Ja! Ligt een beetje aan de kleuren maar denk het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:33 schreef As1981 het volgende:
Oh en omslagdoeken en een wiedeken. Ook tegen verzendkosten.
Maak als de kinderen op bed liggen wel even een foto.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja! Ligt een beetje aan de kleuren maar denk het wel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:35 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja! Ligt een beetje aan de kleuren maar denk het wel.
In welke staat is de sterilisator (oud model)? Heb je daar ook nog een foto van?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef As1981 het volgende:
Verder heb ik ook nog een advent magnetronsterilisator die weg mag tegen verzendkosten of ophalen in Ridderkerk.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:53 schreef PureEvil het volgende:
Iemand interesse in meidenkleding tot maat 86?
Ik heb vooral veel in maat 80
Hier nog een keer de jongenskleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7SMJTBH7
o.a. babykleding,
2 winterjassen maat 86/92
Alles wat er tussenin zit
en nieuwe longsleeve maat 146
Meisjeskleding tot maat 74, 80 en 86 moet ik nog op de foto zetten:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UB6MTLOP
Sorry is al vergeven ondertussen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
In welke staat is de sterilisator (oud model)? Heb je daar ook nog een foto van?
Ik heb nog wel een oud model Avent sterilisator als je wilt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
In welke staat is de sterilisator (oud model)? Heb je daar ook nog een foto van?
Die broeken zijn 'merkloos' volgens mij. Ik kan zo even kijken voor je boven. Bovenste foto is Maat 164,176,182 ongeveer. (heb 3 broeken)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat en merk?
[ afbeelding ]
Maat en merk?
[ afbeelding ]
Prijs?
[ afbeelding ]
Afmetingen en prijs?
Oh, das allemaal veel te grootquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Die broeken zijn 'merkloos' volgens mij. Ik kan zo even kijken voor je boven. Bovenste foto is Maat 164,176,182 ongeveer. (heb 3 broeken)
die van de 2e foto is ongeveer maat 158.
Als je wilt kan ik ze wel ff opmeten.
Trui 1,50
en dekbedovertrek is normale 1 persoons maat. 5,-
Hoeveel wil je voor de jumpsuit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb nog winter slaapzakken.
Hema, wit met mouwen 86/104
Jollein, grijs met wit zonder mouwen 90 cm
Jumpsuit maat 92, groen met bruine bies en nijlpaardjes print.
Zal even een foto maken
Graag pm bij interesse
Nog guldenpostzegels liggen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:44 schreef bellelena het volgende:
T/m donderdag kan ik hem gratis verzenden!
Wat wil je voor die twee jurkjes hebben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef Cathmar het volgende:
Babymeisjes spulletjes.
Bij interesse graag PM
Nieuwe slofjes, Roosjes. Zoolmaat 14 cm.
[ link | afbeelding ]
Maat 68, Moodstreet
[ link | afbeelding ]
Maat 68, Moodstreet
[ link | afbeelding ]
Skipak H&M maat 86
[ link | afbeelding ]
Ik denk niet dat ik daar een foto van heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef hilliebillie het volgende:
Wat vraag je voor het moodstreet rokje? En heb je misschien een 'aanfoto'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nauwelijks gebruikt, heeft in onze inloopkast gestaan en is alleen als kleding- / luieropslag gebruikt. Commodeplank zit nog in de verpakking.
Als Hilliebillie het rokje niet wil, dan wil ik wel!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar een foto van heb.
Ik heb hier nog wat andere foto's staan en andere spulletjes. Bijvoorbeeld nog een kidscase jurkje.
http://s1248.photobucket.com/user/cathmar/library/Kleertjes
Wat mij betreft mag jij hem hebben, ben te erg in twijfel namelijk, en jij niet zo te zienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:06 schreef bellelena het volgende:
[..]
Als Hilliebillie het rokje niet wil, dan wil ik wel!
Ik kan hem miss wel gebeuiken ik trek tijdelijk bij mam in. Wil je hem even vasthouden? Ik word zo opgehaald zal het vanavond even bespreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat had er nog wel bijgekund ja ... Tilburg.
Je inbox is vol
Prima, laat maar weten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik kan hem miss wel gebeuiken ik trek tijdelijk bij mam in. Wil je hem even vasthouden? Ik word zo opgehaald zal het vanavond even bespreken.
Dankjewel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij hem hebben, ben te erg in twijfel namelijk, en jij niet zo te zien
Ik kwam deze foto van de drager nog tegen. Hier was Chris 2 jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef Deepfreeze het volgende:
We zijn de zolder aan het opruimen, dus wat dingen op marktplaats gezet:
Kinderwagen compleet: http://www.marktplaats.nl(...)speedi-sx-groen.html
Loopbakfiets:
http://www.marktplaats.nl(...)ets-stoer-model.html
Babydrager
http://www.marktplaats.nl(...)che-baby-drager.html
En man zette een stapel duplo rails en treinen erop.
weg
We gaan morgen e en kijken of het gaat passen. Dus laat het je weten :-)quote:
Heb je deze nog, belle?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:44 schreef bellelena het volgende:
Hoi hoi,
Ik heb hier een gloednieuwe, nog nooit gebruikte en nog nooit gewassen Moby Wrap (rekbare draagdoek voor kleine babytjes) liggen! http://www.mobywrap.com/mw/Home.htm
Ik zou er graag 20 euro voor willen hebben, onderhandelen mag ook!
T/m donderdag kan ik hem gratis verzenden! Ophalen in Alphen aan den Rijn mag natuurlijk ook
In de kleur Moss:
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen. Is een Lindex broekje. Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:17 schreef bodpa09 het volgende:
Twee broeken kan ook geen kwaad, staat die van jou nog online toevallig Kyara?
Ik neem aan dat je ze nu nodig hebt? Dan houdt het helaas op. Kyan draagt die nu zelf. Heb er in de vakantie een hoop gekocht van benneton met 70% korting.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog jongensbroekjes maat 74 liggen die smal vallen bij kont/ pijpen? Of gewoon 68 die heel lang vallen? De meeste merken vallen bij J. als pofbroeken (en da's alleen leuk als ik m ook als Zwarte Piet verkleed)...
Voorkeur voor 'simpele' broeken zonder printjes en zakken overal... Kleur mag wel(groen, of rood, of okergeel
)
Ja hoi! Interesse in alles!quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Is hier nog interesse in (Hema) omslagdoeken?
Onder andere eentje rood met witte stipjes.
Ook heb ik hier nog 2 heel kleine minislaapzakjes (ongeveer 45-50cm) liggen. Mogen weg voor ¤2 ps.
Daarnaast heb ik nog een grijze en een witte Isi mini slaapzak liggen (60cm), gevoerd en met lange mouw. Mogen weg voor ¤7,50 ps.
Bij interesse maak ik foto's.
Top! Ik kijk vanavond pas weer als het spul hier op bed ligtquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan ga ik even foto's maken voor je!
Ik ben ze nu aan het uploadenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Top! Ik kijk vanavond pas weer als het spul hier op bed ligt
Heb een broek gevonden!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:17 schreef bodpa09 het volgende:
Twee broeken kan ook geen kwaad, staat die van jou nog online toevallig Kyara?
Van die roze heb ik er zelf ook een, dus dat komt mooi uit. Slaapzakjes met lange mouw+ de roze omslagdoek dan aub!quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het uploaden
De 1e en 2e rij zijn dus 2x dezelfde omslagdoek, 3e rij is er maar 1 van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleine slaapzakjes zijn ook met lange mouw.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Van die roze heb ik er zelf ook een, dus dat komt mooi uit. Slaapzakjes met lange mouw+ de roze omslagdoek dan aub!
Pm je even prijs incl. verzenden enzo?
Mocht ie er binnen een maand/ 6 weken ofzo uitgroeien dan ben ik ook nog geinteresseerd. J. past nu nog zn maat 68 broekjes, maar die worden denk ik wel binnen nu en die tijd te kort... Ik haat hoogwater...quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze nu nodig hebt? Dan houdt het helaas op. Kyan draagt die nu zelf. Heb er in de vakantie een hoop gekocht van benneton met 70% korting.
Zijn die onderste 2 zwart/wit of donkerblauw/wit?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:43 schreef Cathmar het volgende:
Kidscase jurkje maat 68
[ link | afbeelding ]
Gaat er nog iemand op vakantie naar de zon?
Korte mouwen shirtjes maat 74
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Donkerblauw. Je weet me te vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zijn die onderste 2 zwart/wit of donkerblauw/wit?
Ik vind ze namelijk ook leuk met een lange mouwen romper eronder.
Ik vrees niet zo snel. Maar ik hou het in de gaten. Je weet het nooit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mocht ie er binnen een maand/ 6 weken ofzo uitgroeien dan ben ik ook nog geinteresseerd. J. past nu nog zn maat 68 broekjes, maar die worden denk ik wel binnen nu en die tijd te kort... Ik haat hoogwater...
Ik heb volgens mij een maat 68 liggen die heel lang valt, bijna maat 80 als ik mij goed herinner. Als ik er vandaag aan toekom duik ik de doos even in.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog jongensbroekjes maat 74 liggen die smal vallen bij kont/ pijpen? Of gewoon 68 die heel lang vallen? De meeste merken vallen bij J. als pofbroeken (en da's alleen leuk als ik m ook als Zwarte Piet verkleed)...
Voorkeur voor 'simpele' broeken zonder printjes en zakken overal... Kleur mag wel(groen, of rood, of okergeel
)
Graagquote:Op zaterdag 2 november 2013 08:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een maat 68 liggen die heel lang valt, bijna maat 80 als ik mij goed herinner. Als ik er vandaag aan toekom duik ik de doos even in.
de maat 68 kon ik niet meer vinden. Is waarschijnlijk al richting iemand anders verdwenen met de maat 80 mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Graag. Kun je een fotootje maken?
Thanks voor de foto's, en jammer van de 68. Denk dat de broekjes op de foto 'm namelijk echt veel te wijd zullen zijnquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
de maat 68 kon ik niet meer vinden. Is waarschijnlijk al richting iemand anders verdwenen met de maat 80 mee.
Ik heb dit nog in maat 74:
[ afbeelding ]
En dit in maat 80
[ afbeelding ]
Die is leuk. Maar staat ean dan ook niet gok ik. Die is 90 cm en smal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb dit jurkje van Kik kid liggen maar hij staat O. niet leuk
Hij is maat 98, maar valt lang en smal. Met haar nu 102cm vind ik hem nog steeds te lang, maar het bovenlijfje zit nu wel goed. M.i. dus een jurkje voor een echt lange smalle dame!
Nieuw met kaartjes nog.. Alleen gepast..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de taille opmeet wil ik nog wel voor je meten hoor. Geen probleemquote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Thanks voor de foto's, en jammer van de 68. Denk dat de broekjes op de foto 'm namelijk echt veel te wijd zullen zijn.
Woensdag maar eens naar de stad, kijken wat de HEMA daar heeft, en meteen even langs Zara en Name it. En deze keer niet vergeten een broek die goed zit qua breedte mee te nemen om te vergelijken. T moet alleen langer, want dikker wil ie maar niet echt worden
Kd wat voor maat is dat kikkid jurkje?quote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3HOORDQA
hier ga ik shitloads uploaden
gestreepte smafolk is weg, en t mini kidscasepakje ook
62.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Kd wat voor maat is dat kikkid jurkje?
Hm scheisse.quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
62.
ik heb nog wel grotere liggen.
Ik was er zo blij mee, maar vind Luus geen jurkjeskabouter
kijk morgen ff!quote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hm scheisse.
Liva is wel echt van de jurkjes vind ik. Maar da's vooral omdat de meeste broekjes te wijd of te kort zijn.
Owkeequote:
Haai! Ik wil wel eea. De hema romper met hobbelpaardje, het bijpassende broekje en de twee roze leggings uit mt 50/56.quote:Op zondag 3 november 2013 17:28 schreef danic het volgende:
Zo. Ondanks geen reactie toch alles op de foto gezet.
Bij interesse graag een pm.
En er zitten ook best wat uni kledingstukken tussen, dus jongensmama's, kijk gerust.
Meisjes maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Meisjes maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Meisjes maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Meisjes maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Meisjes maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Forum Opties | |
---|---|