Ik heb net Draakjes sokken vervangen door grotere! Maat weet ik niet precies, maar deze had ze vanaf vorig augustus/september aan, toen was ze 8 maanden. Zitten ook effen maillots in 74/80 bij volgens mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar effen rompers met lange mouwen in roze en/of paars. Maat 74 of 74/80, liefst Hema of H&M.
Zoek ook nog roze sokken in maat ?? Vanaf 6 maanden?
Hemaquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
binnen, thnx! ook voor de sokkies! zwart <3
Ymme: heb je mijn dm gezien?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:52 schreef ymme het volgende:
Mooie jumpsuits.
In goede staat, niet in de droger geweest of in aanraking met huisdieren.
Vraagprijs staat vermeld, maar indien je een ander bedrag in gedachten hebt, pm me gerust![]()
Dan komen we er wel uit.
Zara, maat 62.
[ link | afbeelding ]
6,50 euro
HJORTH 68-74 VERKOCHT
[ link | afbeelding ]
10 euro
Hema 56
[ link | afbeelding ]
4,50 euro
Katvig 56
[ link | afbeelding ]
10 euro
JNY design.se 62 VERKOCHT
[ link | afbeelding ]
10 euro
Graag! Ik heb op dit moment alleen grijs, blauw en wit qua sokken.....quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb net Draakjes sokken vervangen door grotere! Maat weet ik niet precies, maar deze had ze vanaf vorig augustus/september aan, toen was ze 8 maanden. Zitten ook effen maillots in 74/80 bij volgens mij.
Ik kan ff een foto maken als je wil?
ik gok dat ik er nog wel wat rompers heb. vooral hema dan. wordt wel pas na het weekend dat ik kan kijken.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar effen rompers met lange mouwen in roze en/of paars. Maat 74 of 74/80, liefst Hema of H&M.
Zoek ook nog roze sokken in maat ?? Vanaf 6 maanden?
Ja dit is roze, paars, donkerblauw, wit, grijs. Allemaal Hema iig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Graag! Ik heb op dit moment alleen grijs, blauw en wit qua sokken.....
Geen rompers meer liggen?
Kleinzusje, heb jij nog rompers?
Ze zit zelf nog in die maatquote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb 1 romper rozequote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb van de week effen t-shirts (wit, grijs, zwart en roze) gekocht bij de Action. Zijn nu al een paar keer gewassen en nog steeds mooi. Zijn goedkoper dan bij de Hema.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand misschien nog effen korte mouw shirtjes liggen? 110/116 van hema bv?
Ga er anders een paar halen maar dacht wie weet heeft iemand er nog wat liggen en denkt ik wacht wel tot de zomer
Lange mouw, echt voor ergens onder als longsleeve.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef hilliebillie het volgende:
Kyara zoek je rompers met mouw of zonder? Als je zonder zoekt kun je bij het kruidvat in de uitverkoopbak kijken.. Hier had ik laatst een verpakking van 5 rompers voor 3,50. Meteen maar even in alle maten meegenomen.
Als je 'm nog niet kwijt bent, heb ik wel interesse!quote:Op maandag 11 november 2013 10:16 schreef Animalmix het volgende:
Kan ik iemand blij maken met deze muts:
[ afbeelding ]
Hij past mijn meisje niet. Dus maatje groter gekocht.
Eerder voor kindjes met maat 68 denk ik (of een klein hoofd).
Hij mag tegen verzendkosten weg. Ligt hier toch maar in de la.
Hij is helaas voor jou al weg!quote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Als je 'm nog niet kwijt bent, heb ik wel interesse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positiekleding (mt 38)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tig ik heb er een beetje veel te veelquote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:
Wup, ik DM je dadelijk even!
Heeft iemand nog hydrofielen ter overname?
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.quote:Op maandag 11 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja tig ik heb er een beetje veel te veel
die heb ik ook vooral en sommige met een printje van beestjes oid.quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.
Ik heb nog veel witte hydrofielen volgens mij...quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
nieuwe maken!quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
Potver KD, waarom zet je dit online net nu mijn kind écht uit 62 is!
Ik heb een Hele Hoop witte.quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
Potver KD, waarom zet je dit online net nu mijn kind écht uit 62 is!
Oh tof! Heel graag!!quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk t ook, maar wil m evt apart houden voor je?
Bollo meldt:quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Zou je die zelf niet gebruiken bollo?
Ik zal morgen eens voor je kijken. Die dikke van mij zit al in 74quote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand nog strechrompers van de hema liggen? Wit met lange mouwen in maat 62/68.
Liever niet in de droger geweest want dat maakt de mouwen zo raar.
Zoek er meerdere.
Wat zit er precies allemaal in? Ik zie rompers en broekjes.....ik heb interesse!quote:Op maandag 11 november 2013 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
17delige newbornset 50 50/56 en kleine 62.
10,00 als je t overneemt, flikker ik t pakket vol met nog veeeeeel meer.
Ik heb er twee. Mijn kleding gaat nooit in de drogerquote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef danic het volgende:
Ja de mijne ook qua boven kleding. Maar om de een of andere reden passen de rompers in 62/68 dan nog wel goed.
Heel raar.
Maar ik snap ook niet waarom ik er zo weinig heb. Dacht echt dat ik er meer had van eva....
Maarrr....heel graag dus!
Ik stuur je wel een prive bericht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
veel broekjes, leggings, rompers (je krijgt er nog meer bij dan) overslagvestes (heb nog meer) ook wat sokjes , ook nieuwe spuugdoeken (mijne spuugt niet)
Die wil ik graag van je overnemen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Mijn kleding gaat nooit in de droger
Ik gok dat ik het als één set makkelijker kwijt raak dan een apart blok nog te hebben liggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:25 schreef Sull het volgende:
Laziness, wat mag dat zitje dat kosten en verkoop je misschien ook het extra montagesetje los? (ik moet namelijk nog even uitzoeken of zoiets wel past op mijn moeders e-fiets.
Ik heb de mijne zelf vorige week bij de Hema gekocht. Maar als jij daar met jouw dreumes al om vraagt dan vraag ik me af of die niet veel en veel te groot is voor mijn meisjes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef Kwisted het volgende:
Heeft er iemand toevallig een badpakje maat 74/80 liggen?
5 euro doen inclusief verzenden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef danic het volgende:
[..]
Die wil ik graag van je overnemen.
Wat wil je ervoor hebben?
Ik wacht even af wat de logopedist vanavond adviseert. Heb tot nu toe met beiden nog geen succes geboekt, maar wie weet dat ze toch een van die adviseert. Kom er nog op terug, of het moet zijn dat je ze al verkocht hebt in de tussentijd natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb diverse breastflow-flessen en bijbehorende maat 1-2 spenen nog liggen die ik niet meer gebruik. Ook heb ik nog een medela calma fles met spenen.
Mogen weg voor een kleine vergoeding oid.
Iemand?
Hier hebben ze alleen zwembroekjes bij de Hema. Bij jullie nog zwempakjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zelf vorige week bij de Hema gekocht. Maar als jij daar met jouw dreumes al om vraagt dan vraag ik me af of die niet veel en veel te groot is voor mijn meisjes.
Ja, hier hadden ze er een heleboelquote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen zwembroekjes bij de Hema. Bij jullie nog zwempakjes?
F is overigens wel echt een tenger ding. Weegt nu net pas 9 kilo..
lekker bezig- editquote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb diverse breastflow-flessen en bijbehorende maat 1-2 spenen nog liggen die ik niet meer gebruik. Ook heb ik nog een medela calma fles met spenen.
Mogen weg voor een kleine vergoeding oid.
Iemand?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik. want we moeten alles proberen met onze weigeraar en ik die straks 2 hele dagen cursus heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |