Die ouwe man met dat petje; dat verwacht je niet. Trouwens op dat ene filmpje vind ik het best meevallen ze heeft ook medestanders, die kale bijvoorbeeld..quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Voor degenen die hieraan nog steeds twijfelen hebben we (gelukkig?) de foto's nog:
http://afanl.wordpress.co(...)e-orgie-van-racisme/
Je doet er weinig aan, zulke strontvliegen komen nu eenmaal af op demonstraties.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou me rot schamen als mijn 'demonstratie' dergelijke figuren trok.
Getver! Wat een opportunistische smeerlappen zijn het toch ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Voor degenen die hieraan nog steeds twijfelen hebben we (gelukkig?) de foto's nog:
http://afanl.wordpress.co(...)e-orgie-van-racisme/
Het waren er meer dan 3.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:44 schreef arjan1112 het volgende:
Ze had beter op het binnenhof kunnen gaan protesteren; je hebt altijd wel 2 , 3 gekken rondlopen
Mijns inziens had je ze bij deze demonstratie, die zo sterk rust op wit versus zwart, kunnen verwachten. En vergeet niet dat men zelf koos voor een presentatie door de PVV.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan, zulke strontvliegen komen nu eenmaal af op demonstraties.
Zeker, maar zo offtopic als de neten, net zoiets als een mevrouw die een aangevraagde, georganiseerde demonstratie gebruikt voor haar eigen doeleinden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:36 schreef Sloggi het volgende:
Even wat aandacht voor iets dat er wél toe doet.
Bron?quote:
quote:
als je dit filmpje kijkt dan zie je 2 mensen die haar uitschelden, verder staan ze een beetje met haar te praten, die kale man bvquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:01 schreef Fides het volgende:
Die tokkies die dat Papua-vrouwtje lastig vallenLaag volk.
Er zijn al meerdere bronnen gepost. Gewoon scrollen.quote:
Worden geen exacte aantallen genoemd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere bronnen gepost. Gewoon scrollen.
Gisteren geloofde je het niet. Nu zijn het er maar 2. Er is al een bron gepost over de aanwezigheid van bekende Voorpost/NVU figuren. Dat zijn ook gewoon gekken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
als je dit filmpje kijkt dan zie je 2 mensen die haar uitschelden, verder staan ze een beetje met haar te praten, die kale man bv
Prima, maar de uitkomst blijft hetzelfde: de ware aard van enkele protestanten kwam naar boven en mevrouw werd bejegend op een manier waar de gemiddelde plantage-eigenaar zich voor zou schamen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, maar zo offtopic als de neten, net zoiets als een mevrouw die een aangevraagde, georganiseerde demonstratie gebruikt voor haar eigen doeleinden.
Voor de goede orde, mevrouw hoeft niet op te rotten naar haar "eigen land" en ik ben gewoon van mening dat die mevrouw het volste recht heeft om te demonstreren voor een rechtvaardige zaak, alleen moet ze dat niet doen tussen en tijdens een georganiseerde demonstratie met een ander doel, dat is gewoon not done!
Man, ze is zowat gelyncht, lees maar wat AFA schrijft en die zijn hartstikke objectief in dit soort kwesties.........quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
als je dit filmpje kijkt dan zie je 2 mensen die haar uitschelden, verder staan ze een beetje met haar te praten, die kale man bv
Ja, misschien wel... maar het gros van de "voorstanders" bestaat volgens mij toch echt niet uit dit soort volk (gelukkig)...quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijns inziens had je ze bij deze demonstratie, die zo sterk rust op wit versus zwart, kunnen verwachten. En vergeet niet dat men zelf koos voor een presentatie door de PVV.
De Telegraaf-journo die schreef dat ze klappen kreeg is ook van de AFA?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, ze is zowat gelyncht, lees maar wat AFA schrijft en die zijn hartstikke objectief in dit soort kwesties.........
Dat niet, maar deze demonstratie was gekleurd - om het maar zo te zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, misschien wel... maar het gros van de "voorstanders" bestaat volgens mij toch echt niet uit dit soort volk (gelukkig)...
Ik kan me wel voorstellen dat ze zich bedreigd voelde.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, ze is zowat gelyncht, lees maar wat AFA schrijft en die zijn hartstikke objectief in dit soort kwesties.........
Die mevrouw verdiende dat zeker niet, maar ja, dat soort idioten tref je overal aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Prima, maar de uitkomst blijft hetzelfde: de ware aard van enkele protestanten kwam naar boven en mevrouw werd bejegend op een manier waar de gemiddelde plantage-eigenaar zich voor zou schamen.
Op de ene plek wat meer dan op de andere.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Die mevrouw verdiende dat zeker niet, maar ja, dat soort idioten tref je overal aan.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef arjan1112 het volgende:
dat is niet waar ze is niet geslagen; je ziet toch dat de politie haar meenam
Geen idee, maar ik heb 2 filmpjes gezien en die spreken wat mij betreft voor zich.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De Telegraaf-journo die schreef dat ze klappen kreeg is ook van de AFA?
De kans dat je ze aantreft op een PVV demo is iets groter. Maar ik zal het noteren voor andere discussies, "dat soort idioten tref je overal aan".quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Die mevrouw verdiende dat zeker niet, maar ja, dat soort idioten tref je overal aan.
Ja, hoor overal, of ze nu van links of van rechts komen, jij hebt hier toch ook je plaatsquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef gelly het volgende:
[..]
De kans dat je ze aantreft op een PVV demo is iets groter. Maar ik zal het noteren voor andere discussies, "dat soort idioten tref je overal aan".
Probeer het nog eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hoor overal, of ze nu van links of van rechts komen, jij hebt hier toch ook je plaats
Het St. Nicolaasgenootschap ijvert al sinds jaar en dag voor de erkenning van het Sinterklaasfeest als immaterieel cultureel erfgoed, niet alleen omdat ze het een mooi feest finden (duhquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:37 schreef Vasilevski het volgende:
Het St. Nicolaasgenootschap en hun lobby heb ik nog nooit van gehoord, leg eens uit. Verene Shepherd en haar vriendjes gingen Nederland 'onderzoeken' op verzoek van de zeurpieten.
Grappig dat je dat bericht dan wel weer op de FP plaatst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:16 schreef Danny het volgende:
Anouk bemoeit zich er inmiddels ook weer eens mee.
Anouk: Nederlanders zijn racisten
Moeite met lezen much?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:16 schreef Danny het volgende:
Anouk bemoeit zich er inmiddels ook weer eens mee.
Anouk: Nederlanders zijn racisten
https://www.facebook.com/anoukquote:"au, daar gaan je fans"!
hahaha, nee hoor, totaal niet. Ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik wil nog geen Cent aan jullie ugly Haters (en een paar racisten) verdienen.
ff de bezem er doorheen. Soms moet dat gewoon ff.
Jullie mogen ook mij "bannen" hoor, scheelt mij weer.
Fijne avond allemaal
Dit was nu voorhanden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Grappig dat je dat bericht dan wel weer op de FP plaatst.
je zou ook even in het verleden moeten duiken. ze roept al minstens sinds 2011 dat ze de racistische zwarte-piet lovers niet als fan wil hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moeite met lezen much?
[..]
Of je verdraait bewust haar werkelijke woorden, dat kan natuurlijk ook.
ja, en?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt het zelf geschreven, en ook in alle objectiviteit zo te zien.
Ja, en? Jij verdraait haar woorden en maakt er een citaat van. Nepjournalistiek noem ik dat. Misschien moet je bij de Telegraaf solliciteren, je zou er zo aangenomen worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
je zou ook even in het verleden moeten duiken. ze roept al minstens sinds 2011 dat ze de racistische zwarte-piet lovers niet als fan wil hebben.
ook zij kan natuurlijk opeens verstand kweken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
zou raar zijn als ze dit jaar ineens een voorstander van Zwarte Piet zou zijn
klopt, maar ik snap je punt niet helemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Als dat de kwaliteit is die je met de FP voor ogen hebt is het prima toch ? Jouw site.
Dat zou wel een eer zijn, maar ik hou het gewoon lekker bij FOK!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, en? Jij verdraait haar woorden en maakt er een citaat van. Nepjournalistiek noem ik dat. Misschien moet je bij de Telegraaf solliciteren, je zou er zo aangenomen worden.
Je zou "nieuws" beter kunnen veranderen in "Danny's blog".quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:22 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, maar ik snap je punt niet helemaal.
klopt. bij mij ook niet. alle zwarte pieten zijn en blijven echter wel gewoon welkom bij me.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:22 schreef sp3c het volgende:
moet ze toch zelf weten?
ik zou een aantal zwarten pietenlovers ook niet willen kennen
die figuren die dat papua dametje manhandelen zijn bij mij thuis niet welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |