Crazy catladyquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Zeester het volgende:
9 maart is mijn kat jarig, dus dan heb ik thuis een feestje(ik wou dat dit een geintje was
Ja hey eerst ben ik niet welkom en nu kiezen jullie een datum dat ik op vakantie benquote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
15 maart in Roffa. Afhankelijk van het weer bij mij thuis of in het park.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey eerst ben ik niet welkom en nu kiezen jullie een datum dat ik op vakantie ben
We'll meet againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is nooit ooit gezegd dat je niet welkom was sarabi, dat is iets wat je zelf hebt geroepenwel jammer dat je niet kan!
Ik doe even een ovb ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar onder tussen is alles anders dus maakt het ook niet meer uit en inderdaad jammer maar de volgende keer beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |