of H&M.
Zoek ook nog roze sokken in maat ?? Vanaf 6 maanden?
Ik kan ff een foto maken als je wil?![]()
Hemaquote:
Action waren ze al op
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
binnen, thnx! ook voor de sokkies! zwart <3
NTS: bedankt voor de gratis la stoppers !
Ymme: heb je mijn dm gezien?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:52 schreef ymme het volgende:
Mooie jumpsuits.
In goede staat, niet in de droger geweest of in aanraking met huisdieren.
Vraagprijs staat vermeld, maar indien je een ander bedrag in gedachten hebt, pm me gerust![]()
Dan komen we er wel uit.
Zara, maat 62.
[ link | afbeelding ]
6,50 euro
HJORTH 68-74 VERKOCHT
[ link | afbeelding ]
10 euro
Hema 56
[ link | afbeelding ]
4,50 euro
Katvig 56
[ link | afbeelding ]
10 euro
JNY design.se 62 VERKOCHT
[ link | afbeelding ]
10 euro![]()
Graag! Ik heb op dit moment alleen grijs, blauw en wit qua sokken.....quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb net Draakjes sokken vervangen door grotere! Maat weet ik niet precies, maar deze had ze vanaf vorig augustus/september aan, toen was ze 8 maanden. Zitten ook effen maillots in 74/80 bij volgens mij.
Ik kan ff een foto maken als je wil?
Geen rompers meer liggen?
Kleinzusje, heb jij nog rompers?![]()
ik gok dat ik er nog wel wat rompers heb. vooral hema dan. wordt wel pas na het weekend dat ik kan kijken.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Kyara het volgende:
Zoek ook nog roze sokken in maat ?? Vanaf 6 maanden?![]()
Ja dit is roze, paars, donkerblauw, wit, grijs. Allemaal Hema iig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Graag! Ik heb op dit moment alleen grijs, blauw en wit qua sokken.....
Kleinzusje, heb jij nog rompers?
Voor rompers moet ik even kijken, maar volgens mij heb ik weinig/geen lange mouwen rompers in die maat.
(heb wel over een paar weken 2 identieke winterslaapzakken voor je , Hema, 86-104, met afritsbare mouwen!)
kleinzusje, graag gedaan!!!![]()
Ze zit zelf nog in die maatquote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb 1 romper rozequote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
maat is 86/92 maar hij valt echt zooo klein
maat 80 max**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Is hier interesse in mt 56 meisjesspul? Ik heb jurkjes van Bakkaboe, Beebielove, rokje van Lief!, enz. Als er interesse is, kan ik wat foto's maken.![]()
Kyara zoek je rompers met mouw of zonder? Als je zonder zoekt kun je bij het kruidvat in de uitverkoopbak kijken.. Hier had ik laatst een verpakking van 5 rompers voor 3,50. Meteen maar even in alle maten meegenomen.![]()
![]()
Iemand misschien nog effen korte mouw shirtjes liggen? 110/116 van hema bv?
Ga er anders een paar halen maar dacht wie weet heeft iemand er nog wat liggen en denkt ik wacht wel tot de zomer
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik heb van de week effen t-shirts (wit, grijs, zwart en roze) gekocht bij de Action. Zijn nu al een paar keer gewassen en nog steeds mooi. Zijn goedkoper dan bij de Hema.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand misschien nog effen korte mouw shirtjes liggen? 110/116 van hema bv?
Ga er anders een paar halen maar dacht wie weet heeft iemand er nog wat liggen en denkt ik wacht wel tot de zomerWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Die t-shirts van de Action heb ik denk ook Tally, ze zijn van stretch spul en blijven echt mooi. En ze zijn lekker cheap inderdaad.![]()
Thanks ga ik daar eens kijken! Is ook voor onder enkele zomerhemdjes/jurkjes zodat die dan nog even meekunnen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Lange mouw, echt voor ergens onder als longsleeve.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef hilliebillie het volgende:
Kyara zoek je rompers met mouw of zonder? Als je zonder zoekt kun je bij het kruidvat in de uitverkoopbak kijken.. Hier had ik laatst een verpakking van 5 rompers voor 3,50. Meteen maar even in alle maten meegenomen.
Ik heb genoeg rompers voor ergens onder (die je dus niet ziet) in wit, grijs en blauw![]()
![]()
In de aanbieding
Tiny Love take a long mobiel
vraagprijs ¤15.00
Spijkerjasje, zo goed als nieuw
vraagprijs ¤5.00
woezel en pip speelkleed
vraagprijs ¤10.00
Bright Starts elektrische wipper
vraagprijs ¤30.00
Bobbies Shoes, maat 24
vraagprijs ¤5.00
Bodemverhoger voor in een campingbedje. Wij vonden het ideaal, omdat je dan niet zo'n stuk moet bukken, dus makkelijk over te leggen bv.
vraagprijs ¤7.50
Flesverwarmer voor in de auto (12 volt). 1x gebruikt. Inclusief doos en gebruiksaanwijzing.
vraagprijs ¤5.00![]()
Minikleertjes voor miniprijzen: http://flic.kr/ps/2tQ7WX
Alles in 2009 gekocht. Prijzen excl verzenden, maar ik ben goed in flopfrotten![]()
![]()
Kan ik iemand blij maken met deze muts:![]()
Hij past mijn meisje niet. Dus maatje groter gekocht.
Eerder voor kindjes met maat 68 denk ik (of een klein hoofd).
Hij mag tegen verzendkosten weg. Ligt hier toch maar in de la.
VERGEVEN!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door Animalmix op 11-11-2013 14:08:46 ]![]()
Ok....ik ga het gewoon proberen:
zoals wellicht velen van jullie weten heb ik een geweldige deal met Sonnetje, mijn meisjeskleren gaan richting haar, haar jongenskleren gaan richting mij. Ontzettend fijn niet alles op de foto te hoeven zetten! Jullie voelen em vast al aankomen: ik zit hier dus met dozenvol jongetjeskleren. Veel is van het zoontje van Sonnetje geweest, neem ook altijd veel over van Laziness maar ook nog veelvuldig bijgevuld doordat ik iets leuks zag en het niet kon laten liggen. Jullie kennen denk ik wel de smaak van beide dames, die is best goed ;-) Mijn aanbod:
ik zou pakketten kunnen samenstellen van maat 62, maat 68, maat 74 en maat 80 als mijn zoontje daar helemaal uit is. Er zit veel merkspul tussen, feetje, mini boden, ida t, ralph lauren, z8, lief, ducky beau enz enz maar ook gewoon tof spul van hema en h&m. Laat me weten in welke maat je een doos samengesteld wilt hebben, dan komen we er vast wel uit qua prijs. Ik hoef er absoluut niet de hoofdprijs voor en maak er graag nog iemand blij mee! ( en het ontbreekt me aan tijd en puf alles los op de foto te zetten...)
Reaktie's graag via pm!![]()
Als je 'm nog niet kwijt bent, heb ik wel interesse!quote:Op maandag 11 november 2013 10:16 schreef Animalmix het volgende:
Kan ik iemand blij maken met deze muts:
[ afbeelding ]
Hij past mijn meisje niet. Dus maatje groter gekocht.
Eerder voor kindjes met maat 68 denk ik (of een klein hoofd).
Hij mag tegen verzendkosten weg. Ligt hier toch maar in de la.![]()
Ik heb m ook gekocht voor mijn 4 mnd oude meisje. 2x wezen ruilen en nu de maat 86. En haat hoofd is echt niet groter als gemiddeld![]()
![]()
Hij is helaas voor jou al weg!quote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Als je 'm nog niet kwijt bent, heb ik wel interesse!![]()
Babykleding (vnl. meisjesspul mt 56, als het een andere maat is staat het erbij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positiekleding (mt 38)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja tig ik heb er een beetje veel te veelquote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:
Wup, ik DM je dadelijk even!
Heeft iemand nog hydrofielen ter overname?![]()
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.quote:Op maandag 11 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja tig ik heb er een beetje veel te veel![]()
die heb ik ook vooral en sommige met een printje van beestjes oid.quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.
wonen wij bij elkaar in de buurt?![]()
Ohja en dan gooi ik mijn oproepje ook maar even hier; ik wil straks zo'n yepp voorzitje. Liefst zwart of geel![]()
![]()
Ik heb nog veel witte hydrofielen volgens mij...quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.![]()
![]()
kidscase 68 (valt 62/68) 17,50
Claessens 62
5,-
hele set 50/56 2 legging, kikkidjurkje & muts voor 10,-
jasje DPAM 3 mois
7,00
Kikkid 62 , 5,00
kidscase fijngebreide suit 62
17,501 van mn favo's <3
ik heb ook deze:1x gedragen 4,00 (56)
imps & elfs 62
3,00 (unisex)
kidscase 56, 3,00
nieuw lakentje prenatal (wieg)
5,00
kikkid 62 5,00kikkidmutsjes, samen voor 5,00
62
Holly's 7 euro
aqua met klavertjes
[ Bericht 3% gewijzigd door Kleurdoos op 11-11-2013 21:45:49 ]![]()
nieuwe maken!quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
Potver KD, waarom zet je dit online net nu mijn kind écht uit 62 is!![]()
Ik heb een Hele Hoop witte.quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
Potver KD, waarom zet je dit online net nu mijn kind écht uit 62 is!(alleen zonder dat net)
![]()
Ik heb overigens nog veel meer, maar ben t foto's maken beu. dus mocht iemand specifiek op zoek zijn..![]()
Dat Kik Kid setje...oooh geweldig!
Maar ik weet pas donderdag wat het geslacht is (en ik denk zelf een jongetje haha)“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Oh tof! Heel graag!!quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk t ook, maar wil m evt apart houden voor je?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Heeft er iemand nog strechrompers van de hema liggen? Wit met lange mouwen in maat 62/68.
Liever niet in de droger geweest want dat maakt de mouwen zo raar.
Zoek er meerdere.![]()
Bollo meldt:quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Zou je die zelf niet gebruiken bollo?
Heul Veul als in HEUL Veul. Uit alle hoeken en gaten kwamen hydrofielen aanvliegen.![]()
Ik zal morgen eens voor je kijken. Die dikke van mij zit al in 74quote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand nog strechrompers van de hema liggen? Wit met lange mouwen in maat 62/68.
Liever niet in de droger geweest want dat maakt de mouwen zo raar.
Zoek er meerdere.
Ja de mijne ook qua boven kleding. Maar om de een of andere reden passen de rompers in 62/68 dan nog wel goed.
Heel raar.
Maar ik snap ook niet waarom ik er zo weinig heb. Dacht echt dat ik er meer had van eva....
Maarrr....heel graag dus!![]()
Ik heb een bobike voorzitje te koop. Incl extra montageblok zodat je kan wisselen tussen twee fietsen. Deze alleen dan met een minder hip kussentje.
[ Bericht 46% gewijzigd door laziness op 12-11-2013 11:43:57 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Wat zit er precies allemaal in? Ik zie rompers en broekjes.....ik heb interesse!quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
17delige newbornset 50 50/56 en kleine 62.
10,00 als je t overneemt, flikker ik t pakket vol met nog veeeeeel meer.![]()
veel broekjes, leggings, rompers (je krijgt er nog meer bij dan) overslagvestes (heb nog meer) ook wat sokjes , ook nieuwe spuugdoeken (mijne spuugt niet)![]()
Ik heb er twee. Mijn kleding gaat nooit in de drogerquote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef danic het volgende:
Ja de mijne ook qua boven kleding. Maar om de een of andere reden passen de rompers in 62/68 dan nog wel goed.
Heel raar.
Maar ik snap ook niet waarom ik er zo weinig heb. Dacht echt dat ik er meer had van eva....
Maarrr....heel graag dus!
Ik stuur je wel een prive bericht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
veel broekjes, leggings, rompers (je krijgt er nog meer bij dan) overslagvestes (heb nog meer) ook wat sokjes , ook nieuwe spuugdoeken (mijne spuugt niet)![]()
Laziness, wat mag dat zitje dat kosten en verkoop je misschien ook het extra montagesetje los? (ik moet namelijk nog even uitzoeken of zoiets wel past op mijn moeders e-fiets.![]()
Die wil ik graag van je overnemen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Mijn kleding gaat nooit in de droger
Wat wil je ervoor hebben?![]()
Ik gok dat ik het als één set makkelijker kwijt raak dan een apart blok nog te hebben liggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:25 schreef Sull het volgende:
Laziness, wat mag dat zitje dat kosten en verkoop je misschien ook het extra montagesetje los? (ik moet namelijk nog even uitzoeken of zoiets wel past op mijn moeders e-fiets.
20 euro excl en op te halen in 070 of verzenden.
Kom ook nog wel eens in andere regionen dus dan moet je me even laten weten waar je woont.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ik heb diverse breastflow-flessen en bijbehorende maat 1-2 spenen nog liggen die ik niet meer gebruik. Ook heb ik nog een medela calma fles met spenen.
Mogen weg voor een kleine vergoeding oid.
Iemand?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik heb de mijne zelf vorige week bij de Hema gekocht. Maar als jij daar met jouw dreumes al om vraagt dan vraag ik me af of die niet veel en veel te groot is voor mijn meisjes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef Kwisted het volgende:
Heeft er iemand toevallig een badpakje maat 74/80 liggen?![]()
5 euro doen inclusief verzenden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef danic het volgende:
[..]
Die wil ik graag van je overnemen.
Wat wil je ervoor hebben?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Bijna alles weer compleet voor de uitzet.![]()
Alleen de kinderwagen heb ik vorig jaar weg gedaan. Die had zijn tijd gehad zeg maar.
Dus... ik ben nu op zoek naar kinderwagen met buggy-inzet. Vorige keer had ik een Quinny, die was goed bevallen maar mag ook een ander merk zijn.
Ik woon in het hoge Noorden dus alleen Friesland, Groningen en Drenthe komen in aanmerking voor ophalen.
Budget: 100 euro?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik wacht even af wat de logopedist vanavond adviseert. Heb tot nu toe met beiden nog geen succes geboekt, maar wie weet dat ze toch een van die adviseert. Kom er nog op terug, of het moet zijn dat je ze al verkocht hebt in de tussentijd natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb diverse breastflow-flessen en bijbehorende maat 1-2 spenen nog liggen die ik niet meer gebruik. Ook heb ik nog een medela calma fles met spenen.
Iemand?![]()
![]()
Hier hebben ze alleen zwembroekjes bij de Hema. Bij jullie nog zwempakjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zelf vorige week bij de Hema gekocht. Maar als jij daar met jouw dreumes al om vraagt dan vraag ik me af of die niet veel en veel te groot is voor mijn meisjes.
F is overigens wel echt een tenger ding. Weegt nu net pas 9 kilo..![]()
Kwisted ik heb het badpakje van eva bij de zeeman gekocht. Heb toen maat 80 gekocht terwijl ze 86 droeg. Ze past hem nu nog.
Dus zeeman en dan 1 maat kleiner dan haar kledingmaat.![]()
Ja, hier hadden ze er een heleboelquote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen zwembroekjes bij de Hema. Bij jullie nog zwempakjes?
F is overigens wel echt een tenger ding. Weegt nu net pas 9 kilo..
Net 9 kg.... tja ik denk dat J inmiddels wel 8 kg is dus dat scheelt dan inderdaad maar 1 kg![]()
![]()
lekker bezig- editquote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand?
[ Bericht 6% gewijzigd door Kleurdoos op 13-11-2013 14:33:17 ]![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik. want we moeten alles proberen met onze weigeraar en ik die straks 2 hele dagen cursus heb![]()
Nou, dat is zeker niet altijd hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef danic het volgende:
Kwisted ik heb het badpakje van eva bij de zeeman gekocht. Heb toen maat 80 gekocht terwijl ze 86 droeg. Ze past hem nu nog.
Dus zeeman en dan 1 maat kleiner dan haar kledingmaat.. Ik heb hier een badpakje vd Zeeman in mt 80 en dat paste mijn E toentertijd met maat 74 al haast niet meer... Ik zou dus juist 2 maten groter adviseren
![]()
![]()
![]()
Ik zoek nog steeds die hartjesromper van C&A, wit met rode hartjes en lange mouwen, liefst in maat 86!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Graag! Ik krijg mijn meisje niet aan de fles, misschien isdit nog een optie!quote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand?![]()
Ik heb me een beetje beroerd geformuleerd, maar ik wil juist graag het montageblokje los overnemen. Ik heb namelijk al een zitje en ik heb ff gekeken een tweede zitje voor mijn moeders fiets maar daar moet toch een ander zitje voor gekocht worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het als één set makkelijker kwijt raak dan een apart blok nog te hebben liggen.
20 euro excl en op te halen in 070 of verzenden.
Kom ook nog wel eens in andere regionen dus dan moet je me even laten weten waar je woont.![]()
Oh echt? Nou heeft eva ook wel een kort lojf met lange ledenmaten. Dat moet er ook bij gezegd worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nou, dat is zeker niet altijd hoor. Ik heb hier een badpakje vd Zeeman in mt 80 en dat paste mijn E toentertijd met maat 74 al haast niet meer... Ik zou dus juist 2 maten groter adviseren
![]()
Misschien de rompermaat als leidend houden? Eva past sommige rompers maat 74/80 ook nog![]()
![]()
Die liggen hier nog steeds bij de C&A geloof ik....quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek nog steeds die hartjesromper van C&A, wit met rode hartjes en lange mouwen, liefst in maat 86!![]()
Oh echt? Ik kom daar echt nooit, maar dan zal ik eens gaan kijken!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Die liggen hier nog steeds bij de C&A geloof ik....Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Lieve Sull,quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Sull het volgende:
[..]
Graag! Ik krijg mijn meisje niet aan de fles, misschien isdit nog een optie!
Je meisje weet vast snel hoe het moet,
geen zorgen Sull, komt helemaal goed!
Ik weet het, je hebt het druk met werk, een man en kind,
maar vergeetjemeniet, je beste sint?![]()
![]()
OUD / SecretSanta 2013 - 16 - Herman van Veen = Liefde![]()
![]()
je hebt een pm!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef Sullta het volgende:
[..]
Lieve Sull,
Je meisje weet vast snel hoe het moet,
geen zorgen Sull, komt helemaal goed!
Ik weet het, je hebt het druk met werk, een man en kind,
maar vergeetjemeniet, je beste sint?![]()
![]()
OUD / SecretSanta 2013 - 16 - Herman van Veen = Liefde![]()
Ik kan hier even kijken?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kom daar echt nooit, maar dan zal ik eens gaan kijken!![]()
![]()
Ik zie dat er al meerdere gegadigden voor zijn en ik heb net van de logopedist andere dingen getipt gekregen die ik ga proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat de logopedist vanavond adviseert. Heb tot nu toe met beiden nog geen succes geboekt, maar wie weet dat ze toch een van die adviseert. Kom er nog op terug, of het moet zijn dat je ze al verkocht hebt in de tussentijd natuurlijk![]()
![]()
Heel lief aangeboden maar ik hoopte hier op een tweedehandsje, ik ga volgende week wel even in de winkel kijkenquote:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
ik zou m overnemen maar Luus wil de Calma blijkbaar ook niet..dus ga je gangquote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Sull het volgende:
[..]
Graag! Ik krijg mijn meisje niet aan de fles, misschien isdit nog een optie!![]()
![]()
Wil je de breastflow nog wel?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zou m overnemen maar Luus wil de Calma blijkbaar ook niet..dus ga je gang[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Mijn peuter heeft een groeispurt en geen luier meer... dus....nu ben ik op zoek naar broekjes die ze zou passen.
Ze heeft 1 slimfitbroekje van de we met knoopsgatelastiek en die zit mooi. Vele andere broekjes met elastiek worden rare pofbroekjesen nu zonder luier wordt het alleen maar lastiger.
Wie heeft er mooie smalle broekjes voor eva? Maat 92/98 (die van de we is 92 en wordt te kort).![]()
Iemand in de regio 040 nog interesse in een chicco buggy?
Stond bij mijn ouders, is nog in goede staat.![]()
jilly!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef danic het volgende:
Mijn peuter heeft een groeispurt en geen luier meer... dus....nu ben ik op zoek naar broekjes die ze zou passen.
Ze heeft 1 slimfitbroekje van de we met knoopsgatelastiek en die zit mooi. Vele andere broekjes met elastiek worden rare pofbroekjesen nu zonder luier wordt het alleen maar lastiger.
Wie heeft er mooie smalle broekjes voor eva? Maat 92/98 (die van de we is 92 en wordt te kort).![]()
Kostda?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Susie het volgende:
De winter komt eraan!
Wie heeft er interesse in dit supergave skipak van Zara? Maat 80. Het is echt een knal roze, foto verbleekt het helaas iets.
[ link | afbeelding ]
Overgenomen van Bitterend vorig jaar, 4 keer gedragen ofzo?![]()
![]()
Ik zoek een winterbroekje maat 80 voor een smal jongetje, geen spijker/grijs/zwart/donkerblauw. Liefst zandkleurig cargo.
Iemand iets in de aanbieding? Lange 74 ook prima, qua breedte kan hij dat nog prima hebben.![]()
:-0 :-) HIERRR met dat jurkje!!!quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk t ook, maar wil m evt apart houden voor je?
En.is die roze maat 62 v KikKid er ook nog?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
JA! ik ben nog in shock geloof ik“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Wat wil je er aan uitgeven? Pm mij anders maar.quote:Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
roze is weg maar er komt morgen weer extra spulquote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
:-0 :-) HIERRR met dat jurkje!!!
En.is die roze maat 62 v KikKid er ook nog?
kikkikdjurkie leg ik alvast apart![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
:-0 :-) HIERRR met dat jurkje!!!
En.is die roze maat 62 v KikKid er ook nog?![]()
3!![]()
Leuk! Dan wacht ik morgen nog even afquote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
roze is weg maar er komt morgen weer extra spul
kikkikdjurkie leg ik alvast apart“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk! Dan wacht ik morgen nog even afik heb nog een heel mooi tuniekje van kikkid bedenk ik net! morgen. eeen maaaaaaisjequote:Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk! Dan wacht ik morgen nog even af![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipstertop! Bedankt
♥ J & S![]()
Te koop: Baby in een droomritme van slaapdeskundige Stephanie Lampe.
Boek met magische krachten, want zowel Tante Soesa als ik hoefden het alleen maar in huis te hebben en onze kinders gingen al doorslapen.In nieuwstaat dus. 7,50 ex verzenden en hij is van jou! PM/DM bij interesse.
Disclaimer: ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
Ja verdorie soesa verkoopt mij "lekker slapen zonder huilen". Maar dit is dus een beter boek.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Mineola het volgende:
Te koop: Baby in een droomritme van slaapdeskundige Stephanie Lampe.
Boek met magische krachten, want zowel Tante Soesa als ik hoefden het alleen maar in huis te hebben en onze kinders gingen al doorslapen.In nieuwstaat dus. 7,50 ex verzenden en hij is van jou! PM/DM bij interesse.
Disclaimer: ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/89083/baby-in-een-droomritme---stephanie-lampe[0].jpg]afbeelding[/url] ]![]()
Geen wonder dat m'n kind nu in z'n bed ligt te janken.![]()
![]()
Dat was dezelfde verkoopsessiequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja verdorie soesa verkoopt mij "lekker slapen zonder huilen". Maar dit is dus een beter boek.![]()
Geen wonder dat m'n kind nu in z'n bed ligt te janken.Jij koos gewoon verkeerd!
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja verdorie soesa verkoopt mij "lekker slapen zonder huilen". Maar dit is dus een beter boek.![]()
Geen wonder dat m'n kind nu in z'n bed ligt te janken.
Ohja, heeft er nog iemand een driewieler met duwstang liggen? Het is voor een meisje maar roze is niet verplicht
[ Bericht 11% gewijzigd door Tante_Soesa op 15-11-2013 11:47:26 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat was dezelfde verkoopsessieJij koos gewoon verkeerd!
![]()
![]()
Wil je 'm per se tweedehands? Want hier bij de Hema nog gewoon te koop...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Wie heeft deze in 62 of groter voor me?
romper
[ afbeelding ]![]()
Meisjeskleding maat 56 - 68 :
Alles in goede staat. Excl. verzendkosten of ophalen in Arnhem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk ben ik voorzien, vriendinnetje heeft er eentje over. Scheelt weer aangezien het toch pakketpost wordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat wil je er aan uitgeven? Pm mij anders maar.Hier ook nog een hele berg bij de Hema, laat maar weten als ik voor je moet kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Wie heeft deze in 62 of groter voor me?
romper
[ afbeelding ]![]()
Wij hebben een eenpersoonsbed te koop!
Het VT-wonen bed met lades eronder. Er zitten wat kleine schades op (die je niet echt ziet of met een beetje witte verf wel weg te werken zijn) en waarschijnlijk moeten er wat nieuwe schroeven bij.
Vraagprijs 50 euro.
o ja, het gaat weg omdat S een nieuw bed krijgt. Exclusief lattenbodem en matras.
[ Bericht 40% gewijzigd door CoolGuy op 20-06-2023 13:18:02 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
De positie kleding mag hier de deur uit
Dus aangeboden in maat 38/40
Basic shirts met lange en korte mouwen
Shirts met prints
Zwarte broek
Spijkerbroeken
Gratis huispak
Bolero
Bloezen
Korte broeken
3kwart broeken.
Bij interesse pb me even voot foto's![]()
Voor mij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipster
Ik kan me niks herinneren![]()
![]()
Reacties op het bed ook graag via pm/dm, want ik vergeet altijd hier te kijken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ontvangen, Thank you!quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipster![]()
Is binnen dank je welquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipster!
♥ J & S![]()
nee vergissingquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:31 schreef danic het volgende:
[..]
Voor mij?
Ik kan me niks herinneren![]()
![]()
Voldemort!?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipster
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Forum Opties Forumhop: Hop naar: