SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Homoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
niet minecraft vanaf alpha 1.2 hebben gekocht
dat waren mooie tijden.
Niet wetend hoe je een workbench maakt.
en een huisje achter een waterval maken, en je hand als pickaxe gebruiken
kom 1 to 1 build match houden dan.quote:
Oke.. doeiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
dat waren mooie tijden.
quote:
pas vanaf alpha 1.2 spelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
dat waren mooie tijden.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pas vanaf alpha 1.2 spelen
wat doe je hier
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
En nu? Wat was het doel hiervan?
Wat kom jij nou doen dan, ik ben hier de baas en niemand anders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
dat waren mooie tijden.
ok.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
weet zeker dat 99% hier later als 1.2 erbij is gekomen
Ik stel voor dat we allemaal hier gaan verder posten. ONZ / [DE GYM #233] Anti-manletquote:
Nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:19 schreef mschol het volgende:
zo, pakketje is binnen, straks maar even gaan knutselen denk ik zo
Wat een jostis daarzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we allemaal hier gaan verder posten. ONZ / [DE GYM #233] Anti-manlet
gaat nergens over idd, betwijfel of de helft daar berhaupt wel naar de gym gaat.quote:
Inderdaad, de soundtrack komt mij ook enorm bekend voor.. alsof ze elke keer de eerste noten van een andere soundtrack hebben genakt.quote:
Net effe opgezocht, Is van Hans zimmer de muziek dus niet raar dat het bekend voorkomt. hij heeft altijd wel een beetje zijn eigen sound.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Inderdaad, de soundtrack komt mij ook enorm bekend voor.. alsof ze elke keer de eerste noten van een andere soundtrack hebben genakt.
pics van je sicke cable managementquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
zo, pc onderdeeltjes naar werkplekje verhuisd, straks eens beginnen met bouwen
Oh ok, makes sense.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Net effe opgezocht, Is van Hans zimmer de muziek dus niet raar dat het bekend voorkomt. hij heeft altijd wel een beetje zijn eigen sound.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pics van je sicke cable management
Dat ding was dus nog verder heen als <insert naam van iemand die lang dood is>?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:49 schreef d4v1d het volgende:
34 dingen gevonden. LoL zag die ook als een virusgelijk heeft die.
De tering hey.
Stonden een shitload aan .dll's tussen uit AppData/local/Tempquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat ding was dus nog verder heen als <insert naam van iemand die lang dood is>?
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:49 schreef Mender het volgende:
was een reinstall niet sneller geweest?
bitch plz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
weet zeker dat 99% hier later als 1.2 erbij is gekomen
laat maar, dan heb ik kanker ios 6 nodigquote:
Mits gold plated maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is beter, een ronde of een platte kabel?
tuffen op je eten jwz. Wollaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef vogelkooi het volgende:
Haha boze turk aan de lijn , thuisbezorgt had de bestelling niet goed neer gezet. dus dan was het mijn fout.
WTF 'speerstekenak'quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt die meid was fukking lekker maar stemde wel PVV trouwens, net als elke jongen die ik vanavond speerstekenak. Wel mooie discussies over zwarte piet gehad
Hemeltje geen idee wat ik op had, maar ik ruk natuurlijk sowieso niet bij anderenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef vogelkooi het volgende:
Rukken kan altijd, in andermans huis sjorren is ook altijd leuk, gewoon in de gordijnen lozen. Ze durven jou toch niet aan te wijzen, nr verzamelt?
Wat?quote:
Gast ik ga geen moeite doen om te achterhalen wie ze is omdat jij moet sjorrenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef vogelkooi het volgende:
Met je hand in de modder wroeten, hmmm meh.
Aldie app eens dat plaatje van je (t)urker?
Verschilt echt. Spul zoals bij vogel thuis (studentendingen) maar ook schuur- en dorpsfeesten en feesten thuis bij anderen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor feestjes bezoek jij dan aldie.
Router resettenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, ik kan niet meer in mn router komen?
Hoe ik t eerst altijd deed; CMD > IPconfig > Standaardgateway > Browser > Standaardgateway in de URL balk invoeren > inloggen.
Maar als ik nu naar de site probeer te gaan blijft ie maar laden en zegt ie dat ik geen verbinding heb?
Terwijl ik alles hetzelfde doe. Ook met andere computers of browsers werkt het niet..
Maar dan mag ik op elk apparaat dat WIFI heeft alles opnieuw instellen..quote:
Als je het gewoon terug veranderd connect hij weer automatischquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Welk kanaal
Nieuw wachtwoord
Naam veranderen
al die kleine dingen..
Of komt alles goed als ik de naam en het wachtwoord verander naar hoe het eerst was?
Jwtquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef kensei het volgende:
#BOBBERSWAG #TEAMCHROME #NIETKWAAT #LUCHTSTREEPJES #RAPTALENT
quote:
Hou vanavond je whapp in de gaten voor een game en ga niet dat homoseksuele gta doen gore lepramiet die je bentquote:
Eyquote:
LIEV DOEN!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hou vanavond je whapp in de gaten voor een game en ga niet dat homoseksuele gta doen gore lepramiet die je bent
Minder kip etenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
kk ik heb steken bij mn hart doet kk veel pijn.
Ik doe 1 game mee okquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hou vanavond je whapp in de gaten voor een game en ga niet dat homoseksuele gta doen gore lepramiet die je bent
quote:
#ONELUVquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Ik gun allebei mn homies mn liefde eh
Terug stekenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
kk ik heb steken bij mn hart doet kk veel pijn.
quote:
2 weekjes en dan CT scan en long foto enzo. Zou wel naar de dokter gaan TBH. Te minste eentje die je wel serieus neemt. Hadden wij eerst niet VUILE KUT HOER DIE ZE IS JONGEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik had ook wel eens steken bij mijn hart, nu ben ik doodik heb 2 keer gerefresht maar er gebeurd niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdomme
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Rijst hier komenquote:
quote:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb een laptop waarom MC niet goed loopt, dus ik kan niet spelen.
owquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAAA
Alsof hier iemand nog minecraft speelt
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:28 schreef rijsttafel het volgende:
Trouwens hoooi bobbernaut! Mijn superheld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Eh jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAAAAAAAAAAA
Alsof hier iemand nog minecraft speelt
Hey bronie, lang niet gezien.quote:
Je ziet de spook avatar niet ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb 2 keer gerefresht maar er gebeurd niksverdomme
ja allang, maar er veranderd niksquote:
Dat is de grap. Hij is dood. Hij is een spook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja allang, maar er veranderd niks
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Diamond
Failboy slaat weer toequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Diamond
Nee ik probeer je juist te vertellen dat het niet ok was omdat het linken de eerste keer dus misluktequote:
Ja maar ik verbeterde mezelf tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ik probeer je juist te vertellen dat het niet ok was omdat het linken de eerste keer dus mislukte
Nee want dan had je moeten edittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar ik verbeterde mezelf toch
Inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want dan had je moeten editten
Ze is blijven zitten, van 3H naar 3VM, ze zit nu met kanker vmbo mensen, dat vind ik best zielig voor haar want soms was ze wel aardigquote:
Waarom vraag je dat hier?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=121203035091
Zijn deze dingen fijn?
omdat jij wss ervaring hebt met die dingenquote:
Oh je bedoelt meer wacoms enzo? Dan begrijp ik het wel. Maar geen idee of zoiets werkt. wel een goeie vraagquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
omdat jij wss ervaring hebt met die dingen
tekentablets lijken mij wel chill, dan zie je waar je tekent enzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh je bedoelt meer wacoms enzo? Dan begrijp ik het wel. Maar geen idee of zoiets werkt. wel een goeie vraag
Met sommige niet hoor, is gewoon een grijs vlak danquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tekentablets lijken mij wel chill, dan zie je waar je tekent enzo
oh, dat is wel gayquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met sommige niet hoor, is gewoon een grijs vlak dan
Ja die kosten maar 2300 euroquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tekentablets lijken mij wel chill, dan zie je waar je tekent enzo
quote:
Ik kon die DM niet meer vinden met dat ding om download snelheid limiet geval te omzeilen.quote:
Ah ok er was nog een andere maar deze werkt nog dus, Als hij niet meer werkt roep je maar een keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon die DM niet meer vinden met dat ding om download snelheid limiet geval te omzeilen.
Keek er gewoon overheen.
Kies een moederboord, en houd je aan de sockets die het moederbord heeft, bijvoorbeeld als je moederbord een M3 socketheeft voor een CPU= verfijn je zoekopdracht naar ""m3 socket", meestal kun je aanvinken wat je wilt zienquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe PC maar ik heb dus totaal geen verstand van wat op wat past
Dan klik ik alsnog random dingen aan zonder ik weet of het goed if slecht is. Geen zin om allemaal benchmarks te gaan vergelijken ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Kies een moederboord, en houd je aan de sockets die het moederbord heeft, bijvoorbeeld als je moederbord een M3 socketheeft voor een CPU= verfijn je zoekopdracht naar ""m3 socket", meestal kun je aanvinken wat je wilt zien
ik moet morgen door het groninger platteland fietsen, en daarna 35km met de trein door bovengenoemd landschap :lquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Aldie, geef even verslag morgen hoe je met windkracht 10 door de polder fietst.
Bebouwing#randstad
Pas over een paar jaar. Zijn ze mee bezig ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
rijd er geen tram ofzo, trams zijn tof
jij woont in delft toevallig?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pas over een paar jaar. Zijn ze mee bezig ofzo.
Utrecht.quote:
tweakers.net Best Buy guidesquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe PC maar ik heb dus totaal geen verstand van wat op wat past
Wat denk je van niet. Tentamenweek dus geen kut te doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Bebouwing#randstad
er is toch al een tram in utrecht, of willen ze nu ook een tram door de binnenstad leggen weer?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Utrecht.
Maar die tram is er pas in 2018, zij het niet later (ze missen nog 110 miljoen![]()
), en dan hoef ik daar niet meer te zijn hoop ik.
Die pasta is idd altijd kutwerk, dat besteed ik gewoon uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef mschol het volgende:
zo, phew.. CPU, heatsink en mem zitten weer op hun plek: heb het al erg vaak gedaan, maar nog steeds vind ik dat altijd het 'spannendste' klusje van een pc inelkaar zetten
vooral die heatsink, die gaat gaat altijd een beetje glijden door de pasta, en dan vraag ik mij altijd af: zit hij wel goed op de CPU.. (en uiteindelijk heb ik wel iets van: hij past erop, hij klikt vast en zit muurvast: het zal wel goed zijn, en wonder boven wonder is dat ook altijd zo..)
wel lekker laag geheugen bankje trouwens, hij past net in de 'jumpers' die hem vast klikken
pasta zit op de fan tegenwoordig, maar dan nog, dan zet je voorzichtig de fan in het midden op de CPU, en dan terwijl je de fan vast zet verschiet hij een stukje.. das gewoon niet handigquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die pasta is idd altijd kutwerk, dat besteed ik gewoon uit.
Naar Nieuwegein en Ijsselstein ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
er is toch al een tram in utrecht, of willen ze nu ook een tram door de binnenstad leggen weer?
ik vind t nog steeds kut dat de tram in groningen niet doorgaat :/quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Naar Nieuwegein en Ijsselstein ja.
Maar deze moet naar de uithof en de buslijn vervangen.
Bus (25 meter lang) rijdt nu elke 5 minuten en zit in de spits meestal echt bomvol.
Tram wordt 2x 35 meter. Gaat ook elke 5 min.
Als ik het allemaal goed begrijp enzo.
Edit: 16 keer per uur blijkbaar. Elke 3.75ste minuut.
gewoon nerds vragen van lokale pc winkel. betaal je iets meer maar geen gezeik met uitzoekenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan klik ik alsnog random dingen aan zonder ik weet of het goed if slecht is. Geen zin om allemaal benchmarks te gaan vergelijken ook.
bebouweing niet niet perse prettig, krijg je van die leuke rukwinden waardoor je de zijstraat invliegt :")quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Bebouwing#randstad
Hey een vogel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:08 schreef mschol het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/ zouden we een surfer zien vandaag?
en bij een windvlaag reed je achteruit?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef shaderon het volgende:
Stond gewoon geparkeerd op de fiets
Kwam niet meer vooruit
Aldie vind gta stomquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Niemand hier gta 5? Behalve bobje dan. Bij gebrek aan pc zit ik nu wat meer op de ps3.
Nein, Ik wacht op de PC versie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Niemand hier gta 5? Behalve bobje dan. Bij gebrek aan pc zit ik nu wat meer op de ps3.
consolesquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:10 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jo post hem hier ook even voor jou, homie.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jo post hem hier ook even voor jou, homie.
[ afbeelding ]
ik moest door een rukwindje in de rug wel een stapje extra vooruit zetten hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Gaat echt hard hier nu. Dakpannen door de lucht e.d.
quote:In Den Haag staan veel bussen en trams gestremd, waardoor er ernstige vertraging ontstaat, meldt vervoersbedrijf HTM.
Net in de pauze zag ik hoe een boom op een auto viel, auto total lossquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat...
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)zuidwesterstorm.html
das wel lulligquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Net in de pauze zag ik hoe een boom op een auto viel, auto total loss
Waarom wil je een geweer uitprinten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand hier beschikking tot een CNC machine? Of 3D printer?
hij wil omgewaaide bomen alvast gaan vervangen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom wil je een geweer uitprinten?
Haha dan wens ik hem veel succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil omgewaaide bomen alvast gaan vervangen...
Ja daarom Slowchat, Voor minecraft moet je naar het eckte topic gaan waar 1 keer per maand word gepostquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef Roburtt het volgende:
Mooi hoe het hier eigenlijk vrijwel neit over minecraft gaat
Fair enough, maar vanwaar dan toch minecraft in de titel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef MineraalWater het volgende:
oet je naar het eckte topic gaan waar 1 keer per maand word gepost
Omdat wij de harde kern zijn die vroegah en soms nu nog MC spelen. En mochten van de overige paupers niet slowchatten in het MC topic.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough, maar vanwaar dan toch minecraft in de titel?
SuperTomquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
Boom ontweken, omgekeerd, auto in een parkeergarage gezet, op de terugweg een telefoon van een dame die voor me liep gevangen. Man, wat een reflexen heb ik.
qftquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
WTF is minecraft
Dit is toch gewoon het Aldie & bobber bazenswag topique
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef d4v1d het volgende:
Storm hier voorbij, straks maar even naar buiten
Op de school van mn zusje is wel iets tegen een raam gewaaid, 4 gewonden
oh ja? over die trein. jij geld ook mee als zwakbegaafde, wat was je naam ook alweer, dan gooi ik je er uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Ame_thyst het volgende:
vogel je hebt best wat zwakbegaafde vrienden op je facebook
no offense
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
oh ja? over die trein. jij geld ook mee als zwakbegaafde, wat was je naam ook alweer, dan gooi ik je er uit.
HUIB.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
oh ja? over die trein. jij geld ook mee als zwakbegaafde, wat was je naam ook alweer, dan gooi ik je er uit.
Hear ye, hear ye. Dit is waar ende correctquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
WTF is minecraft
Dit is toch gewoon het Aldie & bobber bazenswag topique
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DRONTEN 28-10-2013 NEVER FORGET
WE WILL REBUILD
[ afbeelding ]
LUCTOR ET EMERGO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |