Wat zit er in maïssalade?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:41 schreef Zeester het volgende:
Ik maak denk ik een mais-salade, ben weer eens beetje blut, en mais is cheap
Het is een recept uit 15 minute meals, en er gaat naast mais, tomaat, koriander, lime, lenteui en beetje olijfolie in. Ik vind het heerlijk.quote:
Dit allebei ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten. Ik hoopte heel hard dat ik weer een dieetboost zou krijgen van jullie.
Ik hoop dat alles ok is met Clums...
Hallo, dat ben ik al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dan neem ik de rol van dikke wel op me
Maar verder ook wat Lucky zegt!
Likewise.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik keek er zo naar uit om jou te ontmoeten BE!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:10 schreef BananaPancake het volgende:
Laten we maar snel een nieuwe datum prikken en dan hebben jullie niet gezien hoe ik er nu uit zie maar dan hoop ik toch een stuk slanker te zijn. Dan maak ik van nu wel een foto ofzo :p
^^quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kwam kijken hoe het was geweest. Zonde! Hopelijk is alles goed met cc
pssst, rhubarbje, dit is het meetingtopicquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ben eindelijk best weer on track!
lijstje!
o: 1 boterham met pindakaas
t: appel
l: bakje rauwkost met zelfgemaakte dressing (yoghurtbasis) en 2 boterhammen met appelstroop
t: 1 boterham appelstroop
d: Tomatensoep met brood en verschillende belegjes (bijv een beetje kruidenboter) en een vanillekwarkje
en meer dan een uur wandelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |