Ja ik ook, wat een kapperquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koop ik Pellegod, doet hij dit.
Heel team van AZ en Roda helpt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Momo... het volgende:
Iemand heeft 81 punten gehaald deze ronde
Guram Kashiaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
Mwoa.... Showpiet, Leerdam en Piazon leveren nog iets op, maar dat is het wel
31 punten dit weekend, met Finnbogason, Kolder en Overgoor nog te gaan. Is iig beter dan vorige weekquote:Eghan 7
Promes 5
Klich 3
Piazon 5
Bengtsson -1
Leerdam 9
Van Polen 2
Marsman 1
Van Polen speelde niet hequote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, eens kijken...
[..]
31 punten dit weekend, met Finnbogason, Kolder en Overgoor nog te gaan. Is iig beter dan vorige week
Ohquote:
Mooie benaming voor een pooier: kutmanager.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie benaming voor een pooier: kutmanager.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie benaming voor een pooier: kutmanager.
Als de wedstrijd is gespeeld tellen de punten mee voor de ronde waarin de wedstrijd oorspronkelijk gepland stond.quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef TLC het volgende:
Dit is pas de eerste keer voor me dat spelers niet in actie hebben kunnen komen, dus sorry als ik het nogmaals vraagmaar hoe zit dat nu met Go Ahead-Heracles, ik heb namelijk 2 GAE spelers in mijn team
Dank je, dus ik kan ze gewoon eventueel vervangen voor de komende speelronde ?quote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Als de wedstrijd is gespeeld tellen de punten mee voor de ronde waarin de wedstrijd oorspronkelijk gepland stond.
yepquote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Dank je, dus ik kan ze gewoon eventueel vervangen voor de komende speelronde ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |