Inderdaad, de soundtrack komt mij ook enorm bekend voor.. alsof ze elke keer de eerste noten van een andere soundtrack hebben genakt.quote:
Net effe opgezocht, Is van Hans zimmer de muziek dus niet raar dat het bekend voorkomt. hij heeft altijd wel een beetje zijn eigen sound.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Inderdaad, de soundtrack komt mij ook enorm bekend voor.. alsof ze elke keer de eerste noten van een andere soundtrack hebben genakt.
pics van je sicke cable managementquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
zo, pc onderdeeltjes naar werkplekje verhuisd, straks eens beginnen met bouwen
Oh ok, makes sense.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Net effe opgezocht, Is van Hans zimmer de muziek dus niet raar dat het bekend voorkomt. hij heeft altijd wel een beetje zijn eigen sound.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pics van je sicke cable management
Dat ding was dus nog verder heen als <insert naam van iemand die lang dood is>?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:49 schreef d4v1d het volgende:
34 dingen gevonden. LoL zag die ook als een virusgelijk heeft die.
De tering hey.
Stonden een shitload aan .dll's tussen uit AppData/local/Tempquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat ding was dus nog verder heen als <insert naam van iemand die lang dood is>?
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:49 schreef Mender het volgende:
was een reinstall niet sneller geweest?
bitch plz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
weet zeker dat 99% hier later als 1.2 erbij is gekomen
laat maar, dan heb ik kanker ios 6 nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |