Jammer joh! Je mag aansluiten als je wil.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik heb helemaal gemist dat er een meet was
en zo dicht bij nog wel
naja ik kan toch nietik moet blokken
Tot zo! Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben er over een half uurtje, mijn vriend brengt me weg.
nee ik kan echt nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jammer joh! Je mag aansluiten als je wil.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest rennen en nu heb ik voetaids.
Zo blij dat jij er blij mee bentquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Honeys, I'm home! Met 20 duizend nieuwe kleren
Bien sur, maar dan ergens anders hoor. Eerlijk verdelen qua reizen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh, jammer dat ik het gemist heb. We doen toch wel een rematch na de feestdagen he?
Hihiquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:39 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Moest thuis ook nog wandelen want de trams hadden tyfus! (maar ik werd wel versierd door een 24-jarige Ajax-hooligan, wat voor mij nog enorm wennen is) Ik vond het ook heel gezellig, en leuk enzo! Volgende x ben ik weer van de partij!
Graagquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh, jammer dat ik het gemist heb. We doen toch wel een rematch na de feestdagen he?
Ik zeg als wij ons huis verkopen, dan is de volgende meet bij ons. Duimen draaien tot vrijdag!quote:Op zondag 27 oktober 2013 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Graag![]()
Dagje dierentuin, Apenheul, Walibi, Efteling etc? Wie gaat er mee
De efteling ga ik met m'n werk ook al heen...Maar alles beter dan Walibiquote:Op zondag 27 oktober 2013 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik wil al jaren weer eens naar de Apenheul en tegen de rest zeg ik ook geen nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Graag![]()
Van mij mag hij mee hoor, mijn vriendlief gaat echt niet mee. Dat hoef ik niet eens te vragen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De efteling ga ik met m'n werk ook al heen...Maar alles beter dan WalibiOverigens vind vriendlief dat hij dan ook mee mag.
Die heb je ook wel verdient hoor, je ziet er zo goed uit!quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik vond het ook heel tof en ik heb vandaag een nieuwe jurk en een nieuw rokje gekocht. Had opeens heel veel plek in m'n kast
Als Rotterdam een beetje te doen is voor iedereen wil ik m'n huis ook wel beschikbaar stellen hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dagje uit meetings echt kut dus dan pas ik ook. Gewoon bij iemand thuis is veel leuker!
Wat mij betreft prima!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als Rotterdam een beetje te doen is voor iedereen wil ik m'n huis ook wel beschikbaar stellen hoor.
Ach, komt ooit wel weer! Maar jou en je ketjapballenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja mijn lijf en hooft werken momenteel niet zo mee
Volgens mij word de week erna ook overwogen ivm carnaval en wat andere dingetjes.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:21 schreef Tink89 het volgende:
Dit topic bedoelde ik dus.
Nieuwe voorstel in de Dieetclub is Rotterdam op 1 of 2 maart!
Een wat algemenere TT is misschien wel handig.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij word de week erna ook overwogen ivm carnaval en wat andere dingetjes.
Zal ik de TT wat algemener en actueler maken trouwens?
+1quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ach, komt ooit wel weer! Maar jou en je ketjapballenwil ik graag nog een x zien!
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij word de week erna ook overwogen ivm carnaval en wat andere dingetjes.
Zal ik de TT wat algemener en actueler maken trouwens?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ach, komt ooit wel weer! Maar jou en je ketjapballenwil ik graag nog een x zien!
quote:
9 maart dus wel?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een wat algemenere TT is misschien wel handig.
De week er na kan ik niet, dan ben ik in Engeland. Ik vind verplaatsen ivm carnaval prima maar doe dan maar een weekje laterNa 8 maart is mijn agenda voor de rest van het jaar zo'n beetje leeg.
Sorry, dat was een typoquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
9 maart dus wel?
De rest, 9 maart?
Crazy catladyquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Zeester het volgende:
9 maart is mijn kat jarig, dus dan heb ik thuis een feestje(ik wou dat dit een geintje was
Ja hey eerst ben ik niet welkom en nu kiezen jullie een datum dat ik op vakantie benquote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
15 maart in Roffa. Afhankelijk van het weer bij mij thuis of in het park.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey eerst ben ik niet welkom en nu kiezen jullie een datum dat ik op vakantie ben
We'll meet againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is nooit ooit gezegd dat je niet welkom was sarabi, dat is iets wat je zelf hebt geroepenwel jammer dat je niet kan!
Ik doe even een ovb ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar onder tussen is alles anders dus maakt het ook niet meer uit en inderdaad jammer maar de volgende keer beter.
En Tink, in broeken maat 44 heb ik misschien wel interesse, nu dat eindelijk past. Ik weet nog niet of ik die enorme tas weer mee ga slepen, want straks komen er weer alleen slankiesquote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aanwezig:
Bananapancake
Lucky_Strike
Zeester
Ik moet die broeken toch kwijt. Durf je een knalrode skinny al aan?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
En Tink, in broeken maat 44 heb ik misschien wel interesse, nu dat eindelijk past. Ik weet nog niet of ik die enorme tas weer mee ga slepen, want straks komen er weer alleen slankies!
En Clumsy, van het idee dat we dan heeeel misschien alweer in het park kunnen zijn word ik echt <3<3 gelukkig.
Als ik kom, kun je rustig al je fattieskleren meenemen hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
En Tink, in broeken maat 44 heb ik misschien wel interesse, nu dat eindelijk past. Ik weet nog niet of ik die enorme tas weer mee ga slepen, want straks komen er weer alleen slankies!
En Clumsy, van het idee dat we dan heeeel misschien alweer in het park kunnen zijn word ik echt <3<3 gelukkig.
+1quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik kom, kun je rustig al je fattieskleren meenemen hoor.
Dat!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1maar ik hoef het niet want ik ga weer keihard afvallen vanaf vandaag
![]()
![]()
Je had mij eens los moeten zien gaan vorige keerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Fattie meldt...
Ik voel me alleen altijd ongemakkelijk bij dit soort kledingswaps.
Alsof er dus een heel groot uitroepteken boven mijn hoofd hangt dat schreeuwt: IK BEN WEL NOG HEEL DIK DAAROM PAS IK DE KLEREN DIE VOOR JOU VEEL TE GROOT ZIJN
Maar goed, daar hoef ik die kleren niet voor te passen om te zien dat ik dik ben.*complex
Waar ga je optreden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Het moet mij dan ook wel lukken.
Heb 's avonds een optreden in Dordt, dus dan zou ik door kunnen.
Leuk!
Het is een voorronde van Bandboost, een bandcompetitie, in de Popcentrale in Dordrecht.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een voorronde van Bandboost, een bandcompetitie, in de Popcentralen in Dordrecht.
Heerlijk dat jij er zo blij mee was!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je had mij eens los moeten zien gaan vorige keerIk was de dikste van het stel maar ging wel met de grootste berg kleding naar huis
Sommige dingen zijn heul niet veul te groot, maar gewoon een maat, waardoor ze van m'n kont zakken... En ik vond het eigenlijk wel inspirerend ofzo, maar dat klinkt dan meteen weer zo zweefteef.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Fattie meldt...
Ik voel me alleen altijd ongemakkelijk bij dit soort kledingswaps.
Alsof er dus een heel groot uitroepteken boven mijn hoofd hangt dat schreeuwt: IK BEN WEL NOG HEEL DIK DAAROM PAS IK DE KLEREN DIE VOOR JOU VEEL TE GROOT ZIJN
Maar goed, daar hoef ik die kleren niet voor te passen om te zien dat ik dik ben.*complex
Gefeteerd betekent vaak ook excellente sportvoorzieningen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat geloof ik meteen hoor.
Maar er is bij mij nu de afgelopen 2-3 maanden ineens weer zo veel bij gekomen dat ik me een beetje moedeloos voel.
Weeeeeeeeer opnieuw beginnen.
Oh well, wellicht doe ik idd inspiratie op dan, en... het is ten slotte nog 6 weken weg, dan moet er ook al wel wat vanaf kunnen zijn.
(Hoewel 2 weken gefęteerd worden in de VS de zaken wrsch geen goed doen.)
ik kan alleen de 1e (15 ben ik in Londen met 4V) maar ik weet ook niet of ik wel mag komen, ben al een poos niet meer actief bezig met dieetclub, lurk nog welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Clumsy: 15, maar 1 kan ook
Lucky: 15, maar 1 kan ook
Sarabi: 1, kan 15e echt niet
BE: 15e een beetje, 1 niet
Tink: 15e, 1 niet
SQ: voorkeur: 15e. 1e kan ook
Bananpancake: Allebei
Vicky: 15e kan, na 15.00 uur, 1e niet
IJs: allebei.
Douche-eendje: allebei
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan alleen de 1e (15 ben ik in Londen met 4V) maar ik weet ook niet of ik wel mag komen, ben al een poos niet meer actief bezig met dieetclub, lurk nog wel
Volgende keer beter...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
15 maart in Roffa. Afhankelijk van het weer bij mij thuis of in het park.
Ik heb een knalroze en een knalblauwe skinny gekregen van een vriendin, en die heb ik weleens gedragen, maar niet met veel plezier. Ik ben gewoon niet echt een broeken meisje, en dan is een felgekleurde broek gewoon een brug te ver. Maar voor de handig en voor werk zijn broeken wel nodig, dus voor zwart/blauw/spijker hou ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:29 schreef Tink89 het volgende:
Aanwezig:
Bananapancake
Lucky_Strike
Douche_eendje
Zeester
Tink89
Ik kom met de auto en kan vanuit het Brabantse gerust nog wat mensen meenemen. Alles op de route Rijen-Rotterdam dus
[..]
Ik moet die broeken toch kwijt. Durf je een knalrode skinny al aan?Heb ook nog wat toffe jurkjes, waarvan er eentje je echt supertof zou staan...
Een handigheidspuntje btw: Zullen we dit keer naamstickers doen? Ik blijf jullie usernames en echte namen verwarrend vinden...
Ik denk dat ik deze x mijn nieuwe wortelsalade meeneem. En misschien ook wel wat bruschetta. Is allebei volledig zonder melkproducten, dus ook geschikt voor jou!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer beter...
Hoe laat gaan we eigenlijk meeten enzo? Wat wordt er op eetgebied verwacht? en houden jullie er dan wel rekening mee dat ik echt, echt, echt geen melkproducten mag?
True, dus naast mijn snowboots gaan zeker weten mijn sportspullen mee en ik heb me voorgenomen om dan iig een half uur te gaan wandelen op de loopband als ik niet wil hardlopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Gefeteerd betekent vaak ook excellente sportvoorzieningen...
ja I know, projectie etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Kwak, ik zou niet weten waarom je niet zo mogen komen? Anders had hier toch geen open uitnodiging gestaan?
[..]
True, dus naast mijn snowboots gaan zeker weten mijn sportspullen mee en ik heb me voorgenomen om dan iig een half uur te gaan wandelen op de loopband als ik niet wil hardlopen.
Oh oh Turkse hapjes!? Maak je ook rijst in wijnbladeren? Dat maakte de moeder van mijn Turkse vriendinnetje vroeger altijd en dat vond ik zoooo lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, 17.00 uur bij mij. Zeester, ik woon een kwartier van cs vandaan en er stopt een tram voor m'n deur. Parkeerplaats in de straat is er ook, en als jullie ff aanbellen kunnen jullie van mij een parkeerkaart krijgen. Eten in buffetvorm?
Ik zal zorgen voor voldoende frisdrank, en een hoop Turkse hapjes. Roept u maar wat er nog meer kan komen.
Stuur me even een PM als je komt, dan krijg je adresgegevens en aanwijzingen!
En gewoon komen hoor mensen, niet twijfelen!! Meets zijn altijd haske leuk, en ondanks mijn chaotische insteek gaat het top worden.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerder dan 17.00 uur kan trouwens ook hoor, zeg, inloop vanaf 16.00 uur.
Nu de kat niet meer op sterven ligt kan ik me eindelijk op voorbereidingen storten. Leuk!
Jep. Onder andere.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh oh Turkse hapjes!? Maak je ook rijst in wijnbladeren? Dat maakte de moeder van mijn Turkse vriendinnetje vroeger altijd en dat vond ik zoooo lekker
Kiek ff hoelaat je zou kunnen inderdaad, dan trekken we de begintijd gewoon iets terug, aangezien die dat toch vrij staat. En Zeester komt gewoon aanschuiven!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik in Dordrecht moet zijn die avond, dus het blijft nog even onzeker. Ik heb net meer info gevraagd om te kijken of het lukt.
Natuurlijk. Deadline voor BEquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wrsch moet ik er tegen half 7 ofzo zijn! Dus dan kan ik iig even mijn 'voor'-lijf komen showen.
Doen we aan het eind v d zomer nog een 'na'-meet?
Ik ben ook totaal niet bezig met afvallen, maar lijkt me wel leuk om jullie weer eens te zienquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom. Het gaat allemaal weer kut met mijn gezondheid en ik heb helemaal nergens energie voor. En al helemaal niet om even lekker actief aan de slag te gaan met gezond eten enzo. Maar jullie zijn wel liev. En er zijn gevulde wijnbladeren. En een kleffe poes.
We'll see!
Je sigquote:Op maandag 3 maart 2014 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet bezig met afvallen, maar lijkt me wel leuk om jullie weer eens te zien
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En nog dieet-verantwoord ook, hehe
nee, 15 maartquote:
De 15e kan ik nietquote:
Als het lukt moet je zeker komen! Volgens mij hebben wij ook in mijn crewtijd niet gemeet, of wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eventueel de 15e nog wel kunnen komen, maar dat weet ik pas de 15e(ligt er aan hoe laat ik naar huis kan en of ik 's avonds nog weer moet komen werken en er is altijd een zeer kleine kans dat ik helemaal niet hoef te werken).
We hebben wel gemeetquote:Op maandag 3 maart 2014 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Als het lukt moet je zeker komen! Volgens mij hebben wij ook in mijn crewtijd niet gemeet, of wel?
Yep, Dordrecht!quote:Op maandag 3 maart 2014 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, 15 maart
Zijn er nog mensen die ergens op de route Eindhoven - Tilburg - Breda - Dordrecht - Rotjeknor op de trein springen en mij gezelschap willen houden?
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh Eend, samen reizen?
En gefeliciteerd Skjoe!!
De komende maanden wil ik je ook niet zien in dieetclubquote:Op maandag 3 maart 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik doelde eigenlijk op mijn embryo, maar de bannert ook ja
is ook meteen het enige dieetverantwoorde aan dat hele zwanger zijn voor mij![]()
Klinkt voor de hand liggend.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tuurlijkneem ik fluxxx wel mee voor onderweg.
Alkmaar-Sloterdijk-Rotterdam onze route toch? Voor eventuele aanhakers onderweg
En Rijen, dus in Breda de intercity.quote:
Nu wel! Ik had geen PM van jequote:
DE en ijsdraakie dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef Zeester het volgende:
Ow, geintje, ik zie net dat ik zaterdag helemaal niet meer hoef te werken, en zondag moet werken in plaats daarvan. Dan sluit ik me graag weer aan bij DE in de trein!
tussen 7 en 18 mei pretty please??quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Tink89 het volgende:
Ja, k*t... Ik kan er niet bij zijn zaterdag![]()
![]()
![]()
Baal enorm, maar het is even niet anders. Als jullie nou even een mooi plan maken om te picknicken in mei ofzo, dan hebben we wel meteen een vervolgmeet. Idee?
Jammer!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Tink89 het volgende:
Ja, k*t... Ik kan er niet bij zijn zaterdag![]()
![]()
![]()
Baal enorm, maar het is even niet anders. Als jullie nou even een mooi plan maken om te picknicken in mei ofzo, dan hebben we wel meteen een vervolgmeet. Idee?
Elk nadeel.... En kipfilet is inderdaad tricky. Daar zit 9 van de 10 keer melk in. Runderrookvlees van het ah-eigenmerk had wel gemogen, maar die van euroshopper dan weer niet. Stom gedoe ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer!
Ik maakte me druk over het feit dat er melk in de kipfilet en het rookvlees zat dat ik heb gekocht maar dat hoeft nu dus niet meer
Ik ben vegetariër. Hier, heb je wat om je druk over te makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer!
Ik maakte me druk over het feit dat er melk in de kipfilet en het rookvlees zat dat ik heb gekocht maar dat hoeft nu dus niet meer
Jammer dat je er niet bij bent Tink, maar volgende keer vast wel toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Elk nadeel.... En kipfilet is inderdaad tricky. Daar zit 9 van de 10 keer melk in. Runderrookvlees van het ah-eigenmerk had wel gemogen, maar die van euroshopper dan weer niet. Stom gedoe ook![]()
Maar, hoe dan ook, heel erg veel plezier zaterdag! Ik zal aan jullie denken
Oh jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër. Hier, heb je wat om je druk over te maken![]()
[..]
Jammer dat je er niet bij bent Tink, maar volgende keer vast wel toch?
Sorry! Ik pleit voor een picknick in mei. Ik zag al een datum langskomen zelfsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer!En van Tink ook! Nou moe!
![]()
Dan moeten we idd maar gewoon snel in de herhaling!
Ja maar... Ik wil me ook ergens op verheugen!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
laten we eerst deze meet maar eens afmaken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër. Hier, heb je wat om je druk over te maken![]()
Chech de TT, duidelijk zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Anders wordt het zo verwarrend![]()
Jammer dat jullie niet kunnen
Ik was graag gekomen, met name omdat het op zich na mijn werk wel mogelijk was geweest (werk tot 14.00). Ben er heel graag een volgende keer bij!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Anders wordt het zo verwarrend![]()
Jammer dat jullie niet kunnen
Wat zit er in maīssalade?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:41 schreef Zeester het volgende:
Ik maak denk ik een mais-salade, ben weer eens beetje blut, en mais is cheap
Het is een recept uit 15 minute meals, en er gaat naast mais, tomaat, koriander, lime, lenteui en beetje olijfolie in. Ik vind het heerlijk.quote:
Dit allebei ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten. Ik hoopte heel hard dat ik weer een dieetboost zou krijgen van jullie.
Ik hoop dat alles ok is met Clums...
Hallo, dat ben ik al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dan neem ik de rol van dikke wel op me
Maar verder ook wat Lucky zegt!
Likewise.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik keek er zo naar uit om jou te ontmoeten BE!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:10 schreef BananaPancake het volgende:
Laten we maar snel een nieuwe datum prikken en dan hebben jullie niet gezien hoe ik er nu uit zie maar dan hoop ik toch een stuk slanker te zijn. Dan maak ik van nu wel een foto ofzo :p
^^quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kwam kijken hoe het was geweest. Zonde! Hopelijk is alles goed met cc
pssst, rhubarbje, dit is het meetingtopicquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ben eindelijk best weer on track!
lijstje!
o: 1 boterham met pindakaas
t: appel
l: bakje rauwkost met zelfgemaakte dressing (yoghurtbasis) en 2 boterhammen met appelstroop
t: 1 boterham appelstroop
d: Tomatensoep met brood en verschillende belegjes (bijv een beetje kruidenboter) en een vanillekwarkje
en meer dan een uur wandelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |