Oh oh Turkse hapjes!? Maak je ook rijst in wijnbladeren? Dat maakte de moeder van mijn Turkse vriendinnetje vroeger altijd en dat vond ik zoooo lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, 17.00 uur bij mij. Zeester, ik woon een kwartier van cs vandaan en er stopt een tram voor m'n deur. Parkeerplaats in de straat is er ook, en als jullie ff aanbellen kunnen jullie van mij een parkeerkaart krijgen. Eten in buffetvorm?
Ik zal zorgen voor voldoende frisdrank, en een hoop Turkse hapjes. Roept u maar wat er nog meer kan komen.
Stuur me even een PM als je komt, dan krijg je adresgegevens en aanwijzingen!
En gewoon komen hoor mensen, niet twijfelen!! Meets zijn altijd haske leuk, en ondanks mijn chaotische insteek gaat het top worden.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerder dan 17.00 uur kan trouwens ook hoor, zeg, inloop vanaf 16.00 uur.
Nu de kat niet meer op sterven ligt kan ik me eindelijk op voorbereidingen storten. Leuk!
Jep. Onder andere.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh oh Turkse hapjes!? Maak je ook rijst in wijnbladeren? Dat maakte de moeder van mijn Turkse vriendinnetje vroeger altijd en dat vond ik zoooo lekker
Kiek ff hoelaat je zou kunnen inderdaad, dan trekken we de begintijd gewoon iets terug, aangezien die dat toch vrij staat. En Zeester komt gewoon aanschuiven!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik in Dordrecht moet zijn die avond, dus het blijft nog even onzeker. Ik heb net meer info gevraagd om te kijken of het lukt.
Natuurlijk. Deadline voor BEquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wrsch moet ik er tegen half 7 ofzo zijn! Dus dan kan ik iig even mijn 'voor'-lijf komen showen.
Doen we aan het eind v d zomer nog een 'na'-meet?
Ik ben ook totaal niet bezig met afvallen, maar lijkt me wel leuk om jullie weer eens te zienquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom. Het gaat allemaal weer kut met mijn gezondheid en ik heb helemaal nergens energie voor. En al helemaal niet om even lekker actief aan de slag te gaan met gezond eten enzo. Maar jullie zijn wel liev. En er zijn gevulde wijnbladeren. En een kleffe poes.
We'll see!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |