Preciesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:11 schreef TLC het volgende:
Neem je eens Twente verdedigers in je team krijg je dit...
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat dit mijn slechtste speelronde tot nu toe gaat worden
Dat ja. Vorige week was ik zo lekker gestegen, nu is het tot nu toe kut met peren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat dit mijn slechtste speelronde tot nu toe gaat worden
Zie nu maar eerst van die zogenaamde subs uit Waalwijk te winnen. Oja, ADO in de Arena heb ik mooie herinneringen aan, 91e en 93 e minuut geloof ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik zie de manager als bijplezier bij het kijken naar voetbal. Alle kleine beetjes voor Ajax zoals de winst van ado hlpen
2 puntenquote:Finnbogason 2
Kolder 2
Promes 2
Overgoor 2
Eghan -
Bengtsson -3
Marsman -3
Hoppa 3 minpuntenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:18 schreef Cornelis83 het volgende:
2 - 2. Als dat zo blijft (of in ieder geval niet een achterstand verandert), in ieder geval weer een punt erbij voor Bengtsson.
10 na 7. Is dit nu een geval van baas boven baas, maar dan net even andersom?quote:
Denk het. Nu moet ik maar hopen op Zwolle en Pelle.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef Omentuva het volgende:
[..]
10 na 7. Is dit nu een geval van baas boven baas, maar dan net even andersom?
Ik heb van Polen én A. Johansson. Either way, I'm fairly screwed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het. Nu moet ik maar hopen op Zwolle en Pelle.
Ik heb ook nog twee spelers van Vitessequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Ik heb van Polen én A. Johansson. Either way, I'm fairly screwed.
Whaha dit is zo hilarisch hè.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan er ook wel bij... Pelle rood....
Je kan er alles van zeggen, maar saai is ie nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha dit is zo hilarisch hè.
De Eredivisie
Nee en met die manager is er ook geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je kan er alles van zeggen, maar saai is ie niet
12 na 10.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee spelers van Vitesse. Maar het wordt weer een dramatisch weekend.
Ja en dan winnen de topclubs opeens weer wel. Ze doen alles om je te nakkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Volgende keer alles verkopen en dan een 'slechte' ploeg at random alles van opkopenRoda of waalwijk of zo
Belchinezen! Ik zeg het je!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan winnen de topclubs opeens weer wel. Ze doen alles om je te nakken
Ik heb natuurlijk weer wat minpunten door Pelle en Zwolle die verliest. Nu maar hopen op Vitesse danquote:
voor dit weekend kan dat wel eens een topscore zijn ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef YUR het volgende:
Ik sta nu op 28 punten met nog 3 spelers van Vitesse te gaan...niet eens slecht dus
4 puntenquote:Finnbogason 2
Kolder 2
Promes 2
Overgoor 2
Eghan -
Bengtsson -3
Marsman -3
Klich 2
Van Polen 0
Je bent niet de enige. Pelle leest mee op FOK! denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koop ik Pellegod, doet hij dit.
De enige speler van mij die nog redelijk wat punten oplevert is Kwakman.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Pelle leest mee op FOK! denk ik.
Bij mij heeft Ziyech nog het meeste opgeleverd samen met Denswil.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige speler van mij die nog redelijk wat punten oplevert is Kwakman.
Wat een knotsgekke competitie hebben we toch.
Ik wou Pelle ook kopen in plaats van Mokhtar maar had twee duizend te weinig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pietje Showduik en de nieuwe Kaka heb ik ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog wel wat Vitesse spelers, maar ik neem aan dat iedereen dat heeft.
Ik had nog een verdwaalde AZ verdediger staan die dus 9 punten oplevert. Daarna heb ik Ziyech die 5 punten oplevert.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft Ziyech nog het meeste opgeleverd samen met Denswil.![]()
5 punten
Ja.quote:
Ja, volgens mij tikte hij m terug op Propper....maar we merken het vanzelf wel, iedereen heeft hem tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn naam niet bij de 2-0. Maar zou wel mooi zijn.
Jep.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus eh... Piazon 6 (tenzij 2e assist ook, dan 9) en Leerdam 1?
Staat ie dat ooit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef DeHovenier het volgende:
17 punten
Stond Christian Kum in de basis bij H 'veen?
Ik ben het ook weer vergeten, mijn spelers hebben echt waardeloos gescoord.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer niks aangepast, slechter dan de afgelopen ronde kan het toch niet worden.
Dat is ook het hoogst behaalde van iedereenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef INViCTuS het volgende:
Zelf maar 15 maar iemand uit mijn sub-league heeft er 81 behaald.
Ja jij hebt een dikke buffer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zit jij nou te janken man
hier maar 7
Ja ik ook, wat een kapperquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel team van AZ en Roda helpt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
Iemand heeft 81 punten gehaald deze ronde
Guram Kashiaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
Mwoa.... Showpiet, Leerdam en Piazon leveren nog iets op, maar dat is het wel
31 punten dit weekend, met Finnbogason, Kolder en Overgoor nog te gaan. Is iig beter dan vorige weekquote:Eghan 7
Promes 5
Klich 3
Piazon 5
Bengtsson -1
Leerdam 9
Van Polen 2
Marsman 1
Van Polen speelde niet hequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, eens kijken...
[..]
31 punten dit weekend, met Finnbogason, Kolder en Overgoor nog te gaan. Is iig beter dan vorige week
Ohquote:
Mooie benaming voor een pooier: kutmanager.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie benaming voor een pooier: kutmanager.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie benaming voor een pooier: kutmanager.
Als de wedstrijd is gespeeld tellen de punten mee voor de ronde waarin de wedstrijd oorspronkelijk gepland stond.quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef TLC het volgende:
Dit is pas de eerste keer voor me dat spelers niet in actie hebben kunnen komen, dus sorry als ik het nogmaals vraagmaar hoe zit dat nu met Go Ahead-Heracles, ik heb namelijk 2 GAE spelers in mijn team
Dank je, dus ik kan ze gewoon eventueel vervangen voor de komende speelronde ?quote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Als de wedstrijd is gespeeld tellen de punten mee voor de ronde waarin de wedstrijd oorspronkelijk gepland stond.
yepquote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Dank je, dus ik kan ze gewoon eventueel vervangen voor de komende speelronde ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |