Dus jij schaamt je voor wat zo'n kneus doet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik schaam me weer eens om Nederlander te zijn
Helemaal mee eens, je hoeft je als gemeenschap niet te verantwoorden voor de daden van een ander ! Noteer je het ook even voor de toekomst ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We moeten eens af van dat schamen voor een ander.
Eens, maar wel jammer dat sommige mensen van moslims verwachten dat ze als dagtaak zich moeten schamen en distantiëren. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:27 schreef Ferdo het volgende:
De enigen die zich moeten schamen zijn die idioten, wat mij betreft.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je hoeft je als gemeenschap niet te verantwoorden voor de daden van een ander ! Noteer je het ook even voor de toekomst ?
Bah, wat ga je alweer offtopic. En dat terwijl je er zo'n hekel aan hebt nog wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:29 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Eens, maar wel jammer dat sommige mensen van moslims verwachten dat ze als dagtaak zich moeten schamen en distantiëren. Maar dat is weer een andere discussie.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je hoeft je als gemeenschap niet te verantwoorden voor de daden van een ander ! Noteer je het ook even voor de toekomst ?
Uitzondering is: Wildersquote:
Voor degenen die hieraan nog steeds twijfelen hebben we (gelukkig?) de foto's nog:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef De_Coulance het volgende:
Was gezellig op het Malieveld met Identitair Verzet, Voorpost, NVU
Ik heb in deze discussie iets te vaak het zinnetje "als je het niet zint dan ga je maar terug naar je eigen land!" gehoord. Dat zet je toch wel aan het denken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Is mij ook nooit verteld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wist als kind niet van die schoorsteenmythe hoor.
Voor deze idioten schaam ik mij zelfs.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Voor degenen die hieraan nog steeds twijfelen hebben we (gelukkig?) de foto's nog:
http://afanl.wordpress.co(...)e-orgie-van-racisme/
Viel waarschijnlijk niet op omdat er erg weinig op is gereageerd.quote:
Ik zou me rot schamen als mijn 'demonstratie' dergelijke figuren trok.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Voor degenen die hieraan nog steeds twijfelen hebben we (gelukkig?) de foto's nog:
http://afanl.wordpress.co(...)e-orgie-van-racisme/
Jeetje, wat een zielepotenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://gerritdeheus.wordpress.com/2013/10/26/zwarte-piet/
:/
Oh, het was al medegedeeld
Wat ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Uitzondering is: Wilders
Toch? Anders spreken jullie jezelf tegen nu.
Moet ik het weer met kleurplaten uitleggen?quote:
Als dat je niveau is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet ik het weer met kleurplaten uitleggen?
Moet je toch echt bij America en de VN zijn, Nederland wilde dat land houden om er een nieuw thuis voor de Indische Nederlander van te makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat vrouwtje heeft meer recht van spreken dan die blanke zeurpieten. De manier waarop de Papoea's aan hun lot zijn overgelaten is een zwarte bladzijde in onze geschiedenis.
Is ook iets wat mij heel erg aan (een deel van) de "voorstanders" stoort. Mensen hebben gewoon een afwijkende mening/visie (of je die nou terecht of onterecht vindt) en dan kom je dáármeequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb in deze discussie iets te vaak het zinnetje "als je het niet zint dan ga je maar terug naar je eigen land!" gehoord. Dat zet je toch wel aan het denken.
Ik zou me rot schamen als ik zo'n 'demonstratie' organiseerde of er überhaupt bij aanwezig was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Disana het volgende:
Ik zou me rot schamen als mijn 'demonstratie' dergelijke figuren trok.
Nederland was na 1963 blij van het gezeik af te zijn en heeft nooit meer enige interesse getoond in het lot van de Papoea's, van het zelfbeschikkingsrecht kwam niets terecht. Ze konden in de stront zakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Moet je toch echt bij America en de VN zijn, Nederland wilde dat land houden om er een nieuw thuis voor de Indische Nederlander van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |