Lange mouw, echt voor ergens onder als longsleeve.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef hilliebillie het volgende:
Kyara zoek je rompers met mouw of zonder? Als je zonder zoekt kun je bij het kruidvat in de uitverkoopbak kijken.. Hier had ik laatst een verpakking van 5 rompers voor 3,50. Meteen maar even in alle maten meegenomen.
Als je 'm nog niet kwijt bent, heb ik wel interesse!quote:Op maandag 11 november 2013 10:16 schreef Animalmix het volgende:
Kan ik iemand blij maken met deze muts:
[ afbeelding ]
Hij past mijn meisje niet. Dus maatje groter gekocht.
Eerder voor kindjes met maat 68 denk ik (of een klein hoofd).
Hij mag tegen verzendkosten weg. Ligt hier toch maar in de la.
Hij is helaas voor jou al weg!quote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Als je 'm nog niet kwijt bent, heb ik wel interesse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positiekleding (mt 38)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tig ik heb er een beetje veel te veelquote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef Burdie het volgende:
Wup, ik DM je dadelijk even!
Heeft iemand nog hydrofielen ter overname?
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.quote:Op maandag 11 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja tig ik heb er een beetje veel te veel
die heb ik ook vooral en sommige met een printje van beestjes oid.quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.
Ik heb nog veel witte hydrofielen volgens mij...quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je over? Ik zoek alleen neutrale kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |