Ik kan hier even kijken?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kom daar echt nooit, maar dan zal ik eens gaan kijken!
Ik zie dat er al meerdere gegadigden voor zijn en ik heb net van de logopedist andere dingen getipt gekregen die ik ga proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat de logopedist vanavond adviseert. Heb tot nu toe met beiden nog geen succes geboekt, maar wie weet dat ze toch een van die adviseert. Kom er nog op terug, of het moet zijn dat je ze al verkocht hebt in de tussentijd natuurlijk
Heel lief aangeboden maar ik hoopte hier op een tweedehandsje, ik ga volgende week wel even in de winkel kijkenquote:
ik zou m overnemen maar Luus wil de Calma blijkbaar ook niet..dus ga je gangquote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Sull het volgende:
[..]
Graag! Ik krijg mijn meisje niet aan de fles, misschien isdit nog een optie!
Wil je de breastflow nog wel?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zou m overnemen maar Luus wil de Calma blijkbaar ook niet..dus ga je gang
jilly!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef danic het volgende:
Mijn peuter heeft een groeispurt en geen luier meer... dus....nu ben ik op zoek naar broekjes die ze zou passen.
Ze heeft 1 slimfitbroekje van de we met knoopsgatelastiek en die zit mooi. Vele andere broekjes met elastiek worden rare pofbroekjesen nu zonder luier wordt het alleen maar lastiger.
Wie heeft er mooie smalle broekjes voor eva? Maat 92/98 (die van de we is 92 en wordt te kort).
Kostda?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Susie het volgende:
De winter komt eraan!
Wie heeft er interesse in dit supergave skipak van Zara? Maat 80. Het is echt een knal roze, foto verbleekt het helaas iets.
[ link | afbeelding ]
Overgenomen van Bitterend vorig jaar, 4 keer gedragen ofzo?
:-0 :-) HIERRR met dat jurkje!!!quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk t ook, maar wil m evt apart houden voor je?
Wat wil je er aan uitgeven? Pm mij anders maar.quote:
roze is weg maar er komt morgen weer extra spulquote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
:-0 :-) HIERRR met dat jurkje!!!
En.is die roze maat 62 v KikKid er ook nog?
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
:-0 :-) HIERRR met dat jurkje!!!
En.is die roze maat 62 v KikKid er ook nog?
Leuk! Dan wacht ik morgen nog even afquote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
roze is weg maar er komt morgen weer extra spul
kikkikdjurkie leg ik alvast apart
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk! Dan wacht ik morgen nog even af
ik heb nog een heel mooi tuniekje van kikkid bedenk ik net! morgen. eeen maaaaaaisjequote:Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk! Dan wacht ik morgen nog even af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |