Je sigquote:Op maandag 3 maart 2014 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet bezig met afvallen, maar lijkt me wel leuk om jullie weer eens te zien
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En nog dieet-verantwoord ook, hehe
nee, 15 maartquote:
De 15e kan ik nietquote:
Als het lukt moet je zeker komen! Volgens mij hebben wij ook in mijn crewtijd niet gemeet, of wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eventueel de 15e nog wel kunnen komen, maar dat weet ik pas de 15e(ligt er aan hoe laat ik naar huis kan en of ik 's avonds nog weer moet komen werken en er is altijd een zeer kleine kans dat ik helemaal niet hoef te werken).
We hebben wel gemeetquote:Op maandag 3 maart 2014 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Als het lukt moet je zeker komen! Volgens mij hebben wij ook in mijn crewtijd niet gemeet, of wel?
Yep, Dordrecht!quote:Op maandag 3 maart 2014 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, 15 maart
Zijn er nog mensen die ergens op de route Eindhoven - Tilburg - Breda - Dordrecht - Rotjeknor op de trein springen en mij gezelschap willen houden?
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh Eend, samen reizen?
En gefeliciteerd Skjoe!!
De komende maanden wil ik je ook niet zien in dieetclubquote:Op maandag 3 maart 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik doelde eigenlijk op mijn embryo, maar de bannert ook ja
is ook meteen het enige dieetverantwoorde aan dat hele zwanger zijn voor mij![]()
Klinkt voor de hand liggend.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tuurlijkneem ik fluxxx wel mee voor onderweg.
Alkmaar-Sloterdijk-Rotterdam onze route toch? Voor eventuele aanhakers onderweg
En Rijen, dus in Breda de intercity.quote:
Nu wel! Ik had geen PM van jequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |