quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipster
Ja verdorie soesa verkoopt mij "lekker slapen zonder huilen". Maar dit is dus een beter boek.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Mineola het volgende:
Te koop: Baby in een droomritme van slaapdeskundige Stephanie Lampe.
Boek met magische krachten, want zowel Tante Soesa als ik hoefden het alleen maar in huis te hebben en onze kinders gingen al doorslapen.In nieuwstaat dus. 7,50 ex verzenden en hij is van jou! PM/DM bij interesse.
Disclaimer: ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
[ [url=http://www.lil.nl/upload/22/products/89083/baby-in-een-droomritme---stephanie-lampe[0].jpg]afbeelding[/url] ]
Dat was dezelfde verkoopsessiequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja verdorie soesa verkoopt mij "lekker slapen zonder huilen". Maar dit is dus een beter boek.![]()
Geen wonder dat m'n kind nu in z'n bed ligt te janken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja verdorie soesa verkoopt mij "lekker slapen zonder huilen". Maar dit is dus een beter boek.![]()
Geen wonder dat m'n kind nu in z'n bed ligt te janken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat was dezelfde verkoopsessieJij koos gewoon verkeerd!
Wil je 'm per se tweedehands? Want hier bij de Hema nog gewoon te koop...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Wie heeft deze in 62 of groter voor me?
romper
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk ben ik voorzien, vriendinnetje heeft er eentje over. Scheelt weer aangezien het toch pakketpost wordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat wil je er aan uitgeven? Pm mij anders maar.
Hier ook nog een hele berg bij de Hema, laat maar weten als ik voor je moet kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Wie heeft deze in 62 of groter voor me?
romper
[ afbeelding ]
Voor mij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Vandaag op de post voor: Burdie, koningin, klaprooss, Danic, Die ene die ik niet noem en Jipster
Ontvangen, Thank you!quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Is binnen dank je welquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
nee vergissingquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:31 schreef danic het volgende:
[..]
Voor mij?
Ik kan me niks herinneren
Voldemort!?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |